
ממליץ מאד חווית שירות מדהימה מהמוכר מעיין ישר קיבל אותי בלי שאלות ועזר לי בגו מובייל אחזור שוב בפתח תקווה

ממליץ מאד חווית שירות מדהימה מהמוכר מעיין ישר קיבל אותי בלי שאלות ועזר לי בגו מובייל אחזור שוב בפתח תקווה

מעיין נציג המכירות נתן לי שירות מעולה, הסביר על המכשיר ועל המוצרים הנלווים בסבלנות ובאדיבות.

הרשת הכי טובה למוצרי סלולר. חוזרת אליהם פעם אחר פעם. לא רק מחירים מעולים אלא גם צוות מקצועי ואיכותי. ברכישה האחרונה אלדד עזר לי לבחור את הדגם המתאים לי על סמך הבקשות והשימוש שלי, ענה בסבלנות ובמקצוענות על כל שאלה והכל עם חיוך על הפנים. מומלץ בחום!

תודה רבה מיכל על השירות המקצועי, האדיב , ותמיד עם חיוך , הלוואי שכל נותני השירות יהיו כמוך. קניתי בזכותך סמסונג לבת שלי ועכשיו מגן מסך עבורי ,תמיד עם חיוך ובמקצועיות.

הגעתי הבוקר לסניף בקריית אתא לרכישת מכשיר שני מהרשת יהב הנציג שעזר לי גם בפעם הקודמת נתן לי חוויה כיפית כמו תמיד מעבר לקנייה יצא לנו לדבר על טיול שעשינו לאותה המדינה ובסוף החוויה הייתה משמחת כמו תמיד בהחלט ארצה לחזור לשם שוב לקנות שוב

הגעתי לסניף גו מובייל בטיילת באילת. אומנם הגעתי מוכן וידעתי מה אנינרוצה אבל ניקול לו הנציגה היתה מאוד מקצועית ושירותית. ממליץ מאוד לכל מי שמגיע לסניף להיעזר בה.

שירות מעולה חייכן ונעים ולכן חזרנו פעם שניה באותו יום קניתי מכשיר סלולרי ונתן הסבר מדוייק והיה אמין מאוד והרגשתי שמוכרים מה שאני צריך ולא דוחפים לי רק כדי למכור

קיבלתי שירות מעולה מדנאל. פתח לידי את המכשיר והראה שהכל תקין אחלה סניף נכנסתי קניתי ויצאתי ממולץ מאוד

שירות טוב עזרו לי מאוד עם הכל, גם לבחור וגם עם כל הציוד הנלווה היה חוויה טובה

קניתי אתמול שיאומי F7 pro, בסניף דיזנגוף סנטר, כל חווית הקנייה היתה מעולה, השירות היה מעולה, המוכר בחנות, נמרוד, היה שירותי סובלני ומאוד מקצועי, ממליץ בחום.

שירות מקצועי, אדיב וקשוב עזר לי מהר לבחור את המוצר שרציתי וענה על כל מה שרציתי לדעת

שירות יעיל מהיר ומקצועי השירות של ניקול לו היה מעולה תמיד כיף לקנות בחנות הזו

שירות יעיל מהיר ומקצועי השירות של ניקול לו היה מעולה תמיד כיף לקנות בחנות הזו

וואו. פשוט תענוג ניקול מסניף אילת - שירותית, נעימה. מאוד מקצועית. תענוג של שירותית המקצועיות.

חוויית קניה יוצאת מן הכלל. מיכל מנהלת הסניף היתה מקצועית ונעימה. לא ניסתה להציע ולדחוף מכשירים יקרים ואפילו להיפך, יצאנו בתחושה שקנינו את המוצר הכי מדויק ובמחיר מצוין. לגבי הרשת עצמה, מחירים מאוד תחרותיים, יבואן מקביל עם אחריות שלא רואים במוצרים מיבואן רשמי. ממש פוליסת ביטוח. אין ספק שגם את הטלפון הבא ארכוש שם.

חיפשתי לי מגן לאייפון 17 פרו שלי והגעתי לחנות באיקאה היה שם בחור בשם יהב שהראה לי את המגנים שיש ועזר לי למצוא את המגן שהכי התחברתי אליו מודה לו מאוד על השירות האדיב והעזרה

הגעתי לסניף בקריית אתא לקנות אוזניות והיה שם נציג בשם יהב שנתן לי שירות מעולה שמחתי לקנות אצלו אחזור שוב בוודאות

קניתי אייפון17 אייר ואז החלפתי לאייפון 17 רגיל, מוכרת אדיבה וסבלנית ניקול לו מאוד מרוצה

קניתי אוזניות בסניף של הסינמה סיטי בירושלים, והמוכר - מנחם גר-היה עינייני, נחמד מאוד, ועם הרבה סבלנות. בעבר גם היתה לי תקלה עם אחת האוזניות והחליפו לי לחדש בלי שאלות. אני אוהבת את השירות שלהם כל פעם מחדש ולכן מעדיפה לפעמים לשלם כמה שקלים יותר מאשר להתקע עם שירות רע. אין ספק שאני אחזור אליהם.

היו מאוד נעימים, שירותים ולא ניסו לדחוף בכוח שום דבר. אביב היה סבלני והסביר לי הכל

שירות מעולה ומקצועי ניקול קוב העניקה לנו הסבר מקצועי על המוצרים שהתעניינו בהם, המליצה וכיוונה עד שמצאנו את המוצר הנכון לנו

רכשתי 2 סמארטפונים בסניף אילת. קיבלתי שירות מניקול המדהימה שענתה לנו על כל השאלות ונתנה לנו את השירות הכי טוב שיכלנו לקבל עם המון סבלנות אדיבות ורצון לעזור. גם כעת כשחזרנו הביתה למרכז ניקול עזרה לי לקבל שירות בסניף רמת גן כדי להחליף מגן מסך שנסדק. מרוצה 10/10!!

ניקול קוב הנהדרת נתנה לי שירות יוצא מן הכלל טוב! ענתה על כל השאלות, הייתה אדיבה ועניינית. תודה רבה!

רותם אחלה גבר, עזר לי בדיוק במה שהייתי צריך ישר ולעניין מי שרוצה שירות 5 כוכבים זה אצלי

נמרוד איזה אלוף שירות הכי טוב שיש מקצוען ברמה גבוהה קניתי חמשב של אפל נייד