
they have no service didnt have product and did not send any email or clarify that they would not be sending us anything until we were waiting to hear from the delivery guy

they have no service didnt have product and did not send any email or clarify that they would not be sending us anything until we were waiting to hear from the delivery guy

שילמתי ונאמר לי תאחר שהתשלום ירד שאין את המוצר במלאי. ביקשתי החזר. אני מחכה להחזר 12 יום, התקשרתי 3 פעמים ונאמר לי שיחזרו אלי / תתקשרי ל זה ולזה..ובתכלס אין כסף. אם המוצר לא במלאי הם לא צריכים לפרסם או ו או לפחות להחזיר את הכסף מהר. זה תופס לי מסגרת אשראי ושבועיים אני בלי מכונת כביסה ולא יכולה לקנות חדשה כי הם לא מחזירים את הכסף. לא מומלץ להתעסק עם החנות הזו

אחלה שירות, תודה לאיש מכירות גיא. הגיע מהר ואפילו שידרג לאינברטר תודה רבה ערן ביי

הייתה לי תקשורת מעולה עם מאיר. לאחר שקראתי ביקורות בארץ ובחו"ל החלטתי לרכוש את המכשיר. המחיר של דיגיטל אלקטריק היה הכי זול שמצאתי לאותו דגם. הייתה לי רתיעה מסוימת מהובלה למרות שהייתה בחינם. החלטתי לבוא, לראות, לשלם, לקחת. הנסיעה לקחה שעה הרכישה 10 דקות. החזרה עוד שעה. תוך שעתיים וחצי היה לי תנור חדש מותקן ועובד. מושלם. תודה למאיר על האדיבות והזמינות. בלי ספק אחזור.

רכשתי תנור בנוי גורנייה בערב חג הפסח (הסאוטר בדיוק סיים את חייו באמצע האפייה לסדר הפסח - יום שני). ביום חמישי, בדיוק בתום החג הראשון התנור החדש כבר סופק. שירות מעולה מחיר הוגן מוצר מעולה. ככה צריך לעבוד !!!. זו היתה הרכישה הראשונה שלי בחנות של "דיגיטל אלקטריק". הם בפירוש הוכיחות את עצמם באמינותם. ברור שגם ברכישה הבאה אפנה קודם כל לחנות הזו. שאפו !!!!

ממליץ בחום ממש על החנות, הייתי שם קניתי כמה מוצרים וקיבלנו שירות מעל ומעבר ממאיר, בחור מקסים שממש יצא מגדרו ועשה הכל כדי שנצא מהחנות בהרגשה טובה הכל לפי שביעות רצונינו. תודה גדולה לדיגיטל אלקטריק, ותודה ענקית למאיר על חווית קניה שבהחלט נשמח לשוב ולחזור לשם

רכשתי מכונת כביסה ואני מאוד מאוד מרוצה מכל חווית הקנייה. כעבור יומיים המכונה הגיעה, המובילים אמיל ואבנר היו אדיבים ונחמדים מאוד. ממליצה בחום על החברה שנותנת שירות יוצא דופן.

קניתי מיקרוגל בנוי , המוצר לא תקין מהיום הראשון - צג שעון לא תקין . בתגובה המוכר בשם בורה מסר שזה מיקרוגל ולא שעון ולכן זה לא תקלה ניתק את השיחה.

הזמנו מהם כמה מוצרי חשמל. שירות מהיר ומצויין!!! גיא בחור מקסים עם תודעת שירות גבוהה!! מומלצים מאוד!!

שלום, המוצר שרכשתי עדיין חדש כך שאי אפשר לתת חוו"ד על המוצר אבל על החנות, השירות ועל יובל אני בהחלט יכול להמליץ. רכשתי את המוצר אחרי השעה 16:00 וכבר למחרת בצהריים המוצר הגיע אליי. שירות, אדיבות ומחיר מעולה.

גיא נתן שירות מדהים ועזר בכל מה שצריך! המשלוח הגיע תוך יום (הזמנה בחמישי, הגעה בראשון) וחברת השילוח התקשרה 40 דק' בדיוק לפני להגיש שהיא בדרך.

רכשנו טלויזיה סמסונג. הטיפול היה מקצועי, מהיר, משלוח הגיע לאחר יומיים. קבלנו מענה לכל שאלה מהצוות של דיגיטל אלקטריק. שירות כמו שצריך, ראוי להערכה

שירות אדיב, מחירים מעולים, ואספקה במהירות הבזק! ממליץ בחום! תודה מיוחדת לאופיר על היחס האישי

גם החנות הזאת עושה את הטריק של למכור מוצר שלא נמצא במלאי ולנסות למכור מוצר אחר טרם ההזמנה נאמר לי שהמקרר במלאי. אחרי שביצעתי את ההזמנה הוצע לי מקרר אחר של יצרן אחר בתוספת 300 ש"ח. סירבתי. יום למחרת הוצע לי אותו מקרר שביקשתי אבל מייבואן רשמי בתוספת 300 ש"ח וגם נאמר לי שהמקרר שהזמנתי לא נמצא במלאי ויגיע אליי "לפני החג". סירבתי וביקשתי לבטל את ההזמנה. בהמשך, אחרי שעה של התכתבויות בוואטסאפ שאני מבקש לקבל אישור לביטול ההזמנה הוצע לי מקרר מייבואן רשמי ללא תוספת תשלום אבל התעקשתי לבטל את ההזמנה כי מבחינתי מדובר במוכר לא אמין.

שיח ברור, הסבר מקצועי ואחלה מחירים המשלוח מגיע מהר והמבחר מאוד גדול של מוצרים. ממליץ בחום

מודה לגיא שנתן שירות אדיב ביותר ומקצועי. המדיח הגיע ביום למחרת ההזמנה. ממש לא מובן מאליו. ממליצה בחום!

היתה התחלה קשה (: אבל בסוף הצלחנו! תודה רבה לגיא שטיפל ודאג לי לאורך הדרך כדי שאצא סופר מרוצה! תודה רבה על הטיפול המסור!

שירות מקצועי. יחס אדיב מאוד. מכונה מצויינת עובדת טוב שקטה מהירה יש מלא תוכניות מומלץ בחום

הזמנתי תנור ובסוף זה לא הגיע לא יודיע למה , פשוט שירות הכי גרוע שנתקלתי בו עד עכשיו דיברתי איתם 4 פעמים לפחות ובסוף התשובה היא נחזור אליך בודקים וחוזרים אבל אחרי 4 נסיונות אף אחד לא חזור , בושה של שרות , לא להתקרב לחנות בסוף נאלצתי לחסום התשלומים רק דרך הכרטיס האשראי

שירות מעולה יחס אישי הזמנתי מדיח הגיע אלי תוך יומיים עזרו לי עם התאום התקנה ביעילות ובמהירות! מומלץ מאוד!!!

רכשתי מדיח דרך גיא מ-DigitalElectric ואני מרוצה מאוד מהשירות מעל המצופה שלו ומהמקצועיות, שלא נדבר על מהירות המשלוח.. החבילה נמסרה למחרת. כל הכבוד 👏👏👏

אין לי מילים! שירות פשוט יוצא מן הכלל. ביצעתי הזמנת תנור בצהריים, קיבלתי אותו למחורת בבוקר. גיא עונה תוך כמה שניות לכול הודעה וטלפון ודואג לתת שירות על הצד הטוב ביותר. אני בהחלט ממליצה לקנות את המוצר הבא שלכם מהחנות הזאת! אני הפכתי ללקוחה קבועה.

תודה רבה על מענה מהיר סיפוק סחורה בזמן מאוד קצר מחיר הכי נמוך יחס מהםם תודה רבה לגיא תמיד עונה ודואג שהכל בסדר