
קניתי מתנת יום הולדת לבן שלי, המחיר ששילמתי באתר היה 1249 ש״ח, כמה דקות אחרי שרכשתי השתנה המחיר ל1099 ש״ח, תגובת שירות הלקוחות ״המחיר משתנה מפעם לפעם, לא ניתן לקבל זיכוי על ההפרש״, בנוסף לזה, המקלדת הגיע פתוחה ונראית משומשת, מבאס כי זו מתנת יום הולדת, תגובת שירות הלקוחות ״המקלדת נפתחת לצורך צריבת העברית״ שוב היא נראית משומשת! בקיצור אני התאכזבתי מההתנהלות כלפי הלקוח, בבאג אני לא ארכוש יותר ואישית גם לא אמליץ לרכוש שם.
אסף שלום בהמשך לשיחתנו, הרשה לי להתנצל על חווית השירות. כמובן תזוכה עבור ההפרש.























