מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 40

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Beeri
Beeri
31.08.2018
מוצר שנרכש: נוט 8

שרות מעולה, אדיב ומומלץ מאוד ! צוות חייכן ושרותי מאוד. החנות מומלצת מאוד, שווה לבקר!

חוות הדעת עזרה לכם?
איתמר
איתמר
27.08.2018
מוצר שנרכש: xiaomi 5 plus

חוית שירות מזעזעת. מקדישים לך את מינימום הזמן כדי שתקנה את המכשיר ואז אתה יכול ללכת לחפש מי יתן לך שירות. לאחר שאתה מקבל את הקופסה עם המכשיר נהוג בכל חנויות הסלולר שהייתי בהם עד היום, לפתוח את הקופסה, להוציא את המכשיר ולראות שהכל עובד כמו שצריך, לראות שהסים מתאים, להסביר קצת למי שצריך וכו'. אבל בחנות הזאת פשוט בעטו אותך לאחר שכרטיס האשראי קיבל את האישור הקנייה. כשביקשתי לפתוח ולראות שהכל בסדר אמרו לי ללכת הצידה וכשלא הסתדרתי עם הפעלת המכשיר, הייתי צריך לחכות עוד רבע שעה כדי שמישהו יתפנה אלי, לסבול מהערות עוקצניות של מנהלת החנות (שהגיבה בחוסר סבלנות לעוד הרבה לקוחות בתור). בקיצור, אם אתם רוצים לקבל מינימום שירות כשאתם מוציאים אלפי שקלים על מכשיר סלולר, אל תלכו לחנות הזאת.

תגובת החנות

שכח לציין שהיה בחנות כמעט שעתיים, העבירו לו מידע , חתכו לו סים , הדביקו לו זכוכית ונתנו לו שירות נפלא. הפעם היחידה שביקשו ממנו לעמוד בצד היתה כשהעבירו לו מידע וזה לוקח בערך 20 דקות עד שזה עובר והיה תור עצום בחנות ורצינו לתת שירות ללקוחות נוספים.מעבר לכך שהלקוח ביקש גם עזרה בפתיחת חשבון חדש והורדת אפילקציות נוספות וגם בזה עזרו לו מעל חצי שעה למרות התור הגדול שהיה בחנות ולמרות שזה כבר היה 10 דקות לפני סגירה. צוות מוביילנד נותן שירות נפלא ללקוחות - הרבה מעבר לבסיסי , מעבר לכך - האיש רכש מכשיר ב600 ש"ח - בטח לא באלפי שקלים וזה בכלל לא משנה כמה שילם- העובדה שהיה פה כמעט שעתיים ובאמת קיבל שירות נפלא ובכל זאת בחר לכתוב חוות דעת כזו - פשוט מקוממת.

חוות הדעת עזרה לכם?
david
david
26.08.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 5

שלום לכולם, חיפשתי לרכוש שיאומי קדמי נוט 5, ראיתי מחיר טוב במוביילנד אז ניגשתי לחנות וקיבלתי שירות מעולה הנה מאיציק. הבחור מטפל ב4 לקוחות בו זמנית במקצועיות רבה ומבלי שאף אחד מרגיש מקופח ביחס. תותח ! חוץ מזה הטלפון הרבה מעל המצופה. טלפון מצויין!!! תודה לMobileland

חוות הדעת עזרה לכם?
adhannaad
adhannaad
20.08.2018
מוצר שנרכש: Note 5 32

הזמנתי איסוף עצמי באתי לחנות וקיבלתי שירות מהמם אבירם היה מקצועי עזר לי להכניס סים ולהפעיל..ממש מרוצה בטוח אחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
beerbeinmil
beerbeinmil
12.08.2018
מוצר שנרכש: S8

אין על החנות הזאת בהתחלה חברה צעירים עם חיוך,שירות מצויין ומחירים טובים.איציק המלך עזר לי כרגיל

חוות הדעת עזרה לכם?
israel
israel
10.08.2018
מוצר שנרכש: J7 pro

מאוד מרוצה מהשירות עזרו לנו באמת מכל הלב שירות סבלני ומסביר פנים אנחנו לקוחות ותיקים וסומכים רק על מובילנד תודה רבה😃

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
08.08.2018
מוצר שנרכש: אייפון איקס

הרושם הראשוני שקיבלתי בכניסה לחנות הוא שמשהו פשוט מפוקפק שם. באתי לרכוש אייפון איקס לאחר שראיתי בזאפ שהוא מוצע בחנות הזו במחיר אטרקטיבי. המוכר אמר לי שבכיף, והתחיל לחפור על יבואן רשמי למרות שחזרתי שוב ושוב על כך שאני לא מעוניין ביבואן רשמי. לאחר מכן אמר לי שיש לו רק אייפונים ''מחודשים'' ולא חדשים, מה שלא מצוין כאן באתר כלל וכלל! הכי הכי דפוק? בסוף אחרי עשר דקות שסגרנו בדיוק מה אני קונה הוא בכלל נזכר שעדיין לא הגיע לו המשלוח של האייפונים ושאין לו מלאי זמין. להתרחק, לא לקנות, שום דבר בסיטואציה אפילו לא דבר אחד שידר אמינות, בעיקר לא המוכר. היה לו מבט רציני של חרטוט אומר מניסיון כאיש מכירות לשעבר.

תגובת החנות

מילא לכתוב חוות דעת שלילית - אבל למה לא להגיד אמת? מופיע באתר בפירוש שהאייפון הוא cpo - הלקוח הגיע לחנות והוסבר לו שוב מה כוללת הערכה ומה התוספת ליבואן רשמי בדיוק כמו שמופיע באתר... סך הכל היה בחנות הבחור פחות משתי דקות ... חבל שעל כל 1000 לקוחות מרוצים שלא כותבים חוות דעת - יש את אלה שרושמים חוות דעת סדרתיים שליליות לכל החנויות כולל המתחרים שלנו.

חוות הדעת עזרה לכם?
RanM
RanM
08.08.2018
מוצר שנרכש: סטרימר Xiaomi Mi TV BOX 4K

רכשנו Xiaomi Mi TV BOX. לאחר השוואת מחירים כולל עם אתרים בחו"ל, המחיר ב- MobileLand היה הזול ביותר, וכולל שנה של אחריות על המוצר. השירות בחנות היה מצויין ומהיר.

חוות הדעת עזרה לכם?
mayasklein2
mayasklein2
29.07.2018
מוצר שנרכש: אזניות AIR PODS

נכנסתי לחנות לקנות אזניות, קיבלתי יחס מזמין נעים ומאוד מקצועי מבחור בשם בן. מומלץ בחום !

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.07.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi a1

החנות לא זמינה טלפונית. ניסיתי להתקשר 4 פעמים בהפרש של חצי שעה, לא ענו. המחיר שמופיע הוא לא כולל מטען מקורי. כדי לקבל מטען מקורי, צריך להוסיף 79 שקל, הרגל מגונה של הרבה חנויות סלולר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dan
Dan
26.07.2018
מוצר שנרכש: Iphone 8

התקשרתי בנוגע לאייפון 8 בייבוא מקביל וחצי שעה לאחר מכן כאשר הגעתי לחנות נודע לי שנשאר במלאי רק ייבוא רשמי.

תגובת החנות

לקוח צלצל לחנות בשעה 11 בבוקר והגיע לקראת 5 בערב - הוסבר לו שהמכשיר ירד מהאתר כי נותרה יחידה אחרונה והיא משוריינת להזמנה - אם רוצה להמתין למחר נשלח לו עם שליח- אך העדיף לקבל הנחה ולרכוש יבואן רשמי במחיר של יבואן מקביל כמעט ( הבדל 100 ש"ח במקום 300) אז איפה הבעיה...? היה עושה הזמנה באתר והמכשיר היה מחכה לו. אין לנו אפשרות לשים מכשירים בצד מכיון שהאתר מוריד מהמלאי כאשר נכנסת הזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב והלן
יניב והלן
26.07.2018
מוצר שנרכש: 5 plus

מצוין שירות אדיר יחס חם ונדיב בנוסף נוח להגיע יש חניה ממליצה בחום אחזור שנית

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
25.07.2018
מוצר שנרכש: סמסונג j7

שירות מצויין, מחיר מצויין טיפלו בכל הנושאים כולל העברת דאטה בין מכשירים נתנו תשומת לב לכל שאלה ונושא

חוות הדעת עזרה לכם?
שגיא
שגיא
25.07.2018
מוצר שנרכש: סמסונג s8 פלוס

אחלה מחיר ואחלה שירות. מבחר גדול. חנות גדולה ויפה. סבלניים ושירותיים וחוויית קנייה נעימה. מומלץ :)

חוות הדעת עזרה לכם?
יעקב
יעקב
23.07.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי Samsung Galaxy J5

הזמנתי טלפון דרך האתר, למחרת התקשר נציג כדי לקבל אמצעי תשלום, ומיד יצא המשלוח בדרכו אלי. בלי משחקים ובלי סיפורים. אחרי ימים ספורים הגיע הטלפון לשביעות רצוני המלאה. חוויית הקניה מצוינת.

חוות הדעת עזרה לכם?
dd
dd
23.07.2018
מוצר שנרכש: שיומי מי 5

בהמלצה של חברה הגעתי לחנות על מנת לקנות את הפלאפון שיומי מי 5, חבל שלא קראתי את הביקורות שעלו קודם כאן. אני אחד מתוך כמה אנשים שהגיעו לחנות בכוונה לקנות את המכשיר במחיר שמצוין באתר שלהם וגם מפורסם פה בזאפ. רק לאחר ההגעה לחנות גיליתי שהמחיר הוא עבור הערכה ה-"לא רשמית" ושצריך להוסיף כסף (70 שקלים במקרה שלי) כדי לקבל את ערכה הרשמית. הצבעתי למוכר על המחירים המפורסמים וכי אני מכיר אנשים שרכשו את המכשיר במחיר אלו אבל זה לא עזר. השירות לא היה נעים במיוחד ולמוכר היו כמה הערות על "הבנת הנקרא" שלי ועל התפיסה ה"אידיאליסטית" שלי שלפיה אם מופיעים מחירים באתרים מסוימים אז הם צריכים לעמוד בהם או לפחות להקפיד שמפורסם בשמם מידע אמיתי. מקריאת התגובות של החנות לחוות דעת נוספות כאן עבור מקרים דומים אני משער שהם יציינו שבאתר כתוב באופן ברור ביותר שצריך להוסיף כסף עבור ערכה רשמית, אבל זה לא. כמו כן, באתר זאפ מפורסם מחיר שהתגובה עליו הייתה "אין לי אחריות על מה שזאפ מפרסמים ולא מצויין שם שהערכה היא רשמית". תגובה מעט תמוהה בעיני. אם כמה וכמה אנשים כבר העלו פניות כאלו זהו סימן שאתם מפרסמים מידע לא ברור ואתם צריכים לקחת על זה אחריות. יש לשנות את הפרסומים בהתאם למה שאתם דורשים או לאפשר לכל הלקוחות (ולא רק למי שמתווכח מספיק) את המחירים האלו.

תגובת החנות

אדון נכבד! להבדיל ממה שאתה רושם פה ( אנשים לא אומרים אמת ואנחנו צריכים להתגונן, לא יאומן פשוט) באתר זאפ - מופיע מחיר בלבד!!! לכן לוחצים על " קנה עכשיו" ואז מועברים אוטומטית לאתר - שם רשום במפורש באותיות קידוש לבנה- לערכה מקורית יש תוספת. המידע מאוד ברור אם נכנסים לאתר כי הוא רשום 3 פעמים בדף מוצר עצמו. המוכר בחנות הרי הסביר לך את זה והרה לך ואמרת בעצמך שלא נכנסת לאתר אלא רק ראית בזאפ כי היית בנהיגה...בכל זאת - לרשום רע תמיד אפשר לצערנו... לא משנה מה האמת.

חוות הדעת עזרה לכם?
Eduard
Eduard
19.07.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi 4

הזמנתי מכשיר מדגם XIAOMI בתאריך ה16.6.18 , אני מחכה למעלה מחודש לקבל מוצר. שבועיים ראשוניים עברו מבלי שנייתי במעקב אם המכשיר הגיע או לא , לאחר המתנה התקשרתי בשבוע השלישי ענה לי בחור שטוען שהסעיה עם דואר ישראל ויחזור אלי ביום ראשון לאחר בירור איתם. (במספר מעקב היה רשום שהמכשיר נמצא בהרצליה , מיקום אשר אינח קרוב אלי.) מה אפשר לצפות ? אף אחד כמובן לא חזר אלי ביום ראשון. 15.7.18 , יומיים ניסיתי לתפוס אותם לא הצליח , רק ביום השלישי מישהו טרח להרים את הפאלפון ולענות , והשירות שקיבלתי בטלפון ? הייתי נותן דירוג 0 אם הייתי יכול. שלא נדבר על זה שהעבירו אותי מבן אדם לבן אדם והייתי צריך לחכות 10 דק ! מבלי שאפילו ביקשו ממני את הפרטים בשביל לבדוק כל עוד אני ממתין לפריט שלי. כאשר שאלתי מה עם המוצר שלי , נאמר לי שהוא נמצא אצלי בעיר בסניף דואר. שאלתי אותו מדוע אף אחד לא עדכן אותי/שלח הודעה משהו בסגנון בשביל להתריע לי , הייתי אמור לנחש את זה לבד שהוא שם? לא ניראלי שזה הגיוני. בנוסף הוא טען שאם לא אאסוף את המכשיר באותו יום הוא ישלח בחזרה מכיוון והוא שם שבועיים. (בבדיקה שעשיתי שוב לפני כן היה רשום שהוא בהרצליה.) לצערי לא יצא לי באותו יום לאסוף את המכשיר. מקווה שהוא לא נשלח עדיין בחזרה. במידה וכן זה היה החווית קניית אינטרנט הכי גרועה שהייתה לי בחיים. אף פעם לא רשמתי שום דבר כזה בחיים על אף חברה , במקרה הזה נחצה הגבול.

תגובת החנות

לקוחות יקרים , ברגע שהמכשיר יוצא מחנותנו אנו שולחים מס מעקב במייל על מנת שתוכלו לעקוב באופן עצמאי אחר החבילה. הלקוח מלין על כך שדואר ישראל לא שלח לו הודעה ברגע שהכשיר הגיע ( אגב- הגיע תוך 4 ימי עסקים) אילו רק היה פותח את המייל שלו - היתה נחסכת לו המתנה מיותרת של שבוע והרבה עוגמת נפש.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dalia
Dalia
17.07.2018
מוצר שנרכש: Airpods

שירות מעולה יעיל ואדיב .מענה מהיר טלפוני . הזמנתי בטלפון באתי לאסוף בחנות . יש חניה . מצוינים

חוות הדעת עזרה לכם?
יונה
יונה
16.07.2018
מוצר שנרכש: וטרינר שיאומי

געתי לקנות סטרמיר במחיר הזול ביותר ובאמת הגעתי לחנות ולמרות שהיו מלא אנשים קיבלתי שירות זריז מקצועי תודה לאברים ששוחרר אותי בצורה מהירה ועם הסבר על המהמוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
nivstudying
nivstudying
16.07.2018
מוצר שנרכש: שיאומי 5 פלוס

התקשרתי לחנות שעב לפני שהגעתי לשאולנלגבי שיאומי 5 פלוס שאלתי אם יש בצבע שחור נאמר לי שכן . אני מגיע לחנות ואז נאמר לי שהפלאפון שרשום באתר בסך 611 לא מקורי לא מגיע עם חלקים מקוריים אריזה פתוחה , מה שלא צויין באתר/בטלפון. המנהל , אם כל ניתן לקרוא לו שאינו יותר לתת שירות וצועק על לקוחות, אמר לי שאני יכול להוסיף עוד 55 שח ולקבח פלאפון מקורי אריזה סגורה ולא פתוחה . כשניסיתי להסביר לו שזה לא מה שנאמר התחיל לצעוק ועבר ללקוח הבא . השיחות איתם מוקלטות וזה לא יעבוא בשקט . שירות נוראי וחסר ביקורת שלא חוויתי בחיי

תגובת החנות

מופיע באתר בעמוד המוצר סוגי היבוא והצבעים שקיימים למוצר. אי אפשר לפספס - זה באותיות מודגשות - " מה כוללת הערכה" ואיזה צבע יש ... ברור לנו שהלקוח בחר להתעלם ממה שכתוב ומפה חוות הדעת .אף אחד לא צעק עליו כהגדרתו , נהפוך הוא - הוא זה שצעק פה בחנות למרות שהסבירו לו גם בטלפון וגם בחנות שצבע שחור בדגם הזה קיים רק ביבוא רשמי.

חוות הדעת עזרה לכם?
tslilabeil
tslilabeil
15.07.2018
מוצר שנרכש: J6

קניתי מכשיר מבן אלוף על מותק של בחור עזר לי בכל השאלות שלי ונתן שירות יוצא מן הכלל !

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
12.07.2018
מוצר שנרכש: mi a1

חנות מעולה! שירות זריז חייכני ומהיר! ממליץ בחום! תודה לאבירם שהיה מקצועי ושירותי בטוח שאחזור !

חוות הדעת עזרה לכם?
Gideon
Gideon
09.07.2018
מוצר שנרכש: סטרימר

חברה כיפיים, מקצועיים שרות מהיר ויעיל שמותיר אותך עם חיוך על הפנים.תודה על השירות איציק

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
08.07.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
sigal
sigal
04.07.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi 5a

אנשים מאד שירותים ומקצועיים מאד עזרו בבחירה. גם קניתי מכשיר שיאומי וגם תיקנתי מכשיר. חווית קניה מעולה ממליצה!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון