
הזמנה פשוטה באתר, משלוח בארץ סביר (דואר ישראל), שירות לקוחות טוב, מוצר אמין, משלוח הגיע תקין. ממולץ

הזמנה פשוטה באתר, משלוח בארץ סביר (דואר ישראל), שירות לקוחות טוב, מוצר אמין, משלוח הגיע תקין. ממולץ

פעמיים הזמנתי מהם ראש דיו ובכל פעם התברר שעשיתי טעות. בפעם הראשונה שלחו לי ראש דיו ריק!!! נאלצתי להחזיר להם אותו בדואר על חשבוני. הם הבטיחו שבהזמנה הבאה יתנו לי זיכוי על המשלוח חזרה. אחרי חצי שנה שוב הזמנתי את אותו המוצר. שלחו לי מחסנית מלאה רק ברבע מהכמות! וכמובן שלא זיכו אותי כמו שהבטיחו. אחרי שנכוותי פעמיים לא מתקרב אליהם יותר!
גולשים יקרים, בפעם הראשונה הלקוח קיבל מחסנית דיו שלא עבדה אצלו, החזיר אלינו קיבל זיכוי עבור המשלוח, בדקנו אצלנו הכול עבד ושלחנו אחת חדשה למרות שהייתה תקינה. לגבי הפעם השנייה הוסבר ללקוח שאין כזה דבר מחסניות דיו "רבע מהכמות", ברגע שמכניסים את הראש דיו למדפסת יש לומר למדפסת (מהסוג הזה של הלקוח) שהוכנס ראש דיו חדש על מנת שמפלס הדיו יעלה חזרה מעלה. לאחר שהוסבר לו הבין וראה שהכול תקין. לא ברורה מדוע העלה חוות דעת זו - אבל שמחנו להעיד על טיב השירות השלנו. בברכה, דיו ישראל

אין מה לציין. הזמנתי במוצאי שבת, קיבלתי ביום ראשון עם שליח לבית. הכנסתי למדפסת וזה עובד( בניגוד לטונר שרכשתי בחברה אחרת ולא עבד). מחיר מצויין

אחרי שנכוויתי מספקי דיו למדפסות אחרים, מצאתי את המקום שממנו אזמין מעתה והלאה. המוכר התייחס ברצינות להזמנה שלי ועשה הכל על מנת שהעסקה תהיה הכי מוצלחת מבחינתי, אפילו אם זה על חשבונו! כל הכבוד לדיו ישראל על היחס והרצינות. כך עושים עסקים, כך נותנים שרות, כך יוצרים אמינות. המוצר מצויין. סוף סוף ההדפסות שלי יוצאות טוב על הדף. תודה!

הזמנה קלה באתר. דיברו איתי באותו היום מהחנות. קיבלתי בדואר תוך יומיים. פשוט, מהיר וללא בעיות. ממליץ לכולם !

המוצר הגיע במהירות כפי שהובטח, מוצר מקורי, כייף לקנות באתרים שמקיימים את המובטח ומספקים מוצרים איכותיים

הזמנתי דיו מקורי של ברודר, הגיע דיו בקרטון של ברדר אבל בפנים אין שום דבר שדומה להזמנות קודמות של דיו מקורי שהזמנו, בלי שום עדות לכך שזה של ברדר. הקרטון היה פתוח והשקית אלומיניום שעוטפת את הדיו היתה מחוררת. פניתי לחנות שיקחו בחזרה את הטונר אבל הם התעקשו לבדוק את זה קודם, במהלך מספר שעות אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו אלי עד שבסוף הסכימו לזכות אותי ולקחת את הטונר בחזרה. הייתי מוותרת על החוויה.
שלום, מדובר על טונר מלפני 8 שנים שהלקוחה ביקשה להזמין ואינו מופיע באתרנו! הסברנו לה שזה טונר ישן ואין באפשרותנו להזמין לה. הלקוחה ביקשה שנעזור לה בכל כוחנו, כיוון שלא מוצאת את הטונר בשום מקום ולא רוצה לזרוק את המדפסת. כהרגלנו, הסכמנו. הוזמן לה טונר מהיבואן של ברדר, "רשף פתרונות הדפסה", ושלחנו אליה. הלקוחה טענה שהטונר היה סגור חדש, אבל בפנים היה חור בשקית ונראה לה תמוה. ביקשנו לבדוק מטבע הדברים , וחזרנו אחרי כשעה (קצת קשה לבדוק בעיות כאלה מול יבואן כ"כ גדול). הובהר לה שהיא יכולה לפתוח ולראות שזה חדש לגמרי ואם יש בעיה תוכל להחזיר, בנוסף נשלחה לה חשבונית הקנייה שלנו! עבור הטונר שהזמנו בשבילה מהיבואן!!! (דבר שלא עשינו מעולם רק כדי שתהיה רגועה). גם זה לא הספיק! שלחנו שליח, לקחנו את הטונר, קיבלה כסף חזרה... והכול בתוך 5 שעות כולל השליח! אתם תחליטו כיצד חברתנו מתנהלת... צוות החנות

הפריט הגיע בזמן . שרות מצויין. אני בטוח אקנה אצלם שוב. טיפול בהזמנה מקצועי ומהיר. מומלץ בחום .

קנייה נוחה, מחירים טובים, הזמנה יוצאת מהר, הגיע תוך ימים בודדים. קנינו אצלם כבר בעבר ונחזור שוב

הדיו הגיע מיידי והיה בדיוק מה שהזמנתי. הזמנתי באנטרנט בלי בעיות. תודה רבה לטיפול המהיר ומסודר.

הזמנה קלה, אישור מהיר, משלוח מהיר שהגיע בזמן. המוצר שהתקבל בדיוק כמו זה שפורסם באתר.

אני קונה לא פעם ראשונה (לקוח של 5-6 שנים), אבל פעם ראשונה עם משלוח דרך דואר,המשלוח יגיע מאוד מהר - 3 ימי עסקים !, שירות כרגיל מדהים. מומלץ מאוד. לא מתכוון לעזוב

היה קל להזמין, כאשר התכעב אצל השליח שלחתי אימייל לחנות, ומייד למחרת בבוקר הופיע השליח אצלי. סהכ טיפול מצוין.

ההזמנה היתה קלה , לאחר יום קיבלתי עדכונים שוטפים לגבי סטטוס הההזמנה חיכיתי כמה ימים וזה הגיע.

בס"ד קנייה נעימה ופשוטה, מחיר הוגן. זמן האספקה היה כפי שצויין. בנוסף צרפו קופון הנחה לקנייה הבאה. תודה רבה

אמנם תקופת חגים אבל עדיין אפשר היה לשלוח מהר יותר.הגיע הדיו הנכון והמתאים למדפסת, מה שאני לא יכול להגיד על החנות הקודמת שקניתי בה, שהדיו היה ממש לא FIX

סך הכל זו קניה חוזרת בדרך כלל מגיע יותר מהר. בבדיקה לאחר שבועיים פשוט התבקשתי לחכות עוד - אכן הגיע

ביצעתי הזמנה באתר שיניתי אותה כי התבלבלתי בדגם והחברה עידכנה בהתאם ובמהירות קיבלתי את המוצר בדואר לאחר 7 ימים. שירות לקוחות מצוין

פשוט: מזמינים, משלמים, מספר ימים וזה אצלך. ארוז טוב, במצב טוב, ללא כל בעיות. אין משהו מיוחד להוסיף

אמנם קצת יקר מהמתחרים אבל הייתי מוכן לשלם את המחיר מפני שרציתי שזה יגיע בדואר ללא "סיפורים" והכן זה הגיע ללא עיכובים ובפעם הבאה הקנה שוב דרך "דיו ישראל"

התהליך היה בסדר גמור, התקשרי אלי להציע לי מבצעים משלימים שאולי מתאימים לי יותר מהמוצר שהזמנתי, היה קל להזמין, ולקח לזה קצת זמן להגיע אבל בזה אני מאמין שדואר ישראל אשם.

חווית קניה נעימה, לפניותי במייל התקשר הנציג תוך זמן קצר ונשאר בקשר עד לפתרון הבעיה. כדאי להשקיע במשלוח ולא להסתמך על דואר ישראל.

זה שנה 5 אני רוכש אצלם מוצרי דיו למדפסות גם עם נוצר בעיה באחד הטונרים , תוקן או הוחלף .

שירות מהיר קל ונוח, מוצר איכותי. מוצר הגיע בזמן כפי שהובטח באתר. אקנה מהם שוב