
שללום! רכשתי באתר החנות מדחס אויר. לאחר יומיים התקשרו להודיע שהמוצר שבחרתי, חסר. הוצע לי מדחס אחר והסכמתי. כעבור יומיים הגיע לשביעות רצוני. בנוסף הזמנתי אביזרים נלוים ולמרות שההזמנות היו נפרדות הסכימו לשלוח ביחד ובתשלום אחד למשלוח. בפתיחת האריזה, התברר שפריט אחד לא תאם את ההזמנה. טילפנתי לחנות ובו במקום התנצלו והבטיחו לתקן את המעוות. כעבור יומיים הגיע שליח והביא את הפריט המבוקש ונטל את הפריט השגוי וזאת ללא כל תשלום נוסף. זהו שירות ברמה שמזמינה לשוב ולרכוש שוש ושוב בחנות זו.























