
בתאריך 3.2.2019 קניתי טלפון שהיתברר לי שהוא נעול לשידרוגים. בשיחה עמכם מסרתם שכתוב באתר שהטלפון נעול. למזלכם הרע לקחתי את תצלום המסך לפני כן ואין תזכורת להערה הזו. הוספתם את ההערה תוך כדי שיחה איתי כחודשיים לאחר הקניה.

בתאריך 3.2.2019 קניתי טלפון שהיתברר לי שהוא נעול לשידרוגים. בשיחה עמכם מסרתם שכתוב באתר שהטלפון נעול. למזלכם הרע לקחתי את תצלום המסך לפני כן ואין תזכורת להערה הזו. הוספתם את ההערה תוך כדי שיחה איתי כחודשיים לאחר הקניה.

חווית קניה נהדרת. חברה נחמדים והכי חשוב אמינים ונותני שרות ברמה גבוהה. ניסיתי לא מעט חנויות כאלה בעבר והתאכזבתי בהרבה מהמקרים לכן רציתי לכתוב פה ביקורת ככה שאחרים גם יוכלו להרוויח עם החברה מסמיילפון

חנות סלולר פנטסטית שמבינה לצרכי הלקוח והמוכר המיומן שלא ממהר לדבר רק על התשלום מסביר הסבר דקדקני על המוצר והתכונות שלו ומיוחד זוכרים לתת שירות גם לאחר המכירה. כל הכבוד ויישר כוח!

אני כ"כ שמח שהגעתי במקרה לחנות הזאת, צוות מקצועי ושירות שלא מוצאים כאן. רכשתי טלפון חדש, נתקלתי בבעיה עם הכיסוי, התקשרתי למחרת והוזמנתי להחליף אותו - בלי תירוצים וטרטורים. גם בחנות יש אווירה נעימה והרבה ידע מקצועי - מומלץ.

רכשתי פלפון מסוג סמסונג S8 מהחנות דרך האינטרנט. הטלפון שהגיע היה לא תקין עם בעיות קליטה. למרבה הפלא, תלונתי לחנות נענתה ברוח מצויינת ע"י שי ואריאל אשר לא הססו לרגע והחליפו את הטלפון באופן מיידי. במקומותינו, התנהגות ויחס כזה הם לא הסטנדרט המקובל ועל כן הערכתי הרבה לצוות זה.

אני חייבת לשבח את שי שהוא בעל סובלנות אין סופית וחיוך תמידי על פניו ונחוש לעזור תמיד. ממליצה על סמייל פון בחום רב!!

שרות פנטסטי וחנות אמינה ונעימה. הדרכה על המכשיר, מחיר הוגן ושרות מהרמה הגבוהה ביותר שקשה למצוא היום! כל הכבוד!

אריאל ושי שני אנשים ישרים אמינים מקסימים, תענוג לקנות מהם, זמינים לכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאגו לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול

הגעתי לחנות בדיזינגוף תא לרכישת lg G5 בעקבות השוואת מחירים בזאפ קיבלתי שירות מעולה ויחס אדיב משי המוכר והיה סבלני לשאלות שלי המחיר היה היה הנמוך בזאפ ולאחר שגיליתי שחייבו ב6₪ יותר ממה שהיה כתוב בזאפ הוא זיכה אותי במקום. אנשים ישרים

קניתי פלאפון. הבחור בחנות היה מאוד אדיב וסבלני, עזר לי גם להעבחר מידע מהטלפון הקודם לנוכחי זה לא מובן מאליו. שירות מעולה ממליצה

חיפשתי מכשיר פשוט ומצאתי את מבוקשי בחנות נחמדה מאוד תהליך הקניה התבצע ביעילות ולשביעות רצוני

הכי זולים, ובאופן מפתיע יש להם במלאי את מה שהם מפרסמים בניגוד להרבה חנויות זולות אחרות. בנוסף, הם גם סבלניים ומבצעים הגדרות לטלפון לפי דרישת הלקוח.

ראשית אציין לטובה כי המחיר באמת נמוך ואנשי העסק היו אדיבים וסבלניים והשקיעו מזמנם רבות. הבעיה שלי היא עם התוצאה הסופית, שעברה דרך תהליך ארוך ומייגע. לאחר רכישה דרך זאפ של גלקסי 7 - הגיע מכשיר לא בצבע שהזמנתי ועם מגן מסך לא מתאים. בגלל המחיר הנוח והאדיבות, וגם בגלל שאני די עסוק, החלטתי לספוג (צבע לא באמת קריטי לי, מגן מסך השלמתי מEBAY). לרוב אני מדבר עם ספיקר, כך שמהר מאוד שמתי לב שאי אפשר כלל להשתמש בו - הצד השני שומע את עצמו והדים חזקים באופן קיצוני. בנוסף, הייתה עוד בעייה קטנה עם אפליקציית waze שאין צורך לפרט. התקשרתי לחנות - אמרו לי לפנות לאחריות (הייתי מצפה להחלפת מכשיר, אבל הסכמתי). לאחר סאגה עם האחריות שלא אפרט פה - הטלפון חזר (אחרי כשבועיים) עם אותן בעיות בדיוק. פניתי לחנות שוב להתייעצות, אמרו לי שהם יקחו את המכשיר אליהם וידאגו שיתוקן תוך יומיים. לאחר כשבועיים המכשיר חזר - עם אותה בעיית ספיקר (שהיתה הבעיה העיקרית). נסעתי לחנות בת"א מביתי שבדרום, ואיכשהו הצליחו לשכנע אותי להשאיר את המכשיר עוד פעם (אגב, ללא מכשיר חלופי כל הזמן הזה). לאחר עוד כשלושה שבועות וכמה טלפונים בהם קצת התעצבנו עלי ואמרו לי שעושים בשבילי יותר ממה שחייבים - הגיע דרך שליח מכשיר אחר ליישוב קרוב אלי (נאלצתי לנסוע לקחת), ללא קופסה או אריזה, מה שדי מעיד על כמה המכשיר חדש.. נאמר לי בטלפון שהמכשיר הוחלף. לצערי - המכשיר החדש עם אותה בעיית ספיקר קשה שלא מאפשרת שיחות, ובנוסף - בעיית טעינה מוזרה (לא ניתן לטעון את המכשיר מעבר לכ-85%). לסיכום: אני כבר לא הולך להתלונן בחנות, נשבר לי ואני צריך אצלי מכשיר. חבל שבתוצאה הסופית, למרות כל ההשקעה והרצון הטוב - חווית הלקוח נותרה כזו: קניית מכשיר חדש, קבלת מכשיר תקול, מעבר של שבועות ארוכים בתיקונים שלא מצליחים - ובסוף קבלת מכשיר תקול אף הוא, ואפילו באופן חמור יותר.
חשוב להדגיש שהלקוח ביקש וקיבל אחריות מלאה אצל היבואן המורשה GetCell (ולא אחריות של סמייל פון) סמייל פון היא גוף שיווק בלבד ולא גוף שירות ולכן האחריות היא מול היבואן ולא מול החנות. בבירור שערכנו מול נותנת השירות GetCell הובהר לנו שהמכשיר של הלקוח נמצא תקין לחלוטין ולא נמצאה בו שום תקלה!! למרות זאת כאות לרצון טוב ולפנים משורת הדין החלטנו להפסיד מאות שקלים ולהחליף ללקוח מכשיר (למרות שבמכשיר שהחזיר לא נמצא ת-ק-ל-ה והוא היה תקין לחלוטין) מרגיז ומקומם שבמקום לשבח אותנו על המאמץ והחלפת המכשיר הלקוח בחר להכפיש ולספר חצאי אמת! על זה נאמר, מה שלא הורג מחשל! סמייל פון תמשיך בדרך של מצוינות ושרות מקסימלי ולבבי לכל לקוחותיה!

הגעתי לחנות בדיזינגוף תא לרכישת lg g6 בעקבות השוואת מחירים בזאפ קיבלתי שירות מעולה ויחס אדיב משי המוכר והיה סבלני לשאלות שלי המחיר היה היה הנמוך בזאפ

באמת שהיה שווה ללכת לקנות אצלו שירות מצויין ויחס טוב הם ממש ישרים והגונים ומחיר טוב דיברתי איתו לפני וביררתי שיש את המוצר(OnePlus 6T 128GB 8GB) כי הגעתי מרחוק

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ, כי הם היו הכי זולים. כשהגעתי לחנות קיבלתי שרות מעולה ומקצועי מהמוכר שי, שהעביר לי את כל הנתונים מהטלפון הישן לחדש וענה לי על כל שאלה בסבלנות ובאדיבות. ממליץ מאוד.

רק בסמייל פון מצאתי את המחיר הזול ביותר לאייפון X! קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי!!!

וואו... חוויית קנייה שלא חוויתי מעולם! הכל התחיל לפני יומיים שנכנסתי דרך זאפ לברר על מכשיר LG WINE. והיגעתי אל חנות 'סמייל-פון'. חייגתי, ומצד השני של הקו עונה מישהו בשם אריאל, הרגשתי מיד מצורת הדיבור שלו שאני בידיים טובות. הרגשתי את הכנות והיושרה שמילותיו מקרינים, זה נתן בי אמון רב להזמין את המכשיר נייד מרחוק דרך הטלפון ללא ראייתו פיזית. קיבלתי את המכשיר בתוך יום מההזמנה! שירות מדהים! הייתי בטוח שייקח לפחות 3-4 ימים. לאחר שקיבלתי את המכשיר היתה לי איזה תקלה... שלמען האמת עורר בי רגשות מעורבות. הגעתי לחנות ו... מיד כל הרגשות השליליים נעלמו כלא היו!!! פגשתי עוד 2 אנשים מדהימים שי ודניאל, [זוכרים? מלבד אריאל הנחמד ששוחחתי בטלפון] הם דברו בנחת וברוגע, הבינו אותי עד הסוף... ונתנו לי את מלוא תשומת הלב כאילו אני הלקוח היחיד שלהם. וללא כל סחבת וללא טענות שונות ומשונות שאני רגיל לשמוע בחנויות אחרות (לדוגמה; זה קרה אצלך! אתה אשם!...) פשוט הוציאו מכשיר אחר והחליפו לי. ושחררו אותי לדרכי לא לפני שהכניסו לי נרתיק לנייד וכיסוי מסך בחינם! פשוט... אין מילים! לא מצאתי עוד חנות בישראל עם שירות כל כך גבוה ואיכותי שכל הצוות הם אנשים ישרי לב! תמשיכו בדרך הזו... והלוואי שכל החנויות והבעלי עסקים ילמדו מכם כיצד להתייחס ללקוחות! אברהם ש.

חייב לפרגן מעומק ליבי לסמייל פון כי אחרי שנכבתי במס' חנויות הגעתי לפה והוקסמתי לגלות חבר'ה שבאים לעבוד, לשרת, לעזור ולהתפרנס! כל שאלה שלי נענתה במקצועיות, העברת נתונים נעשתה במקצועיות והאווירה בחנות היא כיף לא רגיל. בואו בהמוניכם!!!

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ כדי לרכוש נייד חדש, ונדהמתי מהשירות האדיב והמדהים של המוכר אריאל. הסבלנות והמקצועיות לא מובנים מאליו כלל. אריאל הדריך אותי ועזר לי עם התקנת הסים, שחזור הגיבוי של הנייד הישן והאבוד. אין עוד בתי עסק כאלה ישרים בארץ. מומלץ בחום!

חנות קטנה ומטריפה עם חווית קניה מיוחדת זיכו אותי בהגינות רבה על המכשיר הישן ולא היו קטנוניים על דברים וצ׳ופרים קטנים אחזור בעתיד ואמליץ עליהם

כיף אמיתי! כל כך הוגנים שקשה למצוא עסקים כאלו במחוזותינו. קנייה טובה בזכות סובלנות אין סופית והסבר נבון. עלו והצליחו

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ ולא התאכזבתי לאחר התייעצות עם אריאל המוכר וסובלנות אין סופית מצידו הגענו למסקנה שהמכשיר שבחרתי בו הוא הכי המכשיר שהכי מתאים לצרכיי וחשוב להדגיש שלמרות עומס האנשים שהיו בחנות קיבלתי יחס ממש אישי ולא ניסו להוציא ממני עוד כסף על אביזרים ודברים שלא נחוצים לי

הגעתי לחנות דרך המלצות ולא התאכזבתי. שירות נפלא ומחירים הוגנים ממליץ לכולם ואחזור בעתיד. ממליץ מאוד על שי

גולשים יקרים הייתי מרוצה מאוד מהשירות של "סמייל פון" בעת קניית המכשיר וגם לאחריו. משבר מסוים אירע בשל התנהלות היבואן, דבר שעיכב את המכשיר שרכשתי במעבדה. משהבין בעל החנות את עומק הבעיה, הוא נרתם לפתרונה המיידי, לשביעות רצוני.
מוזר לנו העניין בבירור ממול הלקוח. שנה טובה!