
קיבלתי את המוצר ישירות לבית באותו היום שביצעתי את ההזמנה , שירות מעולה ומקצועי מעל המצופה ! ממליצה בחום !!

קיבלתי את המוצר ישירות לבית באותו היום שביצעתי את ההזמנה , שירות מעולה ומקצועי מעל המצופה ! ממליצה בחום !!

רכשתי מאזנת של שטל באתר HS שירות אדיב ומהיר הנציגה היתה מקצועית וידעה לכוון אותי בדיוק למה שהייתי צריך והסבירה לי על המוצרים הנלווים שהם לטה וחצובה מתאימה

רכשתי באתר HS כבר בפעם השלישית!! תמיד יצאתי מרוצה! הזמנה פשוטה וקלה מול נציגת מכירות בשם רינת, מקצועית ואדיבה! משלוח קל ומהיר יותר משהובטח לי. הלוואי וירבו עסקים עם תודעת שרות כזו גבוהה, מחירים זולים ויחס אדיב ביותר!! (ואני לקוח קשה מאוד!!) מומלץ ביותרררר!!!!

חווית קניה מצויינת, נהניתי מהשירות המהיר שקיבלתי מנציגות בשם רינת ועדי , הן דאגו לתת לי מענה לכל שאלה. הוסבר לי על המשור שרכשתי ברמה מקצועית! לאחר חיפושים רבים מצאתי את המחיר הזול ביותר . בטוח אחזור לקנות שם! מומלץ!!!

לפני יותר משנה וחצי רכשתי מחסון באמצעות האינטרנט פרוז'קטור גינה 100W. האחריות שקיבלתי היתה לשנה. המוצר הגיע בזמן והכל היה בסדר עד שהתקלקל לאחר שנה וחצי של שימוש כשכבר לא היתה אחריות. פניתי לחסון והם לפנים משורת הדין הסכימו לשלוח לי חדש מעפולה לירושלים למרות שכבר לא היתה אחריות. מיותר לציין שהם אפילו לא חייבו אותי על המשלוח. כל הכבוד ותודה לעדי על העזרה. שירות פשוט מעולה !

התקשרתי לברר על מכנס דגמח רצפים . נאמר לי בביטחון שיש את המידות שביקשתי . הגעתי מהמרכז במיוחד ולא מידות ולא נעליים . בושה של שירות .

הזמנתי זרוע לראש מקלחת לפני שלושה שבועות. ההזמנה הייתה אמורה להיות מסופקת תוך 7 ימי עבודה ולאחר כשבוע נאמר לי שאין להם את המוצר במלאי. ביקשתי שיזכו אותי ואני עדיין ממתינה להחזר הכספי מהם. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
פנינו אל 'פייפאל' על מנת שיזכו במהרה את הלקוחה, אך ברגע שלקוח פונה אל 'מרכז ישוב המחלוקות' של 'פייפאל' איננו יכולים להפיק החזר מידית בעצמנו אלא ההחזר מתעכב ומוחזר על ידם לאחר שנבדק. ההחזר יופק ויוחזר אל הלקוחה מלוא כספה בחזרה במהרה(זה לוקח כמה ימי עבודה ע"י 'פייפאל')ואנו מתנצלים על הזמן שלקח.

איכות שירות נמדד בשעה שמקבלים אותו, ובמיוחד כאשר הוא יוצא דופן בנוף הישראלי. לפני מספר ימים החלטתי לרכוש קולט שמש, ויצרתי קשר עם עדי בחברת חסון. הטיפול שלה היה יעיל ועניני החל מביצוע הרכישה (כולל משלוח), עד קבלת הקולט בביתי. התרשמתי מהמסירות, מאור הפנים, הסבלנות ומהנכונות לטפל בכל שאלה. בקיצור, השירות היה מצויין.

שרות אדיב מעל הכל- רכשתי את המוצר דרך האתר והמוצר הגיע עם שריטות ,כאשר התקשרתי לחנות, ענתה בחורה מאוד אדיבה בשם עדי וטיפלה בדבר במסירות ואף דאגה לשלוח אלי מוצר חדש. אני ממליץ בחום על החנות ומקווה שאזכה לרכוש דברים נוספים וטובים ,אך הדבר שהרשים אותי במיוחד זה השירות וההרגשה הטובה שקיבלתי. תודה לכם.

גרועים ביותר!!! רכשתי שואב אבק ידני, השואב הגיע לאחר כשבועים כיוון שחברת השליחויות ציטה לא הצליחה לבצע את המסירה. המוצר הגיע שבור. החברה ניסתה להתנער מאחריות בטענה שהמוצר יצא מהם תקין. כמובן שאותי זה לא מעניין זה עניין שלהם מול חברת השליחויות. בכול אופן שלחתי אליהם את המוצר חזרה והם ינסו לעזור לי באם המוצר לא עבר שימוש כולשהו וזה דורש בדיקה מצידם. המוצר כבר אצלהם למעלה משבועיים נוספים בבדיקה או לא. לא ברור. אז אני כבר למעלה מחודש ללא מוצר שירות לקוחות גרוע חווית רכישה הכי גרועה שהייתה לי בחיים ואני מזמין מלא מוצרים דרך הרשת פעם ראשונה שנפלתי אני בטוח לא אקנה שם יותר !
במעמד הקנייה הלקוח ביקש שחברת המשלוחים ישאירו את המשלוח מאחורי הדלת, מאחר ולא יהיה מישהו בבית לקבלו. חזרנו והדגשנו שאנחנו לא ממליצים על כך כלל, במיוחד לא בבתים משותפים, ושאם הוא מתעקש העניין באחריותו, ולא נוכל לקחת אחריות באם יקרה משהו למוצר. הצענו לו אפילו לשלוח אליו לעבודה כדי שמישהו יוכל פיזית לקבלו. הלקוח התעקש שישאירו את המשלוח מאחורי הדלת, ואף טען כי שמע את השליח מצלצל בפעמון ומשאיר את המוצר מאחורי הדלת. לאחר מכן טען הלקוח כי המוצר הגיע עם שבר. אמרנו לו שלמרות שהבהרנו לו שאנו וגם חברת המשלוחים לא לוקחים אחריות על מוצרים שנשארים מאחורי הדלת, נלך לקראתו ונאסוף ממנו את המשלוח ונחזיר ליבואן ונספק עבורו חדש, וזאת במידה ויתברר כי הלקוח לא עשה בו שימוש. מאחר וכל התהליך היה בתקופת החגים ובחול המועד בו משרדי היבואן וגם אנחנו עבדנו חלקית, העניין התעכב לכדי שבועיים. הלקוח קיבל שואב אבק חדש לחלוטין על חשבוננו, ואנו מתנצלים בפניו על עוגמת הנפש ועל הזמן שלקח!

הזמנתי 3 מוצרים. הגיעו בזמן. כשהחבילה הגיעה הסתבר לנו שהזמנו דגם חדש כשרצינו בעצם את הישן. הרמנו טלפון ועדי עזרה לנו מאוד. היא השיגה עבורנו את הדגם הישן ושלחה אלינו עם סוכן הביתה, ללא עלות. שירות מעל ומעבר

אחרי התלבטויות רבות החלטתי לקנות ברז בחנות הזו בגלל המחיר ההוגן את הרכישה ביצעתי בטלפון, השירות של הנציגה היה מעולה קיבלתי את המשלוח יום למחרת ההזמנה עד הכתובת שירות מעולה מומלץ!

מצאתי את המוצר באתר. את הרכישה ביצעתי בטלפון. עדי הייתה מאד אדיבה והמוצרים הגיעו אליי בזריזות מענה מהיר, תשובות לכל שאלה באדיבות ובמקצועיות. אשוב לרכוש בחנות זו

שרות לקוחות מעולה ומקצועי, אתר נוח לתפעול, הזמנתי באתר ברז ותוך זמן קצר אספתי אזמין עוד מוצרים וממליץ מאד

שרות לקוחות מעולה של הבחורה שעונה, מומלץ מאוד, הגיע מהר , אני ללא ספק יזמין שם שוב

אין דברים כאלה!!!! גם המחיר הכי נמוך בארץ וגם שירות אישי שיצא מגידרו כדי להעביר לי את הברז במהירות המירבית!!!! שירות אדיב, מקצועי, במחיר אטרקטיבי - אין עליכם.

הזמנתי פיית מילוי מסויימת, אבל קיבלתי פיית מילוי אחרת לחלוטין. התרגזתי בהתחלה, אבל ברגע שפתחתי פנייה באתר, נעניתי באופן מיידי. קיבלתי התנצלות ונשלח אלי שליח שהחליף את הפייה לנכונה. אני מאמין שתקלות נקודתיות יכולות לקרות לכל אחד. מה שמעפיין שירות לקוחות טוב הוא התגובה המהירה והטיפול הנכון בתקלה שכזאת. במקרה שלי קיבלתי שירות טוב מאוד! בארץ שלנו זה לא מובן מאליו. בגלל שבכל זאת קרתה כאן תקלה, שמתי צון "טוב" ולא "מצויין", אבל אני בהחלט ממליץ לקנות בחנות הזאת. תודה!

שרות מעולה: קבלתי לפ דעתי מידה לא נכונה, שיחת טלפון אחד ויום אחרי קבלתי את המידה נכונה. כל הכבוד !

שרות לעילא ולעילא של כל צוות החנות ובמיוחד של עדי. חנות שבה תמצא הכל מהכל תחת קורת גג אחת וכל זה עם חיוך ותודעת שרות גבוהה במיוחד. ממליץ בחום !

הזמנתי דרך אתר ZAP פוליגג 450 של טמבור קבלתי במייל חוזר אישור להזמנה המחיר באתר 148 ₪ כולל משלוח הזמנתי 2 פחים של 20 ליטר כ"ל אחד לאחר כשעה התקשרה אלי פקידה ואמרה שהמשלוח עלה מאה ₪ וזאת בניגוד לרשום באתר. קחו בערבון מוגבל את שהם מפרסמים סביר להניח שיהיה צורך להוסיף על המחיר המתפרסם ראו הזהרתם!
אנו מתנצלים בפני הלקוח על עגמת הנפש. כל מוצרי צבע ואיטום הם באיסוף עצמי בלבד, וזאת מצוין באדום בולט באתר. אנו נבליט זאת יותר, כדי שמקרים כאלה לא ישנו.

בקשתי מסירה דחופה, אנו זוג מבוגר, ונציג הצליחה למסיר הברז מהצוהוריים לבוקר מחייפה לאשדוד, ואניצטלטור התקין אותו תוך שעה אי אפשר לבקש יותר מחנות אינטרנט THANK YOU SO MUCH עדי = YOU'RE THE BESTEST

קניתי זוג נעלי רד-בק. המחיר הכי טוב שמצאתי, והיחיד עם משלוח מהיר חינם. התקשרו אליי חצי שעה אחרי שלחצתי על הזמנה טלפונית, ותוך פחות מ-24 שעות המשלוח כבר הגיע. אחלה מחיר, שירות, וחווית קניה!