
אני הח"מ מבקשת להודות לחב' המכולה ריהוט גן על המוצר שקניתי אצלהם על המהירות הבזק שבאותו יום הזמנתי את המוצר באותו יום קבלתי אותו. ועל הריהוט עצמו שהגיע אלי ארוז טוב, והוא נראה בדיוק אותו דבר כמו באינטרנט. והריהוט ממש יפה ונוח. אני מבקשת ליידע את הבעלים שאני ממש מרוצה מעל ומעבר וכל מי שנכנס אצלי לדירה מתפעל על הריהוט גן החדש שרכשתי אצלכם. תודה רבה ושוב תודה רבה ואשמח לחזור אליכם ולרכוש שוב אצלכם דברים יפים וטובים. וכמו כן אני מבקשת להודות על השירות שקבלתי מבחורה מאד נחמדה ששמה נטאלי אלוף. תודה רבה לך. מודה מראש אילנית






















