
הגעתי לחנות בערב חג אחרי בדיקה בזאפ השוואת מחירים , קיבל את פניי חי ונתן לי הסברים מפורטים על סוגי הכסאות השונים . חוווית קניה נעימה . תודה רבה למוביילנד.

הגעתי לחנות בערב חג אחרי בדיקה בזאפ השוואת מחירים , קיבל את פניי חי ונתן לי הסברים מפורטים על סוגי הכסאות השונים . חוווית קניה נעימה . תודה רבה למוביילנד.

קניתי אייפון 15, בחנות בהרצליה, חוויית קנייה מושלמת, יחס אישי, שירות מעולה ומחיר שאין לו תחרות.

מוצר מצויין , מגוון רחב של מוצרים והמחירים שלהם טובים .שירות הכי טוב שיש ,ממליץ בחום

הגעתי לחנות על הבוקר קבלתי שירות מבחור בשם איציק נתן לי הסבר מפורט ועזר לי לסחוב לרכב שירות מצויין

אני קונה הרבה בחנות בהרצליה יש להם מחירים טובים ושירות מצויין . תודה רבה על השירות והסבלנות ממליץ מאוד

קניתי בהרצליה אצל מוכר בשם נאור עזר לי מאוד בבחירת הדגם תודה רבה אחזור בטוח

צוות מקצועי ואדיב! רכשתי שלט לסוני דרך החנות וקיבלתי שירות מצוין. ממליץ בחום על החנות הזו לכל מי שמחפש מוצרים איכותיים ושירות מעולה.

אחרי ששוחחתי איתם בטלפון אמרו שיש את הדגם במלאי . בסוף שהגיעתי לחנות אין. מבאס ולא יפה אחרי שנסעתי 40 דק
לקוח שאל בטלפון בבוקר את הנציג על איפון 15 פרו מקס 256 צבע טיטניום גריי. אמרו לו שיש במלאי . הגיע לחנות אחרי שעה ואמר שהתכוון ל15 פרו רגיל ולא מקס , נאמר לו שיש רק צבע שחור .. השמענו לו גם את ההקלטת שיחה שהנציג שואל אותו מפורשות אם הוא רוצה פרו מקס או פרו והוא עונה לו - מקס... אז למה אנחנו לא בסדר...? כי הוא שאל על דגם מסויים והתכוון לדגם אחר..?

איציק עזר לי בקניית הבלנדר ואפילו שמר לי אותו בצד כמה ימים עד שאהיה סגור על עצמי חנות שכיף לקנות שם אחזור בטוח🙏

מוכרים אדיבים שירות מעולה ממליץ באמת חווית קנייה נעימה ותודה רבה לנאור בטוח שעוד ניפגש

פעם שלישית גלידה . אחלה אנשים ושירות מכל הלב. מכשירים במחירים הכי טובים בשוק . תודה רבה צוות מוביילנד. בקרוב פעם רביעיית

מחיר מצויין, שנתיים אחריות, הגיע ביום למחרת! מוצר מקורי וארוז היטב, תודה על חוויית שירות מצויינת!

רציתי לספר על חוויות הקניה שהיתה לי במובילנד לאחר שבדקתי וטילפנתי לכמה חנויות לברר מחיר של פלייסטיישן סוני 5 גיליתי שהמחיר בחנות הוא טוב וקפצתי לחנות קיבלו את פניי בנעימים הסבירו לי על יתרונות המכשיר ועל הדגמים שיש ,שאלו אותי לצרכיי ומה אני מחפש וראיתי עוד הרבה דברים מעניינים בעיקר לחובבי הגיימינג והסלולאר בסוף רכשתי את המכשיר וגם עוד דברים גיליתי שאפשר לקבל גם מחיר מצויין וגם שירות מצויין שיש מקרים טובים של שירות כייף לספר לכולם תודה לכם

הגעתי לסניף בהרצליה קיבלתי שירות מציון חנות יפה עם מלא אופציות של משחקים נהנתי מאוד תודה

אחרי חודש וחצי הקונסולה הפסיקה לעבוד, כדי לקבל תיקון נדרשתי לבחור בין לבלות 5 שעות בדרכים כדי למסור לתיקון, לבין לשלם 100 ש"ח לשליחים ולבלות שעה בדרכים כדי להגיע לנקודת מסירה שממנה זה יגיע לשליח. יכלתם לשלוח לי את המוצר עד הבית במחיר רגיל של משלוח, למה אי אפשר גם לאסוף אותו במחיר רגיל של משלוח? קונסולה שקניתי ביותר מ1000 ש"ח שהפסיקה לעבוד אחרי חודש וחצי, קחו אחריות.
למען הסדר הטוב- לקוח פנה לחנות חודשיים וחצי לאחר רכישה בטענה שיש לו תקלה במוצר . כמו לכל מוצר חשמלי- לאחר 14 יום הלקוח נמצא בטיפול יבואן . פנה אלינו הלקוח לאחר שדיבר עם היבואן נאמר לו שמכיוון שמתגורר במרכז ניתן להביא את המוצר ישירות למעבדת היבואן בתל אביב . פנה אלינו ואמר לנו - ציטוט מדויק ״שהוא לא רוצה לצאת מהבית ״ הסברנו לו שבשום מצב לא נאמר לו - לא על ידינו ולא על ידי היבואן שהשירות כולל איסוף מבית הלקוח והחזרה לאחר תיקון - לא מצאה חן בעיניו התשובה - הצענו להקל עליו שיביא אילינו ואנחנו נשלח - אמר שגר יותר קרוב לתל אביב מאשר להרצליה , ביקש שנממן לו משלוח - הוסבר לו שאין שירות כזה במוצר הזה ואם רוצה מוזמן לשלם עבור איסוף ומשלוח לאחר תיקון. בדקנו עבורו את העלות מול היבואן ונאמר לו שזה 100 ₪.התחיל לצעוק ואף איים עלינו שיעשה חוות דעת שלילית אם לא נספוג לו את זה . שיהיה לו בהצלחה.

רכשתי מכשיר S24 ultra קבלתי בטלפון מענה ברור אדיב וסבלני לכל שאלותיי המכשיר הגיע אלי לחיפה אחרי יומיים אני מרוצה מאד

חוזר וקונה שם סלולרי. אין תחליף ללקוח מרוצה. תבקשו את חי. שווה לשדרג לחבילה הכוללת כיסוי מגן וכו

קניתי מכשיר גלקסי A15, יחד עם מגן מסך. הטלפון הגיע בסדר ועבד. אחרי כמה שבועות, הטלפון מדי פעם היה מפסיק להגיב למגע, ברמה שאפילו אי אפשר לפתוח את מסך הנעילה. אחרי כמה פעמים שזה קרה הורדתי את מגן המסך, והבעיה נפתרה. התקשרתי אליהם, והציעו שאגיע במיוחד ויחליפו לי את מגן המסך. אני גר רחוק, ואין הגיון שאגיע לשם בשביל מגן מסך שעולה 60 ש"ח. הסברתי את זה, ואמרו שאין פתרון אחר. מבחינתי זה סביר אבל מאכזב.
נדייק רק בפרטים - לקוח קנה מכשיר ב500 ש"ח עם מגן מסך ב39 ש"ח - פנה לחנות 3 (!!!) חודשים מתאריך הרכישה בטענה שנאלץ להוריד את המגן מסך כי הפריע לו בטאצ של המכשיר - לפנים משורת הדין - הציעו לו להגיע לחנות ושישימו לו מגן מסך חדש ללא עלות למרות שאין אחריות על מגן מסך... בטח לא אחרי 3 חודשים... לא סיפקה אותו התשובה מסתבר ...

חנות יפה מסודרת ומחירים נוחים שירות מצויין ואפילו חי עזר לי להרכיב את הקורקינט תודה רבה

רכשתי s 24 פלוס, היה יחס מצויין הקדשת זמן לכל השאלות שהיו לי שרות מעל ומעבר מבחור בשם איציק האלוף

גם לאחר חצי שנה מקניית המכשיר, לא הופנתי למימוש אחריות וחי התאמץ ופתר תקלה הגדרתית במקצועיות ואדיבות תודה רבה

אחלה שירות, חי נתן שירות מצויין, היה זמין בטלפון וענה בסבלנות על כל השאלות שלי

לא הפעם הראשונה שאני או בעלי רוכשים מכם וחייבת להמליץ למי שיש ספק.. צוות עובדים מקצועי ושירותי ומוצרים איכותיים בטירוף! תודה רבה שוב על חווית קניה מעולה.

רכשתי סטרימר הצוות נתן שירות מעולה , קיבלתי מכשיר לשביעות רצוני בטוח שאחזור לקנות מהחנות מוצרים נוספים.