
איזה שרות מעולה, החל מזריזות טיפול ומענה מיידי, כולל הובלה ומשלוח יומיים מיום רכישת הכסא מנהלים האיכות גבוהה! אני רוצה לציין בפרט את הטיפול האישי של ערן בפנייה שלי ואת המהירות בה רמי הנהג הוביל לי את המוצר. תודה רבה זה בהחלט לא מובן מאליו

איזה שרות מעולה, החל מזריזות טיפול ומענה מיידי, כולל הובלה ומשלוח יומיים מיום רכישת הכסא מנהלים האיכות גבוהה! אני רוצה לציין בפרט את הטיפול האישי של ערן בפנייה שלי ואת המהירות בה רמי הנהג הוביל לי את המוצר. תודה רבה זה בהחלט לא מובן מאליו

חמש כוכבים זה מעט כדי לתאר את השירות המהיר והטוב. לא מצאתי שירות דומה בארץ.

הזמנתי מהם חותמת שלשום, אתמול כבר אספתי אותה מנקודת האיסוף החותמת ברמה גבוהה והמחיר סופר הוגן, ובכלל כל השרות וההתנהלות היו ברמה מאוד גבוהה.

אחרי שביצעתי הזמנה רציתי לברר דבר מה. ענו לי לטלפון מהר מאוד, הבינו מה אני רוצה ומצאו פתרון שהשביע את רצון שני הצדדים. המשלוח הגיע כבר למחרת. הגישה כולה הייתה עניינית, מקצועית ונעימה.

שרות מעולה, תגובה מיידית, משלוח מיידי, צילצלו לוודא שהגיע בזמן. ממולצים מאוד. מזמן לא נתקלתי בתגובה כל כך מהירה אדיבה ומדוייקת.

שירות מצוין, הגיע מוצר שנשבר במשלוח, החליפו ללא סיפורים ועם הרבה רצון טוב, כן ירבו

מעולים, סופר נחמדים. הזמנתי מסיכות N95 לטיסה בשליחות דחופה לפתח תקווה ולא שמתי לב שהאופציה היא לתל אביב בלבד, בטלפון אמרו לי שישתדלו בכל זאת ותוך 5 דקות התקשר השליח והיה אצלי חצי שעה אחרי. תודה!!

שירות טוב - יחס נעים וסבלני ללקוח. ההזמנה בוצעה כמעט המיידי והמשלוח התקבל במהירות. מאד מרוצה מהמוצר והשירות.

הזמנתי דרך האתר דיו למדפסת ביום שלישי 18.01 וקבלתי היום יום ראשון 23.01. ממש זריזות ראויה לציון. תודה, אפרים.

ההזמנה הגיעה מהר, המוצרים בדיוק כמו בתאור ובתמונות באתר וגם יש הענות טלפונית מהירה לברורים ושאלות .

שירות אינטרנטי יעיל ומהיר. קיבלתי מוצר חליפי ראוי למוצר שהיה חסר, ומשלוח עד הבית במקום איסוף עצמי.

אחד הגרועים שנתקלתי. סיפקו מוצר לא תואם להזמנה(לא בסוג ולא בצבע). לא שאלו אותי, החליטו לבד. עוד אומרים " אבל סיפקנו לך מטריה יותר יוקרתית". אני לא ביקשתי יוקרתי יותר, פשוט צריך משהו קטן שיכנס לתיק של אשתי. קשה להם להבין שאנשים מזמינים מוצר ספציפי שמתאים להם ולא לפי צרכיו של החנות. מתחת לכל ביקורת. ממליץ לא לקנות אצלהם
הלקוח שלח חבר שלו שעובד בסמוך לבית העסק שלנו לאסוף את ההזמנה הלקוח קיבל 2 מטריות כל אחת בשווי של 49 ש"ח במקום ב 39 ..ש"ח חשוב לציין שגם המטריה שהזמין באתר לא נכנסת לאשתו לתיק....לא ציין בהזמנה ולא בתלונה במייל שהבעיה היא התיק של אשתו. להבא ממליץ לו שהוא מזמין שיבדוק היטב מידות . הצענו לו החזר כספי מלא באופן מידי. והוא בחר להתלונן .לכאורה עולה שזה לקוח מתלונן סדרתי !!!

קיבלתי שירות מצוין ומהיר תודה רבה לכם לב המשרד כל הכבוד, לא מובן מאליו משלוח ככ מהיר ושירות מס 1!

נעזרתי בשרותי לב המשרד לענייני רכש עבור גדוד המילואים שלי. אחר כך נדרשתי להפעיל אותם שוב בגלל טעות פרוצדורלית שלנו ובכל פניה שלי תמיד קיבלתי שרות נפלא ויעיל. כייף לעבוד עם בית עסק כזה.

הזמנתי בפעם הראשונה לב המשרד מגוון של מוצרים- מגרסה, מגירות ועוד מוצרים. ההזמנה הגיעה מהר מאוד ועוד לפני ששילמתי! המוצרים בדיוק כפי שמפורסם ובאיכות טובה מאוד. אני בהחלט לקוחה מרוצה ואזמין מהם שוב.

מוצר הגיע בזמן ביעילות גדולה. היה בעיה בחברת המשלוחים התקשרו מהחנות באופן אישי לעדכן ולדאוג שהמשלוח יגיע בזמן קצר ומהיר

מרוצים מאוד . שירות מהיר , אמין ומקצועי ! הגיע תוך כמה ימים . תודה רבה

רכשנו לוח מגנטי מחיק מהחנות. הלוח סופק בזמן אך עם פגמים. לאור מסחור במלאי החנות לקחה אחריות מלאה במיידי וזיכתה אותנו בסכום העסקה. ממליץ על החנות בזכות השירות שלהם. כן ירבו!

אני מתגורר בחו"ל. בשנה שעברה קבלתי שירות מצוין ויעיל בקשר להזמנת לוח שנה והשנה שוב קבלתי שירות דומה ואפילו מהיר יותר. תענוג לעבוד עם לב המשרד

כמה זריזות הוגנות ויעילות בחברה אחת! לא הכרתי קודם. בטוח אשתמש בשירותים שלהם שוב. לא מובן מאליו כלל

הזמנו ציוד משרדי ולוחות מחיקים לעסק , שירות מעולה, אמין, מקצועי, טיפול מסור ביותר, מומלץ!!!

מחיר אטרקטיבי, שרות מעולה וסופר מהיר ממועד ההזמנה עד לאספקה לפתח הבית. הלוואי שכולם יתנו שרות ברמה כזו אז הכל ייראה פה אחרת.

קניתי לוח כתיבה מגנטי על גלגלים. החומרים מצוינים והלוח גדול וזול יותר מכל מקום אחר. שירות מדהים. נתן לי לשלם חלק אחרי קבלת הלוח.

הזמנתי עט/חותמת, ההזמנה הגיעה במהירות והיה פגם בעט, שלחתי צילום במייל ,מיידית שלחו לי עט נוסף חדש במהירות,והכל מתוך חיוך ורצון לתת ללקוח שירות .ממומלץ בחום רב!!

שרות מעולה. חיפשתי רבות מקום שאפשר לחרוט בו על עטים, מצאתי את לב המשרד שסיפקו את המוצר ואת השרות באופן אדיב וטוב מאד.תשלום נוח בביט.