מפרסם ב-zap מאז 2011

‎סמייל פון‎ ‏(SmilePhone) - עמוד 4

טלפונים סלולרים ומעבדת תיקונים (גבעתיים)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 2 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 271 חוות דעת גולשים על סמייל פון
Uri
Uri
12.05.2019
מוצר שנרכש: GALAXY S8 PLUS

בתאריך 3.2.2019 קניתי טלפון שהיתברר לי שהוא נעול לשידרוגים. בשיחה עמכם מסרתם שכתוב באתר שהטלפון נעול. למזלכם הרע לקחתי את תצלום המסך לפני כן ואין תזכורת להערה הזו. הוספתם את ההערה תוך כדי שיחה איתי כחודשיים לאחר הקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
customer
customer
08.04.2019
מוצר שנרכש: Samsung S8

חווית קניה נהדרת. חברה נחמדים והכי חשוב אמינים ונותני שרות ברמה גבוהה. ניסיתי לא מעט חנויות כאלה בעבר והתאכזבתי בהרבה מהמקרים לכן רציתי לכתוב פה ביקורת ככה שאחרים גם יוכלו להרוויח עם החברה מסמיילפון

חוות הדעת עזרה לכם?
Dana
Dana
19.02.2019
מוצר שנרכש: Galaxy A5 17

חנות סלולר פנטסטית שמבינה לצרכי הלקוח והמוכר המיומן שלא ממהר לדבר רק על התשלום מסביר הסבר דקדקני על המוצר והתכונות שלו ומיוחד זוכרים לתת שירות גם לאחר המכירה. כל הכבוד ויישר כוח!

חוות הדעת עזרה לכם?
yaniv_ba
yaniv_ba
14.02.2019
מוצר שנרכש: S8

אני כ"כ שמח שהגעתי במקרה לחנות הזאת, צוות מקצועי ושירות שלא מוצאים כאן. רכשתי טלפון חדש, נתקלתי בבעיה עם הכיסוי, התקשרתי למחרת והוזמנתי להחליף אותו - בלי תירוצים וטרטורים. גם בחנות יש אווירה נעימה והרבה ידע מקצועי - מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
07.02.2019
מוצר שנרכש: סמסונג S8

רכשתי פלפון מסוג סמסונג S8 מהחנות דרך האינטרנט. הטלפון שהגיע היה לא תקין עם בעיות קליטה. למרבה הפלא, תלונתי לחנות נענתה ברוח מצויינת ע"י שי ואריאל אשר לא הססו לרגע והחליפו את הטלפון באופן מיידי. במקומותינו, התנהגות ויחס כזה הם לא הסטנדרט המקובל ועל כן הערכתי הרבה לצוות זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shoshi
Shoshi
30.12.2018
מוצר שנרכש: סמסונג C5

אני חייבת לשבח את שי שהוא בעל סובלנות אין סופית וחיוך תמידי על פניו ונחוש לעזור תמיד. ממליצה על סמייל פון בחום רב!!

חוות הדעת עזרה לכם?
שולה
שולה
28.12.2018
מוצר שנרכש: LG V30+

שרות פנטסטי וחנות אמינה ונעימה. הדרכה על המכשיר, מחיר הוגן ושרות מהרמה הגבוהה ביותר שקשה למצוא היום! כל הכבוד!

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamar
Tamar
25.12.2018
מוצר שנרכש: Sumsung s7

אריאל ושי שני אנשים ישרים אמינים מקסימים, תענוג לקנות מהם, זמינים לכל שאלה ובעייה, באמת היה כייף לקנות פלאפון , העבירו לי את כל האפליקציות ודאגו לי כמו משפחה, מומלץ בחום גדול

חוות הדעת עזרה לכם?
Inon
Inon
21.12.2018
מוצר שנרכש: Ig g5

הגעתי לחנות בדיזינגוף תא לרכישת lg G5 בעקבות השוואת מחירים בזאפ קיבלתי שירות מעולה ויחס אדיב משי המוכר והיה סבלני לשאלות שלי המחיר היה היה הנמוך בזאפ ולאחר שגיליתי שחייבו ב6₪ יותר ממה שהיה כתוב בזאפ הוא זיכה אותי במקום. אנשים ישרים

חוות הדעת עזרה לכם?
אורנה
אורנה
19.12.2018
מוצר שנרכש: Lgg6

קניתי פלאפון. הבחור בחנות היה מאוד אדיב וסבלני, עזר לי גם להעבחר מידע מהטלפון הקודם לנוכחי זה לא מובן מאליו. שירות מעולה ממליצה

חוות הדעת עזרה לכם?
אוריאל
אוריאל
18.12.2018
מוצר שנרכש: נוקיה C2

חיפשתי מכשיר פשוט ומצאתי את מבוקשי בחנות נחמדה מאוד תהליך הקניה התבצע ביעילות ולשביעות רצוני

חוות הדעת עזרה לכם?
אמיר
אמיר
15.12.2018
מוצר שנרכש: LG G6 וגם LG Q6 ו LG G5

הכי זולים, ובאופן מפתיע יש להם במלאי את מה שהם מפרסמים בניגוד להרבה חנויות זולות אחרות. בנוסף, הם גם סבלניים ומבצעים הגדרות לטלפון לפי דרישת הלקוח.

חוות הדעת עזרה לכם?
מאיר
מאיר
09.12.2018
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S7

ראשית אציין לטובה כי המחיר באמת נמוך ואנשי העסק היו אדיבים וסבלניים והשקיעו מזמנם רבות. הבעיה שלי היא עם התוצאה הסופית, שעברה דרך תהליך ארוך ומייגע. לאחר רכישה דרך זאפ של גלקסי 7 - הגיע מכשיר לא בצבע שהזמנתי ועם מגן מסך לא מתאים. בגלל המחיר הנוח והאדיבות, וגם בגלל שאני די עסוק, החלטתי לספוג (צבע לא באמת קריטי לי, מגן מסך השלמתי מEBAY). לרוב אני מדבר עם ספיקר, כך שמהר מאוד שמתי לב שאי אפשר כלל להשתמש בו - הצד השני שומע את עצמו והדים חזקים באופן קיצוני. בנוסף, הייתה עוד בעייה קטנה עם אפליקציית waze שאין צורך לפרט. התקשרתי לחנות - אמרו לי לפנות לאחריות (הייתי מצפה להחלפת מכשיר, אבל הסכמתי). לאחר סאגה עם האחריות שלא אפרט פה - הטלפון חזר (אחרי כשבועיים) עם אותן בעיות בדיוק. פניתי לחנות שוב להתייעצות, אמרו לי שהם יקחו את המכשיר אליהם וידאגו שיתוקן תוך יומיים. לאחר כשבועיים המכשיר חזר - עם אותה בעיית ספיקר (שהיתה הבעיה העיקרית). נסעתי לחנות בת"א מביתי שבדרום, ואיכשהו הצליחו לשכנע אותי להשאיר את המכשיר עוד פעם (אגב, ללא מכשיר חלופי כל הזמן הזה). לאחר עוד כשלושה שבועות וכמה טלפונים בהם קצת התעצבנו עלי ואמרו לי שעושים בשבילי יותר ממה שחייבים - הגיע דרך שליח מכשיר אחר ליישוב קרוב אלי (נאלצתי לנסוע לקחת), ללא קופסה או אריזה, מה שדי מעיד על כמה המכשיר חדש.. נאמר לי בטלפון שהמכשיר הוחלף. לצערי - המכשיר החדש עם אותה בעיית ספיקר קשה שלא מאפשרת שיחות, ובנוסף - בעיית טעינה מוזרה (לא ניתן לטעון את המכשיר מעבר לכ-85%). לסיכום: אני כבר לא הולך להתלונן בחנות, נשבר לי ואני צריך אצלי מכשיר. חבל שבתוצאה הסופית, למרות כל ההשקעה והרצון הטוב - חווית הלקוח נותרה כזו: קניית מכשיר חדש, קבלת מכשיר תקול, מעבר של שבועות ארוכים בתיקונים שלא מצליחים - ובסוף קבלת מכשיר תקול אף הוא, ואפילו באופן חמור יותר.

תגובת החנות

חשוב להדגיש שהלקוח ביקש וקיבל אחריות מלאה אצל היבואן המורשה GetCell (ולא אחריות של סמייל פון) סמייל פון היא גוף שיווק בלבד ולא גוף שירות ולכן האחריות היא מול היבואן ולא מול החנות. בבירור שערכנו מול נותנת השירות GetCell הובהר לנו שהמכשיר של הלקוח נמצא תקין לחלוטין ולא נמצאה בו שום תקלה!! למרות זאת כאות לרצון טוב ולפנים משורת הדין החלטנו להפסיד מאות שקלים ולהחליף ללקוח מכשיר (למרות שבמכשיר שהחזיר לא נמצא ת-ק-ל-ה והוא היה תקין לחלוטין) מרגיז ומקומם שבמקום לשבח אותנו על המאמץ והחלפת המכשיר הלקוח בחר להכפיש ולספר חצאי אמת! על זה נאמר, מה שלא הורג מחשל! סמייל פון תמשיך בדרך של מצוינות ושרות מקסימלי ולבבי לכל לקוחותיה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אלדד
אלדד
26.11.2018
מוצר שנרכש: G6

הגעתי לחנות בדיזינגוף תא לרכישת lg g6 בעקבות השוואת מחירים בזאפ קיבלתי שירות מעולה ויחס אדיב משי המוכר והיה סבלני לשאלות שלי המחיר היה היה הנמוך בזאפ

חוות הדעת עזרה לכם?
Daniel
Daniel
22.11.2018
מוצר שנרכש: OnePlus 6T 128GB 8GB

באמת שהיה שווה ללכת לקנות אצלו שירות מצויין ויחס טוב הם ממש ישרים והגונים ומחיר טוב דיברתי איתו לפני וביררתי שיש את המוצר(OnePlus 6T 128GB 8GB) כי הגעתי מרחוק

חוות הדעת עזרה לכם?
alon
alon
21.11.2018
מוצר שנרכש: lg g7

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ, כי הם היו הכי זולים. כשהגעתי לחנות קיבלתי שרות מעולה ומקצועי מהמוכר שי, שהעביר לי את כל הנתונים מהטלפון הישן לחדש וענה לי על כל שאלה בסבלנות ובאדיבות. ממליץ מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
Miri
Miri
10.11.2018
מוצר שנרכש: אייפון x

רק בסמייל פון מצאתי את המחיר הזול ביותר לאייפון X! קיבלתי שירות מעולה ויחס אישי!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
אברהם
אברהם
01.11.2018
מוצר שנרכש: LG WINE

וואו... חוויית קנייה שלא חוויתי מעולם! הכל התחיל לפני יומיים שנכנסתי דרך זאפ לברר על מכשיר LG WINE. והיגעתי אל חנות 'סמייל-פון'. חייגתי, ומצד השני של הקו עונה מישהו בשם אריאל, הרגשתי מיד מצורת הדיבור שלו שאני בידיים טובות. הרגשתי את הכנות והיושרה שמילותיו מקרינים, זה נתן בי אמון רב להזמין את המכשיר נייד מרחוק דרך הטלפון ללא ראייתו פיזית. קיבלתי את המכשיר בתוך יום מההזמנה! שירות מדהים! הייתי בטוח שייקח לפחות 3-4 ימים. לאחר שקיבלתי את המכשיר היתה לי איזה תקלה... שלמען האמת עורר בי רגשות מעורבות. הגעתי לחנות ו... מיד כל הרגשות השליליים נעלמו כלא היו!!! פגשתי עוד 2 אנשים מדהימים שי ודניאל, [זוכרים? מלבד אריאל הנחמד ששוחחתי בטלפון] הם דברו בנחת וברוגע, הבינו אותי עד הסוף... ונתנו לי את מלוא תשומת הלב כאילו אני הלקוח היחיד שלהם. וללא כל סחבת וללא טענות שונות ומשונות שאני רגיל לשמוע בחנויות אחרות (לדוגמה; זה קרה אצלך! אתה אשם!...) פשוט הוציאו מכשיר אחר והחליפו לי. ושחררו אותי לדרכי לא לפני שהכניסו לי נרתיק לנייד וכיסוי מסך בחינם! פשוט... אין מילים! לא מצאתי עוד חנות בישראל עם שירות כל כך גבוה ואיכותי שכל הצוות הם אנשים ישרי לב! תמשיכו בדרך הזו... והלוואי שכל החנויות והבעלי עסקים ילמדו מכם כיצד להתייחס ללקוחות! אברהם ש.

חוות הדעת עזרה לכם?
Uri
Uri
23.10.2018
מוצר שנרכש: LG G6 + LG Wine

חייב לפרגן מעומק ליבי לסמייל פון כי אחרי שנכבתי במס' חנויות הגעתי לפה והוקסמתי לגלות חבר'ה שבאים לעבוד, לשרת, לעזור ולהתפרנס! כל שאלה שלי נענתה במקצועיות, העברת נתונים נעשתה במקצועיות והאווירה בחנות היא כיף לא רגיל. בואו בהמוניכם!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Michal
Michal
20.10.2018
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי S7 SM-G930F

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ כדי לרכוש נייד חדש, ונדהמתי מהשירות האדיב והמדהים של המוכר אריאל. הסבלנות והמקצועיות לא מובנים מאליו כלל. אריאל הדריך אותי ועזר לי עם התקנת הסים, שחזור הגיבוי של הנייד הישן והאבוד. אין עוד בתי עסק כאלה ישרים בארץ. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
Reut
Reut
16.10.2018
מוצר שנרכש: iPhone 8+

חנות קטנה ומטריפה עם חווית קניה מיוחדת זיכו אותי בהגינות רבה על המכשיר הישן ולא היו קטנוניים על דברים וצ׳ופרים קטנים אחזור בעתיד ואמליץ עליהם

חוות הדעת עזרה לכם?
yorik1
yorik1
12.10.2018
מוצר שנרכש: lg k10

כיף אמיתי! כל כך הוגנים שקשה למצוא עסקים כאלו במחוזותינו. קנייה טובה בזכות סובלנות אין סופית והסבר נבון. עלו והצליחו

חוות הדעת עזרה לכם?
שיווק השומרון
שיווק השומרון
21.09.2018
מוצר שנרכש: אלג'י ג'י 6

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ ולא התאכזבתי לאחר התייעצות עם אריאל המוכר וסובלנות אין סופית מצידו הגענו למסקנה שהמכשיר שבחרתי בו הוא הכי המכשיר שהכי מתאים לצרכיי וחשוב להדגיש שלמרות עומס האנשים שהיו בחנות קיבלתי יחס ממש אישי ולא ניסו להוציא ממני עוד כסף על אביזרים ודברים שלא נחוצים לי

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
17.09.2018
מוצר שנרכש: Galaxy A6 Plus

הגעתי לחנות דרך המלצות ולא התאכזבתי. שירות נפלא ומחירים הוגנים ממליץ לכולם ואחזור בעתיד. ממליץ מאוד על שי

חוות הדעת עזרה לכם?
שלמה
שלמה
14.09.2018
מוצר שנרכש: LG G6

גולשים יקרים הייתי מרוצה מאוד מהשירות של "סמייל פון" בעת קניית המכשיר וגם לאחריו. משבר מסוים אירע בשל התנהלות היבואן, דבר שעיכב את המכשיר שרכשתי במעבדה. משהבין בעל החנות את עומק הבעיה, הוא נרתם לפתרונה המיידי, לשביעות רצוני.

תגובת החנות

מוזר לנו העניין בבירור ממול הלקוח. שנה טובה!

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון