
שרות מעולה ואדיב, מבחר קיים כבר בחנות, תמיד שמחים לעזור, אנשי מכירות מקצועיים. שעות פתיחה נוחות. מחזיקים מותגים והמחירים נוחים.

שרות מעולה ואדיב, מבחר קיים כבר בחנות, תמיד שמחים לעזור, אנשי מכירות מקצועיים. שעות פתיחה נוחות. מחזיקים מותגים והמחירים נוחים.

הגעתי לחנות בעקבות פרסום בקבוצה בפייסבוק - תקשורת מוציינת עם מוכר, מוצר הגיע בזמן, קבלתי הדרכה מלאה ומפורטת, ממליצה בחום!!!

חיפשתי כבר תקופה לקנות Irobot, אולם הייתי סקפטי לגבי יכולתיו. הגעתי לסניף חשמל נטו ברמת החייל וקיבל אותי בחור בשם אמיר. האיש מקצוען ויודע לתת תשובות מדוייקות על כל שאלה שרק שאלתי.. הוסבר לי כיצד לתפעל, הותאם לי דגם ספציפי אשר עונה על צרכיי והשירות היה יוצא מן הכלל(להבדיל ממקומות אחרים בהם רכשתי מוצרים.. ורכשתי..). המחיר היה מעולה, והמכשיר הוא פנטסטי! ממש חווית קניייה. ממליץ בחום על הסניף ועל המכשיר! וכמובן מעל הכל מפרגן לשירות המעולה!

חנות יפה ומזמינה, צוות מקצועי ויחס אישי (כולל כוס אספרסו ), חוויה חיובית מאוד והרגשה כי קניתי במקום הנכון. יש לציין כי קיבלתי מחיר מצוין! ביקשתי לקבל את הטלויזיות מהר בגלל מעבר דירה וכמו שעון הגיע המשלוח כולל צוות מתקינים של 2 אנשים אדיבים. מבחינתי החנות היא יעד מועדף לקניות מוצרי חשמל עכשיו ובעתיד.

ברגע שרציתי לקנות אוזניות חיפשתי איפה לקנות...לאחר המלצה של חבר הגעתי לחנות חשמל נטו ברמת החייל והבנתי יא שעשיתי את הבחירה הנכונה.המקום החנייה הצמודה של הלקוחות וכמובן ההתייחסות VIP (לא שמגיע לי) מצד אנשי המכירות שבחנות,לבסוף הגיע אליי אמיר שעם כל כך הרבה סבלנות אדיבות אמינות ויושר הראה לי כמה אופציות לאומניות ובסוף בחרנו באוזניות הללו. אני מאוד מאוד מרוצה מהבחירה ויכול רק להגיד לאמיר ולחנות חשמל נטו על הבחירה הטובה ועל תשומת הלב הרבה שהעניקו לי.אין ספק שלשם אני עוד אחזור ואמליץ לכל חבריי,לסיכום מחיר מצויין שירות מושלם.

שמי משה זאת הפעם השלישית שאני רוכש מוצר מחשמל נטו הפעם בסניף רמת החייל חייב לציין כי כל פעם אני נפעם מחדש מהשירות מהאיכות מרמת המקצועיות של אנשי המכירות וכמובן מהמחיר ההוגן. בכניסתי לחנות שהייתה עמוסה מלקוחות פנה אלי מנהל החנות אמיר שמיד הציע לי כוס אספרסו שאל לרצוני ותוך מספר דקות כבר הייתי בחוץ עם המוצר, בנוסף הצמיד לי פועל בחנות בשם עודד אשר סחב לי את המוצר עד לאוטו ואפילו קיבל ממני טיפ על העזרה חשוב לציין כי לא חשוב איזה מוצר אתה קונה בחנות אם זה מסך טלויזיה או אוזניות השירות והמסירות נשארים תמיד ברמה הגבוה ביותר לאחר חזרתי הביתה לקראת הערב קיבלתי טלפון מעובד החנות בשם טל ששאל אותי אודות המוצר והאם הוא התאים לבקשתי נדהמתי לגלות יחס חם מצד החנות שמציעה מוצרים במחירים פי כמה משלי ובכל זאת נותנים לך את המענה והשירות גם לאחר עזיבתך את החנות לסיכום, מקצועיות שכזאת היום כבר לא רואים בארץ במיוחד בחנויות חשמל שמצוותים ללקוח אנשי מכירות שרק מסתכלים על גודל הארנק שלך. אשמח לחזור ולרכוש עוד מוצרים גם בפעם הרביעית החמישית.... ציון 10!!!

הגעתי לחשמל נטו לאחר שביררתי במספר חנויות לגבי מכונת כביסה שתתאים לצרכיי במחיר שפוי. בסניף רמת החייל עזר לי איש מכירות בשם אמיר שהיה אדיב מקצועי וקשוב כך שהסביר והתאים לי מכונה שתאמה בדיוק למה שרציתי והייתי צריכה. עוד ביום ההזמנה התקשרו אלי על מנת לתאם את הגעת המוצר. לאורך כל תהליך הקנייה השירות היה מצוין ואמיר נתן מענה לכל השאלות שעלו. מומלץ מאוד..!

חיפשתי אוזניות לטיול בחול עם באס טוב, נכנסתי לחנות של חשמל נטו ומיד ניגשו אלי והראה לי את כל הדגמים שיש. אני רוצה לציין במיוחד את המוכר אביב שהיה ממש נחמד ואדיב למרות ששיגעתי אותו ואפילו התקשר במיוחד ליבואן לשאול את ההבדלים בין הדגמים ועזר לי לבחור את האוזניות שהכי התאימו לי. זאת חנות שיצא לי לקנות בה כבר כמה דברים ועד היום יצאתי מרוצה. שירות מעולה וצוות נחמד מאוד!

קניתי לא מעט טלויזיות במהלך החיים ובהרבה מקומות שונים אבל אני יכול לומר בוודאות שמהיום אני קונה רק במקום אחד וזה חשמל נטו. מהרגע הראשון שנכנסתי לחנות ניגש אליי איש מכירות בשם אמיר. כשאמרתי לאמיר מה אני מחפש הוא נתן לי מספר רב של אפשרויות ולא ניסה לכפות עליי לקנות מוצר מעל מסגרת התקציב שלי. ההסבר היה מפורט ואמיר נתן לי זמן לגבש החלטה סופית איתה הרגשתי בנוח. המחיר מול איכות הוא מהטובים שיצא לי להתקל בהם בשוק וגם לאחר שהרכישה הייתה סופית אמיר הואיל בטובו לעזור לי בטלפון כאשר עשיתי התקנה ראשונית של הטלויזיה . לסיכום מחיר מעולה איכות גבוהה ושירות יוצא מן הכלל. תודה רבה לכם חשמל נטו .

הגעתי לחשמל נטו בטעות, וזאת אחרי שכבר הייתי סגור על קניית המוצר במקום אחר. צלצלתי לאחד הסניפים על מנת לוודא מספר דגם וענה לי במקרה בני גלזר מנהל השיווק של הרשת. מהרגע שדיברנו בני הבטיח גם להפתיע אותי במחיר. רק אומר שזה היה יותר נמוך ממה שהוצע לי גם על ידי חברים שמנהלים רשתות אחרות. מהרגע ההוא הכל היה חוויתי. הבחור אמיןן ברמות מדהימות מילה שלו הייתה מילה ומה שגם מאד לא אופיינו לאנשי מכירות , הוא ניסה ללחוץ, נתן לי אתזמן להחליט ובא לקראתי ברמה הכי מקצועית. בהתחשב בעובדה שלא ראיתי את המכשיר, שחייתי בתחושה שדווקא דגם 9000 יותר חדיש מה F8000 והעובדה שבני הוא אנציקלופדיה מהלכת בכל מה שקשור לתחום, הקניה הייתה יותר מחוויה. - כששאלתי מתי הוא יספק לי אותה.... הוא התפלא על השאלה ואמר - מה השאלה מחר. ואכן הגיע מוביל מדהים וסבלני שטיפס לקומה הרביעית בלי מעלית בלי לקטר בישא הנחמדות. בני וידא שהכל תקין !!!! וואכן מדובר במוצר מדהים אולי הטלוויזיה הכי טובה בשוק. ולגבי השרות - אין לי מילים, מילה זו מילה, ייעוץ זה ייעוץ וכל זה מבלי לקום לשניה מהכסא. חווית קנייה שהיא לא פחות חשובה מהמוצר. בני ליווה אותי גם בשלבי ההתקנה והתחושה הייתה שאתה לא לבד, כל שאלה שהייתה לי נענתה מיד ואפילו הוא הציע לשלוח לי ברגים למתלה במידה ומשהו ישתבש. עוד עובדה שאני מציין לטובה - בניגוד לנוהג במקומותינו - כאן לא היה "שוק פרסי". בני הציע את המחיר הטוב ביותר שהיה יכל להציע... והאמינו לי שבדקתי... והמחיר היה נמוך באופן מאד מאד משמעותי !!!!! הוא התיחיל מהמחיר הכי ריאלי שיכל היה לתת (בדקתי גם מול היבואן - ואני יודע את הדברים בודאות) הוא גם לקל על עצמו עלויות נוספות מסויימות וזאת בלי להתמקח ובלילתת תחושה לא נעימה. התחושה הייתה שאתה מנהל קניה מול גורם אמין, שלא משחק איתך בקטנות ושבסך הכל רוצה אמנם להרוויח אבל שהלקוח לא יצא עם תחושה שהוא פיספם ויכל להיה להשיג מחיר טוב יותר בהתמקחות.

הזמנתי באתר את המקרר הנ"ל ולפי הכתוב באתר ZAP המשלוח חינם והמחיר הסופי היה 7290 שח. בהזמנה המחיר היה אכן כפי שהיה רשום באתר ZAP. ביקשתי למסור את כרטיס האשראי לנציג שהתקשר עוד באותו יום. הנציג הודיע לי שהמחיר באתר אינו כולל הובלה וזו תעלה לי 250 שח. ניסיתי להסביר לו שההובלה כלולה במחיר והוא אמר שיבדוק את הענין, למחורת הוא חזר ואמר לי שההובלה אינה כלולה במחיר ואם לא ארצה לשלם הוא יבטל את ההזמנה.

תהליך המכירה ההסברים הטכניים הסבלנות והאדיבות של צוות החנות היו מעל ומעבר. לאחר שהמקרר הגיע, התגלתה בעיה טכנית במגירות המקפיא וכל צוות החנות דאג להמשך הטיפול מול היבואן עד אשר הבעיה תוקנה לאחר מספר ימים. כל הכבוד לבני ובמיוחד לדרור יהב מנהל סניף מערב ראשון אשר טיפלו בבעיה למרות שהמכירה הסתיימה. כל הכבוד לצוות אשר יכול לשמש מודל לחנויות ורשתות אחרות.

רכשתי תכולה לכל הדירה. רכשתי מהסוכן ניר באמצעות הטלפון. ניר ליווה אותי לאורך כל הרכישה, ייעץ מידע וניסיון והפנה לסוכני המוצרים לשאלות ספציפיות. תמיד זמין וחוזר להודעות. הבטחה זו הבטחה. הכל הגיע ביחד לדירתי החדשה במועד תואם. בקיצור: שירות מעולה ומחירים הכי זולים. מכשיר תקול הוחלף מייד (מגירת חימום לתנור). אני מאד מרוצה שקניתי מחשמל נטו בכלל ומהסוכן ניר בפרט מאד מאד ממליץ.

קניתי בסניף ברעננה, היה קצת עומס אבל די מהר התפנה אלי גיא מוכר נחמד ומקצועי שנתן לי את הכבל + הסבר לגבי lcd שהתעניינתי בה. ממליץ בחום.

את פניי בסניף רמת החיל בת"א קידם טל ורביצקי, מנהל המכירות. בסבלנות ובאדיבות העניק לי טל חוות דעת מקצועית ואובייקטיבית, תוך מתן הסבר מפורט אודות הדגמים השונים, על תכונותיהם, יתרונותיהם וחסרונותיהם. היחס הנעים שקיבלתי בעת הייעוץ נתן תחושה שיש על מי לסמוך. כמו כן, ניתנו תנאי תשלום נוחים. גם לאחר הקנייה, סיפק טל עצות מועילות להפעלת המוצר.

הגעתי בעצמי לסניף ברעננה כדי לקנות טלויזיה, הצוות היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי ומבין עניין. הם עזרו לי והסבירו לי בסבלנות על כל ההבדלים והפרמטרים השונים של הטלויוזיות ועזרו לי לבחור את ה-Best value for money במגוון העצום של הטלויזיות. אחלה חנות וצוות.

חוויית קנייה נעימה מאוד, שירות טוב. ההזמנה נעשתה באתר של חשמל נטו והתשלום בטלפון. המוצר סופק למחרת. הייתי ממליץ על החנות הזו.

השארתי פרטים באתר החנות, בנוגע למוצר, אביב נציג השירות יצר איתי קשר והפנה אותי לסניף הקרוב לביתי ברחובות, הוא הודיע לי שהמוצר נמצא במלאי וניתן לאסוף אותו באופן מיידי. כאשר הגעתי לחנות המוצר כבר חיכה לי. הופתעתי שבחנות בדקו את מחיר המוצר באתר זאפ ונתנו לי את המחיר הנמוך בזאפ שהיה נמוך מהמחיר המוצע באתר. התרשמתי לחיוב מהאמינות.

בחרתי באמצעות ZAP את חשמל נטו והגעתי לסניף ראשון לציון. רכשתי פלזמה פנסוניק 65 אינטש. בני מסניף ראשל"צ ספק לי שירותי מקצועי ואדיב. התקשרתי מספר רב של פעמים, גם אחרי שקניתי וסיימתי לשלם, בני המשיך לענות בסבלנות ובאדיבות רבה על כל השאלות. את ההתקנה ביצע אורי בצורה מקוצועית, מהירה, מדוייקת ונקיה - חשבתי שדברים כאלה רואים רק באירופה. אני שמחה שהגענו לרמה הזאת גם בארץ. שירות לקוחות מעולה ומדוייק, צוות מקצועי ואמין. מומלץ בחום

דיברתי עם אביב בטלפון, הוא הזמין אותי לחנות בתל אביב. שם ראיתי מבחר גדול של רסיברים וקיבלתי גם מחיר יותר אטרקטיבי שלא יכולתי לסרב. יותר מכל דבר, השירות היה מעל ומעבר!

זו הפעם השלישית שאני רוכש דרך חנות זו,וגם הפעם החוויה לא פחות ממושלמת!החל מהיעוץ של אביב נציג המכירה עד השילוח וההתקנה,כל התהליך לקח 24 שעות. תודה רבה.

אתמול ביצעתי הזמנה של irobot. ענה לי בחור נחמד בשם נועם, שהמליץ לי על דגם מסויים שהוא באמת שקט. הוא ענה לשאלותי בסבלנות ובמקצועיות. אמר לי שאם אני מבצעת את ההזמנה אני מקבלת את המוצר למחרת היום. ההזמנה בוצעה בשעה 16.00 אחה"צ וכבר למחר בשעה 12.00 המוצר היה אצלי. מעולם לא נתקלתי בשרות כזה מהיר ויעיל. יישר כוח!!!!!

הגעתי לחנות דרך זאפ מכיוון שהמחירים היו מאוד אטרקטיבים, השירות היה יוצא מין הכלל,אני לא רגיל לקבל רמת שירות כזאת, לפחות לא בארץ איש המכירות אמיר היה מקצוען אדיב ושירותי אחזור לחנות הזאת בעתיד,עם שירות כזה המחיר הוא כבר לא פקטור (למרות שהם הכי זולים שמצאתי)

הגעתי לחנות דרך זאפ. בחור בשם דרור עזר לי לבחור טלויזיה בדיוק בהתאם לצרכים שלי למרות שחשבתי על טלויזיה יקרה וגדולה יותר שלא התאימה. בשירות יוצא דופן אישי מקצועי ואכפתי. ממליץ בחום.