רכשתי מכונת כביסה מאתר החברה. המכונה נמסרה לי 3 ימים לאחר מכן. במעמד המסירה שמתי לב שהמוצר שרכשתי לא שוגר אלי. בירור מהיר הראה שהמוצר שנמסר לי נמכר במחיר גבוה יותר. אני מציע לכל רוכש או רוכשת מחברה זו לברר היטב אם העסקה אכן עבור המוצר אותו אתם מעונינים לרכוש.
עצם העובדה שהחברה הניחה שלא אתנגד לכך מצביעה על זלזול בלקוח .
מן הראוי שחברה זו תקבל אישור מהרוכש שהמוצר הנרכש לא נמצא במלאי ולהציע לו מוצר אחר לפני ביצוע עסקה במסחר מקוון.
אחרי שפניתי ליבואן ולאחר מכן לחברה זו, התגובה מהם פשוט מקוממת. במקום להתנצל הם טוענים שאני צריך להודות להם משום שקבלתי מוצר טוב יותר במחיר המקורי שקיים באתר החברה.
ראו הוזהרתם
תגובת החנות
שלום רב,
צר לנו לקרוא את תגובתך, אך חשוב להעמיד את הדברים על דיוקם:
בשל זמינות מוגבלת של הדגם שהוזמן, ובמטרה לספק לך מענה מהיר וללא עיכובים – החלטנו לשדרג אותך, ללא עלות נוספת, לדגם חדש, יקר ומתקדם יותר. מטרתנו הייתה אך ורק להפתיע ולשמח – והדבר אף צוין על ידך בשיחה שהתנהלה בינינו.
לאחר שפנית אלינו, הצענו לפנים משורת הדין לאסוף את המוצר ולהחזיר לך את מלוא כספך – גם לאחר שכבר נעשה בו שימוש. הצעה זו נדחתה על ידך, לצערנו, בליווי תגובות בוטות ובלתי ראויות בווטסאפ, שלא נרחיב עליהן כאן.
אנו תמיד עושים כמיטב יכולתנו לשרת את לקוחותינו בהגינות ובשקיפות, ומכבדים כל פנייה. אנו מקווים שתבחר להסתכל על הדברים בפרופורציה הראויה – קיבלת מוצר משודרג, ללא כל תוספת תשלום, עם אחריות מלאה ויחס הוגן לאורך כל הדרך.
בברכה,
צוות מבט אלקטריק