
לטופמובייל. אבקש להודות לכם על השרות האדיב והיעיל, ועל המוצר האיכותי שמכרתם לי. בברכה, אהוד ,גלילי

לטופמובייל. אבקש להודות לכם על השרות האדיב והיעיל, ועל המוצר האיכותי שמכרתם לי. בברכה, אהוד ,גלילי

שורה תחתונה - מכרו לי טלפון לא תקין, מחודש ולא יבואן רשמי מההתחלה. בקיץ קניתי אצל חן (בעל החנות) טלפון samsung galaxy s21. הוא שאל אותי אם אני רוצה יבוא מקביל או רשמי. אמרתי רשמי. לאחר זמן מועט התחילו בעיות עם הטלפון. לקח לי זמן להבין שזה לא תקין. בעיות שמע, קליטה, שיחות שנעלמות באמצע, אנטרנט שנעלם ועוד. הגעתי אליו כעבור חודשייים. אמר לי שבגלל החגים עדיף שאחכה לסופם כי הספק אליו יישלח הטלפון לבדיקה עובד חלקית. הפקדתי את הטלפון אצלו והתחילה המלחמה. הוא אמר לי שהספק באשקלון ובגלל זה לא ניתן לשלוח את הטלפון לתיקון. הבנתי לחלוטין את המצב ולא דחקתי בו. לאחר כחודש ביקשתי ממנו למצוא פתרון. הוא שייך את המכשיר לאחריות של חברת גטסל. מסרתי לתיקון. הטלפון חזר מתיקון. כשאספתי אותו מתיקון, אמרו לי שבמעבדה אבחנו רכיבים שמלכתחילה לא היו תקינים והם גרמו לכל הבעיות שהיו לי. לאחר כחודש ומשהו של שימוש התחילו לחזור הבעיות שהיו לי. מסרתי שוב פעם לתיקון. בפעם השלישית שהתחילו הבעיות ניסיתי לדבר עם חן שאמר שאני צריכה למסור לתיקון. התקשרתי לחברת האחריות גט סל שאמרו לי שהטלפון מופיע אצלם במערכת כטלפון מחודש. שאלתי למשמעות והוסבר לי שהטלפון לא היה חדש מאריזה. בנקודה הזאת נפל לי האסימון והבנצי שעשו עליי סיבוב. אני ובעלי דיברנו עם חן. הוא סיפר סיפורים על הספק שוב פעם, לכלך על גט סל ולא הודה שמכר מכשיר לא תקין. שאלתי מה הוא מציע ואמר להביא אליו את המכשיר והוא יטפל בזה. עד היום לא הבנתי מה זה אומר. מיותר לציין שלא חזרתי אליו כי אני לא סומכת על מישהו ש"דפק" אותי כבר פעם אחת. החלפתי את הטלפון במקום מקצועי. הטלפון נבדק במעבדה ונאמר לי שהוא לא יבוא מקורי כפי שחשבתי. מביקורות שקראתי עליו אח"כ, נשמע שבמרבית המקרים הוא בסדר, אבל פעם ב מנסה להחליק מכשירים לא תקינים ללקוחות ומקווה שלט ישימו לב.

תודה רבה על שירות ועל המחיר הטוב ממליץ על החנות ועל המוכר סטס ואריאל שנתנו שרות מלא

שירות מעולה עזרו לי להעביר את כל המידע מהטלפון הקודם סבלנים ואדיבים ענו לכל שאלה במקצועיות!

שירות מעולה. מחיר פצצה הכי טוב בארץ. זמינות מלאי טובה מאוד.אנשים נשמה.ממליץ למי שרוצה להתחדש !

השירות ממש טוב והיחס מעולה 👍 . ואתם אדיבים מאוד . ואשמח להגיד להחברים לבוא אליכם תמיד

בטופ מובייל קיבלתי סיוע מכל הלב גם ברכישה וגם בהמשך בהעברת הנתונים והאפליקציות מהטלפון הישן. צוות לעניין שעובד מכל הלב

הזמנתי את הטלפון מהחנות כדי לקבל אותו במהירות. לאחר ההזמנה לא קיבלתי הודעה על ההזמנה תוך שני ימי עסקים. התקשרתי בשעה 18:30 לשאול על ההזמנה. ענו שיש הזמנה, אפשר לבוא לקחת.למחרת ב-09:45 הגעתי לחנות, לא הייתה הזמנה. במקביל הם מציעים לקנות דגמים אחרים. הם הבטיחו להביא את הטלפון כדי שאוכל לבוא מאוחר יותר. לא ברור למה הם עובדים כך – הם יוצרים אי נוחות ומרגיזים את הלקוחות, וצוברים שם רע. סירבתי לקנות אותו וקניתי אותו מחנות אחרת.

השירות שקיבלתי במקום היה מעולה מקצועי והכי חשוב אמין וראוי לשבח אני לא גר באיזור אך אמליץ לחברי לפנות למקום ולקבל שירות מצויין.

קניתי השבוע מכשיר אייפון 15 פרו בטופ מובייל נשר, וואוווו! איזה חווית שירות וקניה, איזה מסירות ואכפתיות ללקוח.ממליץ בחום!

רכשתי נייד והשרות היה אדיב, ויעיל קבלתי סייע והדרכה מצטיינת ויעילה. ממליץ מאוד. כל הכבוד..

שרות מעולה, צוות מקסים, עוזר בסבלנות, .. מחיר הוגן. ממליצה בחום..אחזור בהחלט שוב!!! ממליצה מאוד

רכשתי טלפון חדש שהפסיק לעבוד אחרי יום וחצי. כשהגעתי לחנות, חן בחר להאשים אותי בכך שהמכשיר לא עובד וטען שהוא חייב לשלוח ליבואן כדי שיבדקו את המכשיר. כל התהליך לקח שבוע וחצי שבסופו קיבלתי טלפון חדש. אף אחד מהצוות לא התקשר לעדכן אותי וכל פעם שהתקשרתי אמרו לי שזה מתעכב בגלל שאין שליחים. כשהגעתי לאסוף את הטלפון החדש אחד העובדים אמר לי שהיבואן בכלל לא בודק את המכשיר וישר שולחים נייד חדש, אז לא הבנתי למה הטרטור הזה בכלל?! יצאתי בתחושה מאוד לא טובה ויש לי הרגשה שגם הטלפון החדש פגום.

השרות מצוין אנחנו מרוצים מאוד המחיר בסדר גמור ממליץ לכולם לרכוש לרכוש מטופ מובילן !

שירות מצויין. גם המחיר. אין מספיק מילים. קנינו כמה פעמים. ממליצה מאוד. תודה רבה. !

שירות מעולה חן מקצוען אמיתי וסטס הוא אדם עם הרבה סבלנות ונחמד מאוד ומסביר לפרטי פרטים על המכשירים השונים.

השירות ברמה מקצועית גבוהה מענה מידי פיתרון כל בעיה חברה ממש טובים ! ! !

קיבלתי שירות בסניף נשר. השירות נהדר ומהיר, מהיר של המוצר לא גבוע, אני ממליצה לכולם

חן הוא בעל החנות , בחור ישר אמין שירות יחודי , חזרתי אליו עם בעיה קלה שנפתרה תוך 2 דקות , חן עם סבלנות מיוחדת והכל רק לטובת הלקוח ממליץ בחום על החנות , לא תתאכזבו !

יש לציין שהחברה פה מדהימים הפלאפון ננעל לי והם עזרו לי לפתוח אותו מחדש ללא תשלום 👏

מאד אהבתי את השרות וההתייחסות שרות שנוגע בהפיכת הבלתי אפשרי לאפשרי מלקוח שהבין שאפשר אחרת דני פרוינד

שרות מעולה. תודה לחן ולסטאס עבדו קשה להעביר לי את כל המידע מהטלפון הישן. כל הכבוד ותודה

קיבלתי שירות מצוין והדרכה מעולה עם הרבה סבלנות מטופ מובייל נשר ממליצה בחום משקד צפורה