מפרסם ב-zap מאז 2012

EBath - עמוד 4

אביזרי אמבט בשיווק ישיר (חולון)

2.25 / 5 ממוצע מבוסס על 4 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 184 חוות דעת גולשים על eBath
Anastasia
Anastasia
04.01.2018
מוצר שנרכש: אביזרי אמבטיה ואקום

מוצרים מדהימים, איכות ממש טובה! שירות מעולה, מאוד ענייני, מתקתקים הזמות. יוצרים קשר במידת הצורך, נציגים אדיבים. ההזמנה מגיעה ממש מהר עם שליח עד הבית. חווית קנייה ממש טובה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שני
שני
27.12.2017
מוצר שנרכש: מס אביזרי מקלחת

רכשתי כבר פעמיים מוצרים דרך האתר, חייבת לציין את הרצינות והיחס שמקבלים בדיאלוג עם החנות במידה ויש צורך, יש מי שמעדכן ומשאיר אותך "בתמונה". שרות מצויין.

חוות הדעת עזרה לכם?
zivlanda
zivlanda
23.12.2017
מוצר שנרכש: ארון אמבט תלוי-אופק

לקנות מכם ארון אמבט היה קל. לקבל שירות עבור מוצר באיכות ירודה, שלא מתאים לתנאים אליהם נועד זה כבר קשה!!! קניתי ארון אמבט ואחרי ארבעה חודשים, הצבע של הארון התחיל להתפוצץ. בשיחה עם נציגת שירות הלקוחות נאמר לי שמאחר והארון נמצא באמבטיה אז מים שהשפריצו עליו גרמו לכך. ושאין אחריות על נזקי מים. ולא שהארון שחה בתוך שלולית מים הרי הוא תלוי!!! ואני שואל, האם הצביעה האפוקסית לא אמורה להתמודד עם טיפות מים? איפה אתם מצפים שאתקין את הארון כדי שלא יפגעו בו מים? בסלון? לכן לא אוכל להמליץ על המוצרים של חברה זו כי השירות הינו גרוע!!!

תגובת החנות

אנחנו נותנים אחריות ושירות לכל לקוחותנו, התבקשת לשלוח לנו תמונה של הארון עם הפגם על מנת לפתוח קריאת שירות ולטפל, בתמונה ששלחת רואים שתלית את הארון צמוד לגמרי לאמבטיה שאין הפרדת וילון או אמבטיון, מה ציפית שיקרה? שהארון שעשוי מעץ יספוג בכל מקלחת כמות של מים ולא יקרה כלום?. אתה מציג מצג שווא בתיאור המקרה שעל כן לא מדובר בספיגת טיפות כפי שתיארת אלא נתזים מדי יום. חבל שלא צירפת את התמונה שיוכלו להבין את התיאור במדויק . נכון שארונות עמידים לאמבטיה אבל אם משתמשים בהם בהתאם . חוו"ד הדעת שלך כלל לא מתארת את איכות ארונותינו והשירות המעולה שאנו נותנים . כחלק ממידיות החברה- אין אחריות על נזקי מים - והמקרה שלך הוא מקרה קלאסי של הזנחה ונזק מים לארון תקין באיכות גבוה שקיבלת .

חוות הדעת עזרה לכם?
wawaweewa
wawaweewa
18.12.2017
מוצר שנרכש: ראש מקלחת עגול למקלחת קוטר 20 ס"מ

קניתי ראש מקלחת עגול ויקר שהתברר כגרוע במיוחד. הם לא היו מוכנים לקבל אותו בחזרה למרות שמדובר בראש מקלחת שאי אפשר להשתמש בו

תגובת החנות

צר לנו שבחרת לדרג אותנו ככה, קיבלת מוצר איכותי במחיר הנמוך בישראל, הגיע אליך לאחר יום מההזמנה. אין לנו שליטה על זרם המים בביתך,כנראה בחרת ראש גדול לזרם חלש, לאחר שימוש במוצר לא ניתן להחזיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Miriam
Miriam
18.12.2017
מוצר שנרכש: ברז קיר קצר פיה נחש יצוקה

קבלנו שירות מעולה, מהיר מאד, המוצר הגיע יומיים אחרי ההזמנה ברשת, ממליצים מכל הלב על החברה

חוות הדעת עזרה לכם?
זוהר
זוהר
14.12.2017
מוצר שנרכש: פח רטרו 30 ליטר

שירות לא מקצועי ולא רציני עושים צחוק מלקוחות, הזמנו פח והמשלוח מאחר כבר חודש וכל פעם מורחים אותנו בטלפון ומעבירים אשמה מאחד לשני, לסיכום בכלל לא מומלץ לקנות מהם

תגובת החנות

שלום זוהר , ביצעתם את ההזמנה ב-26/11 המשלוח יצא מחברתנו כבר ב 28/11 והיה אמור להגיע יומיים שלושה לאחר מכן . לצערי התנהלת מול חברת השליחויות וחברתנו כלל לא ידעה שישנה בעיה באספקה . כמובן ברגע שנודע לנו המקרה הנושא טופל במיידי וקיבלת את החבילה . מחברתנו יוצאים אלפי חבילות מדי חודש ומגיעים ליעדם תוך יום יומיים - צר לי שזו החוויה שלך . נשמח לעמוד לשרותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
08.12.2017
מוצר שנרכש: מסילה לוילון מקלחת פינתית צבע שמנת פריט 520005

מחירים נוחים, יחס אישי לכל לקוח ושירות מעולה מכל הלב, אין ספק שאמשיך לקנות שם

חוות הדעת עזרה לכם?
MOMGO
MOMGO
21.11.2017
מוצר שנרכש: מקלחון 2דלתות

ממליץ לקנות אצלכם, הזמנתי מקלחון נעזרתי בשרותי המשרד השרות מצוין ,ההזמנה המשלוח והמרכיב עשו עבודתם במקצועיות, המרכיב המוביל עשה הכל כדי להגיע אלינו , ודאג לשלוח מחליף ולהרכיב את המקלחון , ממליץ לקנות אצלכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
18.11.2017
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
inbar
inbar
31.10.2017
מוצר שנרכש: ברז למבטח דגם "קולט"

קיבלתי שירות נהדר בסיטואציה שהמוצר התקלקל (ברז מטבח). אלינור החביבה היתה איתי בקשר צמוד ועד שלא נפתרה הבעיה מול הספק שהוא נותן האחריות למוצר היא המשיכה ללוות ולהיות בקשר ישיר עם הספק כדי שיבואו להחליף. בשום שלב לא זרקה עלי את האחריות כמו שאחרים עושים אלא עזרה לי לאורך כל הדרך. לזה אני קוראת שירות מעולה!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Jessica Abutbul
Jessica Abutbul
09.10.2017
מוצר שנרכש: ארון אמבט ארוארד-מקלחון גולן

קניתי דרכם ארון אמבטיה מהמם מקלחון ואביזרים שונים שירות נדיב ומקצעוי במחירים שהחנויות המקומיות לא יכלו לעמוד בהם(אפילו שמחיר כאן זה הובלה) כל כך מרוצה!! עונים בסבלנות על כל שאלה ומספקים מאוד מהר

חוות הדעת עזרה לכם?
Lital
Lital
08.10.2017
מוצר שנרכש: מברשת אסלה פנארמה

לא ממליצה. קבלתי היום את הזמנה. דואר ישראל הובילה לי דבר שבור. אני לא יודעת את מי לשים, כ"כ הרבה זמן חיכיתי לקבל ההזמנה וחא מרוצה בכלל. שברתי עם שרות לקוחות ומחכה לתשובתם אולי יסדרו לי מברשת חדשה...

תגובת החנות

שלום ליטל , ביצעת את הזמנתך דרך אתרנו ובחרת במשלוח דרך הדואר . כפי הידוע לך יש עיכובים בדואר ישראל ועל כך העיכוב שאנחנו לא שולטים בו. יכולת לבחור במשלוח מהיר שהיה מגיע עד לביתך בתוספת של 13 ש"ח בלבד תוך יומיים. לטענתך המוצר הגיע שבור - מיד עם שיחתך לשירות הלקוחות שלנו בנושא זוכית על כול העסקה כולל דמי משלוח ללא עמלת ביטול והזיכוי בוצע מיידי- ואף מבלי לטרטר אותך בחזרת/הוכחה לכך שהמוצר הגיע שבור. לא מצליחה להבין על מה תלונתך - קיבלת שירות מעולה , כספך הוחזר ללא בעיות . צר לי שכך בחרת לדרג אותנו כול שכן השירות היה נפלא ודוגמא לשירות טוב . שיהיה בהצלחה .

חוות הדעת עזרה לכם?
Dima
Dima
14.09.2017
מוצר שנרכש: מושב אסלה לבן מעץ

לא לקנות בחנות!!! קניתי שלושה מושבי אסלה ובאתר רשום במפורש שהמושב מתאים לכלב סוגי האסלה, כאשר הרכבתי את המושב הוא לא התאים לי לאסלה אם הברגתי את הצירים עד הסוף כמו שצריך אז המושב היה באוויר ולהפך ולא ניתן לכוון את הצירים. התקשרתי לחנות הם אספו את המושבים חייבו אותי על המשלוח ועוד חמש אחוז. התקשרתי אליהם ונסיתי להסביר שהמושב לא מתאים זה לא עיניין אותם ורק התוכחו איתי שזה כן מתאים. הפסדתי 50 שח בכל הסיפור אם היה מחיר יותר משמעותי היתי תובע אותם ויצאתי בטעם רע של רמעות.

תגובת החנות

שלום דימה , קצת תמוהה קריאתך ללקוחות שלא לקנות מחברתנו מאחר ופעמיים שלחו לך מושב אסלה ע"ח החברה כאשר בסופו של דבר החלטת שאתה לא מעוניין במושבי האסלה ורוצה להחזיר אותם. התייחסו לפניותיך בכבוד, שלחו לך , אספו ממך , זיכוי אותך - ועדיין בחרת להגיב בצורה קיצונית שכזו. הוסבר מספר פעמים כי לא יכול להיות שהמושב לא מתאים לך מאחר ויש שם צירים מתכווננים(יכול מאוד להיות שאתה לא יודע להרכיב). בכל מקרה קיבלת אישור לזיכוי המושבים אספנו את שלושת מושבי האסלה, אחד מהם היה אף פתוח. זוכית עליהם בהחזר כספי פחות 5 אחוז דמי ביטול- מדיניות בכל חברה בארץ. וכדאי שתדייק "בהפסד" שלך שעלותו 50 שח שכן גם זה נתון לא נכון . ***דווקא במקרה הנ"ל אני רואה שירות טוב , טיפול בבעיה , התייחסות בכבוד, מענה מהיר, רגישות ושהחברה אכן פועלת בדרכים שסוטות ממדיניות החברה ע"מ לרצות לקוח***** בכול מקרה אם אתה שלם עם הדרוג אז בסדר . שתהיי שנה טובה ומתוקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
adi
adi
12.09.2017
מוצר שנרכש: מושב אסלה דולפינים

אהבתי את הרעיון בשילוב דולפינים למושב האסלה. לדעתי מכניס חינניות לשירותים. השירות טוב מאוד! זמן ההגעה של המוצר- מאד קצר. תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
יואל
יואל
11.09.2017
מוצר שנרכש: ארון אמבטיה עם כיור רוחב 60

במילה אחת זוועה קניתי ובאתר אמרו שיספקו תוך שבוע , התקשרתי ופתאום זה הפך ל 14 ימי עסקים בנוסף ההתקנה שמשלמים עליה פתאום זה התקנה חלקית בלבד בקיצור רמאות אחת גדולה פשוט זוועה. בנוסף עשו לי בעיות קשות לבטל את העיסקה לשמור מרחק.....

תגובת החנות

שלום יואל , צר לנו שזו הדרך שבחרת לדרג אותנו ולהשתמש במילים קשות ובוטות בעניין העברת אינפורמציה ללקוח - שכן זהו שקר מוחלט (ניתן להכנס בכל רגע נתון ולראות את המידע עבור ארונות ).אתר איבס הוא האתר המושקע והגדול בארץ בתחומנו - האינפורמציה המועברת באתר היא עצומה ולא משאירה ספקות אצל הצרכן בכדי שיקבל בטחון להזמין . באתרנו רשום 14 ימי עסקים עבור התקנת ארון . באתרנו רשום התקנת ארון ועלותו . אנחנו לא מתעסקים בכל נושא האינסטלציה (וגם זה רשום באתר-) מה שלזה אתה קורה התקנה חלקית. אף חברה לא הייתה מזכה אותך על קניית ארון ועדיין בחרת לזלזל בכך ולדרג אותנו בצורה הזו- ובאשר לבעיות קשות - זה רחוק מהמציאות- לאחר יומיים ביצעו זיכוי. מיותר לציין שחברת איבס ספגה הוצאה על הזמנת הארון = וכרגע יש לנו את הארון שלך בחנות. מעבר לזה , שיהיה חג שמח .

חוות הדעת עזרה לכם?
sivan
sivan
11.09.2017
מוצר שנרכש: מוצרי אמבטיה

ברצוני לציין את השירות המצוין שקיבלתי בחנות E BATH בחולון המוצרים שקניתי מאוד איכותיים והיחס והשירות היו מעולים תודה לכם

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
31.08.2017
מוצר שנרכש: מדף זכוכית Promo

הגיע בהתאם למצופה, בזמן עם שליח, ההתקנה היתה קלה וזריזה, כשבוע לאחר קבלת המוצר התקשרו לבדוק שהכל בסדר ושאני מרוצה. מבחינתי זה שירות לקוחות איכותי וראוי, מקווה שימשיכו כך גם ברכישות של אחרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Galia
Galia
30.08.2017
מוצר שנרכש: מוט פינוק דולפין 300

רכשתי בחברה את המוצר מוט פינוק יוקרתי דולפין 303 ב-490 ש"ח על סמך הניסיון הטוב שלי בעבר עם המוצרים האיכותיים של חברת eBath. המוצר הגיע לביתנו עם משלוח באיחור כתוצאה מבעיות לוגיסטיקה בחברה ורק אחרי מעורבות אישית של המנהלת. המוצר הגיע ללא הוראות הרכבה עצמית (היו ציורים לא ברורים על גבי האריזה) וללא גומיות איתום המשמשים נגד הנזילות (לאחר ההרכבה התגלו מלא נזילות). פנינו לחברה EBATH ושירות לקוחות של המוצר (5 שנות אחראיות). 3 פעמים נאלצנו על חשבון ימי העבודה לפגוש בביתנו טכנאי שלא ידע לטפל בתקלות, הבטיח דברים שלא קרו וגם החליף את החלפים המקוריים של המוצר (כבל סיליקון שלקח לעצמו) בחלופות פשוטות וזולות. שלא לדבר על הלכלוך שהשאיר אחריו כל פעם. רק בזימון הרביעי הגיע לביתנו בעל מקצוע שפטר את הבעיות הנזילה ופסל את כל העבודה שבוצע על ידי הטכנאי הקודם. החלפים המקוריים לא הוחזרו עד היום (למראת ההבטחות), גם גומיות איתום נלקחו מביתנו כי הטכנאי הגיע 3 פעמים בידיים ריקות. הנושא לא טופל גם אחרי הפניות הרבות שלנו לחברה ולמנהלת. המוצר עובד בינתיים בתקווה שלא נזדקק לשירות החברה שוב.

תגובת החנות

גליה היקרה שלום צר לנו לשמוע ולראות שכתבת לנו חוות דעת שלילית אחרי שהיו אצלך 4 פעמים בבית וקיבלת שירות שאין דברים כאלה על מוצר איכותי שלא ידעת להתקין. אין עוד חברה בישראל שהיתה שולחת לך טכנאי לבית 4 פעמים עבור מוצר של 490 ש"ח, לידיעתך כל ביקור טכנאי זה מנימום 150 ש"ח ולא נגבה ממך שקל. המוצר איכותי ונמכר אצלנו כבר שנים רבות ללא כל בעיה.

חוות הדעת עזרה לכם?
נעמי
נעמי
28.08.2017
מוצר שנרכש: ידית לדלת פנים בקו נקי y1

ב"ה מבקשת להודות לכם על השירות הנפלא והמהיר.אני מזמינה מוצרים רבים דרך האינטרנט. ועוד לא נתקלתי בשרות מצוין ואמין כמו זה שקבלתי מכם. תודה רבה מכל הלב. נעמי שטרובך

חוות הדעת עזרה לכם?
ליהי
ליהי
28.08.2017
מוצר שנרכש: מקלחון חזית

חייבת לציין את השירות המעולה שקיבלנו אני ובן זוגי. מעבר למחיר ההוגן, הצוות מקצועי מאוד. שי ליווה אותנו לאורך כל המכירה, היה סבלני, הסביר כל פרט ועזר לנו לבחור את סוג המקלחון המתאים לנו. גם לאחר שביצענו את ההזמנה - שי היה זמין לכל שאלה ודאג שנהיה הכי מרוצים שאפשר. המקלחון הגיע במהירות והכל יצא מעולה! מעבר לכך, החנות מאוד מרשימה עם אולם תצוגה יפה, מחירים מצויינים ושירות ברמה גבוהה. בהחלט נמליץ ונחזור לקנות!

חוות הדעת עזרה לכם?
נעמה
נעמה
25.08.2017
מוצר שנרכש: וילון אמבטיה חיפושיות מבד 16814

רכשתי וילון אמבטיה חיפושיות, רכישה קלה ופשוטה, המוצר באתר נראה בדיוק כמו במציאות, משלוח סופר מהיר ומוצר איכותי ומקסים ששדרג את האמבטיה

חוות הדעת עזרה לכם?
Lony
Lony
23.08.2017
מוצר שנרכש: 260051

אחרי שעברתי דירה, עשיתי פעמיים קניות ממוצרי וואקום לאמבטיה ולמטבח מהאינטרנט. כל המוצרים מהממים עם וואקום חזק, מנירוסטה עיצובית וחזקה שלא קורה כלום ממיים. בעיני חברה מאוד רצינית, מסודרת ואמינה. גם אם תשאלו שאלות, מסבירים כל דבר. אם תעשו משלוח מהירה לעבודה מקבלים את המוצר תוך יום, יומיים. מחירים גם סבירים ואיכות המוצרים יותר גבוה מכל חנות אחר שראיתי. שווים כל שקל.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
09.08.2017
מוצר שנרכש: ארון שרותים עומד

החברה לא לקחת אחרויות לפגמים. כחלק של שיפוצים, הזמנו ארונות שרותים מהחברה והקבלן אסף אותם. כשהם ארוזים. כשפתחנו את האריזה לקראת הרכבה, מצאנו פגמים שונים באחד מו הארונות כולל נסיון לצבוע על הפגמים. שלחנו לחברה תמונות של הפגמים והתקשרנו יום יום לשבוע ימים עד שהגענו למנהלת שטענה כמעט בצעקות ואגרסיביות שברגע שיש איסוף עצמי, אין שום אחריות על המוצר ולמרות ששלמנו בסביבות 4800 ש"ח, אין שום אחריות! הרי הוזהרתם.

תגובת החנות

שלום יוסף , רכשת מחברת ebath ארון אמבטיה איכותי לפי הזמנתך.בחברתנו קונים מאות ארונות מדי חודש והמון לקוחות מרוצים.חברת איבס נותנת אחריות על הארונות אותם היא מספקת ובתנאי שההובלה וההתקנה נעשת ע"י מתקין מוסמך מטעמנו כך שאם יש בעיה בארון ניתן לזהות זאת בעת ההתקנה.האחריות מפורטת בתקנון החברה וגם על אריזת המוצר. אתם בחרתם באיסוף עצמי. בעת האיסוף באחריות הלקוח לוודא תקינות הארון. אין לנו אפשרות לדעת באיזה דרך שינעתם את הארון ובטח ובטח היכן עמד הארון במשך שבוע עד להרכבתו בדירתך, דירה שעוברת שיפוץ כרגע. שבוע לאחר מכן יצרתם קשר ועידכנתם שבארון יש פגמים .שלחתם תמונות שבהם ניתן לראות בברור שמדובר במכה שהארון קיבל ולא פגם בייצור. התמונות ששלחת מאוד ברורות ומראות מכה בארון ובכל זאת התמונות נשלחו למומחה מטעם הנגרייה איתה אנו עובדים שידע להעיד גם כן על מכה בארון . שוחחנו על כך גם איתך וגם עם אישתך ,שיחה שבה בחרתם שינכם לאיים וכלל לא להבין/לקבל את דברינו למרות הניסיון להסביר את ההיגיון. בהחלט יש אפשרות לתקן את המכה בארון ע"פ מחירון הנגרייה באם תחליטו כך. לשירותכם, חברת ebath אביזרי אמבטיה .

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם
יורם
28.07.2017
מוצר שנרכש: מתקני תליה לאמבטיה - ואקום

לפני שנה קנינו מספר (כעשרה) מתקני ואקום לתליה באמבטיות ושירותים, בשני סבבים - הראשון באינטרנט והשני בחנות. אני זוכר לטובה את חווית הקניה בחנות מכיוון שהיחס היה מאוד סבלני ואדיב למרות שהחנות הייתה בעיצומו של מעבר למקום חדש. כאשר התקנו את המראה המגדילה, ראינו שאנחנו לא אוהבים את ההגדלה (היתה גדולה מדי לטעמנו) וחזרנו לחנות. ליאור, שהיה גם זה שמכר לנו את המתקנים לקח את המוצר בחזרה והחליף אותו למראה אחרת, מגדילה פחות, ללא שום טענה על כך שבעצם פתחנו והתקנו את המראה. לפני כשבועיים אחד המתקנים ניתק ממקומו (בצד אחד) מכיוון שגומיית הואקום "התעייפה". היום חזרתי לחנות עם המתלה ביד. ליאור שראה אותי עם המתלה שאל מיד אם יש בעיה והסברתי לו את המצב. הוא שאל אם אני מעוניין להחליף ועניתי שכן. ללא שום בדיקה מתי קניתי וללא שום דרישה לראות קבלה או כתב אחריות ליאור הלך למחסן והביא מתלה חדש. מכיון שאני גר בצפון, חשבתי לקנות חלקים (גומיות הואקום) למקרה שהבעיה תחזור באחד המתקנים. כששאלתי את ליאור אם יש לו חלקי חילוף הוא הלך והביא לי שני לחצני ואקום ללא תמורה. בארץ אנחנו לא מורגלים יותר מדי בשירות ברמה כה גבוהה ואני מרגיש חובה לספר על החוויה (ועושה זאת בשמחה רבה). ואגב - מאוד ממליץ על מתקני התליה בואקום. למרות התקלה באחד מהם הם משמשים אותנו ביעילות ופתרו לנו את הבעיה של קידוח בקרמיקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אביבית
אביבית
20.07.2017
מוצר שנרכש: אסלה מונובלוק רוקה

רכשתי אתמול דרך אתר EBath אסלת חרס מונובלוק רוקה לבנה ויפה, שמגיעה קומפלט עם מנגנון דו-כמותי, מיכל חרס ומושב אסלה תואם. אסלה זו מומלצת ביותר למי שתקציבו מוגבל אבל לא מוכן להתפשר על האיכות ועל העיצוב. EBath מציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק לדגם הנ"ל של האסלה - 450 ש"ח בלבד! מעבר למחירים האטרקטיביים של EBath, היתה לי "חוויית קנייה" מוצלחת במיוחד בזכות השירות האדיב והסבלני לרבות המאמץ המיוחד לספק לי את 2 האסלות תוך פחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה באתר. תודה רבה לבן ולליאור על הטיפול המסור, אין ספק שזוהי תחילה של ידידות מופלאה... אשמח לרכוש מכם שוב ושוב (-; אביבית

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון