
פעם רביעית שאני קונה שם מכשיר לבנים שלי, ממליצה בחום אין עליהם בעולם! מרוצה בכל קנייה מחדש, השירות סוף הדרך מחירים סבירים ועל שירות משלמים!

פעם רביעית שאני קונה שם מכשיר לבנים שלי, ממליצה בחום אין עליהם בעולם! מרוצה בכל קנייה מחדש, השירות סוף הדרך מחירים סבירים ועל שירות משלמים!

עברתי בדרך הביתה מהבסיס, ראיתי את החנות נכנסתי והסברתי לבחור בדלפק על הסימפטומים של המכשיר והתקלה אובחנה כבעיית סוללה, לאחר החלפה לסוללה מקורית המכשיר מחזיק דלוק יום שלם ובמחיר מאוד נוח ממליץ לכולם הם אחלה חברה!

רכשתי אצל סלפי שתי מכשירי סלולר של סמסונג ושיואמי שנחתי לקבל שירות נהדר עם הרבה סבלנות עכשיו גם ראיתי שהם מדורגים טוב ואני ללא ספק יודע למה, ממליץ לכולם

הזמנתי באתר מכשיר סמסונג גאלקסי 7, תוך פחת משעה התקשר אליי נציג מכירות שהסביר לי על המכשיר בקצרה עזר לי לבחור דרך שילוח המתאימה הסביר לי על האחריות של המכשיר ללא ספק שירות טוב ואמין. ביצעתי את התשלום עם נציג מכירות על הקו, שעתיים לאחר מכן המכשיר כבר היה אצלי בשימוש, מודה לכם המון חברה צעירים ממליצה הלאה!

הזמנתי קורקינט חשמלי של שיומי תשלום באישור טלפוני. חזרו אלי ממש תוך 30 שניות. אך סירבו לבצע את העסקה מכיון שלא סומכים על המשלוח, לטענתם כבר קרה להם נזקים בצורה זו . יש לציין שבחרתי בצורה הכי יקרה שהייתה להם של דואר אקספרס. 60₪. הופתעתי לרעה והתאכזבתי מאד. משום מה כמה וכמה אתרים שמוכרים מוצר זה מפרסמים משלוח ע"י דואר ישראל בלבד והם אינם מרוצים ממנו. אם כך תעברו לחברה אחרת. והכי גרוע שזה האתר השני שניסיתי להזמין ממנו שעה קודם שענה לי באותה טענה ממש וגם הם ביטלו את הזמנתי. ההפסד כולו שלהם . בסוף הזמנתי דרך אתר שרכשתי ממנו בעבר וכבר הייתי בחששות שגם הם לא ירצו. אך לא היתה בעיה כלל. זה שאני גר בגולן לא אמור להוות בעיה. יש פה משלוחים יומיום של חברות מצויינות לסיכום יש פה הטעיה של הציבור. אל תפרסמו שיש משלוח כאשר אינכם מוכנים לשלוח.
קהל הגולשים שלום רב. אברהם צודק , ההפסד כולו שלנו. לצערנו אכן הייתה בעיה לשלוח את הקורקינט לרמת הגולן דרך חברת השילוח איתה אנחנו עובדים, ולא יכולנו להתחייב בעמידת זמני משלוח כפי שהובטח , אצלנו לתת שירות זאת זכות לכן העדפנו להתקשר מיד ולהודיע לך זאת. סליחה על חוסר הנוחות, ואנחנו שמחים שהסתדרת בסוף והצלחת לרכוש את המוצר . נשמח לתת לך שירות בעתיד. בכבוד רב. צוות ההנהלה

היום רכשתי אייפון. חייבת לציין שקיבלתי שירות מקצועי מבחור בשם שי , שהיה מקצועי , שירותי , סבלני , אכפתי וענה על כל השאלות שלי. המחיר היה הכי זול בין שאר המתחרים והשירות היה מעל ומעבר . פשוט כל הכבוד וכן ירבו כמוכם .בהחלט אגיעה שוב לרכוש בחנות וממליצה בחום רב . תודה רבה

עוצמת השמע בטלפון שלי, ירדה פלאים. בקושי שמעתי. הגעתי אל סלפי (בעקבות חוות הדעת שקראתי כאן). הם לקחו לי את הטלפון, עבדו עליו מספר דקות, החזירו לי אותו כמו חדש, ולא לקחו כסף. כמובן שכשהייתה לי בעיה עם המסך, חזרתי אליהם. הם החליפו לי מסך, וגבו 450 ש"ח, שזה מחיר לא זול, אבל סביר. המכשיר עובד כמו חדש.

מה אפשר לבקש יותר? קיבלו את המכשיר מיידית, למרות שהמכשיר לא נפוץ, היה להם מלאי זמין, הראו לי את המסך - חדש ומקורי, נתנו הצעת מחיר הוגנת ואפילו זולה, תיקנו את המכשיר תוך שעתיים, וכשהגעתי קיבלתי את המכשיר מייד ועם חיוך. כיף לפרגן לעסקים כאלה, הלואי וימשיכו כך. רן

הגעתי להחליף מסך ובהמשך גם מסתבר שהייתי צריך להחליף מצלמה קדמית. השירות היה מקצועי והוגן לכל אורך הדרך.

חיפשתי אייפון 8, סלפי הציעה את אחד משלושת התמחירים הזולים למכשיר. 20 דקות לאחר ביצוע ההזמנה באתר, חזר אלי שי מהחנות לברר פרטים נוספים. השיחה הייתה עניינית נעימה ומועילה. הזמנתי לקראת סוף היום - למחרת על הבוקר התייצב אצלי שליח. אחת הקניות הקלות והמהירות שביצעתי אונליין.

פעם שלישית שאני אצל החברה הצעירים בחנות, כל פעם מחדש נהנה מהשירות והשקיפות חברה מגיע לכם אגיע בעוד כחודש להחליף את המכשיר =~)

מקצועיים נחמדים וזמינים. אפילו כשיש תקלות של יצרן והאחריות לא עליהם, שי נתן שירות מעולה

ממש נהדרים, רכשתי מכשיר אייפון עזרו לי עם העברת אנשי הקשר בזריזות ואף יצאו לעזור לי להתקין תופסן לרכב באדיבות ונחמדות ממליץ לכולם.

מעבדה טובה מאוד לאחר שנכוותי ממעבדה אחרת החליפו לי למסך טוב בזריזות ומחיר הגון. ממליץ המון

אחלה שירות רכשתי מכשיר של שיואמי נוט 7 קיבלתי יעוץ על פי צרכיי עזרה בהעברת אנשרי קשר במחירים מאוד הוגנים, ממליץ המון

במילה אחת: שירותיים. רכשתי אצל החברה ברמת גן אייפון 8 עם זאת שהיה עומס בחנות בראל בדלפק הקפיד להסביר לי בסבלנות בין סוגי האחריויות עזר לי למצוא מיגון מתאים עם המון סבלנות וזריזות, הסביר לי כיצד אוכל להעביר נתונים מהמכשיר הישן לחדש ודף מסביר, וכל זה במחירים הוגנים ואטרקטיביים. תודה רבה על השירות!

ראיתי שיש הרבה חוות דעת טובות על החנות ולכן הגעתי למעבדה שלהם על מנת להחליף מסך בטלפון Huawei P9. התקשרתי לוודא כי הם משתמשים בחלקים מקוריים, לאחר שנאמר לי שכן, הגעתי עליהם עם המכשיר. חזרתי כעבור שעה, ראיתי שעשו עבודה לא טובה והמסך לא יושב טוב, הראיתי לבעל החנות (או הבחור האחראי) הוא אמר שנסדר את זה, תחזור עוד שעה. חזרתי כעבור שעה אכן סידרו ועשו עבודה 'בסדר'. כשחזרתי הביתה ראיתי שהמסך החדש קצת כהה והצבעים ניראים דהויים וחסרי "ברק" וזה בהחלט לא נירה כמו המסך המקורי. התקשרתי לחנות שם נאמר לי, אלו המסכים שיש לנו והציעו לי לקבל זיכוי על המסך אם אני לא מרוצה - זה אכן יפה מצידם. לסיכום, הגעתי ושלמתי עבור עבודה מקצועית והכי חשוב מוצר אכותי ומקורי, קבלתי שרות טוב, עבודה בסדר ומוצר (מסך) לא איכותי. ולא בשביל לחזור שלוש פעמים ולבסוף להזדכות, לקבל את המסך השבור בחזרה ו/או לחפש מעבדה אחרת.
שלום רב לקהל הגולשים . הלקוח הגיע אלינו להחלפת מסך לוואווי P9 , המכשיר הגיעו כולו עקום ושבור , כפי שהלקוח הציג זאת "התרסק מנפילה באופנוע" הוסבר ללקוח לפני התיקון שלא ניתן לתקן את המכשיר בצורה מושלמת מפאת מצבו. בפירוק המכשיר גילה הטכנאי שהסוללה של המכשיר נפוחה ותקולה,והצענו ללקוח להחליפה במחיר אטרקטיבי,ובשקיפות רבה. הלקוח לא היה מוכן להשקיע יותר על המכשיר,דבר שהוא לגיטימי. לאחר התקנת המסך הצבעים של המסך לא היו חדים בגלל שהסוללה הייתה נפוחה,ודחפה את המסך החוצא. ניסינו לרצות את הלקוח שוב ושוב,ע"י פירוק והרכבה של המכשיר בצורה הכי סבלנית ומקצועית מספר פעמים ,הלקוח התעקש שוב ושוב שנרכיב את המכשיר בצורה יותר מושלמת,דבר כמובן שלא היה אפשרי. וכפי שהלקוח ציין היינו מוכנים להחזיר לו את כספו מכיוון שהוא לא היה מרוצה,ולא היה חייב לחזור בפעם שלישית כי על כל הבעיות שהוא ציין פה,הוא ראה איתנו והחליט לקבל את התיקון וללכת. חברתינו מחליפה מסכים למסכים מקוריים בלבד. ומי שקורא את חוות דעת זאת ורוצה להחליף מסך לוואווי P9 מוזמן להגיע ולגלות זאת . אצלנו לתת שירות זאת זכות,ותמיד נעשה הכל,שהלקוח יצא מרוצה

במילה אחת חוויתי, שהיתי בחנות כ-30 דקות בזמן שתיקנו את הנייד שלי, היו שם שני בחורים צעירים שנתנו שירות לאנשים ביעילות עם המון סבלנות פשוט נהנתי, גם המכשיר חזר כחדש עשו עבודה מקצועית ואין ספק שאת המכשיר הבא שלי ארכוש אצלהם. תודה רבה.

שקע הטעינה במכשיר HTC U11 הוא גם השקע לאוזניות, הגעתי למעבדה עם שקע טעינה תקול, אך מטעין ללא בעיה, הוחלף שקע טעינה ברמה גבוהה הבעיה נפתרה

נהנתי משירות זריז ומקצועי במחירים סופר אטרקטיבים בהתחשבות בהיותי חייל. ממליץ באהבה ללא ספק מצאתי מעבדה להמשך!

אני לא נוטה להמליץ אבל מכאן לא יכולתי להתעלם, שירות חם ואדיב הרבה התחשבות בלקוח , אמינות ומחיר הוגן. בטוחה שאחזור לרכישות בעתיד תודה רבה על חווית קנייה נעימה

הגעתי לסלפי במטרה להחליף מסך במכשיר שלי שיואמי נוט 4X, הסתכלתי בזאפ על המחירים של המסך, הגעתי להחלטה לתקן אצל סלפי וכאשר הגעתי בראל בדלפק הסביר לי שהמחיר שראיתי אינו תואם לדגם של המכשיר שיש שני דגמים שנראים אותו הדבר והקפיד על כך שאני אבין בשביל למנוע אי הבנה, אני מצליח להבין בדיוק למה הוא עשה את זה ולכן אני כותב את חוות דעת הזאת ישר כוח חברים. פרנסה טובה ושפע!

אהלן, יש ברשותי אייפון7 פלוס לפתע הטאץ' הפסיק לעבוד בעוד המסך שלי לא נשבר הבחור בכניסה הכניס את המכשיר למעבדה והצוות התקשר לאחר שעה הסביר שהבעיה לא במסך אלה משהו שקשור לרכיב וממש דאג שאבין את ההתקלה. מגיע לכם על השירות והסבלנות.

רכשתי אצל החברה הצעירים והנחמדים אייפון 6S כשהגעתי לחנות שאלתי לגבי זה שהמכשיר מחודש אז הבחור בדלפק הסביר לי בדיוק מאיפה זה הגיע בדיוק וסיפר לי את כל התהליך עד שזה מגיע לחנויות בארץ עם המון סבלנות, ללא ספק רכישה מצוינת אצל אנשים מצוינים. נתראה בהמשך!