
קניתי מקרר וסופק לי הבית תוך יומיים לאחר שביקשתי והסברתי למוכרן כמה זה חשוב לי ושאני בלי מקרר... המון תודה צוות מדהים והמובילים גם היו מעולים תודה רבה לכם

קניתי מקרר וסופק לי הבית תוך יומיים לאחר שביקשתי והסברתי למוכרן כמה זה חשוב לי ושאני בלי מקרר... המון תודה צוות מדהים והמובילים גם היו מעולים תודה רבה לכם

אחלה שירות רכשנו טלוויזיה 55 אינץ וגם מאוורר מגדל בעלי אסף מהחנות ברמלה יום למחרת לסיכום מחיר טוב תודה ממליצה מאוד על פירסט פרייס

בהמלצה של אחי כלקוח מרוצה שלכם צלצלתי לחנות והתעניינתי בשואב אבק דייסון ענו לי ונתנו לי הסבר מפורט ומקצועי על ההבדלים בן הדגמים וגם מחיר מיוחד שמחה ששמעתי להמלצות אני מאוד מרוצה ואמשיך לקנות עוד אצלכם תודה רבה

קניה חוזרת שלי בחנות כמובן כמו פעם שעברה קיבלתי שירות ומחירים יוצאים מן הכלל לאחר סקר שביצעתי מפנקים גם במתנות ממליץ בחום רב כמובן תודה ענקית לאלי על ההמלצות והמקצועיות

התענינתי במדיח צר צלצלתי לחנות המליצו לי על מדיח אלקטרולוקס כתושב דימונה הופתעתי ממהירות ההובלה הגיע לפני הזמן שהתחיבו גם דאגו לי להתקנה מהירה שירות טוב אמינים ומאוד אטרקטיבים

הזמנץי 7 טלווזיות 32 אינץ הכל הותקן ועובד מצויין אמינים מאוד כל ההבטחות התקימו חווית רכישה טובה מאוד כמובן שאחזור לרכוש עוד בעתיד

קניתי מהם שואב אבק שוטף של מידאה לאחר שהמליצו עליו בחנות ו..וואלה שיחקו אותה!! אחלה שואב אחלה המלצה ואחלה צוות !! תודה רבה לכם

קניתי מכונת כביסה האספקה הייתה זריזה צוות שירותי ואדיב ענו לי בסבלנות על כל השאלות ונתנו לי הרגשה של בית מעכשיו אדע תמיד לאן לחזור

אני רוצה לשבח את החנות. שירות מעל המצופה קניתי מזגן וכבר באותו היום אספתי אותו! נתנו לי מחיר מעולה עזרו לי להעמיס אותו לאוטו בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ

נציג החנות מאוד שירותי ואדיב דאג לי למחיר מיוחד וגם עזרו לי לתאם הובלה המקרר הגיע לאחר 3 ימים שיותר מאוד אמין ממליץ !!!!!

מוצר שהזמנתי לא סופק בזמן. כשבדקתי אפשרות לביטול עיסקה אחד הנציגים בשם אלי דיבר איתי באופן חצוף ואיים לחייב אותי בדמי ביטול, למרות שעבר רק שבוע מאז העיסקה והמוצר לא הגיע. בהמשך הבטיח לשלוח פרטים לגבי העיסקה, מספר משלוח..., לא שלח כלום. כל הפניות שלי בווטסאפ לא נענו. באחד הפעמים הצלחתי לדבר עם נטנאל. בחור נחמד ביותר. עונה לשאלות ומנסה לעזור. ברגע שזה נודע לאלי, לקח ממנו את הטלפון, כעס עלי, טען שרק הוא מטפל בשרות לקוחות ובסיום, אותו אלי אמר לי שאני לא אתקשר אליהם יותר. בקשתי לקבל חשבונית רכישה, שלחו לי בפורמט כזה שאיאפשר לפתוח אותו. כך שאסמכתא היחידה שיש לי, זה חיוב באשראי. אין לי חשבונית!!!! לא ממליצה על חנות הזו.

הזמנתי מזגן ביום א.התקשרתי לחנות לוודא את ההזמנה. ביום שלישי מתקשר משה להגיד לי שאין במלאי.והציע לשדרג למזגן אחר שלא מתאים לי ..לא בגודל..לא במחיר.נכון להיום המזגן שהזמנתי מופיע באתר שלהם..אני מבינה מהחוות דעת שיש פה שהסיפור חוזר על עצמו. זה לא חוקי לפרסם מוצר שאין המלאי. דרג אגב... התקשרתי לעוד חנוית בזאפ..עם אותו תרגיל. מפרסמים..אין במלאי..רוצים לשדרג..יותר כסף. לטיפולכם..אתר זאפ. בזבסתי זמן יקר בהמתנה למוצר שמאוד הייתי צריכה

קיבלתי שרות מבחור בשם נתנאל בחור שרותי אדיב ומיקצועי רכשתי את מכונת הכביסה שהגיעה למחרת ממליץ בחום על החנות ועל נתנאל בפרט

שירות מעולה מענה אנושי ומקצועי הגיעו תוך פחות מ48 שעות גם המובילים היו מעולים ומאוד שירותים

פעם שנייה שאני קונה מהם ואף פעם לא מאכזבים בטוח שאשוב לפעם השלישית תודה רבה לכם צוות נהדר ומדהים

אלופים הגיעו בזמן שקבענו לאחר סקר שוק קיבלתי את המחיר הכי טוב תנאי תשלום מצוינים גמישות בהובלה !! חנות מצוינת ואטרקטיבית.

הזמנתי 2 מזגנים והסתבר שהדגם שהזמנתי אזל אצל הספק. לאחר שפניתי למשה מהחנות ״פרסט פריים״ ,משה הציע לי מזגן יותר מתקדם עם אחריות -5 שנים בתוספת סימלית למחיר וסיפק לי את המזגנים האלטרנטיבים מיידית, לשביעיות רצוניי המלאה !! ממליצה לעשות עסקים אם אנשים שלוקחים אחריות ודואגים ללקוח!

בעל הבית רגיש וטוב לב לאחר תקלה שהובילה לעיכוב במשלוח פיצה אותנו בצורה מכובדת מאד

הזמנתי מקרר. לא היה אותו במלאי ואז דחפו לי מקרר אחר יקר יותר (התרגיל הידוע) . הם הודיעו לי את זה אחרי יום וחצי מההזמנה הראשונה, ובגלל שהייתי לחוץ בזמן הסכמתי. הבטיחו לי שהמשלוח יגיע עד יום חמישי ואולי אפילו ביום רביעי. ביום חמישי לא הגיע המשלוח. עשיתי הרבה טלפונים ובכל פעם מבטיחים לי ש"הם על זה". לא הגיעו. ביום ראשון שלאחריו הבטיחו שיבואו בין 2ל-4 אחר הצהריים אבל הגיעו בשבע. עשיתי הרבה טלפונים, והם לא תמיד זמינים. לא נתתי את הדרוג הכי גרוע, כי המוכרים בחנות היו נחמדים כלפי חוץ. עם זאת, הזמינות בטלפון, האיחור במשלוח והתרגיל של לדחוף מוצר חדש הורידו את הציון. שקלתי לתת להם עוד חצי נקודה, אבל בגלל שהמשלוחן הבטיח פיצוי ולא הביא אותו, החלטתי לתת שתי נקודות, וגם זה יותר ממה שמגיע להם. הם לא הכי גרועים שיש אבל עדיף לקנות בחנויות אחרות עם דרוג גבוה לתקופה האחרונה.

הזמנתי לפני חמישה ימים מייבש כביסה באתר. ההזמנה הוצגה בדף בהצלחה. לאחר שחמישה ימים לא התקשרו או שלחו אימייל יצרתי איתם קשר ואז נוגע לי שההזמנה נמצאת המצב של "נכשל" ואין להם את המןצר במלאי. סתם חיכיתי שבוע. לא חייבו אותי.

נתנאל, בחור נעים וזמין תמיד בטלפון, הציע דגם יותר מתקדם ממה שביקשתי באותו מחיר. הספקה הייתה מהירה. מה שהתאכזבתי מהמתקין. כשהטלוויזייה החדשה לא התאים לקיר, ביקשתי שירכיב את הישנה לקיר, ואת החדשה להניח על השולחן. אז הוא ביקש מחיר כפול (250x2). בסוף בלית ברירה שילמתי 450 ש"ח וגם לא קיבלתי חשבונית.

חוויית קניה גרועה ביותר! רכשתי 3 מוצרים. באתר כתוב שזמן האספקה הוא עד 5 ימים וכך גם הבטיחו לי בטלפון. לאחר כמה ימים של עיכוב באספקה והרבה טלפונים לחנות, קיבלתי מהם את המספר של חברת השליחויות. בחברת השליחויות טענו שהמוצרים עדיין לא הגיעו אליהם. היתה לי הרגשה שלא טיפלו בהזמנה שלי במשך שבוע וחצי ולא שלחו את המוצרים. לאחר יומיים (כעבור שבועיים מההזמנה) הגיעו שני מוצרים. המוצר השלישי הגיע כעבור חודש מההזמנה!! את החשבונית קיבלתי כעבור חודש נוסף של טלפונים לחנות.

תענוג לקנות בפירסט פרייס . עשיתי הזמנה באינטרנט המחיר היה הכי זול ! מיד קיבלתי טלפון לאימות פרטי משלוח והסבר על המכונת כביסה . עמדו מעל הצפיה של זמני אספקה מהיר מאוד . הופתעתי לטובה ממליצה מאוד על החנות ❣️

התעניינתי ברכישת טלוויזיות ענו לי בטלפון הציעו לי כמה אופציות הגעתי לחנות ברמלה ואספתי את הטלוויזיות שירות ואמינות ברמה גבוה יחד עם זאת מחירים מאוד אטרקטיביים .

חנות אמינה מאוד קיבלתי שירות מעולה הזמנתי טלפונית ענה לי מושיקו נציג מכירות מעולה נתן לי מחיר ושירות מעל המצופה הזמנתי מזגן 2.5 כ"ס והגיע לאחר יומיים ממליץ מאוד