
עשיתי חדר אמבטיה קומפלט והכל יצא מושלם! יחס חם שירות מדהים אנשים קשובים והכי חשוב איכות מדהימה!

עשיתי חדר אמבטיה קומפלט והכל יצא מושלם! יחס חם שירות מדהים אנשים קשובים והכי חשוב איכות מדהימה!

שירות מדהים אנשים קשובים! קניתי ברז וכיור מטבח והכל היה על הצד הטוב ביותר ממליצה בחום!!

הזמנתי מפזר חום שהגיע בזמן. לצערי הוא לא היה מוצלח (ליתר דיוק פגום). היה קצת מסובך לממש את האחריות ולהחזיר את המוצר לחברה - אבל החנות (יהלום הבית) היו בסדר גמור. היום הכסף הוחזר לחשבוני.

הזמנתי משטח כיור אינטגרלי חרס 140 ס"מ וביקשתי הובלה עד הבית כי חששתי שישבר, למרות שבד"כ עושים רק הובלת מדרכה, הסכימו להעלות לי את המשטח עד הבית. המשטח הגיע מהר תוך 3 ימים והיה לשביעות רצוני. רוצה לציין לטובה את גילי מיהלום הבית שהיה קשוב לבקשותי גם בעניין החשבונית שהיה צריך לתקן. שירות מעולה, אקנה מהם שוב!

המחירים יקרים פי 3 מכל חנות אחרת בשוק השירות גרוע, זמן תגובה אחרי 3 ימים חשבונית לא התקבלה !!

לא אמין כלל, אין שירות. יחס מזלזל . הבטיחו תשלומים, ביצעו בתשלום אחד, לאחר שפניתי אליהם, לא סדרו את התקלה
שלום ביקשת לעשות 18 תשלומים !!! על ברז שהמחיר שלו לא עולה מעל 150 ש"ח !! לא היה ניתן לעשות תשלומים בטלפון רק באתר אז אמרנו לך לעשות באתר כי רק דרך האתר ניתן לעשות 12-18 תשלומים ועוד על מחיר זול בסוף חזרת אילנו לטלפון שוב וביקשת לעשות תשלום דרך הטלפון (שלא ניתן לעשות תשלומים בטלפון ) אז ביצענו תשלום אז סליחה באמת מה לא בסדר ?

שירות מעולה של יוני! קיבלתי בהתחלה מוצר אחר ממה שפורסם , אחרי שיחה קצרה דאגו להחליף אנחנו מרוצים!!

המוכרים אדיבים והמשלוח הגיע להפתעתי תוך שלושה ימים עוד לא קרה לי דבר כזה עם אף חברה ואני קונה המון באינטרנט

מוצר מעולה התקנה מהירה. היה עיכוב קל בהספקה אבל התקשרו להתנצל . מאוד מרוצים ועברו כ4 חודשים.

שירות גרוע מאוד לא עומדים בתאריך הספקה . לא מגיעים להתקנה שנקבע או שמגיעים עם מוצר לא מתאים. אין קשר בין המחלקות
נטליה שלום זה לא נכון בכלל דבר ראשון אתם גרים בירוחם !! זמני התקנות והספקות רשום באתר שבמקומות רחוקים יש תוספת מחיר וגם הזמנים יותר אז נכון שקיבלתם את המוצר כמה ימים אבל שוב זה בגלל המרחק אז בגלל זה לרשום לא עומדים בזמנים ??? דבר שני בקשר למידות את הזמנת את המוצרים באתר רשמת 90/90 הגיע המקלחון לפי בקשתכם המתקין הגיע עם המקלחון והארון את הארון הוא התקין אבל המקלחון לא מתאים לשטח צריך יותר קטן שוב כמו שאמרתי אתם גרים בירוחם אז שוב כדי להחליף את המקלחון למידה ולהגיע שוב להתקנה לוקח קצת יותר זמן מרגיל גם בגלל ההחלפה וסידור הזמנה ניירת וגם על המרחק אז שוב נטליה באמת לא בסדר לרשום סתם דברים תודה ויום טוב

שירות ממש גרוע. לא להתקרב אליהם. מבטיחים דברים ולא מקיימים כלל. כדאי לקנות במקום אחר.
מתן שלום לא בסדר ולא נכון מה שאתה רושם אנחנו שלחנו את המוצר בזמן דרך חברת שלחויות הם שלחו לחנות שהם עובדים איתה בישוב שלך החנות בסביבה שלך לא פתוחה כל הזמן ולכן לא ניתן לתת לה את המוצר בישוב שאתה גר ויותר מזה גם שהוא מקבלאחרי הרבה פעמים שהיה סגור תפסו אותו אז הוא סגור ולתת לך את המשלוח ושוב עובר עוד ימים יותר מזה גם שהוא קיבל את המוצר הוא אמר לך שלא ולנו יש אישור שקיבל אז בסוף אמרנו לך שאנחנו נקבל רק אישור מחברת השלחויות שהמוצר חזר ולא לקחת באמת ואז נשלח לך זיכוי ואכן כך עשינו שלחנו לך זיכוי על הכל אז למה אנחנו לא בסדר ? ויותר מזה לעשות לנו כוכב אחד באמת שזה לא בסדר כי יש לנו גם באתר דרך לשלוח לך עד הבית !!שאת זה לא עשיתה אתה יודע את הבעיה של החנות שאצלכם בישוב אתה אמרת לנו את זה גם בטלפון אז באמת חבל שאתה פוגע בעסק שעשה וביקש בדיוק את מה שאתה ביקשת חבל תןדה וום טוב להזכיר ששלחנו לך זיכוי על הכל !!!!

קנינו כיור לאמבטיה באתר במחיר מצוין, המשלוח הגיע ממש מהר - תוך 3 ימי עסקים. גם הגיעו בזמן שקבעו וגם העלו לי הביתה. תודה רבה!

שירות מצוין מוצר יפה וטוב שווה את המחיר......................הגיע בזמן שירות לקוחות זמין לכל שאלה יש אחריות

התקשרתי ליהלום הבית אחרי שבחברה אחרת חיכיתי 3 שבועות למקלחון וביטלתי בסוף. הם אמרו לי שיש סגר וזה עלול לקחת שבוע, קטן עלי אחרי כמעט חודש שחיכיתי. אחרי יומיים המקלחון היה כבר מותקן. המתקינים יכלו להשקיע קצת יותר ולנקות את העובש אחרי פירוק המקלחון הישן ולפלס קצת יותר טוב את המקלחון החדש. אבל באמת ממש בקטנה יחסית למחיר ולשירות.

אחלה שירות ואחלה מוצרים! וגם מחירים טובים! הספקה מהירה. מצאתי אצלם הכי זול מכולם. תודה

הזמנו כיור אשר הגיע יותר קטן במידות שמפורסמות. כשביקשתי לבדוק מדוע קיבלתי תשובה שאצלם אין טעויות ושאחפש אצלי .... בקיצור לא ממליץ
שלום אתה מזמין כיור שרשום את המידות בדיוק מה שהספק רושם ובדיוק מה שקיבלת יש מצב שאתה הזמנת כיור לא נכון למידות שאתה צריך אבל זה לא אומר שהכיור או המידות לא נכונות תמיד ניתן להחליף רק שלא הותקו או שלא עשו חורים בכיור דבר איתנו נבדק אין הבעיה ונעזור לך כמה שניתן בנוסף אמרנו וחזרנו על זה שאין בעיה להגיע עם הכיור לחברה יבדקו ויחליפו במידה וצריך וגם ניתן לדבר בטלפון איתנו לפני

שרות מהיר ואדיב. הזמנתי באת. גילי טיפל בהזמנה ולמחרת כבר אספתי את.המוצרים מסנטק ראש העין באיסוף.עצמי.

הזמנתי 3 לחדרי האמבטיה. האספקה הייתה מהירה ועשו הכל כדי לספק לשבמראותיעות רצוננו. ממליץ מאוד!!

הייתי זקוק לכיור מטבח בדחיפות. בדקתי ברשת, ראיתי שהמחיר אצלם ליבוא רשמי זול מאוד (הייתה גם אופציה זולה עוד יותר ליבוא פארללי). ענו לי לטלפון מהר, הסבירו את מעט הפרטים שהייתי צריך להשלים, הזמנתי, ואספתי למחרת בבוקר. תודה!

הזמנתי ציר למקלחון שלא ניתן היה למצוא בשום מקום אחר. הגיע מהר ומדויק לפי ההזמנה.

חווית הרכישה שלנו היא מאוד שלילית!!!! פירקנו את המקלחון לפי תיאום תאריך התקנה. ביום של ההתקנה, המתקין התקשר לבטל- כי ״הוא תקוע בבער שבע״. לאחר מספר שיחות לא נעימות עם המתקין והעסק המתקין הגיע בשעה 19:30 בערב וחיפף בהתקנה. הקיר של חדר השינה הצמוד למקלחון פיתח רטיבות, הזמנו אינסטלטור שאבחן את הבעייה כחוסר איטום של הקיר. כשדיברנו עם בעל העסק, הכחיש בתוקף, לא היה מוכן לקחת אחריות! מראש הסיבה שהשתמשתי בשירות ההתקנה שלהם כי הם אמרו לי שאם אני מתקינה לבד אין אחריות. אחריי עוד ריב טלפוני הגיע המתקין שלהם ואטם את מה שפספסו פעם קודמת. למרות שבפועל היה צרייך לפרק את דלת המקלחון,לאטום ולהתקין מחדש. למרות שהמוצר טוב ולא יקר, השירות ואיכות העבודה אפילו לא שואפים ל 0! ממליצה לשלם קצת יותר במקום אחר! 4113285
שלום אנחנו לא פירקנו את המקלחון הישן מה שזה אומר שאתם היתם צריכים לעשות רובה לפני או ליבדוק את הקרמיקה אנחנו נותנים אחריות על ההתקנה ועל המקלחון שלא יצא מים ואכן לא יוצא מים מהמקלחון !!!! מתקין שמגיע להתקין את מקלחון לא יכול ולא יודע מה קורה בקיר ובקרמיקה אצלכם בבית הוא הגיע להתקין בלבד את המקלחון ולא לעשות לכם בדק בית ולא שיפוץ סליחה ותודה

כתוב שזמן משלוח 3 ימים. אבל מסתבר שזה 3 ימים עד שהם מזיזים את עצמם כדי לשלוח . וכמה זמן המשלוח בפועל. רק ה' ודואר ישראל יודעים את התשובה. ועל זה גובים 30 ש"ח???

השרות גרוע , המחירים שלהם הזויים , הזמנת 2 ידיות למקלחת קטנות בצורה עגולה , הביאו לי בצורה מרובעת וחייבו אותי במחיר הזוי של 159 ₪ , לקח להם 60 יום להביא לי את המוצר למרות שבאתר התחייבו ל5 ימים , פשוט לא ממליץ לקנות מהם כלל!!

האתר אינטרנט שלהם לא עובד טוב קיבלתי מקלחון עם מידות שלא רציתי בזבזתי אלף שקל שהולכים עכשיו לפח

קניתי 3 מוצרים בחנות 2 מקלחונים ואמבטיון. כל הסחורה הגיע תוך בערך שבוע באיחוט מאולה. אנשי שרות לקוחות היו ממש אדיבים וטיפלו בכל בקשה שלי לאחר הקניה. צבת המרכיבים עבדו מהר ויסודי ותוך שעה וחצי הכול היה מוכן. מומלץ ביותר.