
השירות שקיבלתי היה יעיל ומצויין, קיבלתי תמיכה מלאה ומשלוח בזמן קצר ביותר!!! ממליץ בחום…

השירות שקיבלתי היה יעיל ומצויין, קיבלתי תמיכה מלאה ומשלוח בזמן קצר ביותר!!! ממליץ בחום…

חברה אמינה שרות מקצועי מענה מיידי לכל דבר...חווית קנייה נעימה ובייתית..ממליצה מאוד אקנה אצלם שוב בטוח

הזמנתי מהם כיסא משרדים... עם חלק אחד שבור.. קופסה פתוחה.. כל הכסא אחרי הרכבה עקום... מוכרים סוג ב...
שלום, צר לנו על החוויה הלא נעימה. גם בימים מורכבים אלה אנו עושים כל שביכולתנו על מנת לספק שירות טוב ולתת מענה מהיר . חשוב לציין כי בחרת לכתוב חוות דעת זו במקום לפנות אלינו על מנת לקבל שירות ובו הפנייה הייתה מטופלת מיד ובמידה וקיבלת מוצר פגום כמובן שהיינו דואגים לספק מוצר חדש. על מנת לקבל שירות תחילה צריך לפנות אל בית העסק מה שלא קרה במקרה הנ״ל. נדגיש כי כלל המוצרים הנמכרים אצלנו באתר הינם חדשים וסגורים ולא נעשה בהם שום שימוש. במידה ועדיין ישנה בעיה אתה מוזמן לפנות אלינו ונסייע ככל שניתן. מאחלים ימים שקטים צוות באלי ביי

מעולה! עשיתי הזמנה הגיע מהר ומחיר מצויין אנשים נחמדים ממליץ לקנות מהאתר הזה . תמשיכו ככה

עשיתי הזמנה על דיבורית לאופנוע המוצר הגיע מהר מאוד שירות מצויין ממליץ לכולם לקנות .

רכשתי סולם ומברגה. הסולם שהזמנתי לא היה במלאי אז קיבלתי סולם יקר יותר ללא תוספת תשלום. השירות היה מעולה ומהיר. מרוצה וממליצה מאוד!

אתר מדהים ושירות מדהים, האמת רכשתי פח אלקטרוני ובטעות שלחו לי פח אחר ממה שהזמנתי, ופה נמדדת איכות השירות- שלחו אליי במהירות שליח שאסף את הפח וקיבלתי זיכוי מלא!!! כל התכתובת נעשתה בוואטסאפ בקלות ובמהירות,ללא צורך בהמתנה מיותרת!!

קניתי כסא מנהלים אורטופדי , אחלה כסא נוח עולה, גם הדירות היה מצויין זה הגיע תוך 4 ימים

טיפול מהיר בהזמנה. משלוח מהיר מאוד. זמינות לשאלות. שירות מעל המצופה! מומלץ למי שצריך מוצר בזמינות ומהירות גבוהה

לכל החברים שלום רציתי לאודות מעמקי הלב על השירות הנהדר, היחס, האנושיות ואעפתיות שקיבלתי מגל הבחור שמתחילת הקשר עם באלי buy היה מקצוני וסבלני שאין לתאר. הזמנתי את המוצר והשליח הגיע במהירות אל ביתי תוך זמן קצר ביותר. אני רוצה לשבח רת האתר זה לא פעם ראשונה שאני קונה דרכו. גל תמיד נותן.את.השירות הכי.טוב שאפשר לקבל. כמובן שאני אמשיך לרכוש דרכו מכיוון שהשליח הגיע יותר מהר ממה שדמיינתי והמוצר היה בדיוק כםי שרואים באתר. הגיע עטוף ומסוד. תודה לך גל ושנה טובה

שירות יוצא מן הכלל הזמנתי מהם מוצר והייתה בעיה עם המוצר, דיברתי עם אדיר שנתן שירות מעולה, אדיב הוגן מהיר וסבלני, פתר לי את הבעיה במהירות האפשרית וללא שום קושי. האמת, הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כזה אומנם הייתה בעיה במוצר אבל חוויית השירות הייתה מדהימה ואין ספק שאזמין מהם עוד מוצרים תודה אדיר🙏🏼

ראשית ברצוני להתייחס לשירות ולא בהכרח למוצר (אני בטוח שהוא טוב - טרם בדקתי אותו) ברצוני לפרגן למוכר: רכשתי את המוצר והזמנתי במשלוח ואכן הגיע לאחר יומיים כאשר פתחתי את האריזה נוכחתי לצערי לגלות כי הפריט נחבל ונשבר (כנראה במשלוח) פניתי לאתר ולמחרת בבוקר קיבלתי שיחת טלפון בנושא. כמו לצערי בהרבה תחומים במדינתנו, לקנות בקליק להתלונן טרטור! חשבתי שאני הולך לקראת טרטור בין האתר ובין היבואן או חב' המלשוחים או צד נוסף, אך לאחר הסבר קצר מאוד על הבעיה שקיבלתי את הפריט שבור, המענה שקיבלתי היה קצר מאוד וקולע: הבחור בצד השני הכין עבורי פריט חלופי בלי בלבולי מח! הגעתי אליו למחרת עם הפריט התקול וחיכתה לי אריזה עם מוצר חדש. שירות כזה נטול בלבולי מוח נדיר מאוד למצוא בימינו ועל כן שאפו אחד גדול!!!! שירות מעל הכל - אין לי ספק שבפעם הבאה שאחפש מוצר כלשהו - ראשית אכנס לאתר הזה ואשווה אותו מול אחרים.

חיפשתי מקום להזמין סלון קיבלתי שירות מצויין .מקצועי ומהיר גם השירות הובלה בהתאם בהחלט אחזור בעתיד

תודה רבה משלוח מהיר שירות אדיב. באמת תודה מחירים נוחים אמינותתוך 4 ימים קבלתי ההזמנ

שרות מצויין החזרנו את המוצר היה שרות מצויין ללא תקלות פעם הבאה נקנהה שם תודה

רכשתי כיריים באתי לאסוף היה מהיר ונדיב הראתי לאיתי ולא אהבה לאחר שיחה קצרצרה הגעתי שוב החזרתי את המוצר נתנו לי שירות מצויין ממליץ

אדיר פשוט אלוף. חווית הלקוח הכי טובה אי פעם. הזמנתי פלטה של שבת והגיע אליי לאחר מספר ימים. הפלטה הגיע עם שבר בגלל חברת ההובלות, כבר באותו היום אדיר טיפל בבעיה והזמין לי פלטה חדשה. כעבור שבוע נוסף קיבלתי פלטה חדשה והחזרתי את הפגומה. ככה שירות צריך להיראות! עלה והצלח.

מומלץ בחום ! שירות אדיב ומקצועי. אספקה מהירה עד דלת הכניסה. התייחסות מהירה לכאל שאלה.

שרות אדיבות זמן שליחה 10. כל הכבוד.היה פשוט חוית קניה טובה לאחר נסיון קניה בחברה מקבילה..

ממליץ מאד! שירות מעולה, הגיע אלי תאורת חירום עם שבר, שלחתי הודעה ותוך 48 שעות הגיע מוצר חדש (רדפו אחרי לברר איך להעביר) פשוט מצויין שיש כזו מודעות ללקוח, אחריות וטיפול.

אדיר, כשמו כן הוא. השירות המקצועי והאדיב שלו, נותנים תקווה לטוב שקיים בעולם הצרכנות. לאדיר, סבלנות רבה. כל פניותי אליו, נענו מיידית ואם היה צורך להמשך בדיקה, אדיר בדק עם הגורמים המתאימים וחזר אלי עם תשובה מוסמכת. מרגע ראשון שפניתי אליו, נתן לי הרגשה שיש על מי לסמוך. משוכנעת בטוב לבו של אדיר גם כאדם. תודה אדיר על טיפולך המיטיב . יישר כח, ושירבו כמותך. אורלי

שירות אדיב, מהיר ויעיל. כשהתגלתה בעיה במוצר, החליפו אותו במהירות. אשמח לשוב ולקנות מהם בעתיד

תודעת שירות גבוהה מאוד! הזמנתי תנור חימום שאזל, בעל החנות יצר איתי קשר והציע לי דגם אחר (שעולה אפילו פחות), עבר איתי על המפרט ועל הכל ורק אחרי שהסכמתי המשיך עם ההזמנה. המשלוח הגיע מהר אבל לצערי אחרי שלושה שבועות התנור הפסיק לעבוד. יצרתי קשר עם החנות, בעל החנות אמר לי שהוא מטפל בזה באופן אישי ותוך יומיים נמסר לי שאני יכולה להחליף את התנור ולקבל אחד חדש. לא הייתי צריכה לרדוף אחרי אף אחד, לא הייתי צריכה להתווכח, לא התחכמו איתי, כל ההתנהלות מול החנות הייתה נעימה והגונה. התנור החדש עובד מעולה.

קניתי סדין חימום, הגיע כעבור יומיים. היתה בעייה עם אחד הצדדים. פניתי לבאלי, שענה מייד, ומיידית פנה ליבואן, וכשהסתבר שמקור הבעייה הוא אחד המפסקים הוא וידא שאקבל מפסק חלופי - שהגיע כעבור יומיים מהבקשה - גם הוא ע״י שליח. המפסק החדש תיקן את הבעייה, והסדין עכשיו עובד מצויין. כל הכבוד על השרות המסור! הלואי ויהיו יותר בעלי עסק שמתנהגים באופן דומה.

קניתי רדיאטור 9 צלעות. קיבלתי שרות מעולה מאדיר. היה מוכן להחליף ללא שאלות את המוצר רק מפני שהצבע לא מצא חן , אף על פי שקיבלתי בדיוק מה שהזמנתי (כפי שמופיע באתר). ממליץ בחום.