מפרסם ב-zap מאז 2009

‎אולטק‎ ‏(AllTech) - עמוד 4

משחקי מדע וטבע ומתנות ייחודיות (פתח תקווה)

- / 5
נמצאו 140 חוות דעת גולשים על אולטק
natiy
natiy
11.01.2015
מוצר שנרכש: ממתג וידאו 20755

היי הייתי חייב פתרון לחבר בין כמה מכשירי ווידאו לטלוויזיה אחת התקשרתי וענה לי נציג בשם ירון הצגתי לו את בעייתי הוא מיד ידע להפנות אותי למוצר באתר שעלי לרכוש לאחר הרכישה הייתי צריך הסבר קטן הרמתי טלפון ומיד עזרו לי תודה רבה אולטק

חוות הדעת עזרה לכם?
אייל
אייל
08.01.2015
מוצר שנרכש: כרטיס רשת WF2505

המוצר הגיע תוך שבוע בדואר רשום (זמן סביר ביותר). הגיע המוצר שהזמנתי ואני מרוצה ממנו מאוד. התשלום באמצעות פייפאל היה נוח ומהיר. בד"כ אחרי הזמנות באינטרנט אני מקבל טלפון משירות הלקוחות של החברה, שמודיע שהמוצר בדרך (או שלא, כי אין במלאי, או שמנסים לדחוף מוצר אחר) הפעם חוויית הקניה מבחינתי הייתה טובה מאוד! אוטומטית וחלקה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Porky
Porky
01.01.2015
מוצר שנרכש: אביזרים לאופניים LED 3W

הזמנתי פנס לאופניים לפני שבועיים שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. הפנס נשאר תקוע בסניף הדואר בפ"ת וניסיתי במשך 3 ימים (!) ליצור קשר עם החנות ללא מענה באף אחד מהשלוחות. בקיצור, לא ממליץ לרכוש מהחנות הזו.

תגובת החנות

אנו מצטערים לשמוע על החוויה השלילית של הלקוח. עם זאת הדבר אינו נובע משירות או יחס גרוע שלנו! המשלוח נתקע בדואר ישראל ואין לנו על כך שום שליטה. לגבי המענה של שירות הלקוחות - הלקוח ניסה ליצור עמנו קשר בזמן ספירות המלאי של סוף השנה והחנות הייתה סגורה למשך 3 ימים! הודעה פורסמה על כך באתר. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק שירות טוב והוגן!

חוות הדעת עזרה לכם?
אפרת
אפרת
29.12.2014
מוצר שנרכש: סמן לייזר PP-1000

סה"כ אני מרוצה מהשירות, המשלוח הגיע מהר למדי, המחירים נוחים והממשק של האתר קל ונגיש ונוח לשימוש, ופשוט מאוד לבצע את ההזמנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
zohpel
zohpel
15.12.2014
מוצר שנרכש: פנס 24 לדים לתאורת חרום ונסיעות 5974

המשלוח הגיע בזמן והפריט תאם במדוייק את הצילום באתר והתכונות. המעקב אחר הפריט בעת המשלוח היה נוח וידידותי. צורפה חשבונית מתאימה וברורה. אין ספק שאשוב ואקנה אצל משווק זה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יניב אבידן
יניב אבידן
10.12.2014
מוצר שנרכש: נרתיק ספר לגלקסי נוט 4 N910

מוצר טוב ואיכותי. תואם בדיוק את מה שמוצג באתר. מחיר הוגן ואספקה מהירה. איתור באתר + הרכישה עצמה קלה ונוחה. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
TaliM
TaliM
16.11.2014
מוצר שנרכש: נרתיק לטאבלט GAKAXY NOTE 10.1 GT-N8000

המוצר שרכשתי באתר לא הגיע. שבועיים לאחר הרכישה התקשרתי לחנות לברר מה קורה. נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי. מילא שלא הודיעו לי על כך, אבל מדוע לא החזירו את התשלום? נאמר לי שניסו להתקשר אלי ולא הצליחו (כמובן שגם לא הצליחו להשאיר הודעה במענה הקולי). כשביקשתי החזר, אמרו שיינתן תוך 10 ימי עסקים. אני מקווה שיעמדו בהבטחה זו, למרות שזה אומר שנתתי להם "הלוואה" ל-25 ימי עסקים, ללא כל תמורה.

חוות הדעת עזרה לכם?
aviel
aviel
25.08.2014
מוצר שנרכש: נרתיקSony Xperia Z2 10.1 20705

חברה אמינה. משלוח מהיר. הזמנתי נרתיק שחור לטבלט . התקשרו להודיע שאין בצבע שחור. היות ולא רציתי לחכות למשלוח הבא הזמתי בצבע לבן. הגיע בלי בעיות . סה"כ מוצר טוב ולצבע התרגלנו. בקיצור- הכל טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
kobi
kobi
17.07.2014
מוצר שנרכש: סוללות נטענות 2800

הזמנתי מחנות זו סוללות נטענות של פורום בקיבולת של 2800, וקיבלתי סוללות של spotline בקיבולת שונה. קניתי סוללות מפירמה זהה וקיבולת זהה לצורך הטענה במטען המאפשר הטענה של כל הסוללות ביחד. החנות שלחה את סוללות מפירמה שונה מבלי לידע אותי כלל בקשר לעניין. על אחת כמה וכמה, בחשבונית מצוין כי סוללות מסוג forum בקיבולת שהייתי צריך, אך הסוללות באותה חבילה שונות. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החנות בעניין, אך נתקלתי בהתעלמות.

תגובת החנות

1. הלקוח הזמין סוללות נטענות 2800Ma. עקב חוסר זמני במלאי קיבל הלקוח סוללות בעלות עוצמה גבוהה יותר 3000Ma ללא תוספת תשלום אף על פי שסוללות אלו יקרות יותר . 3. נעשו מספר ניסיונות ליידע את הלקוח אשר לא צלחו עקב חוסר מענה בנייד. 4. לא נרשמה כל פניה מאת הלקוח- איננו מתעלמים מפניות הלקוחות ומנסים לשרתם על הצד הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
04.07.2014
מוצר שנרכש: נרתיק לסמסונג טאב פרו T320

אתר מסודר עם מפרט ברור. הזמנה נוחה מאד דרך האתר. עוד באותו יוםמספר דואר רשום הגיע למייל . אספתי את המוצר מהדואר שלושה ימים אחרי זה. הזמנה, חלקה, פשוטה מדוייקת בדיוק הנרתיק שהזמנתי, צבע וסוג שרציתי בלי סיבוכים, טלפונים לשירות לקוחות ותיסכולים. ככה אתר אינטרנט צריך לנהוג.

חוות הדעת עזרה לכם?
ניב קוממי
ניב קוממי
22.05.2014
מוצר שנרכש: נרתיק לטאב 3 P5200

פעם ראשונה שאני קונה באתר אולטק. ביצעתי הזמנה באתר,קיבלתי אישור הזמנה מסודר במייל כולל פרטי ההזמנה ומחיר. לאחר מכן מספר דואר רשום הגיע לי למייל. המוצר הגיע מהר כמובטח. (אם הייתי יודע שיש כזה תור בדואר הייתי מזמין שליח.) המוצר עונה על מה שציפיתי. הייתה חוויה טובה לקנות מהאתר. הם קיימו כל מה שהיה כתוב...

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
21.03.2014
מוצר שנרכש: בידורית מדונה MP-1716

כבר בשיחת הטלפון החנות מצאה חן בעיניי. התלבטתי בין שני מוצרים שראיתי באתר, דיברתי עם ירון וקיבלתי יעוץ מקצועי ביותר. כעבור שעה הגעתי לסניף, ושוב ירון היה סבלני ומקצועי וייעץ לי גם לגבי תושבות לסמארטפון שהתעניינתי לגביהן (למרות שבסוף לא קניתי). המוצר שכן קניתי עובד מצויין ומבצע את כל מה שהמוכר הבטיח. לסיכום - אני ממליץ בחום לכולם לקנות באולטק!

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל
ישראל
22.01.2014
מוצר שנרכש: סטרימר neo X7

חנות מקצועית! אנשי שירות שהם גם אנשי מקצוע שלא רק מדקלמים מהכתוב. יודעים את העבודה ויודעים לענות תשובות ולתת תמיכה טכנית שלי זה מאוד חשוב. קניתי מוצר מורכב וגילית שאני לא לגמרי יכול להתמודד לבד. השקיעו בי זמן ועזרו לי לאורך כל התהליך. חוץ מזה נחמדים ואדיבים. מהירים ביותר! מוצר הגיע תוך יום בלבד!!! ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Ori
Ori
28.11.2013
מוצר שנרכש: מחזיק טלפון ?

הקניה הייתה נוחה, המחיר היה סביר. המוצר הגיע תוך זמן סביר, מספר ימים. קיבלתי אימייל עם מס' מעקב של דואר ישראל. סך הכל, כמו שצריך להיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
יריב
יריב
15.11.2013
מוצר שנרכש: שלט למצגות 4gb

תהליך ההזמנה היה קל וברור, השלט נרכש בפייפאל. מייל עם מספר הזמנה נשלח תוך דקות. המשלוח הגיע תוך מספר ימים מועטים לסניף הדואר. הזמנה חלקה ללא שום בעיות

חוות הדעת עזרה לכם?
גלעד
גלעד
16.09.2013
מוצר שנרכש: נגן MP3 free motion

רציתי נגן mp3 ספורטיבי כמתנת יום הולדת לחבר. הייתי חייב את זה דחוף בגלל שעבדתי עד מאוחר בערב ולא היה לי זמן לצאת ולקנות מתנה. דיברתי עם שירות הלקוחות והסברתי להם את המצב. הציעו לי משלוח מהיום להיום. חששתי שלא יגיע המוצר וכך אשאר ללא מתנה לחבר. הנציג בשם אלכס התחייב שהמוצר יגיע בזמן ושלא אחשוש. המוצר הגיע לאחר כ4 שעות עם שליח על אופנוע למקום עבודתי. המוצר מצא חן בעיני החבר ואני מרוצה מהשירות והאמינות שעליו הם התחייבו. הם היו אחלה. בטוח שאקנה מהם עוד דברים בהמשך..

חוות הדעת עזרה לכם?
HAIP
HAIP
20.08.2013
מוצר שנרכש: משדר FM לרכב 2532

הגעתי לאתר אולטק דרך זאפ. עשיתי הזמנה באתר. תהליך ההזמנה היה נוח. כיוון שזה לא רחוק ממקום מגוריי ביקשתי איסוף עצמי. למחרת בבוקר התקשרו והודיעו לי שהמוצרים שהזמנתי מוכנים. הגעתי לחנות ואספתי את המוצרים- משדרי אפ. אם לרכב. קיבלתי הסבר קצר מהמוכר האדיב, יש לומר, על אופן הפעלת המשדר. המשדרים היו טובים ועבדו יופי אך משדר אחד לאחר חודשיים התחיל לזייף. חזרתי לחנות. בדקו לי במקום את המשדר וראו שאכן הוא לא כלכך תקין. החליפו לי אותו במשדר חדש לגמרי בלי לנסות להחמק או לטעון טענות משונות כמו שכל אחד מכיר כאשר הוא נתקל בבעיה מסויימת מול העסקים בארץ. יצאתי מרוצה גם מהקניה וגם מהשירות לאחר הקניה. בהחלט ממליץ על חנות זו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יורם פוזנר
יורם פוזנר
13.08.2013
מוצר שנרכש: דיבורית בלוטוס gbc-1000

מעבר לכל שירות מצויין! זאת לי פעם ראשונה שאני מעלה חוות דעת לאתר. לפעמים חשוב לפרגן למי שבאמת מתאמץ כדי שימשיכו בעבודה הטובה ויקבלו עליה הכרה ותודה. רכשתי בחנות דיבורית בלוטוס לרכב. היה נעים לקנות אצלהם! חברה מקצוענים שמקדישים זמן ומתנהגים בנימוס ואדיבות! נתנו לי את כל המידע שאני צריך ועזרו לי באמת לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספי. הרכישה הייתה בפברואר השנה. לפני שבוע הייתה לי תקלה במוצר ופניתי אליהם למימוש אחריות. כמו בפעם הראשונה הם היו נחמדים ולמרות שהדגם שאני רכשתי במקור כבר אזל במלאי הם לא היססו ונתנו לי מוצר חדש טוב ויקר יותר מהמוצר המקורי אשר רכשתי. בקיצור אני מפרגן וכן ירבו נותני שירות כאלו בארצינו! כל הכבוד. מעבר לכך יש להם אתר יפה וחנות שכיף לרכוש בה

חוות הדעת עזרה לכם?
eitan
eitan
04.08.2013
מוצר שנרכש: נרתיק עור לסלולרי 1904

כתוב בחשבונית שמדובר בנרתיק עור איכותי. הלכתי לא על המוצרים הזולים אלא על מוצר שבמחיר בו נמכר מצופה להיות באיכות טובה (במחיר של כמעט 100 ש"ח). אחרי כחודשיים בלבד הנרתיק החל להסדק ולאחר מכן נשבר לגמרי עת הגעתי לחנות המוכר טען כי אין כלל אחריות על מוצרים כאלה, וזאת למרות שבעת המכירה טענו כי יש אחריות והבטיחו מוצר באיכות גבוהה. המוכר בשיא חוצפתו הגדיל לעשות ואף הציע לי לקנות כזה חדש בהנחה!!! חנות שאכפת להם מהלקוחות רק כשקונים אצלם מוצר אבל לא כשצריך לתת שירות. לא להתקרב לחנות!

תגובת החנות

הלקוח רכש כיסוי לסלולרי לפני יותר מחצי שנה! לאחר שימוש של יותר מחצי שנה בכיסוי, הופיע הלקוח בחנות כשהוא מתלונן שהכיסוי נסדק לאחר נפילה של הנייד על הרצפה ודרש בחוסר נימוס ובצעקות כיסוי נוסף בחינם! הלקוח נענה בכך שזה תפקידו של הכיסוי, לספוג את החבטה של הנפילה במקום מכשיר הסלולרי וואין אחריות על שבר שגרם המשתמש בכל מוצר ולא משנה מהו המוצר. כל ניסיון להסביר ללקוח בנימוס ובהיגיון את מה שנהיר לרוב האנשים נפל על אוזניים ערלות. אף על פי כן, כדי לרצות את הלקוח ניתנה לו אפשרות לבחור כל כיסוי בחנות ולקבלו בהנחה משמעותית. אך הלקוח לא התרצה ואיים כי אם לא נענה לדרישותיו יפרסם חוות דעת שלילית. עקב התנהגותו חסרת הנימוס של הלקוח ועזות המצח בדרישתו הוחלט לא להיענות לדרישתו.

חוות הדעת עזרה לכם?
יחיאלי
יחיאלי
16.07.2013
מוצר שנרכש: נגני UWATER K8,K7

התעניינתי בנגנים נגד מים. היות ולא היה לי מושג בתחום הנגנים נגד מים התקשרתי לחנות ונעניתי בסבר פנים יפות. הסבירו לי בסבלנות מרבית אני חייב לציין, על ההבדלים בין הנגנים. לבסוף ביצעתי את ההזמנה באתר שהייתה קלה ופשוטה. הנגנים הגיעו לאחר כשלושה ימים לדואר. חווית הקניה מחנות זו הייתה חיובית ביותר. גם המענה הטלפוני, גם ההזמנה וגם המוצרים. תודה!

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
21.01.2013
מוצר שנרכש: מיקרוסקןפ USB 200X2MP

הוזמן בצהריים אחרי שיחת טלפון נעימה, והגיע לבאר-שבע למחרת בבוקר - וברור שהתאמצו בשביל זה, כיון שמשלוחי אותו היום יצאו לפני ההזמנה. לא הבטיחו כל-כך מהר וגם לא לחצתי אבל הביצוע היה מושלם. כל הכבוד וכן ירבו -אבי

חוות הדעת עזרה לכם?
אריה
אריה
20.12.2012
מוצר שנרכש: מכשיר מקליט שיחות USB

מקליט שיחות USB קו אחד ,המכשיר ברמה מעולה,קבלתי אותו מהר מאוד ,שרות מצוין של שרות לקוחות (אסף).תמיכה מעולה של ירון מהתמיכה טכנית. ממליץ בחום על החנות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ישראל משה
ישראל משה
08.11.2012
מוצר שנרכש: משטח למחשב נייד

הקניה באתר קלה מאד לביצוע וניתן שלם בפייפאל. כמו כן המחיר של המוצר היה הכי זול בזאפ. בנוסף הגיע במייל מספר מעקב כולל לינק לשירות "מעקב מישלוחים בדואר".

חוות הדעת עזרה לכם?
רון
רון
17.10.2012
מוצר שנרכש: מפצל לרכב

שירות מהיר. מעקב אחרי המשלוח מגיע במייל עם מספר הרשום. ניתן לשלם בפייפאל. בהחלט אקנה בחנות שוב. יום טוב ונפלא

חוות הדעת עזרה לכם?
ערן
ערן
18.08.2012
מוצר שנרכש: נגן נגד מים GO 4GB

התארגנו מספר חברים לקנות מתנת יום הולדת לעמית בעבודה. עשיתי הזמנה באתר ובחרתי משלוח מהיום להיום כיון שיום ההולדת של הבחור אמור להיות יומיים לאחר מכן. לאחר מספר שעות התקשרתי לוודא אם המשלוח יגיע אכן מהר. להפתעתי נאמר לי שכבר השליח אסף את ההזמנה והוא בדרך אלינו לספק אותה.באמת, לאחר כ15 דקות הופיע השליח עם הנגן. שירות מפתיע ומהיר ללא עיכובים, בעיות ותירוצים. לא איכזבו. ככה צריך להיות.

חוות הדעת עזרה לכם?
1 2 3 4 5 6
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון