
מאוד נוח להזמין, מגיע בצורה מהירה ובטוחה. שירות תמיכה והתאמה אישית, מחיר נוח ומוצר באיכות גבוהה.

מאוד נוח להזמין, מגיע בצורה מהירה ובטוחה. שירות תמיכה והתאמה אישית, מחיר נוח ומוצר באיכות גבוהה.

שירות מעולה, תקשורת יזומה מצד החנות לצורך בירורים ועדכונים, תוצאה מעל המצופה, מצוינים כבר שנים!

תמיד איכותי, תמיד בזמן, אני לקוח מרוצה שחוזר פעם אחר פעם. זמינים מאוד בוואטסאפ ועונים על כל שאלה

פשוט כייף לבצע הזמנה בפוטו נגבה. צוות אדיב, מיומן ומקצועי, נכונות רבה לסייע ובעיקר איכות מוצר גבוהה ואספקה מהירה. ממליץ בחום. רני

ואו שירות מהיר,מקצועי . יש עם מי לדבר . שכחתי להזמין כרטיס זיכרון ,התקשר נציג ושאל אם אני רוצה להזמין ביחד עם המצלמה .

שירות מהיר ויעיל. הזמנתי חולצה מודפסת ביום רביעי אחר הצהרים וביום חמישי בבוקר היא היתה מוכנה.

שרות אדיב כמו תמיד, המוצר היה מ וכן תוך שלושה ימים מיום ההזמנה. הגיע מהמם בדיוק כמו שרציתי. תודה רבה

בחרתי את החנות לפי בקורות טובות ולפי מחיר. המחיר שווה מאוד. לפני ששלחו את המצלמה, התקשרו לוודא שאני יודעת שהמצלמה לא כוללת sd, כי לא הזמנתי. כ הסיבה שלא הזמנתי, זה כי כבר יש לי. אבל כל הכבוד שהם מידעים את הלקוח לפני ששולחים. זה חשוב מאוד. לא כולם עושים את זה. החבילה הגיעה מהר. ואם תעודת אחריות חתומה.חנות שעובדת בצורה מסודרת.

שירות מעולה, הזמנתי מצלמה והיא סופקה לנקודת חלוקה מאוד קרובה אליי תוך ימים אחדים. הייתה בעיה עם המצלמה והם ישר טיפלו והחליפו לאחת חדשה בכיף ובאהבה. ממש מרוצה גם מהשירות וגם מהמוצר.

השירות היה אדיב אבל החנות היתה סגורה בזמן האיסוף, פשוט סוגרים באמצע היום. לא היה מי שיעזור ולא כלום. למרות שהסברתי שזה דחוף לאותו היום. לדבר אל הקיר.
שלום אמיר, קודם כל תודה רבה על הביקורת. אנחנו לא מבינים את מה שכתבת "פשוט סוגרים באמצע היום", שעות הפעילות שלנו מצוינים בכל מקום, ימי שלישי אנחנו פתוחים עד 15:00, כבר 50 שנה באותה המתכונת. חשוב לציין! ההודעה הראשונה שקיבלת מאיתנו, כמענה לבקשה שלך היתה שעות הפתיחה שלנו כהודעה אוטומטית על מנת לחסוך מקרים כאלו. כמו כן העבודה שלך היתה מוכנה בו ביום, וקיבלת הודעה במייל בשעה 13:37 שההזמנה מוכנה לאיסוף ושאתה יכול להגיע, גם בהודעה זו שלחנו את שעות הפתיחה. בנוגע ל"לדבר אל הקיר" זה קורה כאשר יוצרים קשר לאחר שעות פעילות וכשהיא סגורה, אז לא היה מי שיענה לצערנו. תודה רבה לך, ובשורות טובות.

חוויה טובה מאוד. הזמנתי מתנת יומולדת שהגיעה אחרי יומיים בלבד. מאד שירותיים ומסונכרנים ביניהם. הזמנתי דרך ה וואסטפ וכל אחד המשיך מהיכן שהשני הפסיק. גם בדקו במידה והפניתי תשומת ליבם. מקום מאד מומלץ להזמנות.

שירות מדהים מקצועי מלא ידע והרבה סבלנות התלבטתי הרבה ועזרו לי להחליט והכל באווירה טובה

שירות מהיר ואישי עבודה איכותית ומקצועית עבודה מאוד טובה אני מרוצה מאוד תודה על שירות מהיר

תודה על השירות המהיר והאכפתי והעצות.מאד עזרו לנו. התמונות יצאו באיכות גבוהה. הם עזרו מהשירות בוואטסאפ עד ההגעה לחנות

שירות מעולה , מקבלים כול סוגי תשלום , עזרו לי הזמנה מאוד, הכול דרך whatsapp , נוח ומהר. קיבלתי משלוח יום וחצי לצפון ארץ אחרי הזמנה. מעולה!

מבחר מוצרים מרשים במחירים נוחים, הזמנה נוחה דרך האתר, שירות ודאגה ללקוח מעל ומעבר. רואים שמדובר בעסק משפחתי שמכבד את עצמו.

בפוטו נגבה תמיד אבל תמיד מקבלים שירות מקצועי, אדיב ומתחשב שעושה חשק לחזור! עזרו לי כשהתחלתי קורס צילום לבחור את המצלמה שהכי התאימה לי מבחינת רמה ומחיר! צוות שירותי ומקסים!

תודה רבה על שירות מעולה ואדיב מקסימום מקצוענות ואיכות הכל הלך מהר ומחירים נוחים מאוד אלופים

שירות מדהים.הכל דרך הווטסאפ. גם ההסברים על מגוון המכשירים שהתלבטתי ביניהם,גם ההחלטה במה לבחור . הכל עם סבלנות.

אני קניתי דרך אנטרנת אוזניות תטלביזיה לאמא שלי, שכבדה שמיע. בערכה שהגיה היו 2 סוללות נתנות לאוזניות. למחרת מתברר שסוללות מתרקנות לאחר 5-10 דקות של שימוש. כשה שלחתי הודעה לחנות PhotoNegba על הבעיה, הם ענו לי מייד שהם ישלחו 2 סוללות להחלפהת ללא עלות. הופתעתי לטובה מהתשובה, וחיקיתי לסוללות. והם היגיו בזמן המודר. תודה רבה ליושר ושרות מאולה!

בס"ד חוויית קניה נהדרת - צוות מקסים, עוזר, סבלני ומאוד מעוניין לרצות את הלקוח. קניתי מצלמה LUMIX FZ1000 עם אביזרים נוספים, וכן המחירים תחרותיים מאוד, שלא נדבר על שרות ואדיבות שלא רואים כל יום. תודה מיוחדת לסומי ולחן.

קבלתי שירות מעולה, מחיר מצויין והמשלוח הגיע ממש מהר. מאוד מרוצה! הזמנתי מצלמת מיני 12 ואני מאוד מרוצה. חזרתי לקנות עוד אחת לאחיינית שלי.

תאור מדוייק של תחק הצילום שרכשתי באתר האינטרנט. תהליך רכישה ברור ואישור פרטי הרכישה במיילץ. שירות לקוחות עדיב ויעיל.

שירות מטורף ואישי מתחשבים איתך מרגע ההזמנה עד ההגעה עומדים לצידך עד לפרטים הקטנים. אין עליהם בשירות !!!!! קניתי מוצר עם משלוח שהיה אמור להגיע לנקודת חלוקה, והגיע כמה ימים לפני המועד ועד הבית!!

הזמנתי מצלמת פיתוח מידי של fujifilm ההזמנה באתר הייתה קלה תוך מספר ימים בודדים קיבלתי את המשלוח. אחלה שירות!