
היי הייתי חייב פתרון לחבר בין כמה מכשירי ווידאו לטלוויזיה אחת התקשרתי וענה לי נציג בשם ירון הצגתי לו את בעייתי הוא מיד ידע להפנות אותי למוצר באתר שעלי לרכוש לאחר הרכישה הייתי צריך הסבר קטן הרמתי טלפון ומיד עזרו לי תודה רבה אולטק

היי הייתי חייב פתרון לחבר בין כמה מכשירי ווידאו לטלוויזיה אחת התקשרתי וענה לי נציג בשם ירון הצגתי לו את בעייתי הוא מיד ידע להפנות אותי למוצר באתר שעלי לרכוש לאחר הרכישה הייתי צריך הסבר קטן הרמתי טלפון ומיד עזרו לי תודה רבה אולטק

המוצר הגיע תוך שבוע בדואר רשום (זמן סביר ביותר). הגיע המוצר שהזמנתי ואני מרוצה ממנו מאוד. התשלום באמצעות פייפאל היה נוח ומהיר. בד"כ אחרי הזמנות באינטרנט אני מקבל טלפון משירות הלקוחות של החברה, שמודיע שהמוצר בדרך (או שלא, כי אין במלאי, או שמנסים לדחוף מוצר אחר) הפעם חוויית הקניה מבחינתי הייתה טובה מאוד! אוטומטית וחלקה.

הזמנתי פנס לאופניים לפני שבועיים שהיה אמור להגיע תוך 7 ימי עסקים. הפנס נשאר תקוע בסניף הדואר בפ"ת וניסיתי במשך 3 ימים (!) ליצור קשר עם החנות ללא מענה באף אחד מהשלוחות. בקיצור, לא ממליץ לרכוש מהחנות הזו.
אנו מצטערים לשמוע על החוויה השלילית של הלקוח. עם זאת הדבר אינו נובע משירות או יחס גרוע שלנו! המשלוח נתקע בדואר ישראל ואין לנו על כך שום שליטה. לגבי המענה של שירות הלקוחות - הלקוח ניסה ליצור עמנו קשר בזמן ספירות המלאי של סוף השנה והחנות הייתה סגורה למשך 3 ימים! הודעה פורסמה על כך באתר. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להעניק שירות טוב והוגן!

סה"כ אני מרוצה מהשירות, המשלוח הגיע מהר למדי, המחירים נוחים והממשק של האתר קל ונגיש ונוח לשימוש, ופשוט מאוד לבצע את ההזמנה.

המשלוח הגיע בזמן והפריט תאם במדוייק את הצילום באתר והתכונות. המעקב אחר הפריט בעת המשלוח היה נוח וידידותי. צורפה חשבונית מתאימה וברורה. אין ספק שאשוב ואקנה אצל משווק זה.

מוצר טוב ואיכותי. תואם בדיוק את מה שמוצג באתר. מחיר הוגן ואספקה מהירה. איתור באתר + הרכישה עצמה קלה ונוחה. ממליץ בחום.

המוצר שרכשתי באתר לא הגיע. שבועיים לאחר הרכישה התקשרתי לחנות לברר מה קורה. נאמר לי שהמוצר לא קיים במלאי. מילא שלא הודיעו לי על כך, אבל מדוע לא החזירו את התשלום? נאמר לי שניסו להתקשר אלי ולא הצליחו (כמובן שגם לא הצליחו להשאיר הודעה במענה הקולי). כשביקשתי החזר, אמרו שיינתן תוך 10 ימי עסקים. אני מקווה שיעמדו בהבטחה זו, למרות שזה אומר שנתתי להם "הלוואה" ל-25 ימי עסקים, ללא כל תמורה.

חברה אמינה. משלוח מהיר. הזמנתי נרתיק שחור לטבלט . התקשרו להודיע שאין בצבע שחור. היות ולא רציתי לחכות למשלוח הבא הזמתי בצבע לבן. הגיע בלי בעיות . סה"כ מוצר טוב ולצבע התרגלנו. בקיצור- הכל טוב

הזמנתי מחנות זו סוללות נטענות של פורום בקיבולת של 2800, וקיבלתי סוללות של spotline בקיבולת שונה. קניתי סוללות מפירמה זהה וקיבולת זהה לצורך הטענה במטען המאפשר הטענה של כל הסוללות ביחד. החנות שלחה את סוללות מפירמה שונה מבלי לידע אותי כלל בקשר לעניין. על אחת כמה וכמה, בחשבונית מצוין כי סוללות מסוג forum בקיבולת שהייתי צריך, אך הסוללות באותה חבילה שונות. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות של החנות בעניין, אך נתקלתי בהתעלמות.
1. הלקוח הזמין סוללות נטענות 2800Ma. עקב חוסר זמני במלאי קיבל הלקוח סוללות בעלות עוצמה גבוהה יותר 3000Ma ללא תוספת תשלום אף על פי שסוללות אלו יקרות יותר . 3. נעשו מספר ניסיונות ליידע את הלקוח אשר לא צלחו עקב חוסר מענה בנייד. 4. לא נרשמה כל פניה מאת הלקוח- איננו מתעלמים מפניות הלקוחות ומנסים לשרתם על הצד הטוב ביותר.

אתר מסודר עם מפרט ברור. הזמנה נוחה מאד דרך האתר. עוד באותו יוםמספר דואר רשום הגיע למייל . אספתי את המוצר מהדואר שלושה ימים אחרי זה. הזמנה, חלקה, פשוטה מדוייקת בדיוק הנרתיק שהזמנתי, צבע וסוג שרציתי בלי סיבוכים, טלפונים לשירות לקוחות ותיסכולים. ככה אתר אינטרנט צריך לנהוג.

פעם ראשונה שאני קונה באתר אולטק. ביצעתי הזמנה באתר,קיבלתי אישור הזמנה מסודר במייל כולל פרטי ההזמנה ומחיר. לאחר מכן מספר דואר רשום הגיע לי למייל. המוצר הגיע מהר כמובטח. (אם הייתי יודע שיש כזה תור בדואר הייתי מזמין שליח.) המוצר עונה על מה שציפיתי. הייתה חוויה טובה לקנות מהאתר. הם קיימו כל מה שהיה כתוב...

כבר בשיחת הטלפון החנות מצאה חן בעיניי. התלבטתי בין שני מוצרים שראיתי באתר, דיברתי עם ירון וקיבלתי יעוץ מקצועי ביותר. כעבור שעה הגעתי לסניף, ושוב ירון היה סבלני ומקצועי וייעץ לי גם לגבי תושבות לסמארטפון שהתעניינתי לגביהן (למרות שבסוף לא קניתי). המוצר שכן קניתי עובד מצויין ומבצע את כל מה שהמוכר הבטיח. לסיכום - אני ממליץ בחום לכולם לקנות באולטק!

חנות מקצועית! אנשי שירות שהם גם אנשי מקצוע שלא רק מדקלמים מהכתוב. יודעים את העבודה ויודעים לענות תשובות ולתת תמיכה טכנית שלי זה מאוד חשוב. קניתי מוצר מורכב וגילית שאני לא לגמרי יכול להתמודד לבד. השקיעו בי זמן ועזרו לי לאורך כל התהליך. חוץ מזה נחמדים ואדיבים. מהירים ביותר! מוצר הגיע תוך יום בלבד!!! ממליץ בחום

הקניה הייתה נוחה, המחיר היה סביר. המוצר הגיע תוך זמן סביר, מספר ימים. קיבלתי אימייל עם מס' מעקב של דואר ישראל. סך הכל, כמו שצריך להיות.

תהליך ההזמנה היה קל וברור, השלט נרכש בפייפאל. מייל עם מספר הזמנה נשלח תוך דקות. המשלוח הגיע תוך מספר ימים מועטים לסניף הדואר. הזמנה חלקה ללא שום בעיות

רציתי נגן mp3 ספורטיבי כמתנת יום הולדת לחבר. הייתי חייב את זה דחוף בגלל שעבדתי עד מאוחר בערב ולא היה לי זמן לצאת ולקנות מתנה. דיברתי עם שירות הלקוחות והסברתי להם את המצב. הציעו לי משלוח מהיום להיום. חששתי שלא יגיע המוצר וכך אשאר ללא מתנה לחבר. הנציג בשם אלכס התחייב שהמוצר יגיע בזמן ושלא אחשוש. המוצר הגיע לאחר כ4 שעות עם שליח על אופנוע למקום עבודתי. המוצר מצא חן בעיני החבר ואני מרוצה מהשירות והאמינות שעליו הם התחייבו. הם היו אחלה. בטוח שאקנה מהם עוד דברים בהמשך..

הגעתי לאתר אולטק דרך זאפ. עשיתי הזמנה באתר. תהליך ההזמנה היה נוח. כיוון שזה לא רחוק ממקום מגוריי ביקשתי איסוף עצמי. למחרת בבוקר התקשרו והודיעו לי שהמוצרים שהזמנתי מוכנים. הגעתי לחנות ואספתי את המוצרים- משדרי אפ. אם לרכב. קיבלתי הסבר קצר מהמוכר האדיב, יש לומר, על אופן הפעלת המשדר. המשדרים היו טובים ועבדו יופי אך משדר אחד לאחר חודשיים התחיל לזייף. חזרתי לחנות. בדקו לי במקום את המשדר וראו שאכן הוא לא כלכך תקין. החליפו לי אותו במשדר חדש לגמרי בלי לנסות להחמק או לטעון טענות משונות כמו שכל אחד מכיר כאשר הוא נתקל בבעיה מסויימת מול העסקים בארץ. יצאתי מרוצה גם מהקניה וגם מהשירות לאחר הקניה. בהחלט ממליץ על חנות זו.

מעבר לכל שירות מצויין! זאת לי פעם ראשונה שאני מעלה חוות דעת לאתר. לפעמים חשוב לפרגן למי שבאמת מתאמץ כדי שימשיכו בעבודה הטובה ויקבלו עליה הכרה ותודה. רכשתי בחנות דיבורית בלוטוס לרכב. היה נעים לקנות אצלהם! חברה מקצוענים שמקדישים זמן ומתנהגים בנימוס ואדיבות! נתנו לי את כל המידע שאני צריך ועזרו לי באמת לקבל את התמורה הטובה ביותר לכספי. הרכישה הייתה בפברואר השנה. לפני שבוע הייתה לי תקלה במוצר ופניתי אליהם למימוש אחריות. כמו בפעם הראשונה הם היו נחמדים ולמרות שהדגם שאני רכשתי במקור כבר אזל במלאי הם לא היססו ונתנו לי מוצר חדש טוב ויקר יותר מהמוצר המקורי אשר רכשתי. בקיצור אני מפרגן וכן ירבו נותני שירות כאלו בארצינו! כל הכבוד. מעבר לכך יש להם אתר יפה וחנות שכיף לרכוש בה

כתוב בחשבונית שמדובר בנרתיק עור איכותי. הלכתי לא על המוצרים הזולים אלא על מוצר שבמחיר בו נמכר מצופה להיות באיכות טובה (במחיר של כמעט 100 ש"ח). אחרי כחודשיים בלבד הנרתיק החל להסדק ולאחר מכן נשבר לגמרי עת הגעתי לחנות המוכר טען כי אין כלל אחריות על מוצרים כאלה, וזאת למרות שבעת המכירה טענו כי יש אחריות והבטיחו מוצר באיכות גבוהה. המוכר בשיא חוצפתו הגדיל לעשות ואף הציע לי לקנות כזה חדש בהנחה!!! חנות שאכפת להם מהלקוחות רק כשקונים אצלם מוצר אבל לא כשצריך לתת שירות. לא להתקרב לחנות!
הלקוח רכש כיסוי לסלולרי לפני יותר מחצי שנה! לאחר שימוש של יותר מחצי שנה בכיסוי, הופיע הלקוח בחנות כשהוא מתלונן שהכיסוי נסדק לאחר נפילה של הנייד על הרצפה ודרש בחוסר נימוס ובצעקות כיסוי נוסף בחינם! הלקוח נענה בכך שזה תפקידו של הכיסוי, לספוג את החבטה של הנפילה במקום מכשיר הסלולרי וואין אחריות על שבר שגרם המשתמש בכל מוצר ולא משנה מהו המוצר. כל ניסיון להסביר ללקוח בנימוס ובהיגיון את מה שנהיר לרוב האנשים נפל על אוזניים ערלות. אף על פי כן, כדי לרצות את הלקוח ניתנה לו אפשרות לבחור כל כיסוי בחנות ולקבלו בהנחה משמעותית. אך הלקוח לא התרצה ואיים כי אם לא נענה לדרישותיו יפרסם חוות דעת שלילית. עקב התנהגותו חסרת הנימוס של הלקוח ועזות המצח בדרישתו הוחלט לא להיענות לדרישתו.

התעניינתי בנגנים נגד מים. היות ולא היה לי מושג בתחום הנגנים נגד מים התקשרתי לחנות ונעניתי בסבר פנים יפות. הסבירו לי בסבלנות מרבית אני חייב לציין, על ההבדלים בין הנגנים. לבסוף ביצעתי את ההזמנה באתר שהייתה קלה ופשוטה. הנגנים הגיעו לאחר כשלושה ימים לדואר. חווית הקניה מחנות זו הייתה חיובית ביותר. גם המענה הטלפוני, גם ההזמנה וגם המוצרים. תודה!

הוזמן בצהריים אחרי שיחת טלפון נעימה, והגיע לבאר-שבע למחרת בבוקר - וברור שהתאמצו בשביל זה, כיון שמשלוחי אותו היום יצאו לפני ההזמנה. לא הבטיחו כל-כך מהר וגם לא לחצתי אבל הביצוע היה מושלם. כל הכבוד וכן ירבו -אבי

מקליט שיחות USB קו אחד ,המכשיר ברמה מעולה,קבלתי אותו מהר מאוד ,שרות מצוין של שרות לקוחות (אסף).תמיכה מעולה של ירון מהתמיכה טכנית. ממליץ בחום על החנות.

הקניה באתר קלה מאד לביצוע וניתן שלם בפייפאל. כמו כן המחיר של המוצר היה הכי זול בזאפ. בנוסף הגיע במייל מספר מעקב כולל לינק לשירות "מעקב מישלוחים בדואר".

שירות מהיר. מעקב אחרי המשלוח מגיע במייל עם מספר הרשום. ניתן לשלם בפייפאל. בהחלט אקנה בחנות שוב. יום טוב ונפלא

התארגנו מספר חברים לקנות מתנת יום הולדת לעמית בעבודה. עשיתי הזמנה באתר ובחרתי משלוח מהיום להיום כיון שיום ההולדת של הבחור אמור להיות יומיים לאחר מכן. לאחר מספר שעות התקשרתי לוודא אם המשלוח יגיע אכן מהר. להפתעתי נאמר לי שכבר השליח אסף את ההזמנה והוא בדרך אלינו לספק אותה.באמת, לאחר כ15 דקות הופיע השליח עם הנגן. שירות מפתיע ומהיר ללא עיכובים, בעיות ותירוצים. לא איכזבו. ככה צריך להיות.