
החנות ממוקמת במיקום שאינו גלוי לעין אך במיקום מרכזי,החנות קטנה עם יחס אישי המוצרים מסודרים וגלויים לעין. המוכרן מקצועי ואדיב.

החנות ממוקמת במיקום שאינו גלוי לעין אך במיקום מרכזי,החנות קטנה עם יחס אישי המוצרים מסודרים וגלויים לעין. המוכרן מקצועי ואדיב.

התקשרתי לקנות סמסונג6 אידג' ענתה לי מוכרת בשם לידיה ומה שאגיד עליה אני לא אתן את הערך הנכון שלה , הסבירה לי על המכשיר מ א - עד ת , הכל היה ברור והיא 100 % ,

שלום לכולם רכשתח לפני מספר ימים אייפון 6 מsim free הייתה לי אחלה חוויה אז החלטתי לפרגן... התקשרתי קודם לחנות לבדוק שיש את המכשיר,כשהגעתי היו מלא אנשים וקיבלתי ישר שירות ממישהו בשם מולי,ציק צק קיבלתי את המכשיר קניתי באחלה מחיר גם כיסוי וגם מגן מסך,הרכיבו לי הכל תוך רגע שילמתי והלכתי מבסוט! אחלה חנות אחלה חברה שירות פגז מומלץ

קניתי שם מכשיר חדש לאבא שלי, D802. הגעתי הביתה בלי לפתוח לו את המכשיר כדי שירגיש שהוא קיבל חדש. בפועל המכשיר כבר היה פתוח ועברית שולבה עם קוריאנית- היה שם משהו מאוד מוזר, וכשהתקשרתי המוכר הבטיח לסדר ושתוך יום תגיע אליו גירסה של עברית מהיצרן שיצרוב לי והכל יסתדר.. בפועל חיכיתי מעל שבועיים והתייאשתי, וכירושלמי הייתי צריך לחזור שוב כדי שיצרוב לי גירסה נוספת- מעצבן. זה לא קרה, חזרתי שוב והוא הביא לי מכשיר אחר, נראה חדש לגמרי. יש לציין לטובה שהם שילמו לי על החנייה שם אחרי הפאדיחה. עלה לי חשש שיש משהו משונה מאחורי ההתנהלות, חייב לציין. חוץ מזה היו אדיבים ונחמדים ושילמו על החנייה אבל מרגיז שאם הייתי משלם עוד 200 שקל וקונה במקום נורמאלי, ולא חסר מקומות- זה לעולם לא היה קורה ולא הייתי מקבל מכשיר עם שפות הזויות ונסחב אליהם שוב מירושלים לרמת גן.
שלום לכולם! תקלות קורות אך החוכמה היא לתת שירות מהיר ואמין וכך היה. הלקוח הגיע לחנות והוחלף לו מכשיר חדש ואף קיבל חניה על חשבוננו. שמחנו לעזור!

הגעתי בגלל המחיר הנמוך דרך זאפ. הצוות מקצועי והשירות יעיל ומהיר. ראוי לציין שמגן מסך זכוכית הורכב הפוך בצורה שכמעט לא ניתן להבחין בה. חזרתי לאחר רבע שעה לחנות ובאופן מיידי וללא שום צורך להסבר הורכב מגן מסך חדש במקומו. ממליצה לקנות בחנות זו.

מתן שירות מצוין ואדיב- מוכרן ליווה את תהליך המכירה בצורה נעימה ודאג לתת פרטים לגבי המכשיר, לגבי האחריות ועוד מקצועיות והכוונה מתאימה מחירים סבירים ונוחים

שירות מעולה,אדיב ומקצועי ע"י מוכרת מדהימה, שעזרה בכל מה שביקשנו. השירות היה מהיר. המחיר הזול ביותר מכל המקומות האחרים שביקרנו בהם.

רכשתי מכשיר LG3 בתאריך 29/6/15. טרם איסוף המכשיר, כל שיחותי המטרידות אל צוות החנות לצורך בירור מידע הנוגע לפרטים טכניים של המכשיר לצורך בחינת אפשרות חיבורו למסלול ביטוח ואחריות באורנג' נענו בסבלנות ובמקצועיות ע"י צוות החנות ולידיה בראשם. ההמתנה בחנות לצורך איסוף המכשיר היתה קצרה, האביזרים הנלווים שרכשתי הותקנו במהירות ובמקצועיות ולהפתעתי אף חיכתה לי מתנת רכישה קטנה ומפתיעה. צוות מדהים ומקצועי. אלופים !

זאת פעם שנייה שאני קונה בחנות, קיבלתי יחס נעים מדוד ואוירה טובה. חנות אמינה מאוד עם מיקום מרכזי מצויין לאיסוף מהיר, עם הצעות מחיר הכי טובות! ממליץ!

ההזמנה של הפלאפון הייתה קלה מאוד, הצוות היה נחמד מאוד ועזר לי במה שהייתי צריך וגם הציעו דברים שיכלו לעזור לי, ההרגשה הייתה טובה מאוד.

הקניה נעשתה בקלות דרך האתר עם תשלום טלפוני. המשלוח סה"כ מהיר. שירות לקוחות נוראי. שום הסברים, שום עזרה. מיד לאחר קניית המכשיר נתקלתי בשלל בעיות: קודם כל הייתי צריכה לעבור מכרטיס SIM למיקרוSIM. לא ידעתי זאת מראש, ועובדי החנות לא שולחים שום דף הסברים או הנחיות. נאלצתי להגיע לחנות ע"מ שיחתכו לי את הכרטיס. זה נעשה ע"י עובד חסר סבלנות שלא טרח אפילו לשאול אם גיביתי את התוכן. חתך ושילח אותי לדרכי שוב ללא שום הצעת עזרה מעבר למינימום. יומיים לאחר הקנייה קיבלתי הודעת UPGRADE של תוכנת האנדרואיד. לאחר ביצוע העדכון המכשיר התחרבש לגמרי - לא מתחבר לאינטרנט, רק דרך WIFI כך שכמעט אף אפליקציה לא עובדת כמו שצריך. ועוד בעיות כך שממש לא ניתן לפתקד עם המכשיר. תגובת החנות לשאלתי אם יוכלו לעזור לי בזה היתה - חכי לעדכון הגירסה הבא (מתי זה יקרה? עוד חודש? חודשיים??) או שבחנות "ישנמכו" גרסה וימחקו לי את כל התכנים במכשיר. שוב, חוסר סבלנות וחוסר רצון לעזור מעבר למינימום. לא מומלץ כלל.
יפעת שלום לאחר בדיקה במערכת אנו לוקחים את מלוא האחריות ומתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. מבטיחים להסיק מסקנות ולטפל בליקויים נשמח לשרת אותך עתיד ואף לפצות אותך שוב סליחה ויום נעים

*שירות מזעזע - ראו הוזהרתם* הגעתי לפני כשלושה ימים לחנות לרכוש אייפון 5s. טרםהגעתי לחנות בדקתי מספר פעמים כי מדובר במכשיר חדש ולא מחודש, ואף הובטח לי על ידי מולי כי המכשיר חדש, כי עלותו 2,500 ש״ח, וכי יבוצע טרייד אין עם אייפון 4 שברשותי, כך שסה״כ אאלץ לשלם 2,350 ש״ח. בפועל, מצב הדברים היה שונה! האייפון הגיע עם אוזניות ומטען לא מקוריים, בקופסא לבנה חלקה ודקה ללא לוגו על גביה, והסכום שחוייבתי (לאחר שרכשתי גם מגן בעלות של 49 ש״ח ומגן מסך בעלות של 29 ש״ח) היה 2,578 ש״ח - דהיינו נלקחו ממני 150 שקלים נוספים במרמה!!! כמובן שכאשר הגעתי הביתה המטען לא עבד - מה שהעלה את חשדי בנוגע למוצר, וכן לאחר בדיקה באתר של אפל נרשם כי האייפון נרכש בשנת 1978. כמובן שהגעתי לחנות וקיבל את פני בחור אגרסיבי וולגרי שניסה להלבין את פניי וסינן לעברי מילות גנאי, אמר לי לפנות לבית המשפט ודיבר אלי כמו אל מטומטמת. לא ארחיב בעניין, אבל ישנה תחושה קשה של רמאות באוויר והיחס והשירות מתחת לכל ביקורת. ד״א, האייפון נלקח לבדיקה בidigital, היבואנית הרשמית של אפל בישראל ושם נאמר לי, בניגוד לדברי המוכר האגרסיבי, כי האייפון לא נרכש שם, ועניין שנת הרכישה (1978) תמוה מאוד. שורה תחתונה - הימנעו מרכישה בסים פרי! זה יביא לכם רק כאב ראש, טרטור, עגמת נפש, הפסד כספי ומוצרים לא מקוריים/תקינים.
בהתיחס לעובדות: 1.המכשיר שמספר הסיריאלי שלו הוא 352036064040411 חדש! לעולם לא נפתח וכל החלקים מקוריים בהתחייבות וזאת כל אחד יכול לראות מהאתר של אפל. 2.המכשיר מגיע ביבוא מקביל ללא מטען. המטען שסופק לא היה תקין והוחלף מיידי דבר אשר מעיד על שירות יעיל ומקצועי! 3. הלקוח טוען שנלקח ממנו כסף במרמה אך מאותה נשימה מציין שרכב מגן וכיסויים אז לא מובן באיזה מרמה מדובר. 4. לפני הרכישה הלקוח נכנס לאתר הרשמי של אפל וראה שהמכשיר לא אוקטב מעולם ולא היה בשימוש ורק לאחר מכן עשה את הרכישה. הלקוח קנה את המכשיר במחיר הזול בישראל. 5. סים פרי היא החנות היחידה שמתחייבת לכל לקוח בדיקה של המכשיר לפני הקניה. 6. בשנת 1978 לא היה איפון בעולם.

התקשרתי לברר בטלפון. הבחור היה מאד סבלני לשאלות שלי גם כשהחנות היתה מלאה. הזמנתי אמר שהמוצר יחכה לי בשקית.בחנות וכך היה. הגעתי לקחתי המוכר היה מאד נחמד ואדיב.הציע לי הרחבת אחריות לקחתי אותה בקיצור מהיר. ויעיל .ואני מאמין שאם תהיה בעיה במכשיר הם לא יהססו לעזור...

הגעתי לסים פרי בגלל תקלות במכשיר. קיבלתי מדוד שירות מקצועי, יעיל והכי חשוב אדיב אדיב אדיב. נפגש שוב בכל רכישה שאצטרך

שרות אדיב ומחויך. קנינו במקום ולקחנו וקיבלנו הסברים ועזרה. מיקום נוח ליד הרכבת ומחיר אטרקטיבי. קיבלנו שרות מירדן וממולי האדיבים והחיכנים.

הגעתי לחנות דרך המלצות של חברים. קבלתי מחיר הוגן והתיקון היה במקום. יצאתי מהחנות תוך 10דק ואפילו קבלתי מגן מסך מתנה. אין ספק שאני יחזור לחנות בעתיד ואמליץ לחברים. תודה לנאור הטכנאי

נכנסתי לחנות סים-פרי, רכשתי שני מכשירים סללורים. חשוב לי לציין שקיבלתי ציון נעים, אדיב ובהחלט מספק מאנשי הצוות, בעיקר דוד וירדן. לאחר הרכישה חברי פנו גם לקבלת שרות במקום. מרגישה צורך להעביר הלאה ולהודות על חווית רכישה מאוד מקצועית ונעימה.

היתה לי בעייה שלא היו שומעים אותי טוב בשיחה ,הגעתי לחנות עם התקלה ובקשתי שיבדקו.שאלתי אם הם יכולים לתקן על המקום ואמרו לי שכרגע יש אפשרות לבדיקה מיידית .המתנתי כ 5 דקות בלבד ולאחר פתיחת הטלפון אמרו לי שיש קצת לכלוך בפומית והם מנקים את החלק ומשחררים אותי תוך 2 דקות.לאחר טיפול מהיר שאלתי כמה עלות התיקון ואמרו לי שמאחר ולא החליפו חלקים הם החליטו לא לחייב אותי . ממש וואו התפלאתי שהשירות מהיר ולמרות התיקון גם לא חייבו על עבודה . היום אין הרבה חניות אמינות ומקצועיות כאילו

הגעתי במטרה לקנות טלפון סלולרי, oneplus one. למרות כל העומס שהיה שם והיה עמוס מאוד, התייחסו אלי במהירות, השירות היה אדיב מאוד, אנשים ממש נחמדים ומקצועיים. לאחר מכן הייתי צריכה לחכות שהטכנאי יעביר לי את כל הזכרונות למכשיר החדש, ועם כמות האנשים שהייתה לפני, זה לקח 10 דקות!! כשבסיום הביאו לי את זה עד לשולחן בית הקפה שליד ! שירות מעולה, מקצועי, זריז. חמודים מאוד, ממליצה בחום.

נכנסתי לאתר זאפ לבדוק מחירים וראיתי את החנות הנ"ל צלצלתי אליהם שאלתי אם יש במלאי וענו לי בחיובי ישר דרך הפלאפון ידעתי שיש על מי לסמוך. הגעתי לחנות מקום קטן וכיף כמו בבית. טיפל בי נציג בשם מולי ונתן לי שרות מציון. נהנתי מאוד לקנות שם.אני בטוח שאני יחזור לקנות שם ואמליץ לכולם.תודה לכם על הכיף שהיה לי.

התקשרתי לחנות לוודא שיש את המוצר, בחור בשם דוד שיהיה מאוד נחמד וסובלני ( לא תמיד מקובל אצלנו בחברה ) הסביר לי מה מגיע לי במחיר ומה לא וענה על שאלותיה במקצועיות. אספתי את המוצר כעבור מספר שעות וקיבלתי אפילו צופר מתנה. אני מאוד מרוצה מהשרות, המקוציות והאמינות וממליץ לקנות בחנות זאת. ( גם לפרגן צריך לדעת )

שלום לכולם , אני רוצה לשתף אתכם בחוויה יוצאת דופן שנתקלתי בה היום , היום הגעתי לחנות SIMFREE בר''ג בכדי לתקן מסך לאיפון 5 שברשותי ופשוט אין לי מילים להסביר את חווית השירות שנתקלתי בה כשנכנסתי לחנות קיבל אותי איש שירות בחיוך ובצורה שרותית ומסבירת פנים הרגיע אותי מיד {כי המסך ממש היה שבור} הסביר על תהליך התיקון של המכשיר במלוא תשומת הלב ולהפתעתי הרבה אני מציין כי מי כמוכם יודע כמה זה נדיר במחוזותינו . כהשסכמתי לתהליך התיקון הוצע לי משהו חם לשתות בו בזמן שאני מחכה ובאמת תוך זמן לא רב המכשיר יצא מהמעבדה בצורה מהירה ומקצועית שאני לא נתקלתי הרבה זמן והמכשיר תוקן בצורה מושלמת!! אז לסיום : השירות האדיבות המקצועיות היו מעל המצופה והרגשתי שאני בידיים אמינות וטובות ולכן בגלל שנכוויתי בעבר אני מציע וממליץ בחום לכול מי שיש לו בעיה או צורך בכול הקשור לעולם הסלולאר SIMFREE הוא המקום. ממליץ בחום וכן ירבו מקומות כאלו במחוזותינו

עשיתי הזמנה באתר למטען של אייפון, היה מאוד קל ונוח לעשות את ההזמנה תוך יום חזרה אליי נציגה מתאם האתר לוודא איתי פרטי הזמנה. העובדה שחזרו אליי מראה על רצינות ומקצועיות קיבלתי גם מספר מעקב של הדואר, המשלוח הגיע מהר מהצפוי, קיבלתי חשבונית ואת המטען כמו שביקשתי, מאוד מרוצה.

לפני שהגעתי לחנות התקשרתי לברר על המוצר, ענתה לי נציגה חביבה בשם לידיה שענתה לי על כל השאלות ששאלתי באדיבות. שהגעתי לחנות הנציג שטיפל בי הביא לי מיד את המוצר והסביר לי את כל מה שיש לדעת על המוצר. בחנות שוררת אווירה טובה מאוד ובטוח אחזור לשם ,ממליצה מאוד לאחרים.

הגעתי לחנות עם אייפון 5s עם מסך שבור ובעיה בסוללה, ביקשתי שלפני התיקון הטכנאי יחזור אליי ויתן לי הצעת מחיר לתיקון, כעבור שעה הטכנאי חזר אליי אמר מה הבעיה וביקש אישור לתקן, קיבלתי ממנו דעה מקצועית ואמר לי שאם תיהיה בעיה נוספת ישמח לתת לי שירות נוסף, הנציגים בקופה היו מאוד נדיבים ונתנו לי תשובות מקצועיות. המכשיר שלי עובד מצויין ויצאתי בהרגשה נעימה, ממליצה.