דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
בית מרקחת, מוצרי טבע ומוצרים לגיל השלישי (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טלפארמה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באיפארמה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
78
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
46
1
31
נמצאו 78 חוות דעת גולשים על איפארמה
תמונת משתמש
שם:
ella.nov
תאריך:
07/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהגיע היה מסורבל לתפעול. כשצלצלתי נתנה לי הנציגה החביבה הדרכה קצרה אך למרות שהבנתי את ההוראות, אמרתי לה שהמכשיר עדיין קשה לתפעול. היא הבטיחה שיחזרו אליי בבוקר אך איש לא חזר. כשצלצלתי שוב, הנציגה הייתה חסרת סבלנות ולא איפשרה לי להתבטא כשהיא מרימה את קולה כדי להתגבר על נסיונות הדיבור שלי. היא אמרה שאם אני לא מצליחה לתפעל, שאחזיר את המוצר ואזוכה ולא הציעה אלטרנטיבה שהייתי שמחה לקבל. כשאמרתי שאתן דרוג נמוך בזאפ, צלצלה חזרה כעבור מספר דקות ואמרה בחביבות שבקניה הבאה אקבל עשרה אחוזי הנחה על כל מוצרי החנות למעט תרופות מרשם. אני מוותרת על ההנחה.
תגובת החנות:
לקוחה הזמינה דרכינו משקל אדם. המוצר הגיע במהירות עם הוראות הפעלה.
לבקשת הלקוחה, חזרנו אליה בבוקר, אך היא לא ענתה מאחר והטלפון שלנו חסוי.
בנוסף לכך, שירות הלקוחות שלנו זמין תמיד למענה נוסף, ואכן ניתנה ללקוחה הדרכה טלפונית לגבי המוצר שהוזמן. הלקוחה לא רצתה את המוצר וקיבלה על כך החזר מלא.
מוצר:
משקל אדם
תמונת משתמש
שם:
גד
תאריך:
05/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתי הזמנה לשני תוספי מזון ב 2.5.12. באותו יום דברתי בטלפון עם שירות הלקוחות שאמרו לי שההזמנה תשלח אלי תוך 2-3 ימים. אחרי שלושה שבועות שהמוצר לא הגיע, התקשרתי שוב ואמרו שמוצר אחד לא במלאי אבל יגיע שבוע הבא ושישלחו את הכל ביחד. אחרי עוד כשבועיים התקשרתי ואמרו לי שהמוצר השני אינו זמין יותר. כששאלתי מדוע לא פנו אלי או מדוע לא שלחו לי את המוצר שכן זמין, אמרו לי שחיכו לשלוח את שני המוצרים ביחד, כי היה רשום להם לשלוח את שניהם ביחד (לא ציינתי זאת בהזמנה). הציעו לי מוצר חליפי, יקר יותר, וההסכמתי כי לא היה לי כוח לבטל את הכל ולחפש במקום אחר. הבטיחו לי לשלוח למחר.
תגובת החנות:
לקוח הזמין שני מוצרים דרכינו, כאשר אחד מהמוצרים היה חסר במלאי.
הוצע ללקוח מוצר חלופי, והסכים לקבלו.
על-מנת לרצות את הלקוח, זיכינו אותו על ההפרש שבין המוצר המקורי שהזמין למוצר החלופי שהיה יקר יותר.
טלפארמה עושה כל שביכולתה לדאוג לשביעות רצונם של לקוחותיה.

מוצר:
תוספי מזון B12 B-12 1000
תמונת משתמש
שם:
sagit
תאריך:
19/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המוצר ומשלוח נעשו במהירות ובקלות.
אם זאת, להפעתי הרבה קיבלתי מוצר בקופסא אשר היה ברור ממראיה כי נפתחה ע"י מישהו אחר לפני. בנוסף, הדגם שנשלח אינו העדכני (זה אשר נמצא בחנויות של ד"ר גב) ופחות עוצמתי ואיכותי ממנו במידה משמעותית (אפילו צבע המוצר - לבן - שונה מזה העדכני המפורסם ע"י טלפארמה - כסוף). פרסום מטעה של החברה. החזרתי את המוצר. מקווה לקבל את כספי חזרה בקרוב.
תגובת החנות:
ראשית, אנו שמחים שהזמנת המוצר והגעתו נעשו במהירות ובקלות.
לגבי האריזה, כל מוצר שיוצא מטלפארמה, ארוז בצורה הרמטית, ובטח שלא נפתח ע"י מישהו אחר. לגבי הדגם שהוזמן, זהו באמת איננו הדגם העדכני ביותר, ואכן לא צוין באתר שזהו הדגם הכי עדכני. ישנו דגם עדכני יותר שאף הוא מפורסם באתר, ולכן הפרסום איננו מטעה. כמובן שהלקוחה קיבלה את כספה בחזרה. חשוב לציין, שטלפארמה התחייבה לכללי אמון הציבור ופועלת בהגינות מול ציבור הצרכנים, ולראיה חפשו את תו אמון הציבור באתרינו.

מוצר:
מכשיר עיסוי PA100H
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply