
שירות נעים,איסוף עצמי.אספקה במקום .חנייה בשפע.מוכר אדיב ומקצועי.למרות שהיו עוד סוגי מטחנות,המליץ על המטחנה הזו,ולא איכזב

שירות נעים,איסוף עצמי.אספקה במקום .חנייה בשפע.מוכר אדיב ומקצועי.למרות שהיו עוד סוגי מטחנות,המליץ על המטחנה הזו,ולא איכזב

אספתי את נגן ה-DVD בסניף ברחובות. פתחתי את הקופסא בבית, אך גיליתי שחוברת ההוראות שייך למודל אחר. חזרתי לסניף ובקשתי שיביאו לי חוברת מתאימה. המוכר, "אלכס", עמד על כך שהחוברת בידי היא הנכונה, למרות שכל התמונות אינן תואתות את המכשיר שלי וההוראות לא נכונות. הוא התנהג עלי בגסות רוח מופגן. לא מתאים לרשת IVORY.

שירות מעולה מקצועי ואיכותי היה לנו כיף לרכוש מחשב כאן המחיר ממש טוב למחשב תודה לאיש מכירות שדאג שהילד יקבל את המו ר במחיר טוב ובמהירות ליום הולדתו מועד הספקה היה מדהים תודה על השירות

רכשתי אוזניות לבני באייבורי בסניף רוטשילד רוצה לשבח את דניס השירותי והאדיב שעזר לי לבחור את האוזניות אני מאוד מרוצה ובני שמח מהקני

הגעתי לסניף נתניה על מנת למצוא עט מגע למחשב נייד שלי המוכר שהיה בחנות נתן לי את הדגם של העט שמתאים למחשב הנייד שלי, מבסוט על המוצר עובד בצורה ממש טובה ממליץ בחום על אייבורי

הגעתי לחנות רציתי משהו אחר אבל המליצו לי על משהו יותר טוב לא מצטערת שקניתי את זה אני ממש מרוצה מהשירות של המכור בסניף רמת גן אני בטוח אחזור לסניף הזה

נכנסתי לסניף מטלון על מנת לרכוש מסך המוכר המליץ לי על מסך של סמסונג מצוין שירות אדיב וסבלני

רכשתי סטרימר באייבורי קניון רוטשילד תודה רבה לדניס על השירות הנפלא והאדיב ממליצה בחום על חנות זו

תודה על השירות הנפלא שקיבלתי מהנציגים מסניף באר שבע היו מאוד מקצועיים נחמדים ושירותיים תודה רבה 10/10

שירות לקוחות זוועה. רכשתי מחשב נייח חדש, המשלוח הגיע לפני כמה ימים. לאחר כ - 24 שעות, אחד המאווררים במארז החל להרעיש בצורה כזאת שאי אפשר לעבוד על המחשב. פניתי לשירות הלקוחות וביקשתי שישלחו מאוורר חדש על מנת שאחליף בעצמי. התשובה היתה שאי אפשר, שאני צריך לגשת לסניף עם מעבדה על מנת להחליף חלק שיצא תקול/פגום מהמעבדה, כל זאת במחשב שעכשיו יצא מן הקופסא. ביקשתי לבטל את העיסקה, אמרו לי שאי אפשר כייון שמדובר במחשב בהרכבה, אגב, בתקנון אייבורי אין שום סעיף כזה. כשפניתי שוב בנידון, לאחר קריאת התקנון, הסכימו לבטל את העיסקה והוציאו מונית על מנת לאסוף את המחשב. המונית הגיעה תוך 15 דקות ומסרתי את המחשב. לאחר מכן, שוב פנייה מאייבורי, לא החזרת את הקרטונים והברגים שנשלחו אליך, נוריד את העלות מסכום הזיכוי, לשאלתי, מדוע לא הנחיתם אותי להחזיר הכל ? לא היתה תשובה. לאחר מכן הגיעה עוד הודעה שמלפנים משורת הדין מזכים אותי על כל הסכום, כנראה אחרי שבדקו את המחשב וגילו שבאמת יש שם מאוורר שמרעיש. מלפנים משורת הדין ? באמת ? איפה שירות לקוחות מינימלי ? לא רכשתי את המחשב ליופי, רכשתי אותו לצורך עבודה, שיחררתם מוצר פגום, פגע לי בעבודה. אתם עוד מצפים שאני אסחוב את המחשב למעבדה ומי יודע כמה זמן לחכות בשביל מאוורר ? הייתם כבר מוציאים מונית עם 5 מאווררים ומתנצלים על עוגמת הנפש, הייתי ממשיך לקנות ממכם בסכומים פי 100 מעלות מאוורר. בקיצור, חישבו פעמיים לפני שקונים מאייבורי !
חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים מהשירות. בכל הרכבת מחשב נייח מבוצעות במעבדה בדיקות מקיפות כדי להבטיח תקינות מלאה. עם פניית הלקוח הוצעה אפשרות להגעה למעבדה או איסוף המחשב לצורך בדיקה וטיפול עוד באותו היום. לבקשת הלקוח בוצע זיכוי מלא עבור עלות ההזמנה.

שירות מצוין!! רכשתי מחשב שהגיע תקול מasus אייבורי טיפלו בזה עוד באותו יום, במקצועיות ובמהירות.

חווית שירות נעימה ומקצועית חיפשתי מסך שיתאים למשרד וקיהלתי ייעוץ מהיר מקצועי ואדיב מהנציג הסביר לי בדיוק מה הטכנולוגיה של המסך ומה ואומר כל דבר בסבלנות ממליץ לכולם ואחזור רק לשם .

הרשת מוצרי גאדג'ט מספר אחת בשבילי. אתמול (22/03/2022) הלכתי להחליף אוזניות אלחוטיות שרכשתי בתחילת השבוע בסניף שלהם בקניון רוטשילד בראשון לציון וקיבל את פניי מוכר בחנות בשם דניס שמיד ובלי לשאול שאלות מיותרות הציע לתת לי זיכוי על העסקה. מי שמכיר את עולם האוזניות האלחוטיות (True Wireless Earbuds) יודע שאלו אוזניות שלא ניתנות למדידה ואינן מוצגות בתצוגה בכלל חנויות הגאדג'ט כיוון והן נכנסות לתוך האוזן ועל כן סטריליות. עובדה זו רק מעצימה את ההערכה שלי לרמת השרותיות במקום כי אף על פי כן הם בכל זאת הציעו לזכות לי את המוצר ובסופו של דבר להחליף למוצר אחר לחלוטין (ולא הגבילו אותי בהחלפה רק לאותו מוצר). המוצרים המדוברים הינם: Jabra Elite 7 Pro (מה שנקנה מלכתחילה) וAirpods Pro (מה שהחלפתי אליו). תודה לאייבורי (בכלל) ולדניס (בפרט) על שירות מהלב, זה לא מובן מאליו בעיניי.

הגעתי לסניף עפולה, בחור בשם רועי עזר לי לבחור טאבלט שירות אדיב סבלני ומכל הלב. בטוח שאחזור לקנות עוד מוצרים

הגעתי לסניף נתניה בשביל לרכוש רמקולים למחשב, המוכר שהיה בחנות הציע לי מגוון רחב של רמקולים שמתאימים לצרכים שלי, ועזר לי להגיע לרמקולים שהכי מתאימים לי. שירות אדיב ומעולה, אחזור לרכוש בעתיד

בסניף דיזינגוף סנטר נותנים שירות עשר עם חיוך ובמקצועניות. לא פעם ראשונה שאני נתקל בשירות מעולה באייבורי.. תודה לכם

נכנסתי לסניף חיפה עצמאות לרכוש מצלמת רשת לבית קיבל אותי בחור בשם איליה נתן שירות מהיר ואיכותי ממליץ

אחלה שירות! הגעתי לסניף בחדרה על מנת לרכוש מקלדת של אפל וראוי לציין את הסבלנות של הנציגים שנעזרתי בהם בשאלות נוספות והיחס היה מדהים. תודה רבה לכם :)

רציתי להודות לדניס בסניף קניון רוטשילד שעזר לי לבחור דיסק קשיח למחשב הנייח שלי תודה רבה על השירות והעזרה בבחירת המוצר

הגעתי לסניף וישר קיבלתי עזרה ומענה, המוכר עזר לי לבחור בדיוק את המוצר שהייתי צריך וסהכ חווית הקנייה היתה מעולה.

רציתי להגיד מילים טובות על דניס מסניף קניון רוטשילד תמיד שירותי חייכן ומלא אנרגיה. פשוט כיף לי כל פעם לבוא לקנות שם. הפעם עזר לי לבחור ראוטר לאחי. תודה רבה על השירות.

הגעתי לרכישה ביום האהבה , המוכר המליץ על בשמים מומלצים ליום האהבה , קבלתי שירות מצויין ואשוב לרכוש בעתיד

רכשתי שעון חכם, הגיע הביתה אחרי שלושה ימים. היה נדמה לי שקיבלתי דגם שלא הזמנתי, אליה בשירות לקוחות היה אדיב במיוחד והסביר לי במה אני טועה. פניתי גם לעזרה בסניף שבגבעת שאול בירושלים, הטכנאי אנטון, טיפל בי בסבלנות אין קץ הסביר לי כל דבר ותפעל את השעון. אני מבקשת להודות לשניהם מעומק ליבי

מקצועי , מהיר , שירות אדיב . קניתי מצלמת דרך וכרטיס זיכרון ונתן עליהם חוות דעת מקצועית מאוד.

מעולים! נתנו לי שירות מעל ומעבר אפילו למה שביקשתי, שירות אדיב טוב ומהיר ובאים לקראתך כשצריך!