שירות נוראי,
ביצעתי הזמנה, לאחר אישור תשלום קיבלתי אישור על ההזמנה באתר.
המתנתי מספר ימים לעדכון לגבי המשלוח וכשלא היה שום עדכון התחברתי לאתר וראיתי שההזמנה בוטלה.
פניתי לשירות לקוחות ושם באו אלי בטענות מדוע לא אישרתי את הקוד לתשלום מהבנק. כלל לא קיבלתי קוד כזה, גם באתר לא הופיעה הודעה מתאימה ולא קיבלתי שום מייל או סמס לעדכון הביטול, למרות שהיה לי חשבון באתר עם כל הפרטים שלי כולל מייל וטלפון.
ולקינוח, כשניסיתי לטעון בפני הנציגה שזה מאכזב שהם לא שלחו לי הודעה כלשהי על ביטול ההזמנה, הנציגה התעצבנה ותשובתה היתה שהיא לא רוצה למכור לי!!!
פשוט עלוב ומאכזב, בוודאות לא ארכוש שם יותר.
תגובת החנות
תודה על הביקורת. לאחר בדיקה,
נבהיר שההזמנה לא בוטלה על ידנו . התשלום לא הושלם כיוון שלא בוצעה הזנת קוד האימות שנשלח מהבנק כחלק מתהליך האבטחה (3D Secure), ולכן ההזמנה נכשלה באופן אוטומטי.
(אנחנו טובים, אבל לקרוא מחשבות זה בשדרוג של הגרסה הבאה שלנו…:)
כמובן שאם היינו יודעים שהעסקה לא הושלמה היינו יוצרים קשר, כי בסוף אנחנו פה בדיוק בשביל זה.
למכור, לשרת, ולדאוג שלקוחות יהיו מרוצים.
לגבי השירות : הצוות שלנו רגיל לתת מענה גם ברגעים פחות פשוטים, אבל כשהשיחה נפתחת בטון מאשים ומזלזל בלשון המעטה, אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות להחליט עם מי לעבוד.
בסופו של דבר, אף עסקה לא שווה את המחיר של יחס פוגעני כלפי העובדים שלנו.
מאחלים רק טוב,
צוות cellfi