יום למחרת ביצוע ההזמנה התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהמוצר לא במלאי ויקח 2-3 ימים עד יהיה. עבר שבוע - התקשרתי לחנות (היה סמוך לפסח) - אמרו "אוטוטו מגיע -נודיע לך תוך יומיים". לא הודיעו ועבר עוד זמן, עד שכעבור חודש ביקשתי לבטל את ההזמנה והתלוננתי על השירות הגרוע. הבטיחו לי שהכרטיס מגיע עוד יומיים (כמה מקורי). הסכמתי לחכות ושוב התבדיתי. היום עברו מעל חודש ימים, הכרטיס עדיין אין, הבטחות יש המון. בשום פנים ואופן ובשום נסיבות לא אחזור לקנות בחנות הזאת - את זה אני מבטיח.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין כרטיס מסך מסוג AGP למחשב ישן. נאמר ללקוח כי הכרטיס איננו במלאי אך יוכל להיות מסופק לאחר חגי פסח מכיוון שאין משלוחי ייבוא במהלך הפסח. הובהר לו כי זמן האספקה יהיה ארוך מהרגיל כ21 ימי עסקים. הלקוח הסכים להמתין מכיוון שהיה חשוב לו לקבל את המוצר. כפי שהבטחנו לאחר חזרה מחופשת הפסח והחגים הכרטיס הוזמן מחו"ל והגיע למלאי בשבוע שעבר. הלקוח כבר קיבל את המוצר שהזמין. לא ברורה הטענה של הלקוח כאשר מראש הובהר כי זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל
מוצר:
כרטיס מסך Geforce 6200
שם:
מאור
תאריך:
01/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר זה ביום שבת לכן הנציג לא חזר לאימות אז הם חזרו אלי יום ראשון יום שני הם שלחו אלי את המוצר ויום למחרת זה כבר הגיעה לדואר ואני גר באיזור השרון וזה מאוד מהיר הנציג אשר חזר אלי אמר שאין להם במלאי משחה טרמית שאני מבקש ושיש לו אחרים והוא הציעה לי והיתה טעות מצידי אז לקחתי משחה אחרת שבכלל לא רציתי אותה אבל בסך הכול הם היו ממש בסדר גמור אין לי מילים לומר על שירות רע או כל דבר כזה או אחר אני באופן אישית קניתי מהם רק פעם אחת ואני ממליץ מאוד לקנות משם
מוצר:
מאורר פאסיבי למעבד SST-NT01
שם:
גילעד
תאריך:
20/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש מקיף החלטתי לקנות בחנות לאור המחיר הזול , והשירות הטוב שהצטייר לכאורה. לאחר הרכישה. המוצר לא הגיע למעלה משבועיים (הייה אמור להגיע בדואר רשום). משבררתי באמצעות האי מייל הגיע שליח לביתי לאחר יומיים-שלושה. לכן אני מבין שהחבילה לא נשלחה באמצעות הדואר לעולם ואילו אני לא יודעתי על כך כלל.
מכשהגיע המוצר, התגלו בו סימני שימוש קלים ביותר שהניחו את דעתי לאחר המתנה כה ארוכה. לאחר יום של הטענת העכבר, התגלו סימני תקלה - העכבר הפסיק לפעול ודיווח על סוללה ריקה ללא סיבה מובנת.
המוצר נשלח לנועה מחשבים לאחר כחודש, לפני תקופת הפסח. (נשלח ב 4 לאפריל והגיע יום לאחר מכן - אושר ע"י סניף הדואר). ב-20 לחודש (לאחר 15 יום מרגע המסירה) ניסיתי לברר מה סטטוס הטיפול, והועברתי לטכנאי שגולל לפני סיבות כאלו ואחרות, והתנצל על כך שלא בדק כלל את הפריט והבטיח שיעשה זאת בזה הרגע.
באותו היום דיברתי עם מנהל החנות שהסביר לי שהמעבדה הייתה סגורה כל הזמן הזה ("שבוע וחצי"). אותי מעניין מה הם עשו ביומיים שלושה הנותרים. בכל אופן, אני מאוכזב מאוד מדרך טיפול ההזמנה ומהיחס אשר הפגינו נציגי החנות.
בנוסף עלות המשלוח לא הוחזרה כמובן(כ-50 ש"ח) ובכך מחיר הפריט הפך בין רגע להרבה מעל הממוצע..
מיותר לומר שאינני מתכוון לרכוש מהם בעתיד.
תגובת החנות:
טענות הלקוח הינן שקריות מהיסוד. הלקוח עשה הזמנה ב13 לחודש פברואר. ההזמנה נשלחה ב15 לחודש פברואר על ידי שליח על חשבוננו בגלל שווי המוצר.תוספת העלות למשלוח הייתה על חשבוננו ובחרנו בזאת בגלל שווי המוצר היקר. הלקוח שלח את המוצר אלינו לאחר חודש וחצי של שימוש. הלקוח לא טען עם קבלת המוצר שום טענה על תקלה או על סימנים של מוצר משומש. המוצר הגיע אלינו בערב פסח ונבדק רק לאחר חופשת הפסח. גם אנחנו כמו מרבית העובדים בישראל ואזרחי ישראל שהינו בחופשה חלקית/מלאה במהלך החגים. אנו גם לא מרגישים צורך להתנצל על כך. עם חזרת הטכנאי לעבודה נבדק המוצר והוחלף הפריט התקול. המוצר שקיבל הלקוח היה חדש לחלוטין ותקין. כל טענותיו שקריות וניסיון להכפיש את שמנו. לא נצטער אם לא יחזור לקנות אצלנו בעתיד
מוצר:
סט מקלדת+עכבר mx5500
שם:
ליאור
תאריך:
09/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק למוצר הנ"ל בדחיפות יחסית. הזמנתי את המוצר כשבוע וחצי לפני הזמן תוך הדגשה כי אני מזמין את המוצר בתנאי שהוא יסופק בזמן לו אני דרוש לו.
כעבור יום חזר אלי נציג שאמר לי כי יש לו רק גירסת OEM של המוצר וכי היא תשלח אלי למחרת היום.
שבוע לאחר ביצוע ההזמנה שלחתי מייל לחנות לברר מה עולה בגורל ההזמנה שלי, ולאחר שלא נענה, התקשרתי לחנות. לאחר שיחה עם נציג החנות ולאחר מכן עם מנהל החנות - הסתבר שהמוצר כלל לא במלאי.
ביטלתי את ההזמנה שם וקניתי את המוצר במקום אחר.
כל חווית הקניה, אמינות החנות, והתקשורת עם נציגיה הייתה חויה מפוקפקת במיוחד.
אני ממליץ בחום לא לקנות שם כלום.
תגובת החנות:
המוצר הוזמן בתאריך 2/3 באתר האינטרנט. בתאריך 3/3 דיברו עם הלקוח לתאם את ההזמנה. זמן האספקה של המוצר מצוין באתר והינו 14 ימי עסקים. הובטח ללקוח לעשות מאמץ לקדם את ההזמנה לפרק זמן קצר יותר. הלקוח לא היה מוכן לחכות את תקופת ההמתנה וביטל את ההזמנה ללא כל חיוב או דמי ביטול מצידנו.
מוצר:
2.4 GHz Cordless Presenter
שם:
ניר
תאריך:
08/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר האינטרנט של החברה זכרון RAM למחשב מסוג DDR400, התקשרו אלי למחרת ההזמנה, אמרו שאין את המוצר במלאי ושאם אני מעוניין להמתין עד שבועיים, יזמינו אותו עבורי. הסכמתי, ומאז אני ממתין... עבר כבר מעל חודש, לא קיבלתי שום שיחת טלפון מהחנות. התקשרתי שלוש פעמים ובכל פעם אמרו לי שכנראה השבוע זה יגיע.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין זיכרונות מדגם ישן ומיוחד של חברת GSKILL. ביום ההזמנה הובהר לו כי דגם זה כרגע חסר וכי זמן האספקה יתארך מהרגיל. הלקוח אמר כי הוא מוכן לחכות עבור הזיכרון תקופה של שבועיים. לאחר שבועיים עדכנו את הלקוח כי הזיכרון יסופק בעוד כשבועיים והוא הביע נכונות לחכות. הזיכרון בינתיים כבר הגיע ובדרכו ללקוח.
מוצר:
זכרון DDR 2048MB
שם:
Ellad
תאריך:
05/02/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שלא זמין בארץ ואשר נדרש בבהילות לצורכי פיתוח. הוזמן דרך נעה מחשבים והתקבל בתוך פחות משבוע במשרדי החברה.
שירות נהדר, יעיל, מהיר מקצועי ואמין.
מומלץ בחום!
מוצר:
מחשב פיתוח X58
שם:
יוסי
תאריך:
18/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בררתי באתרכם אחר זיכרון לנייח,עלו מס' אופציות לרכישת דגם ספציפי במס' חנויות. "נעה מחשבים" היו זולים יותר.התקשרתי,ולאחר שיחה עם נציג בשם רוני, נוצר רושם מאוד חיובי ואמין,שהכי חשוב לי! יצרו קשר יום למחרת ע"מ לקבל פרטי כרטיס אשראי.יום אחרי, המוצר הגיע לביתי עם עובד דואר(דואר רשום).מאוד הפתיע לטובה,כיוון שחשבתי שאצטרך לאסוף מסניף הדואר. יתרונות: אמינות,זריזות,נציג מכירות מסביר פנים.תענוג לרכוש דרכם.
מוצר:
זיכרון G.SKILL2GB DDR 2.5-3-3-6
שם:
Vladimir
תאריך:
12/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב-25.12.2008 הזמנתי בחנות הנ"ל את המוצר באופן טלפוני. ציינתי שאבצע איסוף עצמי. הובטח לי שהמוצר יגיע תוך שבוע. החל מ-01.01.2009 פעם בכמה ימים התקשרתי לברר האם המוצר הגיע וכל פעם הובטח לי שהוא יגיע מחר. ב-12.01.09 ביטלתי את ההזמנה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה למוצר שהתברר לאחר מכן כי איננו זמין עוד ואיננו קיים עוד על ידי היצרן והיבואן. הנושא הובא לידיעת הלקוח והוא בחר להמתין עם ביטול ההזמנה או החלפתו למוצר זהה של חברת SEAGATE. לאחר כמה ימים נוספים נוצר עימו קשר ואז החליט לבטל סופית את ההזמנה. אנחנו מצטערים על מקרה זה אך לא תלוי בנו העניין.
מוצר:
דיסק גיבוי חיצוני WD MY BOOK World Edition II 1TB ETHERNET
שם:
עזרא
תאריך:
01/01/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה פשוטה, מחיר מעולה.כל שלב של טיפול במשלוח (המוצר הגיע לחנות/ נשלח בדואר וכד') מדווח למייל הלקוח. פשוט שירות טוב.
מוצר:
AntiVirus 2009
שם:
Alex
תאריך:
20/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
האנשים שם פשוט מביני עניין וכיף לדבר איתם, מומלץ בחום לאנשים שצריכים המלצות ולא יודעים בדיוק לאן לפנות, בנעה מחשבים לא ינסו למכור לכם מוצרים זבל כמו ספק כח ג'נרי.
יש לי הסטוריה ארוכה איתם ותמיד באו לקראתי, פעם אחת הייתה לי בעיה במחשב והתברר שזו בעיה שהייתה אצלי בבית ולא במחשב עצמו, אז לאחר הבדיקה אפילו לא לקחו ממני כסף!!
פשוט נדיר למצוא חנויות כאלו בארצנו הקטנטונת. ממליץ בחום.
מוצר:
מחשב אישי core i7
שם:
רומן
תאריך:
15/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היה קלה ומהירה דרך אתר האינטרנט של החברה , למחרת בבוקר כבר קבלתי טלפון מאיש מכירות שאני מוזמן להגיע ולאסוף את המוצרים , איש המכירות היה מקצועי מאוד וענה על כל השאלות שהיו לי , המחסנאי חיים מלדבנסקי היה מאוד אדיב ואף הסביר לי איך לחבר את החלקים כראוי , יצאתי מאוד מרוצה הן מרמת המחיר והן מרמת השירות , ללא ספק אמליץ לחברי. עברתי הרבה חנויות ואני חושב שסוף סוף הגעתי לנחלה.
מוצר:
חלקי מחשב , כרטיס מסך , גוף קירור וספק כח 4850X2 , NV120, 610W
שם:
sdfas
תאריך:
09/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רמי ופורטיס ודיויד בואי שרים "כאן זה לא אמריקה". לאחר הקניה בנעה מחשבים אני חייב להגיד שהם טועים בגדול: הזמנתי במוצ"ש, בראשון בבוקר התקשרו אלי לוודא את פרטי ההזמנה ועוד באותו היום המוצר כבר היה אצל חברת השליחויות ולמחרת קיבלתי את ההזמנה ליד! 36 שעות מהזמנה לקבלה - אמריקה או לא אמריקה? המחיר היה בין שלושת הזולים בזאפ ורק הוספתי 50 ש"ח עבור המשלוח. הזמנתי כבר מספר פעמים מנעה מחשבים ולמרות שהפעם הזו הייתה מהירה במיוחד הטיפול שלהם תמיד רציני והם אשכרה משתדלים לתת שרות טוב - משהו שרוב הישראלים כבר שכח שקיים.
מוצר:
כרטיס מסך Radeon 4870 HD
שם:
עדי
תאריך:
03/12/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר באמצעות האינטרנט ביום שבת 22.11.08. ביום המחרת התקשר אלי נציג מהחנות וההזמנה בוצעה תוך הבטחתו כי תוך ארבעה ימים אקבל את הכונן. ביום רביעי התקשרתי לברר האם הגיע הכונן אך הנציג אמר כי ההתחייבות היא לשבעה ימי עסקים מיום ההזמנה, וכי אין הוא יכול לעשות דבר בנדון. ביקשתי לשוחח עם מנהל החנות. מנהל החנות, יובל, התקשר אלי לפנות ערב, ולאחר תיאור ארוך של השתלשלות ענייני ההזמנה וכיו"ב הבטיח כי המוצר יגיע ליום המחרת או לכל המאוחר עד יום שישי. מלבד זאת הוא בישר כי אקבל כונן בעל נפח גדול ממה שהזמנתי, 500 GB במקום 320GB. יש לציין כי לכל אורך השיחה מנהל החנות לא התנצל על עגמת הנפש, על העיכוב ועל מסירת המידע אשר התברר כשגוי. ביום שישי בשעה אחת עשרה בבוקר התקשרתי אל החנות, ונאמר לי כי המוצר עוד לא הגיע. כן יעץ לי הנציג להתקשר קרוב לשעת הסגירה, דהיינו לקראת השעה אחת (שעת הסגירה כפי שמופיעה באתר החנות וכפי שאמר הנציג בעצמו הינה 13:30 בימי שישי). עד השעה 12:50 לא נוצר עמי קשר לאיסוף המוצר, לכן החלטתי לנסוע לעבר החנות ולהתקשר במהלך הנסיעה, אולם כאשר התקשרתי אל החנות לא היה מענה כלל, והשעה עוד לא היתה 13:00 בצהריים. הגעתי אל החנות בשעה 13:15 והחנות כבר היתה סגורה, נעולה והתריסים מוגפים. ביום ראשון התקשרתי לביטול ההזמנה, ושאלתי כבדרך אגב האם הגיע המוצר, דהיינו שבוע מיום ההזמנה. ההזמנה בוטלה והמוצר טרם הגיע.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בשבת 22.11 באתר. ביום ראשון שוחחו איתו ועדכנו אותו כי זמן האספקה הינו 7 ימי עבודה. ביום רביעי 26.11 יצר קשר עם החנות לברר לגבי ההזמנה שלו ועודכן על ידי מנהל החנות כי טרם חלפו ימי האספקה של המוצר אך בכל מקרה עקב מחסור של הדגם של ה-320GB יקבל 500GB ללא תוספת תשלום. המוצר הגיע ביום ראשון 30/11 למלאי אך הלקוח בחר לבטל את ההזמנה. הלקוח גם יכול היה לקבל את המוצר טרם חלפו ימי האספקה להם התחייבנו באתר ובע"פ וגם יכול היה לקבל מוצר טוב ויקר יותר ללא תוספת תשלום אך ויתר על כך. לבוא בטענות ללא כל סיבה נראה לי קצת תמוה.
מוצר:
כונן קשיח חיצוני WD MY BOOK HOME EDITION 320GB
שם:
Zohar
תאריך:
26/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אמינות ה"אחריות" של החנות. ב 17/11/2005 הזמנתי ב "נועה מחשבים" כרטיס מסך מסוג Gigabyte 6600 לפני זמן מה הכרטיס התקלקל. על הכרטיס מודבקת מדבקת אחריות של החנות ועליה מסומן 11/08 הכרטיס נשלח לחנות לצורך החלפה או תיקון ב 22/11/2008 . בתגובה נדרשתי לפקסס להם חשבונית קניה. על חשבונית הקניה כתוב כאמור 17/11/2005 . לטענת נציג החנות האחריות פגה ב 17/11 ולא בסוף החודש כמקובל. למרות שעל חשבונית הקניה אין כל אזכור לאורך האחריות.
תגובת החנות:
הלקוח קנה מוצר ב17/11/05 בעל 3 שנות אחריות. 3 שנים הם מיום הרכישה ועוד 3 שנים דהיינו 16/11/08. כך מקובל בכל העולם. תמוהה דרישתו של הלקוח לקבל אחריות למוצר שאיננו באחריות. ראוי היה כי ביקורת זו לא הייתה מתפרסמת מכיוון שאיננה מעידה כלום על החנות או השירות ללקוחות.
מוצר:
כרטיס מסך 6600
שם:
yair
תאריך:
19/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אומנם מהירות המשלוח הייתה מספקת, ההזמנה הייתה פשוטה, ושרות הלקוחות היה בהחלט מספק מאחר שהכרטיס שקיבלתי היה פגום והוחלף ללא כל תקלות בחדש. אך בכל זאת אני מתחרטא על הקנייה וממליץ להמנע מקנייה בחנות זו. למה? מאז אותה קנייה שהתרחשה אי שם בשנת 2004 אני מקבל דיוור פרסומי מנועה מחשבים. זה דבר לגיטימי. אך 2 אימיילים (ל2 כתובות שונות) עם בקשות להסרה זכו להתעלמות. לא התיאשתי והתקשרתי אל החנות- הובטח לי שיסירו אותי מהרשימה. לאחר מכן חזרו אליי למספר הפלאפון האישי כדי לשמוע על התקלות שהיו לי ביצירת קשר איתם דךר האתר. גם בשיחה זו (עם נציג אחר) הובטח לי שיסירו אותי מתפוצה ואף נאמר שהם יוסיפו לדואר הפרסומי אפשרות להסרה מהתפוצה. אומנם נוסף לספאם שורה שבה נאמר שעל מנת לצאת מרשימת התפוצה צריך לבקש זאת בדואר חוזר (ריפליי) אך אין הם מכבדים את הבקשה בריפליי בדיוק כפי שהם לא מכבדים את ההבטחות הטלפוניות שלהם (וזה אגב היה כבר המייל השלישי ששלחתי להם בנושא). נועה מחשבים היא חנות ידועה עם מוניטין, אך הם מאפשרים לעצמם להתנהג כמו אחרון הספאמרים וזאת סיבה מספיק טובה לבחור בחנות אחרת לעניות דעתי. לא רק ששולחת ספאם גם מבטיחה הבטחות שווא להסרה שוב ושוב ושוב. זו לא אמינות.
תגובת החנות:
חברתנו כפופה לחוקי מדינת ישראל ופועלת על פיהם. על פי החוק החדש אנו מחויבים לקבל את אישורו של כל לקוח לקבל מאיתנו מיילים פרסומיים. לקוח שאיננו מעוניין לקבל לא מקבל הודעות. תמוהה בעיני פנייתו של הלקוח לאתר זאפ לאחר כמעט 5 שנים מיום הרכישה אצלנו בעניין דיוור פרסומות. בכל מקרה הלקוח הנ"ל איננו מופיע ברשימת הכתובות של הלקוחות שלנו. אני שמח שהלקוח מרוצה מהשירות שלנו וממתן האחריות שלנו למוצרים שהינם פרמטרים מכריעים באיכות ואמינות חנות.
מוצר:
כרטיס מסך 9800 pro
שם:
רועי
תאריך:
03/09/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום. לפני כשבועיים באתי לרכוש מחשב חדש בנעה מחשבים בעקבות המלצה שקיבלתי מחבר. השירות שקיבלתי היה מצוין, המפט שקיבלתי ענה על הדרישות שלי במלואן. היה עיקוב במשלוח של הרמקולים למחשב(הסוג הראשון לא היה זמין) למרות זאת השירות שקיבלתי היה מעולה בוצע למחשב OC על ידי טכנאי של המקום(טל) המחשב פועל לי תחת עומס ללא תקלות... מומלץ בחום.
מוצר:
מחשב אישי
שם:
amitlich
תאריך:
07/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך חנות זאת לאחר המלצות טובות שקיבלתי עליה. הזמנו את המדפסת ביום שני בערב, וכבר ביום שלישי התקשרו לאשר את פרטי ההזמנה ולדווח שתוך שלושה-ארבעה ימי עסקים היא תצא למשלוח (בדואר רשום, כפי שביקשנו). עד כאן נשמע טוב. אולם, רק ביום חמישי נזכרו נציגי שירות הלקוחות להתקשר ולדווח שאין את הדגם במלאי, ולשאול אם ברצוני להחליף לדגם אחד (כאשר הזמנתי את הדגם הזה ספציפית מתוך ניסיון עם הדגם הנ"ל). אחרי שעניתי שאיני מעוניינת, והתלוננתי בפני הנציג על חוסר האחריות של הצגת מוצר שלא מופיע במלאי באתר האינטרנט, ושל אישור הזמנה מבלי בדיקת קיימות במלאי, הוא ענה לי תשובה מזלזלת: "אין מה לעשות, קורה" (אפילו בלי להתנצל), וסיים את השיחה בזאת. זלזול, חוסר אחריות וחוסר מקצועיות - בחנות אחת.
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר ביום שני בלילה. ביום שלישי אישרו איתה את ההזמנה ואימתו פרטים. כאשר בדקנו מול HP התברר כי הדגם הזה הוחלף בדגם חדש והוצע לה הדגם החדש (שטוב יותר) בדיוק באותו מחיר ובאספקה מיידית. אינני מבין מה לא בסדר בהתנהלות מול הלקוחה. מוצרי HP מוחלפים בדגמים חדשים בתדירות מאד גבוהה ולכן תמיד ניתן להציע דגם חדש זהה וטוב יותר באותו המחיר. הלקוחה בחרה לבטל את ההזמנה וזו זכותה. כמובן שלא חויבה בשום צורה עבור ההזמנה או הטיפול.
מוצר:
מדפסת לייזר שחור-לבן laserjet 1020
שם:
עמי
תאריך:
03/08/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מדהים! קניתי ups של איתן הנדסה ,וזו לא פעם ראשונה שאני רוכש בחנות זו. השירות היה מעל ומעבר ,איש המכירות שגיא פשוט עשה מעל ומעבר, בדק שאכן אני מרוצה ,ודאג להיות איתי בקשר טלפוני ברגע שהגיע המוצר , ועד שאספתי אותו מהחנות.
מוצר:
ups 800AV
שם:
דוד
תאריך:
31/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר אחה"צ למחרת בבוקר התקשרו אמרו שאין במלאי, אבל יזמינו ויגיע בתוך 5 ימים.
ואכן לאחר חמישה ימים הגיע המוצר, ארוז טוב.
מוצר:
קופסת מיתוג kvm ek-ps2c
שם:
דיויד
תאריך:
29/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר ב 14 לאפריל,לאחרונה המכשיר עושה לי בעיות (הBluetooth נדלק ונכבה כרצונו והמטען של העכבר לא מטעין),פניתי לנועה מחשבים והם אמרו לי שאני צריך להגיע אליהם לנשר,ליד חיפה כדי לתקן זאת,העניין הוא שאני גר בגבעתיים ובשביל להגיע לשם אני מפסיד יום עבודה, במקביל אם אני אשלח להם את זה בדואר , יש סיכוי לשבירת המכשיר, כשפניתי אליהם עם הטענות הנ"ל , תגובתו של רומן, בנועה מחשבים הייתה - אין מה לעשות, או שתגיע אלינו או שתשלח,על המשלוח כמובן אין אחריות(אם זה נשבר בדרך ,אז זה בעיה שלי),וזה יהיה על חשבוני וכמובן אני אחוייב עבור המשלוח חזרה אלי-חשוב לציין שכמובן המכשיר עדיין באחריות- אשמח מאוד לשמוע עצה לגבי מה לעשות בעניין, ברור לחלוטין שלא אני ולא אף אחד ממכריי והעובדים שלי לא יבצעו אי פעם קנייה בחנות הזאת.
תגובת החנות:
אינני מבין את טענותיו של הלקוח. לקוח שרוכש באינטרנט מוצרים יודע כי ביום שבו יאלץ לממש אחריות יהיה עליו לדאוג להחזרת המוצר במקום בו רכש.אם על ידי משלוח או בכל דרך אחרת. מעולם לא התחייבנו ללקוח כי האחריות למוצר הינה בביתו. אף אתר מסחרי לא נותן אחריות בבית הלקוח למוצרים אותם הוא קונה. כשם שלקוח שרוכש מוצר בחנות על יד בייתו יאלץ להגיע לחנות על מנת למסור את המוצר לבדיקה. אינני מבין מדוע הלקוח מציין כי השירות שלנו גרוע אם לא אפשר לנו אפילו לממש לו אחריות למוצר (אם באמת הוא לא תקין).
מוצר:
מקלדת ועכבר Wireless entertainment
שם:
fgrobste
תאריך:
29/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כשבוע מחשב חדש בהרכבה אישית. ההזמנה היתה טלפונית, שוחח אתי איש המכירות שגיא שהפגין ידע רב , מקצוענות וסבלנות ויחד הרכבנו מחשב לפי המפרט שרציתי. אציין לשבח את היעילות והמסירות בעבודה... כל המיילים שלי נענו באופן כמעט מיידי וקיבלתי תשובות לכל השאלות שהיו לי לאחר הקניה באופן משביע רצון. אין מה להוסיף. המחשב הגיע במהירות - תוך יום אחד עם חברת משלוחים עד הבית, הכל ארוז פיקס ומסודר. המחשב עצמו היה מורכב באופן מעולה וניכר כי הורכב בצורה מקצוענית ועובד נהדר. חוות קנית נהדרת. הלוואי ועוד חנויות בארץ היו יודעות לתת שרות ברמה כמה נעה מחשבים. מומלץ בחום!
מוצר:
מחשב שלם בהרכבה אישית Gamer Computer Ultra
שם:
ינון
תאריך:
13/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי זיכרון בחנות הוירטואלית "נועה מחשבים". לאחר כמה ימים התקשרו אליי בכדי לומר שהמוצר לא זמיןב מלאי והציעו לי זיכרון אחר, לא הכרתי את החברה שהציעו לי ולכן ביקשתי לבטל, הנציג התחייב שהזיכרון תקין ומצויין בדיוק כמו ההזמנה המקורית שלי והסכמתי. הזיכרון הגיע, הזמנתי טכנאי בכדי להתקין את הזיכרון, ולאחר התקנת הזיכרון המחשב לא פעל. הטכנאי טען שהזיכרון פגום ולכן המחשב לא פועל.
התקשרתי לשירות הלקוחות של האתר ואמרו לי לשלוח את הזיכרון וישלחו לי אחד חדש. כעבור שבועיים משליחת הזיכרון, התקשר אליי נציג האתר שטען שהזיכרון פגום (באשמתנו כביכול) ושהוא מבקש ממני לשלם 17 ש"ח כדי שיוכלו לשלוח אליי אותו חזרה כאשר הוא פגום, מכיוון שאין להם מה לעשות איתו. דיברתי עם מנהל האתר והסברתי לו שטכנאי התקין את הזיכרון אז אין שום סיכוי שהוא הרס את הזיכרון, ולכן הם מחויבים להחליף לנו אותו. כמו כן הזכרתי לו שהאחריות על המוצר היא לשנה ולכן מחובתם לתקן אותו, הוא טען שפגמים לא כלולים באחריות (אז מה כן) וניתק עליי את השיחה.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין זיכרון 1024 מ"ב DDR באתר. הזיכרון אותו הזמין לא היה זמין והוצע לו דגם מקביל של חברה ידועה אף היא באותו מחיר.
הזיכרון שהוצע זהה בתכונות ובאיכות למוצר שהזמין.
הזיכרון נשלח שלם ותקין ללקוח.
כאשר חזר הזיכרון אלינו התברר כי הפינה של הזיכרון שבורה כתוצאה מהתקנה לקויה של הזיכרון.
מצ"ב תמונה המוכיחה זו.
נזק פיסי כזה איננו מכוסה במסגרת אחריות יצרן/יבואן או כל אחד אחר.
כאשר יצרנו קשר עם הלקוח הייתה זו אימו שטרקה את הטלפון בפני הטכנאי ולא אף אחד אחר.
מוצר:
זיכרון DDR 1024MB 400MHZ CL3
שם:
סטס
תאריך:
03/07/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קבלתי שירות ויחס מצויין המוצר הגיע לפני הזמן מרוצה מאוד ובנוסף גם אמליץ לחברים לרכוש בחברת נועה פעם ראשונה קניתי בחנות וגם אמשיך לקנות גם המחירים סבירים מאוד אחרי הבדיקה היסודית באינטרנט
מוצר:
bluetooth mouse
שם:
איציק
תאריך:
27/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נועה מחשבים, חנות שמעסיקה שם מומחים, כאלו שיודעים מה הם עושים או אומרים, חשוב לציין שתמיד הפריטים נשלחים בזמן, בדואר שליחים, החנות עצמה כל פעם מוכיחה את אמינותה, גם במחירים הזולים שבה, וגם בשירות הלקוחות המצויין שבה הדבר היחידי שייחשב לחיסרון הוא לעיתים אין להם את המוצר המבוקש במלאי... וזה קרה לי פעמיים, אך באתר האינטרנט לא מעדכנים זאת, יום - יומיים לאחר ביצוע ההזמנה יוצר איתך קשר נציג החנות ושואל אם אתה עדיין מעוניין בהזמנה, שזהו מין תיקון... בסה"כ יחד עם זאת החנות הזאת מומלצת מאוד... יחס ואיכות שירות שלא ראיתי בהרבה חנויות אחרות.
מוצר:
Kingstion 2 GB
שם:
אופק
תאריך:
26/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לוח של DFI מהסדרה החדשה וכרטיס מסך מדגם Radeon 4850 החדשים. ההזמנה סוכמה תוך 2 דקות, את כל הפרטים כבר היו לי, מה שנשאר זה רק לשאול לגבי פרטים שוליים, לסיים את ההזמנה, ולחכות שהכל יגיע בזמן. אין מה להגיד, העניינים מתקתקים כמו שעון, הציוד הגיע בזמן, יחס מעולה מצוות החנות, ועומדים בלוחות הזמנים. זו לא הרכישה הראשונה שלי שם, ובהחלט לא האחרונה. יובל שגיא וכולם- תמשיכו עם העבודה המצוינת! קשה למצוא חנות אמינה כזו בימינו.