
שרות מעולה ומיקצועי והמוכר נחמד כמו חבר טוב אפילו שרק עכשיו נפגשנו מדבר בגובה העיניים

שרות מעולה ומיקצועי והמוכר נחמד כמו חבר טוב אפילו שרק עכשיו נפגשנו מדבר בגובה העיניים

מאוד ממליץ , אחרי חווית קניה לא טובה בעבר חזרתי רק בגלל המחיר זול של מוצר מסוים , וקיבלתי אחלה שירות והסברים וחפרתי למוכר ועדין הסביר לי הכל עזר לי לקחת את המקפיא לרכב והעמיס לי בעדינות הכל , לא לקחתי את השם שלו אבל באמת היה יוצא מן הכלל

שירות עדיב ומקצועי. מחיר מאוד נוח. לקחתי את המוצרים מייד אחרי שנבדקו ונמצאו תקינים. מאוד מרוצה מהקניה. במתחם תמיד יש חניה וגישה נוחה. ממליץ מאוד.

מחירים מעולים אחריות סבלנות בלי סוף! עזר לי אפילו לבדוק ולהשוות .. ש שירות מעולה והמוצר רק נקנה אז מאמינה שהוא יהיה טוב שירות הולך עם מוצר ועם כזה שירות בטוחה שאהיה מרוצה

הגעתי לסניף וסהר קיבל בחום מיד הגיש לי עזרה והיה ממש סובלני לכל השאלות החופרות שלי עם חיוך מקסים לבסוף לא היה צריך לבקש אפילו ופרגן בהנחה מאוד משמעותית נהניתי מאוד . בהחלט ארצה לחזור שוב . תודה רבה 🙏

הזמנתי מסך דרך האתר וזמן אספקה היה תוך עשרה ימים עסקים, הימים עברו ואף אחד לא יצר איתי קשר, החל מיום העסקים השמיני התקשרתי אני לבדוק איפה זה עומד כל הזמן דחו אותי והבטיחו לחזור אליי-מה שלא קרה בפועל והייתי צריכה לרדוף אחריהם ועדיין מחכה למנהל שיחזור אליי, כרגע אין להם במערכת אפילו זמן אספקה שאמור להגיע ואני תקועה בלי טלויזיה ובלי שום מידע לגבי איפה זה עומד ומתי בכלל אמור להגיע...פשוט שירות לא שירותי ולא אמין ולא מקצועי בעליל!!!!
הלקוחה אוסנת הזמינה בתאריך 21/06/202 מסך 65 4K ULTRA HD SONAB S3000 LED הלקוחה מתגוררת בביריה זמן האספקה המצויין במכירה הוא עד 10 ימי עסקים בנוסף מופיע במכירה זמן אספקה לישובים מחוץ לטווח חדרה - גדרה ייתכן עיכוב של 7 ימים נוספים ימי העסקים מסתיימים שמסתיימים בתאריך 14.7.2022 הלקוחה תואמה לאספקה לתאריך 11.7.2022 במסגרת ימי עסקים, שרות עולם הקולנוע

שירותיות טובה וראינו את המוצר ב 40 אינץ וקיבלנו 43 אינץ צפייה טובה, ונעשתה בדיקה שהיא תקינה.

המוכר ז׳קי מסביר פנים נתן לי כמה הצעות על מכשירים של נינזה קטנים גדולים בסווף לקחתי את המכשיר הגדול הבחור נתן לנו את השרות מכל הלב והשארנו את המכשיר לאסוף אותו ביום חמישי

שרות מצויין איש מקסים, ומאוד נחמד, בחור בעל מוטיבציה גבוה לשרת , מסביר פנים וחייכן

אחלה שירות. תמיד אדיבים ומשתדלים גם לתת הנחות מתי שיכולים ממליץ בחום! סניף עפולה חבל על הזמן טוב! אנשים טובים אחד אחד ב"ה! אקנה הכל אצלהם בלי נדר!

לא ממליץ,רכשתי שואב אבק רובוטי באינטרנט כשהוא מופיע שהוא קיים במלאי ולאחר מספר ימים יצרים איתי קשר ואמרו שאין להם אותו במלאי ואמרו לי שמבטלים לי את העסקה. רק אחרי יומים גיליתי שהם לא עשו כלום, החיוב עדיין המשיך לתפוס לי את המסגרת. התקשרתי לשירות לקוחות ישר אמרה לי עכשיו ביטלו שאלתי למה רק עכשיו ולא לפני יומים היא אמרה לי שזה ענואל והביטול יקח עוד 14 ימי עסקים בקיצור לא תוכלו לבצע שום עסקה עד שזה לא מתבצע

הייתה לי חווית קניה מקצועית מוכר עם סבלנות וידע רב סייע לי מאוד בהחלטה, ממליץ מאוד

נותן שירות מכל הלב, בעל ידע במוצרים מדבר בגובה העיניים קיבל אותנו עם חיוך ויצאנו גם כך

מקום מאוד מקצועי . מחירים טובים ויותר זולים מחנויות חשמל רגילות. זמינות מוצרים טובה . שירות מאוד אדיב ומקצועי .

תודה רבה רבה על הכל שרות מעולה מאוד שמחים על מוצרים שקנינו ממליצים לכולם תודה

אחלה שירות מתחשב , עוזר ואדיב המחיר משתלם מאוד ושווה המוכר עזר לנו מאוד הן בבחירת הדגם והן במחיר

קודם כל מחיר לכל כיס !!! אחרי השוואת מחירים בכל האיזור באמת שמחירים ואיכות כזה של מוצרים לא מצאתי והרבה יותר זול מכל חנות אחרת . הדבר הכי חשוב זה השירות האישי והמושלם שקיבלתי מהצוות שם באמת תודה רבה ❤️

ראיתי את הטלויזיה באינטרנט והתקשרתי אמרו שיש במלאי הגעתי לחנות לבצע את הרכישה דגם 7100 כמו שפרסמתם ואז אומר לי המוכר שהמחיר 1799 שקל מראה לו את הפרסום באינטרנט ואז אומר המוכר את זה אתה רוצה אמרתי כן לאחר מספר דקות אומר לי שאין לו במלאי צריך לחכות מספר ימים אבל את דגם 7100 יש לו לא רציתי להתווכך והגעתי במיוחד מהרצליה. לא יפה התנהלות לא יפה ולא מכובדת
לאחר בדיקה אין לנו כל שיחה מטעם הלקוח במערכת שיחות, הלקוח הגיע לסניף לרכוש מסך סמסונג הוצע ללקוח להמתין 3 ימים ולקבל את המסך שביקש , הלקוח החליט לרכוש בסוף מסך מדגם אחר עם אחריות של יבואן רישמי במקום פרלל, שרות עולם הקולנוע

המוכר מכר לי מה שהוא רצה ולא מה שביקשתי ורציתי לקנות, איש מכירות מושלם ונעים. אני מרוצה מהקניה, מקוה שגם מחויית הצפייה

אחלה של שירות מחירים סבבי ותחושה של בית ממליץ בחום עם אחלה מזגן וצוות הוגן

בחור נעים הליכות יחס אישי מלא סבלנות עם הסברים מדויקים פשוט חווית קניה ובגללו קניתי ואקנה ממך וגם אמליץ

היום ניכנסתי לסניף צ’אק פוסט בחיפה וקיבל אותי בחור נחמד בשם דור השירות היה 100% של טוב!!! ממליצה בחום וכמובן שנחזור לרכוש

נכנסנו לסניף וחפשנו טלויזיה "32 נתנו לנו שירות טוב מהיר ומוצר שרצינו במחיר סביר וחלקו לנו את התשלום לתשלומים שרצינו. ממליצה בחום על הסניף, זאת לא פעם ראשונה שאנחנו קונים בסניף זה