
יום למחרת ביצוע ההזמנה התקשרו אליי מהחנות ואמרו שהמוצר לא במלאי ויקח 2-3 ימים עד יהיה. עבר שבוע - התקשרתי לחנות (היה סמוך לפסח) - אמרו "אוטוטו מגיע -נודיע לך תוך יומיים". לא הודיעו ועבר עוד זמן, עד שכעבור חודש ביקשתי לבטל את ההזמנה והתלוננתי על השירות הגרוע. הבטיחו לי שהכרטיס מגיע עוד יומיים (כמה מקורי). הסכמתי לחכות ושוב התבדיתי. היום עברו מעל חודש ימים, הכרטיס עדיין אין, הבטחות יש המון. בשום פנים ואופן ובשום נסיבות לא אחזור לקנות בחנות הזאת - את זה אני מבטיח.
הלקוח הזמין כרטיס מסך מסוג AGP למחשב ישן. נאמר ללקוח כי הכרטיס איננו במלאי אך יוכל להיות מסופק לאחר חגי פסח מכיוון שאין משלוחי ייבוא במהלך הפסח. הובהר לו כי זמן האספקה יהיה ארוך מהרגיל כ21 ימי עסקים. הלקוח הסכים להמתין מכיוון שהיה חשוב לו לקבל את המוצר. כפי שהבטחנו לאחר חזרה מחופשת הפסח והחגים הכרטיס הוזמן מחו"ל והגיע למלאי בשבוע שעבר. הלקוח כבר קיבל את המוצר שהזמין. לא ברורה הטענה של הלקוח כאשר מראש הובהר כי זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל























