
חנות מצויינת ומקצועית לתחום הסלולאר והאבזור. זוהי הרכישה השנייה שלי בחצי השנה האחרונה. שירות מקצועי ואשיס.

חנות מצויינת ומקצועית לתחום הסלולאר והאבזור. זוהי הרכישה השנייה שלי בחצי השנה האחרונה. שירות מקצועי ואשיס.

שירות פשוט תענוג. מהיר ומקצועי. מכשיר שיאומי מקורי בריא סגור במחיר נמוך מהמומלץ. גם מגנים במחירים טובים.

הגעתי במטרה למצוא מכשיר טוב וקיבל אותי נציג שירות נתנאל , שירות מעולה אחלה מחיר . מומלץ!!! :)

שני החברים שהיו בקבלה נתנו שירות מעולה ,פינקו ונתנו תחושה טובה בקנייה. אחזור שוב ואמליץ לחברים

מיכאל מנהל החנות נתן לי שירות מדהים ...ממליץ בחום המחיר הכי טוב שמצאתי ...כבר רכשתי מס מכשירים בעבר ואין לי ספק שארכוש שוב רק אצל מיכאל .....

רכשתי מכשיר XIAOMI 5A 16gb. יש לציין כי החנות עמדה על המחיר שציינת רך הורגשה לפחות מבחינתינו כי טיפה עושים עלינו קופה. המכשיר שנרכש היה אטום עם צלופן ונפתח לידינו בגלל שהחנות מוציאה את המטען המקורי בדעה שהמחיר לא כולל אותו (לא מובן לי ההיגיון למה מוציאים מהאריזה את המטען אם הוא מגיע באריזה הפלומה של המכשיר) כמו כן רכשנו CASE שהמוכר חשב שזה מתאים למכשיר שלנו אך לצערינו שבאנו הבייתה גילינו שפתח יציאת הSOUND מהספיקר חסום על ידי בד הכיסוי ולא מאשר האזנה לספיקר המכשיר בצורה נעימה לאוזן. כמו כן בשביל לפתור את הבעייה נאלצתי לחתוך עם סכין יפני את אזור הכיסוי על מנת לאפשר הוצאת SOUND ברמה טובה. שני הנקודות שהורדנו בסקר זה הורדנו משני סיבות. 1.הוצאת המטען המקורי שבכל מקרה מגיע עם המכשיר. (כנראה שיטת מכירה עלובה לאנשים פראיירים) 2.חוסר מקצועיות בהבאת כיסוי לא תואם. מרוצה מהמחיר שקיבלתי אבל בהחלט לא מהשירות. ומהקומבינה שצויינה.
שלום רב . בחנות שלנו אנו נותנים 2 אופציות כמו שנאמר על ידי הלקוח . אופציה אחת של מטען תואם . והאופציה השניה של רכישת מטען מקורי . והסיבה היא שאת המטענים אנחנו קונים בארץ ולא מקבלים אותם עם המכשירים . כך שהאופציה היא בידי הלקוח אם לרכוש את המקורי או לא וגם כך מופיע באתר במפורש . לגבי הכיסויי לא נעשתה שום פניה שלך אלינו . במקום לעשות את חוות הדעת העניין היה יכול להסתיים בשיחה טלפון אלינו ולקבל או החלפת כיסוי או שזיכוי על המוצר . לעולם אנו לא מתווכחים מכיוון שגם אנו בני אדם ויכולים לטעות בכיסוי כזה או אחר כשיש המון סוגים של מכשירים . בסט סייל תשמח לתת שירות ומענה וכמובן שלעמוד אחרי המחירים אשר מוצגים אצלנו .

קניה חכמה מכשיר מצויין מוכרים אדיבים שירות ברמה קניה שניה באותו חנות ממליץ בחום לחברים

מומלץ מאוד!!! באתי לחנות לקנות פלאפון בראשון לציון כי ראיתי בין היתר שהם הכי זולים בזאפ. מיקי מנהל החנות סייע לי מאוד, ובאמת היה לו חשוב שאמצא את הפלאפון לצרכים שרציתי. מעבר לכך, קיבלתי שירות יוצא מגדר הרגיל- באתי עם פלאפון אחר שהיו לי בו 2 בעיות, והמוכר בלי שום בעיה סייע לי וללא כסף לפתור את הבעיות בפלאפון שלא קניתי מהם. בנוסף, את אחת מהבעיות אף אחד לא הצליח לפתור, ורק מיקי מנהל החנות הצליח ברוך השם. השירות הטוב לא הסתיים בכך- קיבלתי גם בחינם כמתנה "ראש" מאיץ הטענה. שירות יוצא מן הכלל ומקצועיות רבה. ממליץ מאוד!!!

אחלה חנות עם סחורה טובה. שירות טוב. לא עוד חנות סלולאר קיקיונית קצת חבל שלא מדובר ברשת.

ממש כייף לקנות אצלם אתה נכנס מבקש מכשיר מצאים לך מספר דגמים אתה בוחר ולאחר 20-30 אתה יוצא אם מכשיר לאחר ששילמת תודה רבה לכם

מחיר מצוין. שירות אדיב. באנו במיוחד מרחוק לקנות מכשיר פעם ראשונה וקיבלנו יחס מעולה ומכשיר טוב במחיר הכי זול שמצאנו.

שלום לכולם:קניתי היום חויה נעימה ושירותית עניניים לא חופרים והכל על השולחן אשמח לחזור יום טוב לכולם

קניתי one plus 5, ממה שמצאתי זה המחיר הכי טוב ומשתלם ביבואן רשמי (קופסא סגורה, מטען dash מקורי) שירות מעולה, מהיר ואדיב. בהחלט ממליץ

השירות היה טוב והמחיר של הפלפאון אותו דבר כמו באתר. ממליצה לגשת לחנות. שירות מעולה.

מקצועניים ומהירים. שירות אדיב ומחירים זולים ממש. אמנם היה קצת תור אבל זה מוכיח שאנחנו לא היחידים שחושבים כך.. פשוט שווה להגיע.

שירות אדיב ומאדין, המחירים זולים ביחס לשוק, מוכרים נחמדים מאוד ויחס טוב מומלץ מאוד לקנות שם

שירות מעולה הוצא לי המכשיר הוא A5 המוכר היה אדיב ושירותי המחיר היה מצויין מומלץ ביותר

***אוי לאדם שירכוש בחנות הזו*** רכשתי לפני שנה מכשיר והייתי מרוצה מאוד מהטלפון ומהשירות, חזרתי לשם בתאריך 18-3-18 על מנת לרכוש סלולרי מסוג XIAOMI MI A1 הפעם לא הזדקקתי לאביזרים נלווים וכאשר הנציג שישב מולי הגיע לשלב התשלום הוא הקפיץ לי את המחיר ב69 ש"ח!!! שאלתי מה פשר ההקפצה במחיר והוא אמר לי כך : "המכירה מוגבלת פר-אחד ללקוח" זה המכשיר השני שלך ובגלל שאתה לא לוקח כיסויים אני לא חייב למכור לך במחיר הפירסום" וכדי לצאת ידי חובה גם פתח את המחשב שלו והראה לי שזה רשום באתר. אגב הציע לי לקבל במחיר הפירסום במידה וארכוש כיסויים בעלות של 149 שח (מחיר לא הגיוני בכלל) ביקשתי לדבר עם בעלי החנות אך טענו שהוא איננו, אז בסופו של יום לא קניתי, כבר העדפתי לשלם למישהו אחר העיקר לא להם, במקום לשמר לקוח ולהעריך אותו שבא מרחוק במיוחד לרכוש אצלם הם מרחיקים אותי עם תרגילים מסריחים - אגב למיטב הבנתי התרגיל הזה נעשה על ידם גם ללקוחות אחרים ע"פ חוות הדעת שקראתי פה עכשיו! לסיכום: ישראבלוף נוסף

קניתי סמרטפון שיומי נוט 4. יש לציין את בעל החנות מיכאל אדם מיוחד עם תודעת שירות גבוהה ביותר. גם המחיר מצויין, אין לי ספק שאקנה שם שוב כשאצטרך. ממליץ בחום.

שרות מעולה !!!! אין דברים כאלה !!!! קניתי שני מכשירי שיאומי, בחור בשם אלעד נתן שאות מעולה וענה לילדים על כל השאלות (והיו הרבה) ממליצה בחום על המכשיר ובעיקר על החנות שמעניקה חווית רכישה נהדרת

אחלה מחיר אחלה שרות . מחיר מצויין שרות אדיב

גם כוכב אחד מחמיא לחנות הזו לפני כמה חודשים רכשתי שם מכשיר של חברת XIAOMI ללא אביזרים וקיבלתי שירות סביר לא מעבר לזה אולי בגלל שלא השתדרגתי באביזרים שניסו למכור לי בכוח, כי אחרים לפני קיבלו חיוכים לבבים. אחרי חודשיים הייתה לי תקלה והפנו אותי לחברת המעבדה המרכזית לתיקון סמארטפנים בישראל- גם שם תודעת שירות של בצל שרוף. למרות כל זה חזרתי לשם ביום חמישי האחרון לרכוש מכשיר חדש, להפתעתי הרבה חוייבתי לשלם 69 ש"ח עבור מכשיר נוסף כי "המכירה מוגבלת למכשיר אחד עבור בית אב" לצערם הרב אני לא אחזור לשם, לא אפנה לשם אנשים ובטח ובטח שלא אחמיא להם, איבדתם לקוח טוב!

חיפשתי טלפון סלולארי אייפון 8 פלוס והגעתי לחנות זה היה שיריו טוב מהוד ממליץ למות נעימא וטוב

מחיר טוב, מוצר טוב, מה שרציתי ובאתי בשבילו. ידעתי מה אני רוצה, הייתי לחוץ בזמן, הגעתי בשעה לא עמוסה אז תוך פחות מ 15 דקות מהרגע שנכנסתי יצאתי עם המוצר כך שמהבחינה הזו הכל בסדר. השרות לעומת זאת הוא חרפה, המוכרת לא היתה שירותית, חוץ מלנסות למכור מגנים ומטען לא ממש היתה מאירת פנים,אפילו לא בדקה שהטלפון עובד, שהסים מתאים, כלום, אבל גם באתרים הסינים לא ממש מחפשים שרות אלא מחיר אז לא נורא. כשלא הסכמתי לרכוש את המטען המקורי ב 70 ש"ח, היא ניסתה לשכנע אותי שמטען אחר יפגע לי בסוללה, היא חיפשה וסיפקה לי מטען פשוט בהספק 1 אמפר, כשהסברתי לה שזה מבחינתי לא נחשב כמטען חליפי כי 1 אמפר אולי יטעין את הטלפון כשהוא כבוי ולא מספיק למכשיר (ובטח לא ההספק שהמטען המקורי מספק כך שזה לא יכול להיחשב כחליפי), היא נפנפה אותי, השארתי לה את המטען בחנות. מטען 2 אמפר עולה היום 20 ש"ח, זה הסטנדרט שמקבלים עם מכשירים חדשים בחנויות אחרות שרכשתי מהן בעבר, אם היתה מציעה מטען חליפי מתאים במחיר סביר הייתי רוכש אבל בטח לא ב 70 ש"ח. אולי נפלתי על מוכרת ספציפית בזמן פחות טוב עבורה אבל מבחינתי החוויה מהחנות לא טובה.

חנות מומלצת...אחלה שרות...נתנאל נתן לי שרות מקצועי!!!קניתי פעם שנייה.מחיר סביר כולל אביזרים וכל מה שנדרש כולל הדרכה