
מחירים טובים וזולים, ושירות מצוין ואדיב. ממליץ להגיע לחנות לקבל שירות מאוד טוב ולהנות ממחירים זולים

מחירים טובים וזולים, ושירות מצוין ואדיב. ממליץ להגיע לחנות לקבל שירות מאוד טוב ולהנות ממחירים זולים

מוכרים מדהימים ,מחירים הוגנים,יחס מהמם ושירות מעל המצופה. מקום הכי אמין שפגשתי ! ממליצה!!! תודה

החוויה הייתה טובה קלילה ומוצלחת, המוכר בחנות בראשון לציון היה קשוב נינוח ונכון לעזור. הגעתי לרכוש את הרדמי נוט 5 החדש והמחיר היה בהתאם למה שפורסם באתר. בסט סייל, הסניף בראשון לציון הוא אמין ביותר ואפשר לבוא לרכוש בלי חששות שינסו לדחוף לך מוצרים שאתה לא צריך. בקיצור ולעניין בסט סייל אמין, מקצועי ומספק את הסחורה.

צוות מוכרים ובעל הבית נחמד מאוד, מכשירים איכותיים, שירות חייכני אדיב ומהנה ומחיר משתלם, מעולה!

הרכישה היתה מהיר ומוצלחת ממליץ בחום הנציג נתנאל היה מקסים שרות אדיב מכשיר מעולה מחיר טוב

חווית קניה נהדרת. מקצועיות, אמינות, מהימנות וסבלנות אין קץ. במיוחד נהניתי משירותיהם של נתנאל, אלעד ומיכאל. ממלחץ בכל לב.

שירות מצוין. רכשתי טלפון נייד ישירות מהחנות וקיבלתי יחס אדיב, מקצועי וסבלני. לא ניסו לדחוף מוצרים נוספים כמו בחנויות אחרות. מאוד ממליצה על החנות הזו. כבר פעם שנייה שאני רוכשת בחנות הזו. מקסימים ואמינים. יישר כוח!

חנות מצויינת, מחירים הוגנים ומוצרים איכותיים. אבל הבידול של החנות הזו מיתר החנויות זה השרות והיחס האנושי של עובדיה!! שרות ברמה שאין בשום מקום בארץ. אני מדבר בתור לקוח חוזר שרכש מספר רב של מוצרים מחנות זו, ושלח אליה משפחה וחברים.

חיפשתי מתנה בתקציב מסויים וקיבחתי שירות עולה על כל דימיון גם במחיר גם בחיוך וגם ברצון ממליצה בחום

שירות מדהים . טלפון רביעי שאני רוכש בחנות , וכל פעם שנכנסתי בעל החנות קיבל אותי בחיוך . מגוון עצום של מוצרים במחירים ללא תחרות. לסיכום , חווית קניה מצויינת. להרבה נותני שירות בארץ יש מה ללמוד מהשירות בחנות הזו

שירות אדיב ומהיר נכנסתי לקראת סוף היום טופלתי במהירות וביעילות רבה. כדאי לכם גם להגיע

שרות אדיב ומקצועי. קניה של Xiami Redmi 5 Plus. עזרו בהעברת נתונים ממכשיר ישן כולל התאמת cim. חדוב לדעת, לחנות יש הסכם שרות / אחריות עם מעבדה בראשון לציון !!

שרות טוב ואמין צוות נחמד ואדיב, מיקום החנות נוח, מגוון רחב של מכשירים במחירים נוחים

מאוד נהניתי מהשירות! רכשתי מכשיר סלולרי.וגם עזרו לי להפעיל אותו. מוכרים מקצוענים . אמשיך לקנות מהם. תודה רבה חברים!

לחנות יש מגוון מכשירים סלולריים ואביזרים נלווים, מחירים טובים ומנהל החנות מיכאל אדם מאוד נחמד ומנסה לעזור לך לקבל את השירות הכי טוב שאפשר.

רכשתי סמארטפון חדש, קיבלתי שירות אדיב, מחירים נמוכים, זוהי הפעם השניה בחנות זו. מקום שניים לחזור אליו

חנות עם שרות מעולה ומגוון גדול של מוצרים, השרות היה אדיב מאוד והמלאי זמין. המוכר אלעד היה אדיב מאוד.

הכי זול שמצאתי השירות היה הוכן ואדיב אחרות יצרן על ידי רשת סלולארית זה יתרון קיבלתי שירות אדיב מאוד בסניף

קניתי redmi note 4x 32 בסט סייל היו היחידים שנתנו מענה ישיר על המכשיר במחיר הנקוב באתר ולא ניסו לדחוף מכשיר אחר, או העלו פתאום את המחיר בגלל שמדובר במעבד שונה או בחבילת מוצרים. הגעתי אליהם ושוב קיבלתי יחס מקצועי ומהיר. קנייה קלה אחרי הרבה חיפושים מתישים בזאפ. מערכת הפעלה מקורית, שירות תיקונים בכל הארץ. והכי חשוב, מחיר נקוב על מכשיר בלי חרטות ופרסומי שווא

לשלילה: הזמנתי שני מכשירי סמסונג J5 2016 ושילמתי דרך האתר בכרטיס אשרי בתאריך 6/6/2018 אחר כך טלפנו אלי ממהעסק להגיד לי שיש תוספת תשלום עבור שני מכשירים מאותו דגם. אחר כך טלפנו שוב להגיד שלא יכולים לשלוח לירושלים כי מבחינתם ירושלים מחוץ לאיזור שלהם, אבל בתוספת תשלום היו מוכנים לשלוח עם שליח. לראות עיני, המחיר עבור שני מכשירים מאותו דגם היה צריך להחשב נכון בעת ההזמנה באתר, ולא בטלפון אחרי ששלמתי. גם לא נראה לי רציני להגיד שירושלים מחוץ לאיזור. לחיוב: בקשתי לבטל את העסקה והם ביטלו במיידי ללא בעיה.
שלום רב . אנו בבסט סייל עובדים מאוד קשה בכדי שכל הפרטים יהיו מול הלקוח באתר . במקרה זה כתוב באתר במפורש שאין להזמין שני מכשירים באותו מחיר . ואף יש קטגוריה של תוספת תשלום עבור מכשיר נוסף . וודאי שקל להתעלם מזה שמדובר בתוספת כסף... התשלום על המכשיר לא בוצע אלא רק אישור עסקה . לגבי משלוח יש נקודות איסוף בירושלים ולשם זה יכול להגיע . משלוח בשליחים עד הבית הוא בתשלום . יום נפלא לכל הלקוחות

וואוו , באמת שירות גרוע ברמה מיוחדת. אז ככה שלחתי להם מייל שאמרתי שרוצה להזמין 5 מכשירים של שיומי 5 פלוס, ענו לי שאפשרי, לא רשמו לי שיש בעיה במחיר שרשום באתר להזמין יותר ממכשיר אחד, אבל אני קראתי באתר לאחר התשובה שלהם והתקשרתי לשאול אם אני מזמינה יותר ממכשיר אחד אם זה צריך להיות לכתובות שונות, אז אמרו לי אם אני לא מזמינה גם אביזרים נלווים אז כן .אמרו לי שיש רק שניים במלאי, הזמנתי אחד בשבילי לנהריה ואחד לאחותי לת"א. - שם שונה, מייל שונה, טלפון שונה, כתובת שונה ואפילו כרטיס האשראי שונה לגמרי ועל שמות שונים. יותר מזה? בינתיים חייבו את הכרטיס שלי (בחיוב באוויר, מה שלוקח לי מהמסגרת אבל לא מחייב באמת) . ההזמנה היתה בשישי, ביום ראשון דיברו איתי ואמרו לי שאני לא יכולה להזמין שניים לאותו בית אב, הסברתי שזה לא אותו בית אב, רק ההזמנה בוצעה מאותו המחשב אבל אפילו לא לאותה עיר, לא יעזור כמה הסברים, האדם "החכם" שדיבר איתי התעקש לחזור על המשפט שאי אפשר להזמין 2 לאותו בית אב, לא שינה את הגירסה שלו אפילו לאי אפשר מאותו מחשב, נשאר עם המנטרה הזאת של אי אפשר שניים לאותו בית אב. אגב כל השיחות איתם מוקלטות ואשמח להעלות אותם לפה אם תרצו. קיצר אמרתי להם שישלחו אז לאחותי כי היא בלי טלפון, אני עוד יכולה לשרוד כמה ימים עם טלפון לא משהו ולהזמין ממקום אחר. אז אמרו לי שישלחו אליה את ההזמנה, בינתיים כאמור אני חוייבתי (יאמר לזכותם שהבעלים או המנהל של החברה התקשר אליי כשרשמתי להם שכן חוייבתי ואמר לי לדבר עם חברת האשראי ולהעלות אותו על הקו, לא עשיתי את זה פשוט כי המתנתי המון זמן על הקו ומחר לפי מה שהוסבר לי החיוב אמור להיעלם, אז מחכה לראות את זה.. חבל לי לבזבז עוד שעות על הקו בשביל זה, אם אכן יעלם מחר. הבעיה היא שזה לקח לי ממסגרת האשראי שזה ממש בעייתי כשבמייל ובטלפון אמרו לי שלא חוייבתי בשום שלב) בכל מקרה אני ממליצה לכם להזמין ממקום אחר, כמה שקלים פחות לא מחפים על עוגמת הנפש, העצבים וכל מה שנלווה להזמנה מהם.

אחלה של מקום ואנשים מסבירי פנים ומתקתקים יעוץ כנה מבלי לנסות לדחוף מוצרים פשוט תענוג והמחירים נמוכים חוויה תודה תודה תודה

שרות מהיר ואדיב, מחירים מעולים רק חבל שיש תנאי (לא ברור האם תמיד או רק במוצר שלי) שמוכרים רק מכשיר אחד לבית אב בלי לקנות תוספות וחבל שלא שולחים לכל מקום בדואר (יש פרוט באתר), ועדיין היה לי שווה לנסוע עד אליהם

מחירים זולים ביבוא מקביל, שירות מצויין עם המון סבלנות, ממליץ בחום לקנות בסניף ראשון לציון