
חווית שירות מהטובות ביותר, הדיו נשלח בזמן אך לא הגיע ליעדו, כנראה הלך לאיבוד בדואר, אחרי שיחה קצרה ותיאור הבעיה הם הציעו לשלוח לי שוב על חשבונם ועם שליח עד הבית את הדיו, שאכן הגיע. את הבירור מה קרה מול הדואר עשו הם ולא הייתי צריך לבזבז את זמני בנושא, בקיצור 5 כוכבים פלוס!














