דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חומרה ומחשבים  (חדרה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סאטובי יאיר, אורלי אחרק
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפנדה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
333
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
275
9
49
נמצאו 333 חוות דעת גולשים על פנדה
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
12/09/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה ב 3 לספטמבר.
שבוע אחר כך התקשרו לקחת ממני פרטי אשראי, וראיתי חיוב כבר כמה ימים למחרת.
המוצר עצמו איננו בחנות עדיין.
התקשרתי לשירות לקוחות, ענו לי אנשים עייפים מהחיים שזו המדיניות של החברה ואין מה לעשות.
בזיון.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר ביום שישי 03.09
לאחר בדיקת מלאי אצל היבואן והזמנת המוצר התקשרנו ללקוח ולקחנו את פרטי האשראי לחיוב
המוצר נמצא במחסנינו שבחדרה ויעבור לסניף חיפה בימים הקרובים

מיותר לציין שמדובר בנכון להיום 5 ימי עסקים (התחייבותינו לעד 14 ימי עסקים) ואנו כמובן נעמוד בהתחייבות ואף נספק זמן רב לפני תום מועד ההתחייבות
כנראה כי הלקוח שכח כי כמו כולנו גם אנחנו חגגנו את תחילת השנה העברית ב 4 ימי חופש רצופים.


מוצר:
דיסק קשיח
תמונת משתמש
שם:
יורם
תאריך:
23/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברור, אינפורמטיבי, מהיר. האפשרות להוסיף הערות להזמנה קיימת והמענה המהיר של צוות החנות - היא מצויינת! המשלוח יצא מהחנות למחרת ההזמנה.
מוצר:
דיסק חיצוני
תמונת משתמש
שם:
yaelho
תאריך:
09/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנה באינטרנט חזר נציג שירות לקוחות והתנצל שחלק מהמוצרים לא במלאי (מצלמת אינטרנט). הוצעה חלופה, במחיר זהה, ואישרתי אותה.
בדיעבד ראיתי שהמחיר של החלופה גבוה מאד בהשוואה למקומות אחרים (בעשרות אחוזים).
פרט לכך, המשלוח יצא אלי כנראה רק בתום 14 ימי העסקים שהם מתחייבים אליהם, ושוב, למרות שזה התקנון, הציפייה שלי הייתה שהמוצר יישלח בהקדם כי היה במלאי. מבחינתי, הגעת המוצר בהקדם היא חלק מחווית הקנייה באינטרנט. לפי בירור אחרון, המוצר כנראה יישלח רק בעוד יומיים, כלומר 12 ימי עסקים, ומובן שאז עוד ייקח זמן למשלוח להגיע.
עוד בטרם קיבלתי את המוצר, יצאתי מאוכזבת.
עם תקנון כזה, לא אמשיך לבצע רכישות באתר.
מוצר:
כונן חיצוני
תמונת משתמש
שם:
Daniel
תאריך:
08/08/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תמיד תענוג לקנות בפנדס, כל מחשב שאני משדרג או מחליף תמיד אצלם, שרות מצויין, יחס אישי, מקצעוי, המלצות.תמשיכו כך.
מומלץ לכל אחד.
מוצר:
גוף קירור מים למעבד Corsair Hydro Series™ H50 CPU Water Cooler Socket
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
15/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הלכה טוב,יום אחד האוזניות התקלקלו,
לאחר שיחה עם אחד הסניפים של פנדה שלחנו את האוזניות לתיקון וכשהתברר שהם מקולקלות,קיבלנו זיכוי.
מצאנו מוצר ( Logitech Wave ) להשתמש בזיכוי עליו (וכמובן להוסיף כסף במידה וצריך),כשהזמנו את המקלדת כתבנו בהערות בפירוש שקיבלנו זיכוי על מוצר מקולקל,פנדה מצידם,חייבו אותנו במלוא המחיר. נסענו לסניף,שירות הלקוחות היה פשוט נורא. התייחסו אלינו בזלזול,וטענו שמעולם לא מסרנו מוצר בחזרה,ולא רק זה-שלא שילמנו על מוצר קודם (ספריי אוויר)
לאחר וויכוח ארוך (שעתיים וחצי) עם נציג שירות לקוחות,בא נציג אחר והתנצל על כך,ואמר שהייתה טעות.

חשוב לציין שקניתי מפנדה פעמים רבות,אבל מהפעם הזאת הפסקתי לקנות שם,זה היה פשוט זלזול והתנשאות.
מוצר:
אוזניות Clear Chat Pro
תמונת משתמש
שם:
זהר
תאריך:
11/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר, ועשיתי כמה טעויות בהקלדה, גם לגבי פרטי המוצר שרציתי. התקשר אלי נציג מכירות של פנדה (פעמיים) ועזר לי לבצע את ההזמנה הנכונה, לטובתי. המוצר נשלח למחרת ההזמנה והגיע בדואר יומיים לאחר מכן. המוצרים בדיוק כפי שהובטח, ארוזים היטב. שירות מעולה.
מוצר:
ברטיס זכרון Extreme 3 8GB
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא התייחסו להערות שצירפתי להזמנה שהיווי תנאי להזמנה. ספקו את המחשב עם מערכת הפעלה 32 ביט למרות שהבטיחו לי טלפונית שעם מזמינים מחשב עם 4 GB זכרון מקבלים מערכת הפעלה 64 ביט.
מיד עם קבלת המחשב הודעתי לספק על טעותם. הם ביקשו לבדוק איך יפתרו את הבעיה וכעבור שבוע הבטיחו שלא אצא מופסד, או יחליפו את המחשב או ישלחו את מערכת ההפעלה שהזמנתי.
על מנת להתקין מערכת הפעלה 64 ביט על מערכת קיימת יש צורך בהתקנה. זה לא מאפשר להתקין את התוכנות שאני זקוק להם בלי להתקין את הכל מחדש.
עבר חודש והמצב עדיין לא בא על פתרונו.

לא הוצע פיצוי על חודש מבוזבז ועבודה שאצטרך לעשות על מנת לתקן את טעותם.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3500
תמונת משתמש
שם:
Yonatan
תאריך:
06/07/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר היה פשוט קל לתפעול, ביקשתי לשלם דרך הטלפון, כבר למחרת על הבוקר התקשרו אלי מהחנות, וכשביקשתי מידע נוסף על המוצר העבירו אותי לאיש המתאים שהסביר לי את כל מה שרציתי לדעת, והוא הודיע לי שלמרות המחיר הנמוך יחסית אפשר לשלם עד 12 תשלומים (ומדובר על פחות מ200 ש"ח!).
כבר למחרת המשלוח היה בדרך אלי וכמובן שהוא הגיע יפה ומושלם.
בקיצור - ממליץ על כל קניה שם.
מוצר:
דיסק אונקי Ultra BackUp 16GB
תמונת משתמש
שם:
אילנה
תאריך:
30/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה ביקשתי לקחת את המסך בסניף שלהם בבאר שבע מכיוון שהמסך לא היה להם במלאי הבחור בסניף דאג שישלח אלי המסך מחיפה ויום למחרת היה כבר בבית שלי, קיבלתי שירות מעולה מהסניף בבאר שבע. זו הקניה השנייה שלי בחברה הזו.
מוצר:
מסך מחשב W2053TQ
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
28/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר של פנדה בנוי בתשומת לב לפרטים שעושים את חווית הרכישה קלה, פשוטה ונעימה.
קיים ממשק שמאפשר לעקוב אחר ההזמנה של הפריט, כולל באתרי רשות הדואר וחברות השליחויות הרלבנטיות.
הפריט הגיע תוך זמן סביר, ארוז היטב ובמצב מצויין.
בדף הפריט צויין שניתנת אחריות של 36 חודשים, אולם הדבר לא צויין בחשבונית.
יצרתי קשר עם פנדה ובתוך כשעה קיבלתי אישור במייל, וזאת בסביבות 11 בלילה!

מבחינתי פנדה מפגינים מודעות גבוהה לשירות, בכל התהליך, החל בהזמנה ועד לאחר קבלת המוצר. מומלץ.
מוצר:
עכבר למחשב MX1100
תמונת משתמש
שם:
אלכסנדר
תאריך:
25/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנת מסך מחשב דרך האתר בלילה. לאחר מכאן בבוקר חזרה עלי אשת מכירות ונסגרה עיסקה כולל שינוי אופן ביצוע תשלום.

באותו רגע מסך נשלח לחברת UPS ולמחרת הגיע אלי עם השליח.

המוצר הגיע תקין פיזית/אריזה מקורית/מדבקות של יצרן.

אופן תשלום: גובינא (אקב מסגרת בכרטיס אשראי החלפתי אופן תשלום). שירות+.

אני מרוצה מהקניה.
מוצר:
מסך מחשב Rev. A01- U2411
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
22/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה בפנדה הייתה תענוג.
גם שידרגו את הדגם ללא עלות וגם הקדימו להגיע (תוך 4 ימים למרות ששלחתי בדואר רגיל).
אקנה שוב דרכם בעתיד.
מוצר:
זיכרון נייד USB 8 GB SDCZ36-008G-E11 SDCZ36-008G
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
07/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כחבר מועדון הלקוחות קבלתי הצעה מיוחדת לקניית תרמיל גב למחשב של חברת לואה פרו, הזמנתי ובחרתי במשלוח בדואר רשום
הגיע תוך 3 ימים
מוצר:
תיק מחשב
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
03/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע הזמן לחדש את המחשב, אני צריך מחשב חזק וההוצאה גדולה גדולה. קראתי ביקורות טובות על פנדה והחלטתי הפעם ללכת אתם מהתחלה ולתת לזה צ'אנס. היו גם מקרה או שניים לא נעימים שקראתי על פנדה אבל החלטתי שכנראה אין "מושלם" והלכתי עם זה עד הסוף. בהיותי טיפוס חשדן מטבעי וגם בגלל שהיה חסר לי הרבה ידע תהליך הקניה היה רצוף שינויים ולבטים ושוב שינויים. לכל אורך הדרך קיבלתי ייעוץ וליווי אישי עם הרבה אורך רוח מבחור בשם שמעון, שהפגין מקצועיות, סבלנות וזמינות (באימייל) בכל עת. כשביטלתי פריט לאחר שכבר הוזמן והגיע לא חוייבתי בדמי ביטול. בשלב מסויים בתהליך הייתי צריך התערבות של יאיר מנהל החנות וגם תגובתו היתה מיידית, מקצועית ועונה בדיוק לצרכים. הפריטים הגיעו מהר, מבריקים וחדשים באריזות מקוריות, אריזת לוח האם לא היתה ממש אטומה אבל ראיתי ביוטיוב שגם אצל אחרים זה ככה אז די נרגעתי. בסופו של תהליך הרגשתי אפילו קצת לא נעים ששיגעתי אותם עם הדרישות אבל גם ברגעים הקשים קיבלתי שירות לקוחות למופת ואני מודה על כך.
מוצר:
חלקי מחשב P6X58D, 480GTX, SSD
תמונת משתמש
שם:
Sasha
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנו מכירים את החנות פנדה זמן רב והיא נבחרה עקב בעלת דירוגים יפים לרכישת מחשב נייד
בתאריך 16.05.10, נרכש מחשב נייד מסוג Dell Inspiron N5010, בחנות "פנדה" בנשר. לאחר פתיחת המוצר בבית נתגלה שכפתורי האכבר לא מורכבים כמו שצריך: האחד מורכב עקום והשני שקוע. למרות שכפתורים אכן מגיבים - הדבר אינו ראוי למוצר חדש ויקר הנ"ל, וגם טרם ידוע ההשלכה של פגם זה לתווך הארוך.
מכיוון שמוצר זה רק נרכש וטרם היה בו שימוש כלשהו, מצופה שכל הטיפול בתקלה (פגם) יתרחש דרך החנות בנשר והמוצר יוחלף!

לאחר שיחה עם אלכס (מנהל סניף נשר) לגבי אופי הטיפול, פנינו ל-DELL, והובהר לנו שמכיוון שמוצר חדש - מן הראוי שיוחלף על-ידי החנות.

לאחר שיחה עם נציג פנדה - אלכסֿ מתברר ש-"פנדה" לא מוכנה לקבל זאת ומגלגלת אחריות כלפי DELL, מכיוון שהמוצר כבר יצא מהחנות - מה שמציב אותנו בתור אלו שנופלים בין הכסאות.

מכיוון שמוצר חדש, וטרם היה בו שימוש כלשהו, והתלונה היא לגבי פגם יצור שנתגלה לאחר פתיחת האריזה, וטרם עברה יממה מאיסוף המוצר - ציפינו שיוחלף ע"י החנות!!!

ואכן הסכימו להחליף. ובתאריך 26.05.10 באנו לאסוף את המחשב מחנות פנדה, סניף נשר, שוב. כאשר הראנו לנציגי החנות (אלכס ודרור), את הפגם אשר בגללו בקשנו החלפה. נציגי פנדה ראו את הפגם במחשב ה"ישן" (בן שבוע).
מחשב חדש, מאותו סוג, (Dell Inspiron N5010), אשר קבלנו להחלפה פתחנו מול עיניו של נציגי החנות. ואותו פגם הופיעה במחשב זה, למרבה הפתעתינו. שוב, הכפתורים של עכבר המחשב היו מורכבים עקום, כאשר השמאלי בולט וימיני שקוע. כלומר אותו פגם גם במחשב שבא להחלפה.

כאשר שאלנו לאופן הטיפול בפגם במחשב החדש, הופתענו והתפלאנו. כאשר מחשב חדש, זה עתה הוצא מאריזתו המקורית, לא הופעל, לא נעשה בו שום שימוש, כבר לא נחשב "חדש" ע"י החנות (אלכס) ואחריות הטיפול בו מועברת ל-DELL במסגרת האחריות.

למיטב ידיעתינו זו היא הזכות של הקונה לפתוח מוצר אשר זה עתה נרכש בעודו בחנות ולבדוק אותו ולוודא שאין בו פגם כלשהו ותואם את הציפיות ממוצר חדש סוג א! אם הדבר אינו כך, זכותינו לדרוש החלפה נוספת ו/או שינו/שדרוג.

אך בפועל, נציגי החנות מתנערים מאחריות הטיפול במוצר ובמקרה שלנו מגלגלים אחריות לגורם שלישי (אחריות של DELL). כלומר אנו שוב פעם ניצבים במצב שאנו נופלים בין שתי הכסאות. כלומר חזרנו לאותו מצב, כמו שמתואר תחילת תגובה זו.

נאמר לנו בפירוש, ע"י נציג DELL בשבוע שעבר, שמכיוון שמחשב הנמצא ברשותינו חדש - הטיפול בימים הראשונים מתבצע דרך החנות, והסיבה לכך היותו חדש.

ברצונינו גם להתיחס לשורה אשר מצוטטת מתוך תקנון האתר של פנדה: "קמה לצרכנים זכות להודיע מייד עם גילוי הפגם או אי ההתאמה לעסק כפוף להוראות חוק המכר ואז לא יהיו דמי ביטול".
כלומר התנערות של נציגי החנות בחנות מתקנון של חברתכם וגילגול האחריות לטיפול בפגם לידי גורם שלישי, כאשר המוצר חדש ולא נעשה בו שום שימוש, תוך כדי ציטוט ממדיניות החזרת מוצרים: "אין החזרה למחשבים ניידים ופריטים שהוזמנו במיוחד עבור הלקוח" מעין ניצול ציני של העובדה שהכסף שולם וניצול מצוקיתנו בתור קונים, אשר השקענו את מירב כספינו עבור פריט זה.

להתרחק מהחנות!!!
מוצר:
מחשב נייד Inspiron N5010
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
26/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מסך במחיר טוב שיספק את צרכי. הקניה בוצעה במהירות באמצעות אתר החברה.בחרתי במשלוח רגיל והופתעתי לגלות כי זמן השילוח היה מהיר מאוד. רכשתי לא מעט בחנות זו ותמיד אני מרוצה מהקנייה בפנדה.מקום אמין ובהחלט משתלם
מוצר:
מסך מחשב LCD L1924H
תמונת משתמש
שם:
יוני ושגית
תאריך:
23/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי הארדיסק גדול ומהיר במחיר סביר בזאפ.
פנדה היו הכי זולים ומנסיון העבר שלי עם הרשת הזאת הם גם זולים, גם עומדים בזמנים וגם עומדים לרשות הלקוח כשצריך אותם.
לכן לא היססתי ובצעתי את ההזמנה.
מוצר:
כונן קשיח WD1002FAEX
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
17/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה באתר וכתבתי בהערות שברצוני לדעת אם הכונן מגיע עם כבל SATA II לחיבור במחשב, ועם כבל אספקת חשמל. כעבור מספר שעות התקשרו אליי מהחנות ואמרו לי שהכונן אינו מגיע עם הכבל אך ניתן להזמינו בנפרד. ביקשתי להזמין גם כבל, והכל הגיע תוך שבוע.

עדכון:
כעבור חצי שנה הכונן התקלקל. פניתי לחנות באימייל ונאמר לי לשלוח את הכונן התקול לחנות כדי שתשלח אותו ליבואן, וישלח לי כונן חדש במקומו. שלחתי את הכונן, ולאחר שבועיים התקשרו אליי מהחנות כדי להגיד שהכונן החלופי אצלם, ועליי לשלם 15 שקלים נוספים כדי שישלחו אותו אליי בדואר רגיל.
שילמתי את הסכום, וכשהכונן הגיע גיליתי שגם הוא תקול. שלחתי אימייל לשירות הלקוחות, ומיד קיבלתי תשובה האומרת שאגש לאחד הסניפים ויתנו לי כונן אחר.
הגעתי לסניף בנשר עם המחשב והכונן החדש התקול, והטכנאי אישר שהוא אכן תקול והבעיה אינה במחשב שלי. בדיעבד מסתבר (כפי שאמר הטכנאי) שכנראה המעבר בדואר הביא לקלקול הכונן. קיבלתי כונן אחר מקביל (של SAMSUNG), ואף נתנו לי לחבר אותו למחשב שלי בחנות, להעלות ולאתחל אותו כדי לוודא שהוא תקין.

לסיכום - מלבד המשלוח בדואר רגיל והעובדה שנאלצתי לשלם עליו פעמיים, אני מאוד מרוצה משירות הלקוחות.
מוצר:
כונן קשיח פנימי WD5000AAKS
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
06/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הביקורת הראשונה שאני הולך לכתוב הולכת להיות שלילית. רכשתי הרבה פעמים בחנות וכאשר מוצר נמצא בחנות ותקין אין שום בעיה, בעיות מתחילות כאשר מוצר לא נמצא בחנות או יש בעיה כלשהי וצריך לתקן\להחליף, אנשים פשוט מיררו לי את החיים.
פעם זה היה סיפור עם KVM, רכשתי אותו במסגרת עבודה בתור לקוח עסקי. בהתחלה קיבלתי אותו ללא כבלים בכלל, אחר-כך שלחו לי כבלים לא מתאימים. אינסוף פעמים אני דיברתי איתם וכל פעם קיבלתי אותה תשובה שהם לא אחראים אלא זה בעיה של הספק. רק אחרי שהתחלתי לצעוק הם רכשו מתאמים בחברה מתחרה ושלחו לי אותם.
פעם אחרת זאת הייתה בעיה עם כרטיס מסך, הוא היה מקולקל, ולקח קרוב לחודש עד שאני קיבלתי כרטיס מסך חלופי.
פעם שלישית זה היה נתב אלחוטי. באתר היה מופיע שהוא נמצא במלאי מיידי, כאשר אני שלחתי הזמנה התברר שאתר לא ממש מעודכן וציוד כבר לא נמצא. לגבי שאלה מתי אני אקבל אותו נאמר : "יכול להיות שהיום או מחר, או כבר בשבוע הבא".
ישנה מדיניות של חנות להתנער מכל אחריות כלפי לקוח, מבחינתם כולם אשמים, ספק,לקוח, רוח רפאים רק לא הם.
החלטת שאני יותר לא מתקב לחנות הזה.
מוצר:
KVM ל 8 פורטים TRENDnet TK-801R 8-port
תמונת משתמש
שם:
dz1984
תאריך:
23/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי צורב DVD דרך אתר החנות בתאריך 4/4/2010. המוצר לא היה במלאי והוזמן מהיבואן. תאריך הופעה במלאי 13/4/2010. המוצר הגיע לביתי באמצעות דואר רשום, בתאריך 19/4/2010.

לאחר הרכבת הצורב במחשב, התברר כי הוא אינו קורא דיסקים. מחשש לצורב תקול, הגעתי אל הסניף המרכזי בקיסריה בתאריך 21/4/2010. נציג שהיה במקום טיפל בי מייד והעביר את הצורב לבדיקה במעבדה. הבדיקה העלתה כי הצורב עובד כראוי והבעיה כנראה במחשב. כל הסיפור ארך לא יותר מ20 דקות, ובסופו של דבר לא חויבתי על הבדיקה.

לאחר שחזרתי מהחנות, הרכבתי את הצורב במחשב אחר ולשמחתי הוא עושה את עבודתו נאמנה.
מוצר:
צורב DVD GH22NP20
תמונת משתמש
שם:
נתנאל
תאריך:
12/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירות המשלוח: המוצר לא היה להם במלאי אז אחרי שלושה ימים המוצר יצא רק למשלוח! ובאתר היה רשום שהוא במלאי..

שירות לקוחות והתרשמות כללית: שירות לקוחות מעולה. ועונה על כל שאלה!
מוצר:
זכרון נייד USB Flash Voyager Mini 16GB USB 2.0 FD16GVMCO
תמונת משתמש
שם:
וילי
תאריך:
28/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מעבד 920 ופנדה מחשבים הציעו את המחיר הכי נמוך שראיתי בזאפ ,נכנסתי לאתר ועשיתי הזמנה לאחר יומיים חזרו אליי בטלפון שאזל להם המלאי של המעבד והציעו לי מעבד אחד ,לא רציתי מעבד אחר ,הציעו לי להמתין ,ותוך פחות משבוע הגיע להם המעבד וישר שלחו לי וקיבלתי את זה בפחות מ4 ימים בדואר ,סה"כ חנות אמינה וקל מאוד לעשות הזמנה מהחנות
מוצר:
מעבד אינטל 920 Intel Core i7 920 Processor
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
22/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מכיר את פנדה עוד מהתקופה שהם היו ממקומים ביחידת דיור של בית בקיסריה, רכשתי שם מוצרים לא פעם ולא פעמיים.

ב4/03 הזמנתי דרך האתר שלהם אוזניות של סוני וציינתי בהערות שאני מעוניין שיצרו איתי קשר לגבי פרטי אשראי, כמוכן ציינתי שישלחו את זה במשלוח מהיר בדואר רשום בתוספת תשלום.

עבר שבוע, עברו שבועיים ורק ב-22/03 מחלקת שירות לקוחות טרחו להתקשר לפרטים נוספים, ששאלתי מדוע אחרי יותר משבועיים חוזרים אלי, קיבלתי תשובה ש"זה בכלל קשור למחלקת מכירות, תשאל אותם", בשלב הזה כבר ביטלתי את ההזמנה.

מחברה כמו פנדה ששמה דגש על הלקוח אני ציפיתי לקצת יותר, אם מחלקת הזמנות ראו שההזמנה הולכת להתעכב היה נכון לעדכן אותי בהתאם ואולי לא הייתי מאשר את ההזמנה מלכתחילה.

אני לא רואה את עצמי רוכש מהם פריטים נוספים בקרוב.
מוצר:
אוזניות MDR-XD100
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
19/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה הכי זול ברשת.
ביום חמישי התקשרתי לבדוק האם הנתב במלאי.
הנציג ששוחח עימי הבטיח שהנתב יוזמן עם קליטת ההזמנה במערכת והעריך שזמן אספקה יהיה עד 14 ימי עסקים - 3 שבועות.
ביצעתי את ההזמנה דרך האינטרנט ביום חמישי אחרי הצהריים. ביום שלישי (אחרי פחות משבוע)קיבלתי מייל שהנתב נשלח אלי וכבר למחרת הוזמנתי לדואר למשוך אותו.
כל הכבוד!
בחוות דעת קודמות ראיתי תלונות על זמן האספקה - בהתבסס על נסיוני האישי - פנדה הפנימו את ההערות ושיפרו את השירות.
מוצר:
נתב אלחוטי DIR-655
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
18/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה מאוד פשוטה, חיכיתי שלושה שבועות שהמוצר יגיע ולא קרה כלום. ההתחייבות הייתה ל-14 ימי עסקים. התקשרתי לחנות ושם הבטיחו לי לברר את העניין. באותו יום התקשרו אליי ואמרו שעקב טעות ההזמנה לא יצאה ושלחו לי את המוצר עם שליח.
השליח היה מעצבן ולקח כמה ימים של שיחות עד שהוא הביא את המוצר, אבל בסוף הוא הגיע.
המוצר בסדר גמור, כפי שהובטח.
סה"כ למרות העיכוב, הטיפול בטעות היה על הצד הטוב ביותר.
מוצר:
רמקולים X-230
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply