
יש להם את הדגמי אופניים הכי חדשים והכי איכותיים + שירות מצויין ואדיב מחיר שפוי והעיקר שהכול עובד כמו שצריך! תודה לצוות סייף סנטר המדהימים ממליץ לכולם לקנות שם!

יש להם את הדגמי אופניים הכי חדשים והכי איכותיים + שירות מצויין ואדיב מחיר שפוי והעיקר שהכול עובד כמו שצריך! תודה לצוות סייף סנטר המדהימים ממליץ לכולם לקנות שם!

אופניים מעולות שירות מעולה ! נהנתי מכל רגע והיחס מעולה גם כן חנות נוחה הגישו לי קפה בכניסה עם אווירה מאוד מאוד טובה בחנות מומלץ בחום היה שווה לסוע עד לתל אביב למרות שיש אין סוף חנויות בנתניה

המוכר מאוד אמין, ויש לו מבחר אופנים מרשימים, לאחר בדיקה של מספר חודשים של אופניים, כנראה עשיתי את העסקה הטובה והנכונה ביותר, המפרט היה מעט יותר משאר המקומות, המחיר היה הוגן ביותר, והשרות היה עם הרבה סבלנות למישהו שלא מכיר בכלל את המוצר,

לאחר חיפושים נרחבים ברחבי העיר, הגעתי לחנות הנ"ל באבן גבירול ואיך שנכנסתי ההתייחסות וההסברה על המוצר היו מקצועים ביותר, אנשים נפלאים שרוצים בטובת הלקוח ומאה אחוז של עזרה, אין מילים. והכי חשוב יודעים שיש למוצר "אמא ואבא" עלו והצליחו! ברכה והצלחה!

קניתי אתמול את האופניים לאחר המון המלצות וזה לדעתי האופניים הטובות בעולם! אין אין על האופניים מבחינת הכל.. סוללה נוחות בכיסא בקידון מהירות שמותאמת לך ואתה יכול לשנות אותה.. שירות פצצה הנחות ודברים על חשבון הבית האופניים נראות יקרות ושנסעתי על המהירות הכי נמוכה וחברים שלי על ההכי גבוהה עקפתי אותם וכולם פשוט קינאו בי! שווה לקנות !

האופניים ברמה גבוהה מאוד, אני נוסע עליהן כבר חצי שנה יום יום לעבודה וחזרה, מרחק של 10 קילומטרים. נוסעות עליות ירידות בלי למצמץ...הטעינה נמשכת בערך 4 שעות ומספיקה ל25 ק"מ לערך. באופניים חשמליות יש בלאי מהיר יחסית (מאחר והמהירות הממוצעת גבוהה יותר מאופניים רגילות) ולכן יש צורך לטפל... בחנות יש אבא ואמא לאופניים ובמידה ויש בעיה (כל בעיה) הם מטפלים בה... בשבוע שעבר נתתי רשימה של כל הדברים שצריך לחזק ולתקן והם עשו את זה בחיוך וללא תשלום נוסף. גם יש לציין שזה כיף אדיר וחוסך זמן, חניה ועצבים. מומןלץ בחום יוני.

ברצוני לשבח את חנות האופניים החשמליים פישר - סייף סנטר באבן גבירול 59 תל אביב. קודם כל המוכר, מיכאל בחור מקסים ונותן שירות מצוין ! אחלה שירות, מענה מהיר, אספקה מהירה ומידית ! קנינו אני והמנהל שלי 3 זוגות אצלו ואין יותר מרוצים מאיתנו . . מ ו מ ל ץ בחום ! :)

כשהגעתי לראשונה לחנות באבן גבירול 56 לא ידעתי איזה הפתעה מחכה לי, קיבלתי שם שירות מהלב והנשמה, יצאתי עם אופניים מדהימות ועוצמתיות, נותנים לך שם בדיוק את האופניים שמתאימות לך ולצרכיך האישיים. אני רק מרגיש פספוס שלא באתי לשם כמה שנים קודם.. כל יום מחדש זה תענוג עם אופני פישר!

רכשתי את האופניים לפני חצי שנה לאחר התלבטויות רבות. מאוד מרוצה שרכשתי בחנות זו. שירות מעולה, חברה מדהימים בחנות. לכל שאלה או בקשה תמיד יש למי לפנות! בחירה מאוד חכמה שעשיתי, ממליצה בחום!!!!

שירות מצוין, יחס חם, תודעת השירות נשארת גם אחרי הקנייה. בייתה לי תקלה ומיכאל ישר סידר בלי בעיות ובלי לבזבז זמן. רמת מקצועיות גבוהה. מומלץ בחום!! האופניים ברמה גבוהה, עוזרות לי בכל הנסיעות במרכז. אמינות וזולות יחסית למתחרים. בקיצור כדאי מאוד.

שירות לקוחות מעולה , אחרי שקניתי מהם השירות השתפר ולא להפך , כל פעם שהייתה לי תקלה הגעתי לחנות ותיקנו לי בלי שום בעיה , הצוות ממש נעים וכיף להגיע לשם

שירות מעולה, אנשים נחמדים והאופניים מצוינות יפות ונוחות, האופניים נוסעות לטווח מעולה, עם מהירות גבוהה ותאורה חזקה, בקיצור חנות מעולה עם אנשים טובים ומוצרים מעולים

אחלה שירות,אחלה אנשים,אחלה צוות,אנשים אמינים,נותנים שירות ממש ממש טוב ומקיף,גם לאחר הקניה נותנים שירות בכיף ובשמחה,ממליץ בחוםם לקנות מהם!!!!! תודה על הכל,ואשמח לקנות שוב[=

התקשרתי לחנות משה התותח דיבר איתי ועזר לי לבחור אופניים חשמליות דגם גולד פישר 2014 קיבלתי את האופניים אני בחיי עובד באבטחת איכות המוצר בגימור גבוה,הסוללה עמידה לזמן ממושך,הברקסים חזקים,עולמי ממליץ בחום לקנות גולד פישר למי שרוצה איכות.וממליץ לקנות מהחנות יש להם אופניים איכותיות תודה רבהה

קניתי אפניים חשמליות לפני שבועיים. נכנסתי לחנות בדרך מהעבודה, קיבלתי הסברים מפורטים על כל מיני אפשרויות רכישה, התאימו לי את המוצר בצורה מאות חמה ונעימה. בכל שאלה שפניתי בטלפון, נעתי במהירה ובצורה נעימה. לסיכום: אחלה שירות - מומלץ בחום!

שירות מצויין, המוכרים סבלניים ומעניקים יחס אישי מאוד. המוצרים בחנות ברמה גבוהה, למוכרים יש ידע וניסיון באופניים חשמליים וממש נעים לקנות אצלם.

לאחר בדיקה מקיפה שעשיתי מצאתי את שרציתי, גם אופניים איכותיות במחיר הוגן וגם שירות מעולה, לאחר חוית קניה כזו ונסיון בשטח עם האופניים, אני רוצה להמליץ מכל הלב.

שירות אדיב ומקצועי הייתי חוזר לקנות בחנות בעיקר בגלל השירות האדיבות והמקצועיות של העובדים ממליץ לכל החברים ולכולם על החנות

חנות מצוינת!!!! ממליצה בחום רב! הגעתי לחנות דרך האתר האינטרנט, יצרתי קשר עם המוקד וכבר אחרי שעה חזרו אליי בטלפון. למחרת ניגשתי לחנות וברגע שעברתי את כניסת הדלת של החנות קיבלתי תחושה חיובית של המקום. מיכאל ניגש אליי ועזר לי לבחור את האופניים שהכי מתאימים לי. חנות מצוינת, עם אווירה נעימה, שרות לקוחות שאין כמוהו ויחס אישי יוצא מן הכלל, לא זכור לי שאי פעם קיבלתי יחס נהדר כזה מבעלי חנויות רבים בארץ. רכשתי אופניים נהדרים ואני מאוד נהנית מהם! ממליצה בחום לקנות אופניים בחנות זאת. בטוח שאחזור לקנות בעתיד.