
התלבטתי אם לקנות בחנות רגילה כי רציתי את זה מהר, התקשרתי אליהם, והגיע לי תוך יום אחד. אחרי שהגיע גיליתי שהזמנתי בטעות מוצר אחר ממה שרציתי, אע"פ שהילדים הרסו את הקופסא, בלי ויכוחים ומענות לקחו את המוצר והביאו לי את המוצר החילופי עד הבית.

התלבטתי אם לקנות בחנות רגילה כי רציתי את זה מהר, התקשרתי אליהם, והגיע לי תוך יום אחד. אחרי שהגיע גיליתי שהזמנתי בטעות מוצר אחר ממה שרציתי, אע"פ שהילדים הרסו את הקופסא, בלי ויכוחים ומענות לקחו את המוצר והביאו לי את המוצר החילופי עד הבית.

קנינו תנור של סימנס מתצוגה, הגיע כחדש תוך יום אחד מאחר והתנור שלנו התקלקל. גילי היא סופר ריספונסיבי וממש לעניין. תודה רבה.

הזמנתי מיקסר של בוש. mum6n21 , קיבלתי אמנם קופסא של המוצר-אבל בתוך הקופס היה מוצר אחר , פשוט יותר שהסכום של המוצר עליו שילמתי גבוהה יותר ואינו קשור למה שהוזמן לא מומלץ לרכוש חוסר אמינות אם כי יתכן שלא במזיד חוית קניה לא טובה עדיין ממתין שיחזרו אלי

חזרו אליי מיד לאחר ביצוע ההזמנה, תואמה לי אספקה למספר ימים לאחר מכן. שירות מהיר, אדיב ומקצועי

פעם שנייה שאני קונה מהחנות זמינים, מתקתקים הזמנה מהירה מתאמים אספקה מהר והמוצר מגיע פיקס

הייתי שמחה עם שירות. כל בעיה בדרך היו עוזרים לטפל בה. בפעם ראשונה בגלל משלוח מוצר הגיע פגום ובחנות ישר טיפלו שנקבל מוצר חדש

מרוצה מהחנות, השירות היה טוב. הגעתי אליו בטעות לשאול לגבי הזמנה מסוימת שכבר עשיתי, תוך דקה הוא איתר את ההזמנה שלי ונתן סטטוס עדכני. ההזמנה כבר הגיע אלי עם שליח בבוקר (התכוונתי להגיע לחנות ליד והתבלבלתי)..

מעולים שירות מצוין אדיב ועניני זו פעם שניה שאני רוכשת מוצרים בחנות הזאת חזרתי בשל חווית הקניה והמחירים הטובים

גיל סידר לי מקרר מתצוגה במחיר מצויין ללא שום פגם . קיבלתי אתמול והיום ראיתי שהוא התחיל לייצר קוביות קרח . שירות מקצוי ואדיב . תודה

מהרגע שהזמנתי ועד שקיבלתי את המוצר עברו רק 3 ימים! והכל מלווה בשירות אישי עם מענה מיידי (אם זהבטלפון או בווטסאפ). תודה רבה רבה לכם חברים!

שירות מעולה, גילי בחור עם המון סבלנות, מקצועי, קניתי מקרר שרפ ויצאתי שבעת רצון מהחנות והשירות.

השירות היה 10! בירור עם מענה מהיר בוואטסאפ שיחת עם זמן המתנה קצר המוצר הגיע תוך יומיים עם שליח עד הבית בלי בעיות המדיח הגיע עם סלסלת סכום שונה ממה שחשבתי שיגיע ( הזמנתי אונליין ) ולאחר שיצרתי קשר בלי שום הסתייגויות או בעיות ישר הציעו לשלוח לי סלסה אחרת עם שליח ללא כל תוספת תשלום - שירות ברמה גבוה כל הכבוד להם!

הגעתי דרך קריאת חוות דעת והמלצות. שירות מקצועי ואמין. יום למחרת המקרר הגיע והופתעתי לטובה. תודה רבה לגיל על המענה המהיר ולרן שהביא את המקרר במהירות. ממליצה בחום.

שירות מצוין. תמיד זמין. הזמנתי ביום חמישי, קיבלתי את המיקסר ביום שני. מחיר מצוין. גיגי ממש חמוד, אדיב. אין המתנה ארוכה בטלפון למענה, ממש תוך כמה צלצולים בודדים. ממליצה מאד. לפני מספר חודשים קניתי שם מכונת כביסה מצוגה, היא נזלה, צלצלתי ומיד במחורת החליפו לי.

תודה רבה רבה רבה לגילי המקסים שנתן לנו שירות מעולה, מחיר הוגן ועמד בלוח זמנים שהבטיח.

בקניית טוסטר בוש TAT3A014. הזמנתי טוסטר, המתנתי שבוע, אין הזמנה, אני מתקשר, הם אומרים לי שהוא נעלם איפשהו עם המסירה והם ישלחו דגם אדום חדש יותר, שהוא יקר יותר. חיכיתי עוד קצת, ולאחריו המוכר התקשר ואמר שאין אדום והכסף יוחזר, אבל הכסף עדיין לא הוחזר. אני לא ממליץ על חנות זו.

חווינו חווית שרות וקנייה נפלאות. באנו עם רעיון מגובש למקרר וגילי עזר לנו עם בחירת הדגם והמלצות מניסיונו האישי. הרגשנו שיש על מי לסמוך, אמינות, שאלנו שאלות, גילי היה פנוי אלינו השיב במקצועיות ובסבלנות ועזר לנו להתאים את המקרר שיתאים לצרכים המשפחתיים שלנו. יצאנו עם חוויה קנייה נעימה ולא שמישהו רק רוצה למכור, לא חשוב מה, ואיך. רוצים להודות, על שרות מעל ומעבר ולא מובן לנו מאליו.

משלוח מהיר מאוד, יצרו קשר תוך יום עסקים אחד, שירות טלפוני מצויין, כולל שליחת חלק שהיה חסר מהיבואן, ללא בירוקרטיות, הכל תוך שיחת טלפון אחת!!

I have order a induction Siemens delivered 7 days ( on the website) . They inform me after several days the article was broken and it will take a little bit more time . Today they cancel the order . I have to find the same article somewhere else and to pay more . They refuse to pay the difference They consider badly their customers . When I ask them to look how Amazon is solving this sort of problem they answer Amazon is Amazon! The service is very very fare and very bad . Try to find an other seller!
שלום, לאחר שהזמנת באתר כיריים של סימנס מתצוגה יצרנו אתך קשר באותו היום לעדכן אותך שהכיריים פגומים ואין ביכולתנו לספק את הדגם. הצענו לך כיריים דומות לחלוטין במחיר נמוך יותר כדי לפצות אותך, על אי הנעימות. להפתעתנו סירבת וביקשתי לרכוש בחנות אחרות, את אותם הכיריים בעלות גבוהה יותר ושאנחנו נשלם על ההפרש. עשינו כל שביכולתנו לספק שירות לקוחות מעולה, אבל אין באפשרותנו לשלם על הפרש מחיר מחנות אחרת. נשמח לעזור בעתיד. תודה צוות אינסייל

התקשרתי ל-inSale ביום ראשון האחרון (21-6-2020) כשהייתי ממש אבודה: אנחנו עוברים דירה ביום חמישי הקרוב (25-6) ובאותו יום ראשון הודיעו לי שהמקרר שהזמנתי ושילמתי עליו לא יגיע בזמן. ביטלתי את העסקה וחיפשתי פתרון באתר zap. ראיתי שב-inSale יש אותו המקרר בתצוגה, במחיר הרבה יותר נמוך (כ-1000 ש"ח פחות!) והתקשרתי ישר לחנות. בעל החנות היה מאוד נחמד, הבטיח שהמקרר יגיע היום, יום שלישי (23-6-2020). הוא גם הקפיד לעשות שיחת ווידאו ולהראות לי שבדלת המקרר יש נגיעה קטנה - היה שקוף לגמרי. המקרר הגיע היום לדירה החדשה, לא היה אף אחד בדירה, המוביל היה מקסים, חיכה בסבלנות שהבת שלי תגיע ותפתח את הדלת, דיבר איתי בטלפון כל הזמן בנימוס. מעכשיו אני מתכוונת תמיד לפנות ל-inSale לכל קניית מוצרי חשמל, ואני ממליצה על החנות בחום!

הגעתי למחסני היבואנים דרך חיפוש אקראי בזאפ לפני כשנה שחיפשתי מקום לרכוש את מכשירי החשמל למטבח שלי. קראתי כבר ביקורות על בחור בשם גיל שנותן מענה מקצועי ואדיב ואכן הוא הבחור שטיפל בי. חייבת לציין שהוא שידר אמינות ומקצועיות לכל אורך הדרך, וקניתי בכמה שלבים. תמיד זמין לתת ייעוץ בחיוך ובנועם. היות ורוב המצורים הם מתצוגה, העדפתי להגיע פיזית לסניף בהרצליה ולראות בעצמי את המוצרים לפני הקניה. רוב המוצרים במצב מעולה , ממש כמו חדש, עם אחריות מלאה. הייתה גם קניה אחת של מדיח שלא הייתי מרוצה כאשר הגיע אליי, גיל מבלי להתווכח שלח מוביל שאסף את המדיח וזיכה אותי על כל הסכום. ממליצה בלב שלם, ספק אמין ושירותי.

יחס אדיב מאוד , הסבר ממצה והשוני בין הדגמים , מחיר הוגן , אספקה והתקנה מהירים. ולסיכום שבע רצון מהקניה המוכר גילי.

תודה לנציג מכירות גילי על השירות האדיב, הסבלני וטוב. המכונה הגיעה תוך יומיים ולאחר יומיים נוספים גם טכנאי שחיבר אותה.

הזמנתי מגהץ של בוש מדגם TDA3028210 לשתי כתובות שונות. שלחו את ההזמנה לכתובת אחת, ובמקום הדגם שהזמנתי (מגהץ תוצרת ספרד) שלחו דגם זול יותר תוצרת סין. הובטח לי שאקבל את מה שהזמנתי, אבל בינתיים לא שמעתי כלום מהחנות.

לא הכרתי לא שמעתי על העסק. אבל המחיר פיתה אותי. מסתבר שלאחר מכן גם האמינות, השרות והרצון לתת פתרון לצרכים/בעיות היו הפתעה נעימה. אחלה עסק/אחלה שרות בהחלט זה יהיה המקום הראשון שלי לבדיקת רכישות עתידיות