ב-19.1.23 רציתי אזניות מסויימות של Skullcandy. יצרו אתי קשר ב-22.1.23 ליידע אותי שאין את האזניות והציעו אחרות ובסוף קניתי. ב-29.1.23 (שבוע אחרי), התעניינתי לדעת איפה האזניות שלי, כי לא קיבלתי כל הודעה על משלוח, הבטיחו לי שעד יום שלישי, 31.1.23, זה אצלי. חיכיתי עד אמצע היום ולא שמעתי מהם כלום, אז יצרתי קשר. לאחר בדיקה, אמרו לי שהמשלוח יגיע ביום ד', 1.2.23 (למרות ההבטחה שיגיע יום קודם). ביום ד' קיבלתי סמס מחברות השילוח (CARGO) על המשלוח שאמור להגיע. יצרתי קשר כבר ב-8 בבוקר ורק כמעט ב-14:00 חזרו אליי ואמרו שהמשלוח יגיע עד 15:30.
כשהמשלוח הגיע (עם שליחה עצבנית), זה בכלל לא היה מה שהזמנתי! הם עשו טעות!
אז נאלצתי לחכות עוד יום כדי לקבל את ההזמנה שלי. (והשליח שהביא את האוזניות הנכונות אמנם היה נחמד, אבל לא ראה בעיה להחזיק את הקופסה בפה בזמן שהתעסק בטלפון או משהו כזה - כאילו אין קורונה בעולם)
לכל אחד מהנציגים של גיים סטורם לקח זמן להגיב ובחברת השילוח הגיבה מישהי שחושבת שהלקוחה (העצבנית כבר) היא חברה שלה. דיבור של בחורה צעירה והרבה מאוד אימוג'ים, משל זו הייתה שיחה פרטית.
מה גם ששאלו אותי את הפרטים יותר מדי פעמים, על אף שיש להם וגם כתבתי בתחילת השיחה, כפי שהבוט ביקש ממני.
לא לקנות בחנות הזאת!!!!
תגובת החנות
צר לנו מאוד לשמוע את חוות הדעת של הלקוחה, אך יחד עם זאת אנחנו חייבים לציין כמה דברים:
1. הלקוחה קיבלה תמיד מענה בווטסאפ וגם בטלפון וגם אפילו אמרה לנו בטלפון שזה נכון והמענה היה תמיד מהיר . כך שהטענה שהנציגים של גיימסטורם "לקח זמן להגיב"
אינה נכונה.
2. הלקוחה קיבלה משלוח חינם ואפילו דגם יקר יותר ב-50 שח. ספגנו את זה בשמחה רק שהיא תהיה מרוצה. ז"א הייתה אמורה לקבל את המוצר בדואר!! לא עם שליח. בכל זאת העדפנו לשלוח לה עם שליח.
3. נכון בחברת משלוחים עשו טעות וסיפקו מוצר לא נכון, מדובר בבני אדם וגם הם טועים..... לקחנו אחריות ואפילו מנהל המוצר של המותג סקולקנדי מחברת רונלייט
הגיע להחליף ללקוחה את המוצר פיזית ממש יום אחרי.
בגיימסטורם הלקוח עומד בראש סדר העדיפויות היומי והמטרה שלנו היא לשמר את לקוחותינו לאורך זמן לכן בתור הבעלים של העסק התקשרתי ללקוחה, לקחתי אחריות ביקשתי סליחה ואף הצעתי לתת פיצוי או משהו שיכול לפצות על הרגשתה..
הלקוחה החליטה שאינה מעוניינת.
ופה נסגר המקרה מבחינתנו.
הודעתי ללקוחה שאנחנו תמיד נהיה זמינים לבקשתה גם בעתיד ונשמח לעמוד לשירותה בצורה המקצועית ביותר.