
תקשיבו אני פשוט בהלם איך החברה הזאת יכולה לקבל ממישהו דירוג של יותר מכוכב אחד. הזמנתי מיקסר של kitchen aid עם אחריות של 3 שנים . במעמד הקנייה הנציג מכירות עשה שמיניות באוויר בשביל שאקנה. כולל עדכון המודעה באתר ואחריות מורחבת של 3 שנים. כולל הבטחות שבדיעבד אני מבין שהם לא יכולים לעמוד בהם. המיקסר הגיע עם אחריות של שנה בחותמת רשמית של היבואן מאז 3 שבועות שלא פתחתי את המיקסר ואני מתקשר לשרות לקוחות ומבקש את התעודת אחריות המתוקנת אם יש כזאת בכלל ואני מקבל תשובות כגון הספק היבואן יספק לך בקרוב. אז החלטתי לא לחכות יותר ולהחזיר את המיקסר במסגרת ה14 יום שיש לי על פי חוק. גם אם תחייבו אותי על משלוח כמו שהודעתם לי בגלל שהמיקסר תקין והכול תקין הרי זה שהבטחתם 3 שנים אחריות וסיפקתם מוצר רק עם שנה אחריות זה לא ניראה לכם בעייתי בכלל וזה גם מבחינתכם תואם את פרטי העסקה הרי לא נפל פה שום פגם. צוות וואלה שופס היקר כ 3 שבועות לחכות לתעודת אחריות-זה בעייתי. וכשבוע לחכות שמנהלת תחזור אליי-זה מרגיז. ועוד 3 ימים לחכות שתגיבו לפנייה באתר שפתחתי שאני רוצה להחזיר את המיקסר הזה - זה כבר מוגזם!!!!! לא רוצה לדבר יותר עם שרית מהשירות לקוחות שלכם לא מעוניין לעשות איתכם עסקים יותר. אני רוצה את הכסף שלי על פי חוק! גם אם תמציאו עכשיו המצאה חדשה שמשלוח חזרה אליכם עולה 1000 שקלים אתם יכולים לקחת את המיקסר הזה ורצוי עוד היום . אנחנו נפגש בבית משפט ירון
היי ירון, מבדיקתי שוחחו עמך אתמול וטופלת לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך תמיד .























