
חווית קניה לא כל כך חיובית , כולל את השרות של טכנאי ההתקנה . בעבר רכשתי מוצרים חשמליים מקרר תנור אפיה וכשביררתי אם הם מפנים את המוצר הישן ענו לי בחיוב באו ניתקו מהחשמל או מהגז ולקחו את המוצר ללא תנאים כלשהם . המשווק מתברר הוסיף כתנאי ללקיחת המוצר הישן שעליו להיות מנותק מהחשמל( שאת זה אין לי בעיה לבצע) ולהביא אותו עד קרוב לדלת היציאה מהדירה!!!! יכול להיות שלכל אחד אחר אין בעיה לבצע זאת אבל במקרה שלי כשמדובר במכונת כביסה אין לי את הכח הפיזי לנתק אותה ממקור המים ולהזיז אותה עד לדת היציאה. אני מאמינה שאני ודאי לא האדם היחיד שלא יכול לבצע זאת . כשהמובל הגיע שאלתי אותו לגבי פינוי המכונה הישנה ענה לי שהוא רק המוביל!!! בדיעבד התברר לי שאם הייתי משלמת סכום כלשהו היה מפנה את מכונת הכביסה. בהמשך נאמר לי שהטכנאי של חברת היבוא קלינטון יהיה מוכן רק להזיז את מכונת הכביסה ממקומה כדי לפנות מקום למכונה החדשה תמורת 100 שח!! החלטתי להזמין מוביל שיפנה את מכונת הכביסה תמורת אותו סכום. \העברתי מייל לחברה המשווקת עם קישור לחוק פנוי מוצרים חשמליים לא קיבלתי שום תגובה מהם. בנוסף היבואן שקבע שהטכנאי יגיע בין 9 ל 13.00 לא היה זמין כשניסיתי לברר אחרי שעה אחת האם יש בעיה עם הטכנאי הטלפון נותק בכל פעם בעיה עם המרכזיה שלהם . הטכנאי התקשר בשתיים וחצי להודיע שהוא מאחר! התפלא שלא התקשרו אלי מהמשרד. זה פחות או יותר חווית הקניה שלי מקווה מאד שלא אזדקק לשרות דומה בעתיד..























