דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (מעלה אדומים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מ. ברוכים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
נוק אאוט מופיעה גם ב:
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בנוק אאוט ?
2.33
ציון ממוצע
6
חוות דעת בשנה האחרונה
165
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
2
0
4
שנה אחרונה
2
0
4
כל הזמן
115
4
46
נמצאו 165 חוות דעת גולשים על נוק אאוט
תמונת משתמש
שם:
AVI
תאריך:
28/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט דייסון V10. הגיע תוך יומייים עם שליח עד הבית. לא היו שום בעיות.
בעניין אחריות שלגביה היו תלונות, אין לי מה לומר. מקווה שלא אזדקק לה.
מוצר:
דייסון V10
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
25/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ממ ברוכים בלנדר נינג'ה דרך האינטרנט מחיר מצויין המכשיר הגיע תוך שלושה ימים .
שרות טל' לשאלותי היה מצויין ונענתי בצורה טובה .
תודה לכם.
מוצר:
נינג'ה bl642
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
15/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היגע סופר מהיר לאחר יום . הרסיבר הגיע עם פגמים ונשלחה הודעה באתר וחזרו אליי באותו היום. התנצלו ושלחו מוצר זהה שוב שהגיע גם מהר מאוד אפילו עם פיצוי קטן בדמות תיק קטן לחדר כושר . פתחתי את המוצר והתקנת מרוצה מאוד . כמובן ציין שהמחיר שקניתי היה הכי זול ברשת . ממליץ ובטוח ארכוש שם שוב .
מוצר:
denon avr x4400h
תמונת משתמש
שם:
Doron
תאריך:
24/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר מחודש הגיע עם שריטות ולא כמתואר
הזמנתי מכונת גילוח 'מחודשת' באמצ' אתר וואלא שופס
ברור לי מראש שמוצר מחודש זה מוצר שנקנה ע"י לקוח בחו"ל והוחזר למוכר ללא שימוש !!! ונארז מחדש
הפריט שקבלתי הגיע עם המון שריטות
לשאלתי, ענו לי באתר וואלא שהמוצר הוחזר לאחר שימוש של לקוח !!! כמו מוצר יד שניה וזה לא מה שכתוב באתר .
חשוב לציין שאני קונה רוכש מעת לעת מוצרי אלקטרוניקה מחודשים בטח ובטח לא מוצרי טיפוח והגיינה
מה חושב לעצמו המוכר מ. ברוכים שמציע מוצר כזה ולא כותב בצורה ברורה שהמוצר עשה שימוש מלא אצל לקוח ברמה של שריטות וברמה נמוכה יותר מ יד 2 ..

פשוט בושה
ציפיתי להרבה הרבה יותר מכם
תגובת החנות:
הלקוח רכש מוצר בידיעה שהמוצר מחודש.
שוחח עימנו וביקש להחזיר.
אישרנו זאת, וברגע שהמוצר יוחזר אנו נזכה אותו בזיכוי מלא - והלקוח עודכן על כך.
מדוע בחר הלקוח לפגוע בשמנו הטוב?!

חשוב לציין כי חברתנו מוכרת אלפי מכונות גילוח חדשות ומחודשות (ובפרט מכונה זו) ומעולם לא התקבלה תלונה שכזו.

ושוב לכשתגיע המכונה תתבצע בדיקה.

אנו עושים מאמצים רבים על מנת לשמור על קהל לקוחותינו ולשרתם נאמנה!!

שבוע טוב
צוות מ. ברוכים





מוצר:
מכונת גילוח מבית פיליפס דגם - S5570 נטענת
תמונת משתמש
שם:
חרות
תאריך:
05/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מיקסר נינג'ה שהגיע מהר מאוד, מוצר חדש ובדיוק כמו שהזמנתי. החיסרון היחיד הוא שהמוצר מגיע לBOXIT ולא משלוח עד הבית (בניגוד למה שרשום כאשר מבצעים את ההזמנה). חוץ מזה אני מאוד מרוצה מהשירות המהיר והמדוייק ואזמין בעתיד שוב מהאתר
מוצר:
מיקסר נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
23/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מנורות מיוחדות לשבת. לאחר ההזמנה יצרו איתי קשר טלפוני כדי להשלים את פרטי הרכישה ותוך 3ימים ההזמנה הייתה אצלי
מוצר:
מנורת שבת
תמונת משתמש
שם:
najah.a.14.08
תאריך:
30/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל הזמנתי ותוך יומיים הגיע עד הבית ובמחיר טוב ולא מופקע בטוחה שאזמין שוב תודה!!
מוצר:
מיקסר קנווד kmx750
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
29/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר פעם שנייה קונה דרך אתר האינטרנט של מ.ברוכים וכול פעם שאני מבסוט מחדש היה שווה ביותר לקנות את המוצרים הטובים שלהם תודה רבה על הכול.
מוצר:
סירים ומחבתות
תמונת משתמש
שם:
spira613
תאריך:
14/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי Panasonic RX-DU10 מהחנות הזו. לאחר המתנה של 8 ימים ללא קבלת הפריט, אני מקבל הודעה שהפריט מחכה לי בחנות נסיעה באוטובוס של 30 דקות. ציפיתי "משלוח: חינם" כמו כל החנויות כדי להעביר את הבית, אשר הם לא. ואז כאשר התקשרתי להבין את זה, הם מסבירים כי "BOX IT" לא משלוח לבית. היא המשיכה לצעוק עלי ונתנה שירות לקוחות נורא. לעולם לא אקנה מהם עוד. אני מקווה שאני מקבל את הכסף שלי בחזרה בקלות.
תגובת החנות:
בוקר טוב
כפי שהוסבר לך בטלפון וכפי שמופיע במכירה- המוצר נשלח עם שירות BOXIT
צר לי כי זאת תחושתך לגבי שירות הלקוחות שלנו
במידה והיו לך שאלות לפני ביצוע ההזמנה לגבי אופן המשלוח יכולת להתקשר והיינו נענים בשמחה לכל שאלה
(לידיעתך, הזמנתך נעשתה ב6.1 ב14:26 והמוצר הגיע לנק' האיסוף ב9.1 12:07)

לגבי הזיכוי- ברגע שהמוצר חוזר אלינו אנו מזכים אותך באופן מיידי.
יום טוב
צוות מ. ברוכים
מוצר:
Panasonic RX-DU10
תמונת משתמש
שם:
עמי
תאריך:
08/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שייקר נינגה. ביום המחרת כבר תיאמו איתי מקום איסוף.המוצר הגיע טרם הזמן הקבוע בפרטי הרכישה. השירות מעולה לאורך כל הדרך.
מוצר:
בלנדר שייקר נינגה
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
13/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חיפוש ממושך אחרי שואב אבק שימלא את הצרכים בסטודיו שלי,
החלטתי ללכת על מוצר של KARCHER ולהפתעתי המחיר באתר זה היה אפילו זול יותר מהמחיר באתר היבואן הרשמי בישראל.
מוצר:
שואב אבק KARCHER WD3
תמונת משתמש
שם:
debbie
תאריך:
06/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות!!! מחיר מעולה וזמן המתנה ״מצחיק״... המוצר הגיע שלם ארוז בקפידה. ממליצה בחום להזמין מהם. אותי הם לגמרי שכנעו
מוצר:
בלנדר שייק נינגה
תמונת משתמש
שם:
ilana
תאריך:
14/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דייסון V8 דרך ביג דיל .המשלוח הגיע דיי מהר ביקשתי לדעת למה הדבק המקורי בקופסה פתוח ובמקומו מדבקה של מ.ברוכים
נאמר לי שהאריזה עוברת "תהליך גיור" לוודא שהכל נמצא בקופסה והכנסה של חוברת תפעול בעברית ואחריות.
התשובה נשמעה הגיונית ומקובלת.
בסה"כ ההיענות היתה מהירה המשלוח מהיר . מקווה שהמכשיר יעבוד טוב ולא אזדקק לשירותי תיקון .
מוצר:
דייסון V8 אבסולוט שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
IL
תאריך:
05/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דייסון v6. מבחינת ההזמנה והאספקה הכל עבד מצויין. הבעיה התחילה כשהתקלקל המכשיר לאחר מס' חודשים.
לא ניתן היה להשיג את שירות התמיכה הטכנית של החברה (שגם מספקת אחריות למוצר) במשך כ-4 ימים/ לבסוף לאחר שהתקשרתי למוקד ההזמנות שלהם נאמר לי שיש להם בעיית כח אדם בשירות ולאחר יום חזרו אלי משירות התיקונים. המכשיר נאסף לתיקון ע"י שליח וונמצא בתיקון כבר 3 שבועות. עכשיו חוזר אותו סיפור של חוסר מענה בתמיכה הטכנית...
מוצר:
שואב אלחוטי דייסון V6
תמונת משתמש
שם:
בעז
תאריך:
27/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
10 ימים חלפו, וחוץ מחשבונית ואישור החיוב של כרטיס האשראי שלי, לא ראיתי כלום, בוודאי שלא את המוצר...
תגובת החנות:
בעז, שלום לך,
רשמנו לך בתגובה הבוקר במייל כי המשלוח בהפצה היום או מחר!
תתחדש
מוצר:
dyson v8 absolute
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
04/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק dyson v6 בסניף KSP . לאחר כחודשיים השואב הפסיק לעבוד. מאז מעל חודש אני מנסה להשיג אותם בטלפון וללא הצלחה. הטלפון תפוס כל הזמן . כתבתי פניה באתר , כתבתי מייל וכלום.... אין עם מי לדבר. חודש וחצי בלי שואב בבית. שירות בדיחה פשוט לא להתקרב אליהם.
תגובת החנות:
שלום

לאחר שיחה עם הלקוח מדובר במוצר שכלל לא תחת אחריותינו ומקווים שימצא פתרון לתקלה בקרוב - תודה
מוצר:
דייסון v6
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
13/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר אדיב מקצועי
הגיע יום אחרי ביצוע העיסקה עד הבית
מחיר הכי זול שהיה
מומלץ ביותר
מוצר:
שואב אבק karcher
תמונת משתמש
שם:
Hezi
תאריך:
01/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שרות לא עונים לטלפון בושה אין אפשרות לברר על המוצר לקניה לא עונים לטלפון
תגובת החנות:
שלום לך,
לאיזה מס' אתה מנסה להתקשר? אנחנו פה כל יום (חוץ משישי) מ 09:00 עד 15:00!!
לכל שאלה 073-2102555
יום טוב
מוצר:
12345
תמונת משתמש
שם:
Yael
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל חייבת לציין לטובה את השירות המעולה של מ. ברוכים ! המוצר הגיע תוך ימים ספורים עם שליח עד הבית. מוצר מקורי באריזה מקורית.
ממליצה לכל מי שרוצה שקט נפשי לרכוש ממ. ברוכים. ומודה להם על שירות נהדר.
מוצר:
שואב אבק דייסון V7
תמונת משתמש
שם:
itzikg83
תאריך:
15/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב מהדגמים הטובים יותר שהם משווקים- של דייסון.
השואב הגיע היום ומיד הבחנתי בשני דברים:
1. האריזה הייתה פתוחה!
2. שלחו לי דגם אחר- זול משמעותית ממה שאני בחרתי.

חייגתי מיד והגעתי למעבדה. סרגיי העביר אותי למישהי שאמר שהיא יכולה לעזור אך כשהגעתי אליה לא זכיתי לשום עזרה מלבד סרקזם וחוסר אכפתיות.
לאחר מכן חייגתי שוב למספר אחר- למחלקת מכירות. לשמחתי שם ענתה לי בחורה אדיבה שניסתה לעזור ועשתה משהו שאף אחד לא חשב לעשות לפניה- -ל-ה-ת-נ-צ-ל!!!

לסיכום, הבטיחה להחליף לדגם שאמור היה להגיע והבטיחה שזו טעות בתום לב, למרות שלי זה ממש נראה כמו שיטת מצליח.

לסיכום שיחתי עם הנציגה נטלי, הבהרתי שאני מוכן לתת להם הזדמנות לתקן את הרושם המאוד שלילי שיצרו וזאת על ידי כך שיספקו לי את השואב שבחרתי והזמנתי- עוד לפני סוף השבוע.
נמסר לי שאין ברצונם להתחייב על כך.
הבהרתי שאם יגיע לפני סוף השבוע אעדכן את הביקורת לביקורת חיובית ואם לא- תישאר כפי שהיא. לא נשמע שאכפת להם במיוחד.
תגובת החנות:
שלום רבותי
מדברי הלקוח :
חייגתי מיד והגעתי למעבדה. סרגיי העביר אותי למישהי שאמר שהיא יכולה לעזור אך כשהגעתי אליה לא זכיתי לשום עזרה מלבד סרקזם וחוסר אכפתיות.
האמת שאנו לא מבינים מהו השימוש במילים סרקזם וחוסר אכפתיות - הלקוח הגיע למעבדה [כפי שציין] המעבדה היא מקום תיקונים ולא טעות במכירה ולכן אותה גברת במעבדה הפנתה אותו למכירות וזהו ה - סרקזם וחוסר אכפתיות
ומיד [כפי שציין הלקוח] קיבל שירות אדיב ...
לתוכן העניין אם נתעסק בעיקר אולי לטובה יצא - בפועל לקוח הזמין שואב אבק בתאריך 13/2/2018 קיבל בתוך יומיים 15/2/2018 בטעות שואב לא נכון [אנחנו עדיין בני אדם..]
באותו היום יצר עם האדיבה קשר... ובאותו היום 15/2/2018 יצא הדגם התקין שהגיע אליו יום אחרי ב 16/2/2018
שימו לב בתוך 3 ימים מההזמנה הלקוח קיבל מכשיר לשביעות רצונו [כולל טעות דגם בדרך]
אז מר איציק היקר , ניקח את זה למקום אחר :
תודה רבה על הפרסומת המדהימה אאחל לכל צרכן בישראל לקבל שירות כזה מהיר ומועיל
איציק - אחסוך פה את ההתנהגות הפוגענית בה השתמשת בשיחתך עם נציגת השירות מהמעבדה ועל אף זאת קיבלת שירות הכי טוב שיש !!!

מוצר:
Dyson cy22
תמונת משתמש
שם:
sigal
תאריך:
18/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שקיבלתי התקלקל תוך מספר חודשים בלבד מרגע הרכישה, היה פיצוץ במנוע וריח של שריפה.
שלחתי אותו לתיקון למ. ברוכים ובניו בירושלים, לקח למוצר כשבוע להגיע לשם
לאחר שבועיים מהרגע שהגיע לשם ולא שמעתי מהם, התקשרתי למעבדה לברר מה קורה והם אמרו לי שמזל שהתקשרתי כי כבר עמדו להחזיר את המוצר משום שהם חשבו שהתיקון לא באחריותם.
לאחר שבוע ניסיתי להשיג אותם ללא הצלחה כולל השארת הודעות, לאחר כשלושה שבועות תפסתי אותם ואמרו לי שזה מתוקן ומזמן שלחו את זה בחזרה לחנות שקרובה לביתי אבל אף אחד לא טרח להודיע לי.
לקחתי את המכשיר וכבר בניסיון הראשון שמעתי שהמכשיר לא עושה רעש טוב, לאחר כמה ניסונות של הפעלתו כבר היה ריח של מנוע שהולך להשרף.
אני רוצה את כספי בחזרה והם לא מסכימים. לא ממליצה לקנות מהם!!
מוצר:
מעבד מזון ובלנדר מאסטרשף 5000
תמונת משתמש
שם:
shlomih
תאריך:
04/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות מעל הכל. אדיבות, אמינות ומקצועיות רבה בסיוע בחירת המוצר. יישר כוח. מוצר מעולה עם יתרונות רבים. כיף לרכוש שם בכל פעם מחדש.
מוצר:
מסלסל שיער 4657
תמונת משתמש
שם:
רונן גיאת עורך דין
תאריך:
09/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות דגם מסוים אבל המוכר המליץ לי על מערכת סטראו לרכב של סוני,כולל רמקולים איכותיים , המוצר הגיע ארוז באריזה גדולה ואיכותית , תוך מספר ימים בודדים באמצעות שליח , מהר מאוד. אני מרוצה מהבחירה.
מוצר:
מערכת סטריאו לרכב לא זוכר
תמונת משתמש
שם:
mo
תאריך:
05/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר החדש שהיה סגור בצורה לא הרמטית וברור היה שלא כך ניסגר במיפעל.אחרי כמה שימושים ,הפילטר הראשי נפל לתוך מיכל הניקוי.אחרי בירור עם הספק ,נותן השירות,התברר לי מהם שחלק נוסף,המצוי בחוברת המצורפת לשואב,אינו קיים עם שואב אבק מדגם זה.מאחר ואין יכולת של הפעלה תקינה של השואב כאשר הפילטר הראשי נופל,הוצע לי להדביק את הפילטר לתושבת...ואני שואל:ניראה לכם?
אני לא הייתי רץ לקנות אצל ספק שיש לו תשובות כאלו אך לא פיתרונות אמיתיים!!איזה תשובה ואיזה עיצה?!הייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה ואת הלקוח,לפיתרון רציני יותר ואף להשגת החלק החסר בליווי התנצלות!!!
מוצר:
שואב אבק m3884
תמונת משתמש
שם:
ישי
תאריך:
03/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב28/12/11 רכשתי אצל מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) מגהץ. על המגהץ ניתנה אחריות לשנתיים. לאחר פחות משנתיים ב18/12/13 הפסיק המגהץ אחר כבוד לעבוד. ב22/12/13 פניתי למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) לצורך מימוש האחריות. שאלתי את נציג החברה מר חיים היכן מצויה נקודת שירות באזור באר שבע – אזור בו אני מתגורר, בה ניתן לממש את האחריות. ענה הנציג כי אין למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) נקודות שירות ברחבי הארץ. נקודת השירות היחידה קיימת באזור מעלה אדומים כשעתיים נסיעה מאזור באר שבע. שאלתי את מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) מה עלי לעשות לצורך מימוש האחריות, שכן בתקנון החברה כתוב שבמקרה תקלה נותנת החברה אחריות ושירות. לא יעלה על הדעת שבשביל מגהץ שערכו 400 ₪, אאלץ ליסוע חצי יום ולבזבז מאתיים ₪ על דלק. ענה הנציג כי ודאי זו אחריות החברה לפתור את הבעיה. דרכה של החברה בבעיות מעין אלו, הוסיף הנציג מר חיים, ששליח מטעם החברה אוסף את המוצר הבעייתי לטיפולה של החברה. הסכמתי, וביקשתי מהנציג ששליח יאסוף את המגהץ מאזור באר שבע. לאחר מחשבה קלה ביקש מר חיים נציג החברה ממני שלפנים משורת הדין אשלח את המוצר על חשבוני בדואר רשום לחברה לצורך הטיפול המהיר בבעיה. שאלתי את נציג מ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט), אם כך מקובל. ואם כך תטפל החברה בעניין ותממש את האחריות. הנציג אישר. בתאריך ה 22/12/13 שלחתי את המגהץ בקופסה למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט) בדואר רשום כפי בקשת נציג הנתבעת. לאחר שבועיים, פניתי למ. ברוכים ובניו בע"מ (נוקאווט). נציג החברה סיפר לי שהמגהץ הגיע שבור. עוד הוסיף שזה באחריותי. הזכרתי לנציג כי הוא אשר ביקש לשלוח את המגהץ בדואר רשום וכי אני הייתי מעוניין לתת את המגהץ לשליח שיאסוף את המגהץ. ענה הנציג כי זה בעיה שלי סתם ולא פירש. לפיכך פתחתי תיק בתביעות קטנות. מי שלא מעוניין להגיע למצב זה הייתי מציע לא לקנות בחנות הזו בשום פנים ואופן.
אציין שבית המשפט חייב אותם ב900 ש"ח. הם כלל לא טרחו להגיע למשפט או לכתוב כתב הגנה.
מוצר:
מגהץ 9430
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply