
הפתעה, פחות מ24 שעות אספקה עם שליח הבייתה. בלי שיחות מיותרות. חווית קניה מעולה, היישר כח

הפתעה, פחות מ24 שעות אספקה עם שליח הבייתה. בלי שיחות מיותרות. חווית קניה מעולה, היישר כח

חווית קניה מעולה, שרות מעל ומעבר,נותנים הרגשה שאכפת להם. גם אחרי שקיבלתי את המדיח התקשרו לוודאות שהכל בסדר ואין בעיות. ממליץ בחום לקנות מהם ! הכל דפק כמו שעון

חוויית שירות מהטובות שנתקלתי בארץ !! מהטלפון הראשון ולכל אורך התהליך ( כולל לאחר קבלת המוצר ) רוצה לציין לטובה את אנשי המכירות אוהד,טל ויהונתן על השירות הנפלא וגם את חברת ההובלות על השירות הנהדר שניתן... 0אמשיך לקנות מאלקטרוקליק - זה בטוח.

שירות מקצועי, אדיב. זמינים וישרים!!! הבינו מיד את הצורך ולא ניסו למכור לי דברים שאנני צריכה. המחירים הכי טובים שמצאתי. עזרו לי עם ההובלה (המוביל הגיע ולא רצה לשים בחדר... - התקשרתי לאלקטרוקליק (תמיד זמינים) - ובמקום פתרו את הבעיה עם חיוך) , תאמו את התקנה - כל מה שצריך ממליצה בחום!!! בוודאות אשוב לקנות מהם!

שירות מעולה. המוצר הגיע תוך יום. קיבלנו סיוע ועזרה בבחירה דגם ספציפי מתוצרת גרמניה. זמינות מלאה בשירות הלקוחות לכל שאלה או פניה. מומלץ בחום

שרות מצוין, לאחר שיחה עם נציג מכירות בשם יונתן הובטח לי שמשלוח יגיע תוך 3 ימים וכך זה היה. תודה רבה !

מעולים, אחלה שירות, אדיבים נעימים ומקצועיים התקשרו מספר פעמים לוודא שהכל בסדר. לפני במהלך ואחרי. So far so good!

פברואר 2021 רכשתי מדיח כלים בוש דרך אלקרוקליק. ההענות של יונתן והטיפול בהזמנה היו ללא רבב, כולל התאום עם היבואן להובלה והתקנה. ממליצה מאוד

שתי רכישות אינטרנטיות, .הגיעו תוך זמן קצר ובכל מקרה, וידאו הגעה- מעולה ,כך צריך להיות

התלבטתי ולכן התקשרי - סייעו לי להחליט בטלפון, הזמנתי באתר, הגיע תוך 3 ימים. אחלה.

חווית קניה מדהימה, מהפקיד בטלפון ועד למשלוחן! כולם סבלנים אדיבים ומקצועיים. המשלוח הגיע תוך יומיים! קיבלו גם טלפון מהחברה שבררו אם קיבלנו הכל ואנחנו מרוצים. שירות טופ!!

חוויית שירות מעולה! הזמנתי את הטלוויזיה ביום ראשון, ביום שני צלצלו והציעו דגם משודרג ללא תוספת מחיר - עם הסבר מדויק ואדיב על טיב הדגם המוצע. ביום רביעי הטלוויזיה כבר היתה אצלנו, וצלצלו אחר כך לשמוע האם אנחנו מרוצים. מומלצים בחום! נמשיך לקנות אצלם.1756

כיף לרכוש דרך חנות כזו. יעילים, זריזים, ברורים, שירותיים, זמינים ונעימים. הלוואי שכולם היו כך.

שירות מצויין עזרו לי לתאם ביקור טכנאי הובלה מהירה ידעו לייעץ לגבי המכונות והיו סבלניים.

קניתי מכונת כביסה באתר של החנות, הדגם הספציפי בי הייתי מעוניין, לא היה כ"כ במלאי בארץ, גם לא אצל היבואנים, אך הם ביררו אצל הספקים השונים, עד שמצאו מישהו שהמוצר נמצא אצלו, ותוך ימים ספורים, מכונת הכביסה נחתה בביתי לשמחתנו הרבה.

לאור מצב הקורונה חיפשתי חנות לרכישת מוצרי חשמל דרך האינטרנט. לא הכרתי את החנות לפני כן. משיחת הטלפון הראשונה אוהד ושאר אנשי הצוות היו מקצועיים מאוד, סיפקו המלצות ומידע מלא על המוצרים שביקשתי לרכוש מהם, והכל בחיוך ובאדיבות. לאחר הרכישה הצוות האדיב דאג להיות איתי בקשר לוודא שהמוצרים הגיעו (ימים בודדים לאחר השלמת העסקה בטלפון) והותקנו לשביעות רצוני. אין לי ספק שאשוב לרכוש מהם. ממליץ לכולם לא תתאכזבו !!

שירות מצויין, הכל באדיבות ובאמינות. התקשרו כמה פעמים לברר שהכל הגיע וטוב וגם עזרו לי בתאום התקנה.

חווית קניה נהדרת.. החל ממעמד הרכישה של המדיח בחנות וכלה באספקת המוצר והתקנתו בדירה בלווי הסבר ממצה.. שירות אדיב ויעיל בכל שלבי הקניה. ציון 10 מתוך 10. יישר כוח!!

קניתי מכונת כביסה בוש. הופתעתי מהשירות! נציג בשם טל עזר לי מאד בסבלנות, הסביר בפירוט את ההבדלים בין הדגמים, ושדרג לנו את הדגם במחיר מוזל. קיבלנו את המכונה יום לאחר ברכישה, ויום למחרת הגיע הטכנאי להתקין! באמת מעבר לציפיות! כל פעם שהתקשרתי ענו מיד ואפילו לא הייתי צריכה להזדהות כי הפרטים מופיעים אוטומטית. שירות ממש מעולה! בטוח שנקנה אצלם שוב!

התקשרתי לאלקטרוקליק שוחחתי עם אוהד ביום חמישי שנהרסה לי הטלויזיה בסלון ושאני מפחדת שההורים שלי ישארו בלי טלויזיה בסופש - תוך שעה(!!!) הגיעה הטלויזיה בדיוק בדגם שרציתי כולל התקנה, תודה רבה לאוהד וכל צוות אלקטרוקליק על השירות האדיב והמסור, ללא ספק הקניות הבאות שלי רק שם!

שירות וטלפוני מעולה , אדיבות אתר אינטרנט ידידותי , אספקת המוצר בזמן. מומלץ ובטוח שארכוש שוב.

שירות נהדר. בתוך תקופת הקורונה, בטלפון ובוואטסאפ, קיבלתי ליווי מקצועי, ענייני והגון (תודה טל) ברכישת מוצרי חשמל שונים לבית. למרות שמלכתחילה הבהרתי שהתקציב הכולל הוא 15 אלף ש"ח בסופו של דבר נרכשו מוצרים במחיר נמוך יותר - כ- 13,000 ש"ח. הכל הגיע בתוך ימים בודדים.

סופר אמינים סופר מקצועיים וסופר שירותיים. שאפו. אני חייב לציין שחברת ההובלה היתה זוועה ברמות הכי קשות, אבל זה לא קשור לחנות עצמה אלא לחברת ההובלות שהיבואן (בוש) בוחרים לעבוד איתה.

שרות טוב מאד. התקשרו ביוזמתם כמה פעמים לוודא שמדיח הכלים הגיע. שאפו. אמשיך לקנות אצלם

אחלה שירות. מרגע הרכישה ועד לאספקה וההתקנה ע"י הטכנאי. אפילו קבלנו סט סכינים מקצועי מתנה בהפתעה בלי שבכלל היו חייבים, שזה לדעתי בכלל מיבואן איי. די. אס. כולם היו אדיבים. בטלפון, המובילים והטכנאי. שאפו!