
ההזמנה למדפסת HP בוצעה בזמן וללא שום סיבוך. הגיעו גם המוצרים הנילווים והמוצר עצמו תקין.

ההזמנה למדפסת HP בוצעה בזמן וללא שום סיבוך. הגיעו גם המוצרים הנילווים והמוצר עצמו תקין.

מהיר, זריז, ממש לא רע, אין תלונות בכלל בכלל בכלל חוץ מזה שהייתי שמח אם זה היה יותר זול אבל מה לעשות

שלום וישע רב, הזמנתי טיונר דיו ומשום מה הגיע אלי תוף למדפסת.. נאלצתי להזמין 2 טיונרים של דיו חדשים למדפסת זאת מלבד התוף... במחיר שיצא לי הכולל כבר יכולתי לקנות מדפסת משכוללת חדשה והכוללת בתוכה חצי דיו. לכל עניין זמין בנייד מספר 050-3332157 בברכה, עו"ד אלעד טייאר
גולשים יקרים שלום, ראשית צר לנו על הרגשת הלקוח. נסביר לגופו של מקרה, יש מדפסות לייזר שיש בהן 2 מוצרים מתכלים, האחד תוף, והשני טונר. הלקוח הזמין באתר תוף מקורי למדפסת וזה מה שקיבל, כמובן שהלקוח קיבל אישור הזמנה למייל שבו מפורט לו התוף המקורי שהזמין בעלות של 229 ש"ח. לאחר שפתח את המוצר, הבין שטעה במוצר ובעצם רצה לרכוש טונר למדפסת ולא תוף למדפסת. כמובן שהצענו לו פתרונות יצירתיים כמו שרק מחלקת השירות שלנו יכולה להציע, אבל זה לא הספיק ללקוח. האמת שלא ברורה טענתו שהזמין עוד 2 טונרים במקום אחר וסך הכול היה עדיף לו לרכוש מדפסת חדשה - זה עניין כלכלי של הלקוח ולא מעיד על החוויה בחנות שלנו, על המחירים שלנו וזמני האספקה. תחליטו אתם :) בברכה, צוות פרידיו ע"מ

הזמנתי מסך למחשב. המודל לא היה במלאי אך הוצע לי מודל חלופי. המוצר סופק למחרת ההזמנה.

ההזמנה באתר - פשוטה לביצוע המעקב אחר ביצוע ההזמנה - מיידי ונגיש וברור ההזמנה סופקה יום למחרת ההזמנה

הזמנתי דרך האתר, היה ברור וקל למצוא את הטונר למדפסת HP שיש לי במשרד, הזמנתי טונר שחור מקורי של HP לאחר ההזמנה התקשרו מהחנות והציעו לי לרכוש את שאר הטונרים (צבע), מאחר שיש לי כבר טונרים לצבע אמרתי תודה ולר הזמנתי את שאר הטונרים המקוריים, . הטונר הגיע כבר למחרת, מדהים, שרות נהדר. לצערי לאחר שהכנסתי את הטונר השחור המקורי המדפסת הוציע לי הודעה שאני חייב להשתמש רק בטונר מקורי של HP ולא בחליפי, פניתי לשרות הבין לאומי של HP והפתרון שקיבלתי זה לקנות עוד טונרים מקוריים ולהחליף את כל הסט..

שלום. הזמנתי דרך האינטרנט סורק EPSON V19 ביום שלישי אחר הצהריים וביום חמישי לפני הצהריים הגיע לנקודת האיסוף. מיד לאחר ההזמנה ביום שלישי התקשרתי לספק לודא שההזמנה נקלטה. היחס והאדיבות ראויים לציון. בשמחה אמליץ על פרידיו בע"מ.

תהליך ההזמנה היה מאד ידידותי. המחיר היה תחרותי בהחלט. המשלוח היה מהיר והכל היה לשביעות רצוני המלאה

הזמנתי מדפסת להדפסת תמונות. קיבלתי ייעוץ מהחנות בווצאפ והחלפתי דגם בהתאם להמלצה כדי שידפיס גם A4 ולא רק A5. תשלום מהיר ונוח, משלוח עד הבית. הכל מעולה, תודה

משלוח תוך פחות מ24 שעות. כולל טלפון של החנות לודא שלא התבלבלתי בסוג המדפסת והדיו הנדרש לה.

חווית קניה טובה. הכל מתפקד: האתר קל לשימוש, המענה בוואצאפ מהיר, וברגע שהיה משהו לא ברור, הנציג התקשר אלי מיוזמתו.

רכשתי מחסניות דיו חילופיות למדפסת Canon. ההזמנה הייתה פשוטה. הדיו התקבלה בנקודת המסירה ונמסרה לידי. הידפסתי תמונה והיא יצאה תקין.

חיפשתי מדפסת OKI לקניה. מצאתי חנות אמינה עם מחיר הוגן. הקניה בפועל הייתה פשוטה ונוחה וגם המשלוח והקבלה הייתה מהירה.

מקסימום מהירות, תוך יום הגיע עם שליח למרות שבחרתי במשלוח רגיל, מוצר מעולה עובד נהדר!! חנות מומלצת לגמרי!!

רכשתי מדפסת מדבות מתוצרת ברד'ר. ביצוע ההזמנה היה קל. נציג החנות התקשר לברר שאין טעות בהזמנה, ואישר את הההזמנה. המשלוח היה מהיר. האריזה המקורית הייתה מוגנת באריזה חיצונית. הכל היה לשביעות רצוני.

פעם שניה שאני מזמינה מהחנות האינטרנטית של פרידיו. ה שירות מצוין והמוצרים (דיו תואם למדפסת hp( מצוינים גם

יופי של שירות. עונים מהר לטלפון ומשלוח החלפה עד הבית. שירות טכני ישירות לקוחות כמו שמריך

חנות מצויינת, שירות בוצאפ מעולה, מהיר, אדיב, מקצועי, קניתי אל פסק לאחר התיעצות קצרה, הכל הלך פיקס. קיבלתי עם משלוח אחרי שלשה ימים.

הזמנתי דיו מקורי. לשבחם, טרחו להתקשר ולהציע דיו לא מקורי הרבה יותר זול וזה מרשים כי מן הסתם הרווח שלהם נמוך יותר. לי כלקוח משתלם ועל זה מגיע להם שאפו.

כמו שצריך להיות: פשוט, מהיר וזמין. קבלת המוצר בתוך יומיים מהזמנה. אין מה לומר: שאפו!

חווית הקניה באתר הייתה מעולה. המוצר הגיע לאחר יום (כשהם מתחייבים להזמנה של כמה ימים)

הזמנתי כספת לאקדח, גם במחיר הכי טוב שמצאתי וגם המשלוח הגיע תוך שלשה ימים. מומלץ!!

באופן כללי השירות היה טוב, אך אני מוריד כוכב כי זמן האספקה המובטח לא התקיים. הובטח שהמוצר יגיע עד 3 ימים, אך הגיע ביום הרביעי.

ממליץ מאוד. מחיר מעולה ושירות מהיר . הגיע אלי תוך יום למרות שאנחנו גרים בישוב. תודה רבה על השירות

קיבלתי שירות אדיב וסופר מהיר. תוך יום מסך המחשב שהזמנתי כבר היה בפתח דלתי. מומלצים!