ב-6.621 רכשתי טלוויזיה זרוע, הובטח ע"י אברהם שתוך 3 ימים יגיעו המוצרים.
הטלוויזיה הגיעה אך ללא הזרוע.
אברהם אמר שישלח שליח ספיישל, אחר כך אמר שישלח בדואר שליחים, ב-15.6. עדיין לא הגיעה הזרוע בקשתי זיכוי לכ"א.
עד היום 7.7.21 לא קבלתי זיכוי.
שרות לא משהו וגם האמינות מתחת לכל ביקורת.
לא מומלץ!
תגובת החנות
בדרך כלל לקוח צודק!!
במקרה הזה ממש לא!!
הלקוחה ביצעה הזמנה בחנות באמצעות טלפון ולא באתר האינטרנט שקשור לזאפ.
הלקוחה קיבלה את המסך ישירות מהיבואן הרשמי סמליין.
הנהג שכח לספק את הזרוע ולכן שלחנו אליה במיוחד את הזרוע, הנהג הגיע בשעה 20:30 בערב והלקוחה סירבה לקבלו (שעתיים וחצי נסיעה) ושלחה אותו בחזרה לחנות.
הלקוחה ביקשה זיכוי ואנחנו ביצענו את הזיכוי, זה לוקח מספר ימים שהלקוחה תראה את הזיכוי מישראכרט.
בחוסר סבלנות של הלקוחה והתנהגות בלתי הולמת, גם כתבה בזאפ חוות דעת וגם לא רכשה בכלל את המוצר מזאפ.
ולכן התלונה מיותרת וחבל.
אנחנו נמשיך לתת שרות טוב למאות לקוחות שלנו.