
ביצעתי רכישה בפלונטר מסיבה אחת - המחיר. לאחר שהתחלפה הבעלות על החנות היו לי חששות לפני הקנייה, אך מחיר נמוך עבור מוצר איכותי שכנע אותי לבסוף. ההזמנה באתר הייתה קלה יחסית, לא שונה מבאתרים אחרים. הבעיות החלו כאשר המוצר בושש לבוא. עשרה ימים לאחר ההזמנה יצרתי קשר לראשונה עם שירות הלקוחות וקיבלתי תשובה שטרם בוצעה הזמנה מהיבואן, כיוון שציפו למשלוח ללא קשר לרכישה שלי. חלף עוד שבוע ופניתי שנית. ענה לי בחור בשם יריב, שע"ס התגובות בזאפ הבנתי שהוא מנהל האתר, שהבטיח לי שישלח ליבואן את ההזמנה מחדש. לאחר שבוע נוסף, ויותר משלושה שבועות בסה"כ, הגיע המוצר אלי, למרות התחייבות לעשרה ימי עסקים. הרושם שקיבלתי מפלונטר הוא של תודעת שירות נמוכה. על אף המחירים הנמוכים, אמנע מרכישה עתידית בחנות.

