מפרסם ב-zap מאז 2015

‎מובייל לנד‎ ‏(MobileLand) - עמוד 39

סלולאר ואביזרים (תל אביב)

4.56 / 5 ממוצע מבוסס על 43 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: מוביילנד אן ג'י אן בע"מ
נמצאו 1456 חוות דעת גולשים על מובייל לנד
Eyal
Eyal
22.11.2018
מוצר שנרכש: נוט 6 פרו

בשנים האחרונות רכשתי כמה מכשירים בסניף ברחוב משכית בהרצליה. השירות תמיד אדיב ומקצועי. היה ברור לי שגם הפעם אחזור אליהם. שירות מעל המצופה

חוות הדעת עזרה לכם?
גילי
גילי
08.11.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi A2

החנות בהרצליה עם שירות מצויין ומלאי זמין. במקום גם טכנאי מקצועי. מומלץ לקנות במקום. אין טעם לבדוק באינטרנט.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
31.10.2018
מוצר שנרכש: s9 plus

קודם כל הגעתי למובילנד דרך זאפ. תודה על ההמלצה. דבר שני אחלה חנות מחיר טוב והכי חשוב יחס אישי. תודה איציק

חוות הדעת עזרה לכם?
תמונת מוצר
דן
דן
30.10.2018
מוצר שנרכש: OnePlus 6

הזמנתי OnePlus 6 מכשיר בלבד דרך האתר שלהם כיוון שהיו הכי זולים בזאפ. למחרת בערב התקשרו אלי וניסו למכור לי עוד דברים (טוב נו, כולם עושים את זה) הבהרתי להם שאני רוצה רק את המכשיר. ערב אחרי אני מקבל עוד שיחה מהם, "שלום, האשראי שלך לא עובר אצלינו", עברתי איתם על פרטי האשראי והכל בסדר, אבל האשראי לא עובר. בחיים לא הייתה לי בעיה עם האשראי הזה, אבל נו מילא, טעויות קורות. עניתי "אוקי, אני אתן לכם את הפרטים של האשראי השני שלי מסוג אחר", בתור תשובה אני מקבל "אני כבר לא יכול לקחת פרטי אשראי אתה חייב לעשות הזמנה חדשה דרך האתר". מוזר, במיוחד שבאתר אפשר לבחור למסור פרטי אשראי בטלפון, אבל סבבה, אולי אילוץ טכני כלשהו... אני נכנס להזמין בשנית באתר, אך המחיר עלה בכדי להתאים את עצמם לחנויות האחרות! 1. "האשראי לא עובד" 2. "אני לא יכול לקחת פרטי אשראי אחרים אתה חייב לעשות הזמנה חדשה" 3. עליית המחיר אין לי הוכחה לכך, אבל אני די משוכנע שלא מדובר בסתם צירוף של מקרים לא סביר, אלא פשוט טריק בכדי "לעדכן" את המחיר שאשלם למחיר גבוה יותר. כשגליתי זאת כמובן שלא יצרתי הזמנה חדשה. אני אשאיר את ההנחה האם מדובר בצירוף מקרים או לא לקורא הביקורת.

תגובת החנות

התלבטנו אם להגיב לתגובה הזו כי עוד לא נתקלנו בסיפור כל כך רחוק מהמציאות והחנות הזו קיימת "רק" 7 שנים. הלקוח הזמין באתר מכשיר וואן פלוס ביום חמישי בליליה. ביום ראשון על הבוקר צלצלו אליו - הסבירו לו על ההבדלים בין יבוא מקביל לרשמי - בחר מה שבחר - נתן פרטי אשראי לחיוב. בערב כאשר ניסו לחייב את העיסקה - לא עבר הכרטיס בקופה. שלחו ללקוח הודעה במייל ויום למחרת אף צלצלו אליו כדי לעדכן אותו. אמר שהוא בודק את זה ויחזור אלינו. חזר אלינו ביום רביעי - יומיים לאחר מכן ביקש לבצע שוב הזמנה עם פרטי כרטיס אשראי אחר אך ביקש את המחיר של שבוע לפני. הובהר לו שזה מחיר ישן והגיעה סחורה חדשה וההזמנה הקודמת בוטלה ובכלל מאז עבר שבוע ולא ניתן למכור עוד במחיר הישן . התעצבן הלקוח - איים על העובד שיעשה לנו שיימינג באינטרנט ויכפיש את שמנו - אמר לו העובד - שאנחנו לא מגיבים לאיומים וחבל שכך בוחר להתנהג , ניתק לנו את הטלפון וכתב את התגובה המזעזעת הזו. לצערנו - ניתן לרשום מה שרוצים בלי קשר למה שקרה בפועל. מקווים שעכשיו הוא מרוצה . גם אנחנו נשאיר ללקוחות להחליט....

חוות הדעת עזרה לכם?
ganso
ganso
30.10.2018
מוצר שנרכש: טלפון XIAOMI REDMI 5 PLUS

מהיר, פשוט, מחיר מעולה, שרות עוד יותר מעולה והנציג הוסיף לי גם הטבה. ובנוסף הגיע לאחר יום אחד בלבד, ואני לא גר קרוב לחנות. חנות מומלצת בחום ! תודה רבה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Avi
Avi
24.10.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Pocophone

נסיתי יום חמישי ב 18/10/18 לרכוש את מכשיר הסלולרי שציינתי, ב 21/10/2018 יתקשר המוכר בשם אבירם , ב 11 בבוקר וציין שטלפון תואם ומערכת תכונה הכול סיני ועדיף יובאן ארופאי , ושינה את מחיר ואת תשלומים על דעת עצמו למחיר 75 שקלים יותר ממחיר שסוכם, לאחר מכך לא סיפק שום קבלה לעסקה לדואר אלקטורוני נוסף לכך, הוא טען ששירות דואר ישראל איטי מידי, ואפשר לפגש בערב אצלו , והוא יחזור אלי טלפונית, הוא לא חזר טלפונית שום דבר , מדובר בחנות נוראית, של מוכר שרק הוא מנהל את שיחה בצורה כוחנית, לא מספק קבלות שום אמינות או שירות, רק מחפש לעקוץ כספית, אני לא מבין על מה קיבל תו אמון צרכנות, שהחנות מזלזלת בלקוחות אפס שירות , בקושי אפשר לשיג בטלפון .. חוץ מסחיטה כספית, אין דבר בחנות הזאת, גם לאחר שטען שביטל את עסקה, סירב לספק קבלה ביטול עסקה, הוא משלם מס הכנסה בכלל.. העסק לא אמין לחלוטין , מאד לא ממולץ !

תגובת החנות

לקוח עשה הזמנה ביום חמישי בבוקר, צלצלו אליו ביום ראשון על הבוקר - עד פה הכל טוב. הוסבר ללקוח שיש לו אופציה לרכוש ערכה עם מטען מקורי וכיסוי אחורי בתוספת 75 ש"ח במקום 99 וההזמנה שונתה כפי שביקש. בנוסף - למרות שאופציית התשלומים עם ריבית - נתן לו הנציג 3 תשלומים ללא ריבית. מעבר לכך- הלקוח הזמין דואר רשום שלפי האתר זמן האספקה הוא עד 7 ימי עסקים. הנציג שם לב בעת השיחה עם הלקוח ששניהם מתגוררים באותו הרחוב בראשון לציון . הגדיל הנציג והציע ללקוח ( שטען שרוצה את המכשיר דחוף אבל לא היה מוכן לשלם על משלוח אקספרס ) שהוא יצלצל אליו בערב שהוא חוזר הביתה מהעבודה ויביא לו את המכשיר הביתה ללא עלות . הגיע הנציג לראשלצ - חייג ללקוח מס פעמים ושלח לו הודעות וזה לא ענה לו. הלקוח חזר אליו רק ב11 בלילה . הסביר לו הנציג שהוא כבר לא בבית שהוא יצא ואם הוא רוצה אפשר לנסות שוב מחר - קילל אותו הלקוח גם בשיחה וגם בהודעות וביקש לבטל את העיסקה. למחרת בבוקר צלצל לחנות וצרח גם פה על עוד נציג - סך הכל ניסו לעזור לו ועוד הוא מקלל אותנו ורושם לנו חוות דעת שלילית...?

חוות הדעת עזרה לכם?
שרה
שרה
17.10.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi6 מגן זכוכית וכיסוי סיליקון

לפני כחודש רכשתי דרך האתר מכשיר. -השירות שקבלתי היה אדיב מאד!!! חשוב לציין שהשרות נמדד ביחס לאחר הקניה ולא לפני- במשלוח חלה טעות אנוש של כתיבת כתובת שגויה. אבירם לקח את מלא האחריות ועקב באופן אישי אחר מהלך העניינים. בנוסף לכך דאג גם לפצות על עוגמת הנפש (-ללא שנתבקש). לאחר שחשתי שיש עם מי לדבר גם לאחר הקניה רכשתי לבתי מכשיר ואבירם דאג למשלוח עם שליח עד הבית (-למרות שהזמנתי בדואר רגיל צ'ופר. -ממליצה בחום!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
17.10.2018
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
17.10.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi redmi note 5 64gb

שירות טוב ומהיר,מוכר נחמד יחס טוב ללקוח ומחירים זולים מומחים,באים לקראת הלקוח בשמחה.מאוד מומלץ לקנות מהם!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
15.10.2018
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי שיומי a2

רכשתי אתמול מכשיר שיומי a2, לאחר בדיקה מצאתי כי המחיר הכי זול בארץ לרכישת מכשיר זה בגרסתו המקורית כולל מטען מקורי וגירסת אנדרואיד עדכנית היא במוביילנד (אפילו בהשוואה למחירי חנויות אילת..). קיבלתי שירות מצויין מהרגע הראשון, לא ידעתי שהמכשיר מגיע עם מגן באריזה וביקשתי שיוסיפו מגן. קיבלתי מגן נוסף, ברמה גבוהה ללא תוספת תשלום! כמו כן הציעו להדביק עבורי מדבקת מסך זכוכית, הסכמתי וקיבלתי את המכשיר עם מדבקת זכוכית מודבקת כבר גם ללא תוספת תשלום. בנוסף לכל זה קיבלתי את המכשיר עד ביתי עוד באותו היום. שירות מצויין, מחירים מהזולים בארץ וחווית קניה טובה. ממליץ בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
אסתי
אסתי
15.10.2018
מוצר שנרכש: 6איי

פעם רביעית רוכשת במובייל לנד פשוט אלופים אלופים אלופים מחיר שרות הכל מהכל ממש כדאי :-)

חוות הדעת עזרה לכם?
Elinorsah
Elinorsah
07.10.2018
מוצר שנרכש: note 5

ביקרתי בחנות לראשונה היום, מעולם לא ניתקלתי ביחס כה אדיב מצד המוכרים.... מחירים הכי זולים (על המכשיר שרכשתי שילמתי 300 ש"ח פחות מכל מקום אחר).... הגענו מפתח תקווה והיה שווה!!!! ממליצה בחום לקנות במקום הזה......

חוות הדעת עזרה לכם?
Eliav
Eliav
04.10.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi TV Box

חנות עם תודעת שרות אמריקאית. נחמדים, אדיבים וזריזים. ומעל לכל - המחיר הכי טוב שמצאתי בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
מתי
מתי
02.10.2018
מוצר שנרכש: טלפון S7 EDGE

קניתי טלפון S7 EDGE הדבר הטוב היחיד בקנייה היה שהחנות הסכימה לבטל את העיסקה ולהחזיר לי את כל הכסף. העדפתי לקנות במובילנד למרות תוספת במחיר, כי היה חשוב לי שאקבל ערכה מקורית ונאמר לי במפורש כי אקבל ערכה מקורית "מיבוא של הוט מובייל,שהוא גם נותן השירות, ולא של יבואן מקביל". בדיעבד גיליתי שהקשר היחיד של הוט מובייל לענין הוא שניתן למסור לתיקון דרכם. (בחנות התעקשו שזה היבואן למרות ת אחריות של גטסל) למעשה קיבלתי טלפון של יבואן מקביל שאריזתו נפתחה ונאטמה מחדש (ע"י LMD...), כך שלא היתה הצדקה לתוספת המחיר, והעיקר- אין שום בטחון במקוריות של הטלפון או האביזרים. לשם מה היה צורך בפתיחת אריזה של טלפון שנמכר כמקורי?. כשקניתי טלפון מקורי בחנות אחרת הבנתי שהמדבקה של LMD הסתירה מדבקה של סמסונג שמזהירה לא לקנות מכשיר שאריזתו נפתחה ביצעתי את ההזמנה ביום ג אחהצ. בשיחה למחרת הומלץ לי והסכמתי להוסיף תשלום עבור דאר אקספרס (כך במפורש כתוב באתר), כדי שהחבילה תגיע עד יום שישי. בפועל החבילה נמסרה לשליח הדואר רק ביום שישי בצהרים ונשלחה בדאר שליחים רגיל.

תגובת החנות

רק "שכח" הלקוח לציין שהוא ביקש שידביקו לו את הזכוכית אז איך ידביקו לו את הזכוכית אם לא יפתחו את האריזה...? מעבר לכך - הלקוח צלצל לחנות כל יום עשרות פעמים עם כל מיני טענות שונות ומשונות ובמשך שבוע שיגע את כל עובדי החנות במיילים ובטלפונים עד שכבר אנחנו ביקשנו מיוזמתנו שיבוא לחנות - יחזיר את המכשיר ונזכה אותו. העדפנו להפסיד כסף על הלקוח מאשר למצוא עצמנו 10 פעמים ביום בעמדת התגוננות למרות שקיבל מכשיר מצויין , חדש ומקורי.

חוות הדעת עזרה לכם?
Amit
Amit
26.09.2018
מוצר שנרכש: redmi note 5

ממליצים בחום! תודה לכם על הכל, מחיר ללא תחרות, שירות אדיב מאין כמוהו! הילדים יצאו מאושרים וההורים עוד יותר. חג סוכות שמח לכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Sam
Sam
23.09.2018
מוצר שנרכש: Note 5 64

הגעתי לחנות בעקבות זרם והגעתי לפני הזמן של הפתיחה המוכר אבירם היה נחמד וקיבל אותי נתן שירות מקצועי ומהיר באמת כל הכבוד. מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
Nir
Nir
20.09.2018
מוצר שנרכש: A2

הייתה קנייה מצוינת, נחמדים מאוד וממש זולים. חיפשתי וביררתי בהרבה מקומות לפני שקנית והם היו הכי זולים.תודה זאפ על היעוץ

חוות הדעת עזרה לכם?
Yigal
Yigal
15.09.2018
מוצר שנרכש: Redmi 5 plus

רכשתי לבת שלי 5PLUS XIAOMI , רכשתי טלפונית קיבלתי מנציג החנות שרות מצויין, ענה על כל השאלות ממליץ מאוד, בקרוב הולך להזמין אצלם עוד מכשיר לשאשתי תודה על השרות !

חוות הדעת עזרה לכם?
אבינעם
אבינעם
14.09.2018
מוצר שנרכש: סלולרי דיאומי a2

שרות מצויין. למרות שרשמתי משלוח אספתי בחנות. עקב שבר בקרסול יצאו החוצה מהחנות ונתנו לי שרות באוטו... בהתחלה כמעט לא קניתי מהם כי ראיתי כמה ביקורות שליליות אבל היות שהרוב המכריע ביקורות מצויינות והטיפה שליליות כנראה מתלוננים סדרתיים החלטתי לרכוש ואני מאוד שמח על כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
08.09.2018
מוצר שנרכש: Xioami mi a1

קניתי מהם מכשיר הייתה טעות קטנה אבל היחס שלהם היה מדהים יישר אמרו בוא נעשה אימות יישר בלי לחשוב פעמים עזרו לי הצוות שם מדהים !

חוות הדעת עזרה לכם?
יפעת
יפעת
07.09.2018
מוצר שנרכש: xiomi redmi note 5 32G 3G

קניתי סלולרי בחנות בהרצליה. המוכר נידב מעט מאד מידע. בנוסף, לא ציין בפניי שיתכן ואאלץ לחתוך או להחליף את הSIM שברשותי ושלא אוכל להשתמש בטלפון מיידית (ובתור מי שלא מבינה בתחום, לא ידעתי שיש סיכון כזה). בדיעבד- גם המחיר היה יקר בהשוואה למתחרים.

תגובת החנות

יפעת, המוכר שאל אותך 3 פעמים איזה סוג מכשיר יש לך היום וענית - ״משהו של lg...” .לכן לא יכול היה העובד יכול להגיד לך אם הסים מתאים או לא...מעבר לכך - אם אנחנו כל כך ״ יקרים בהשוואה למתחרים ״ כהגדרתך- אז אנחנו לא מכריחים אף אחד לרכוש אצלנו. מוביילנד נותנת שירות מצוין ומכשיר מצוין במחירים הנמוכים בשוק- אם משהו לא היה לשביעות רצונך - אפשר לפנות אלינו טלפונית או דרך המייל ונשמח לעזור. אין שום סיבה לרשום חוות דעת מיותרת שכזו.

חוות הדעת עזרה לכם?
Rafi
Rafi
07.09.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB

הזמנתי עם הפלאפון גם מגן סיליקון ומגן זכוכית בעלות של 100 שח. בפועל קיבלתי מוצרים זולים ביותר שאני משוכנע שעלותם הכוללת היא 20 שח לכל היותר (וב- aliexpress כנראה כמה גרושים). מאכזב.

תגובת החנות

רפי, רכשת מכשיר קסיומי 5 פלוס ערכה מקורית שמגיעה עם כיסוי אחורי מקורי בתוך הערכה. הדבר היחידי שילמת עליו תוספת הוא מגן זכוכית מחוסמת ב40₪ - כך שלא מובן לנו מה לא מצא חן בעייניך... קיבלת זכוכית מחוסמת ואף ביקשת שידביקו לך ואכן הדביקו והכיסוי האחורי כאמור הוא מקורי וחלק מהערכה של המכשיר. לא מובן מה גורם לאנשים להתנהג ככה אבל שיהיה להם בהצלחה. מוביילנד תמשיך לתת שירות נפלא ללקוחותיה - חתימה טובה לכל עם ישראל!

חוות הדעת עזרה לכם?
saritz878
saritz878
03.09.2018
מוצר שנרכש: XIAOMI ROIDMI F8

חזרתי לחנות הנ"ל לאחר שירות מעולה שקיבלתי לפני מספר חודשים כאשר רכשתי מהם מכישר אייפון X. שמחתי לגלות שהם מחזיקים את שואב האבק המדהים של שיומי שחיפשתי ובמחיר פשוט ללא תחרות בשוק! קיבלתי שוב יחס נפלא מקצועי ומפורט. ללא ספק אחזור לשם שוב ואמליץ לחבריי. יישר כח.

חוות הדעת עזרה לכם?
מינו בר -
מינו בר -
02.09.2018
מוצר שנרכש: נוט 8 128

הגעתי לפני חודשיים דרך זאפ השוואת מחירים וקניתי נוט 8 אחרי חודשיים היתה לי תקלה במכשיר הגעתי לחנות טיפל בי בחור בשם בן שהוא גם טכנאי שיהיה בריא עד 120 ישב איתי שעתיים ונתן לי שירות מעולה ברמות. הבעיה נפתרה וכל המידע עבר ואני ממליץ בחום על מוביילנד . זו לא חוכמה רק למכור . הם מעולים גם בשירות. תודה מכל הלב.

חוות הדעת עזרה לכם?
ינון גבריאל
ינון גבריאל
02.09.2018
מוצר שנרכש: Huwai p20 pro

התקשרתי לברר לגבי מכשיר ספציפי עם 2 סים נאמר לי שיש במלאי. הגעתי לסניף על מנת לרכוש את המכשיר ונציג משמרת ב טוען שלא קיים אצלהם מכשיר מסוג זה. אז שאלתי את אותו נציג למה אמרו לי להגיע לסניף נסעתי מפ"ת עד הרצליה שעה לקחו לי סתם והתשובה שקיבלי מהנציג זה "מצטער" תעשו חושבים טוב טוב למה שירות 0.0 יש לחברה הזאת.

תגובת החנות

לקוח שאל בטלפון על שלושה דגמים של קסיומי ונאמר לו שכולם דואל סים. לבסוף הגיע לחנות ולמרות כל השאלות על קסיומי - העדיף לרכוש ( יש צילום חשבונית ) מכשיר וואווי p20 שמופיע גם באתר כמכשיר בעל סים אחד ואף נאמר לו בחנות כששאל מפורשות .הפעם היחידה שהנציג אמר לו מצטער היתה כששאל אם ניתן להזמין לו במיוחד וואווי דואל סים והנציג הסביר שאין וגם לא היה לנו את הדגם הספציפי הזה בגירסת הדואל סים וכך גם מופיע באתר. אנשים בוחרים לספר מה שנוח להם וחבל...

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון