
ממליצה מאוד!!! הזמנתי מכונת תספורת לבעלי. כשהתקשרתי לסניף לברר פרטים ענה בחור בשם יוסי. בחור אדיב מקצועי עם המון סבלנות. המשלוח הגיע עוד באותו היום. ליתר דיוק כשעתיים לאחר ההזמנה. השירות שקיבלתי היה מצויין. המוצר עצמו אכותי מאוד. בעלי מרוצה עד הגג :) לסיכום, שירות מצויין, מהיר ומקצועי. אין ספק שאחזור לקנות שם. חבל שאין יותר חנויות עם תודעת שירות כזאת בארץ.








