
הופתעתי לטובה מרמת השירות היוצאת דופן שלהם! באמת כל הכבוד ! האיכפתיות ניכרת ! מעבר להליך הזמנה שהוא מאוד קל ומהיר , התקשרו לוודא שביעות רצון !

הופתעתי לטובה מרמת השירות היוצאת דופן שלהם! באמת כל הכבוד ! האיכפתיות ניכרת ! מעבר להליך הזמנה שהוא מאוד קל ומהיר , התקשרו לוודא שביעות רצון !

שירות נעים ומהיר, אפשרות מעקב אחר המשלוח, קיבלנו את ההזמנה תוך ימים ספורים מרגע ההזמנה

רכשתי מקפיא, הנציגה ירדנה נתנה לי יחס יוצא מן הכלל!!אישי, מקצועי ונדיב. גם לאחר הרכישה היא התקשרה לוודא שהמקפיא הגיע, שאני מרוצה ולדעת שהכל בסדר. היא הסבירה לי איך להפעיל את האיריות. כל הכבוד!!!

אני ממליצה את החנות. שירות ברמה גבוהה. במהירות נתנו מענה לשאלה שהייתה לי, קבעו לי מוצר בלי תשלום מראש בחנות. אני מרוצה מקנייה שלי בחנות זאת.

חוויית קנייה מצוינת. משלוח מהיר מאוד לנקודת איסוף (יומיים), מוצר מקורי ואחריות מסודרת. הכול תואם במדויק לתיאור – מומלץ.

קניתי את מחמם המים River FC55Z. המחמם היה במלאי - להבדיל מחניות אחרות אשר אמרו שאין אצל יבואן, המחיר היה הכי טוב ב-ZAP, והאספקה למקום מסירה לקחה יום אחד בלבד!

החוויה של רכישת מכונת הכביסה באמצעות האתר של cell-tec היתה חיובית מאוד. השיחה היתה סימפטית, נחמדה ועיניינית. רכשתי את מכונת הכביסה שהומלצה לי ואני מרוצה ממנה מאוד. תודה רבה לכם.

חווית הקניה באמצעות חנות סל טק בחיפה היתה נהדרת. המוקדנית היתה נחמדה, מנומסת ועיניינית וטיפלה ברכישה באופן מדוייק וסימפטי. מכונת הכביסה שקניתי בעזרתה, מצויינת. תודה רבה לסל טק חיפה.

קניתי מדיח כלים בוש בחנות סל-טק. המוצר לא סופק תוך 5 ימי עבודה כמובטח, וכל פעם שטלפנתי אמרו לי שאקבל בימים הקרובים ושכל העיכוב עקב בעיות מלאי של היבואן. גם לאחר מספר שבועות נמשכו ההבטחות האלו. בסוף הם הודיעו לי שהיבוא הופסק על ידי היבואן ואוכל לבחור מוצר אחר או החזר מלא. ביטלתי את העסקה וקניתי מספק אחר שסיפק לי את המדיח תוך שלושה ימים. אבל זה לא נגמר כאן. למרות שהעסקה בוטלה ביוזמת החנות, במשך יותר מחודש [ועד לכתיבת חוות דעת זו] לא קיבלתי את ההחזר של 2500 ש"ח על הקנייה. בסל-טק לא עונים לטלפונים שלי ולא מחזירים שיחות שמגיעות למוקד. לא יודע אם מדובר בטעות בתום לב, זלזול או רשלנות, אבל ללא ספק חווית הקנייה והשירות אחריה גרועה.

הזמנתי טלוויזיה בחודש נובמבר (10 לחודש) קיבלתי הודעה על אישור ההזמנה למייל, רשום 7 ימי עסקים. לאחר 6 ימי עסקים שלא יצרו עימי קשר חייגתי בעצמי והם "פספסו את ההזמנה". והתחילו הסיפורים של "יתאמו איתך חברת השליחויות" , "עד יום ראשון יתקשרו אליך". ביטלתי את ההזמנה כי הגיע כבר יום שישי השחור (27 בנומבר) ועדיין מורחים אותי בטלפון, נסעתי לחנות פיזית לקנות טלויזיה וביטלתי את ההזמנה בסלטק, החלטתי להשאיר ביקורת כי עד היום אני רודף אחריהם בשביל זיכוי. ממליץ להימנע.

המוצר הגיע תוך ארבעה ימים ארוז היטב ועובד מעולה ועומד בציפיות שלי וגם המחיר ממש טוב ביחס לאיכות

שירות ומשלוח מהיר מקצועיים מאוד מחירים טובים שליח וידא שאני בבית לפני שהגיע. היה מאוד חמוד

התקלקל הבלנדר קודם, הזמנתי, תוך יומיים קיבלתי. והתקשרו לוודא שאכן קיבלתי את המוצר שאפו גדול!!!!

שירות מעולה! לאחר הרכישה, שלחתי עוד פרטים לגבי ההזמנה בוואטסאפ של שירות הלקוחות וקבלתי מענה מיידי. המוצר הגיע ב 5 ימי עסקים, ולאחר יומיים התקשרו אלי מהחנות לוודא שקבלתי.

הזמנתי שואב אבק רובוטי, מרוצה ממנו מאוד מתמודד יפה יפה עם הנשירה של הכלבה שלי (האסקית) המשלוח הגיע מהר והשליח היה זריז ונעים

נהדרים התקשרו מיוזמתם לברר שאני מרוצה אמרתי שיש איזה בעיה אפילו לא חשבתי לפנות אבל הם מייד פתחו בקשת טיפול

חווית שירות הלקוחות הייתה מעל ומעבר, מענה זריז, אספקה מהירה ושירות אוהב ודואג, אין ספק שבין הטובים בתחום, תודה לכם Cell-Tec

הזמנתי מוצר שואב אבק שוטף של BISSELL, המוצר לא היה בנמצא אפילו אצל היבואן, הציעו לי באותו מחיר דגם שונה, קיבלו את אישורי ומיד שלחו את המוצר. כול שיחה עם שרות הלקוחות הייתה נעימה וסבלנית. תודה לכם על השרות.

מושלם!! המשלוח הגיע מהיר והשרות היה מעולה המוצר מעולה ושווה את המחיר כעצלנית אני מקדישה 10 דקות מזמני לספורט

רציתי להודות מקרב לב לצוות Cell-Tec! קיבלתי שירות יוצא מן הכלל – מקצועי, אדיב, ומהיר. הרגשתי שממש אכפת להם והם עזרו לי בכל מה שצריך. חווית קנייה מצוינת, אין ספק שאחזור. מומלץ בחום!

תודעת שירות וזמינות גבוהה של הנציגים בחנות גם בטלפון וגם בחנות פיזית ממליץ בחום !

הייתה לי בעיה בהזמנה באינטרנט, התקשרתי לחנות ועזרו לי בצורה מאירת פנים. המוצר הגיע בתווך הזמן שהיה רשום לבית שלי במקום משלוח לנקודת איסוף כפי שהיה רשום. התקשרו מהחנות לוודא שקיבלתי את המוצר והכל בסדר. והם גם החנות הכי זולה שמספקת את המוצר שרציתי (אני רוצה לציין שבהתחלה הזמנתי מחנות אחרת והתקשרו אלי מיד לאמר שאין להם את המוצר במלאי ולהציע לרכוש מוצר משודרג ב100 ש"ח נוספים. סל טק לא עשו לי דבר כזה בכלל).

מרגע הההזמנה עד מסירה, מהירה ויעילה. מחחירים שווים. החייה נעימה והייתי ממליץ על החברה בעתיד.

שרות טוב ומהיר , עשינו הזמנה ומוצר הגיע תוף כמה ימין. אחר כך גם התקשרו ושאלו אתנו אם הכול בסדר.

הזמנתי פרקולטור דיגיטלי אחרי השוואת מחירים היה אצל cell-tec הכי זול כולל משלוח הזמנתי מוצש בתשע בלילה הגיע כבר ביום שני בבוקר! שירות ומוצר מצוינים