
רכשתי סט צלחות קורל מבית קורנינג המחיר היה מעולה והמשלוח הגיע מהר מאוד האתר של וואלה שופס נוח מאוד ומומלץ מאוד

רכשתי סט צלחות קורל מבית קורנינג המחיר היה מעולה והמשלוח הגיע מהר מאוד האתר של וואלה שופס נוח מאוד ומומלץ מאוד

קנייה דרך אתר, הייתה נוחה. יש בעיה עם שירות לקוחות. מדוע אין מענה אנושי דרך טלפון? זה ממש חוסר להרגשה טוב מתהליך קנייה. לפנות לשירות לקוחות דרך אתר בכתב לא תמיד נוח. גם תגובה שמקבלים משירות לקוחות, אינה מהירה במיוחד. קיבלתי מוצר בזמן, אך לא קבלתי חשבונית עד עכשיו.

המוצר סופק בזמן..התהליך קצר.אני רכשת בעבר מוצרים.לא היו תקלות.אבל המוצר שרכשתי לא תקין..ואלה זה רק מתווך

הזמנתי מתאם רשת לעבודה חשובה. בחרתי להזמין מוואלה שופס כי הם כתבו שאצלם הלקוח, השירות והמחיר הם הדברים החשובים. וגם כי הם התחייבו ל5 ימי עסקים. המתאם היה אמור להגיע לאחר 5 ימי עסקים ללוקר. אחרי יומיים מרגע ההזמנה נשלח לי מייל שהמוצר יוכל להתעכב עד 14 ימי עסקים. בפועל לאחר 20 ימים ופנייה מצידי נאמר לי שסירבתי לקבל את המוצר (?!) מה שכמובן לא היה נכון. אחרי שאמרתי להם שישלחו שוב את המוצר. עברו עוד שבועיים שגם בהם לא קיבלתי. פניתי אליהם שוב, הם טענו ששוב סירבתי לקבל את המוצר. מה שכמובן לא היה נכון.. (גם באתר שלהם לא עודכן כלום. אז אני בספק אם זה נשלח שוב) אז הם עדכנו שהם מבטלים את ההזמנה ומחזירים את הכסף. כששאלתי מה עם פיצוי על כל הזמן האבוד ועל הידיים הריקות, הם הסכימו לתת לי קופון של 15 שקלים. אמרתי להם תודה אבל הטעם עדיין נשאר מר. כי הלקוח והשירות לא באמת היו הדברים החשובים בעיניהם. כל התקשורת הייתה מיוזמתי, הם לא טרחו לבדוק למה 'סירבו' לקבל את המוצר. פעם הבאה אשקול טוב אם שווה להזמין מוואלה שופס.. הכוכב השני הוא על הפיצוי המזערי. סתם ככה זה היה כוכב אחד.

רכשתי טלויזיה במכירה פומבית, המחיר הכי זול שמצאתי, והגיע עד הבית תוך כמה ימים. יעיל ונוח

מחירים טובים תקשורת טובה אספקה יעילה ומעקב הזמנות מצוין.המתנות הנלוות לרכישה שוות לא מעט וכל בעיה מטופלת היטב.

בנוגע לצוות וואלה! שופס. המוצרים מיוצגים מאוד יפה באתר, הכל ברור מאוד, מושלם. קל לבחור מה שרוצים. תודה רבה לצוות וואלה! שופס הפתעתיו אותי ברוב הזריזות שטיפלו במשלוח שלי. רואים כמה הם מקצועיים ואכפתיים. אני מודה לצוות וואלה! שופס מאוד על השירות הטוב שלהם.

ההזמנה הגיעה תוך ימים אחדים המוצר היה ארוז היטב הייתי שבע רצון מהמוצר שהגיע תקין ופעל מיד.

אין עם מי לדבר אחרי שביצעתי רכישה, יש מענה טלפוני רק למכירות אבל אין לשירות, שלחתי להם ים מיילים ופקסים אבל הם לא עונים! פשוט את תעשו את הטעות שלי לא להתקרב!!!

המוצר הגיע ללא פגע כשהוא ארוז באריזה המקורית עם כל הספרות הדרושה ותעודת אחריות. אין תלונות.

קונה באופן קבוע מאתר וואלה, מעולם לא היו לי טענות. המוצרים טובים, אספקה ושירות נהדרים. מומלץ

קניתי את הגריל בוואלה שופס המוצר ...מושלם השרות שאני מקבל מוואלה שופס אל אף שהקניה בטלפון.השרות ממש מצויין

לאחר חיפוש באינטרנט והשוואת מוצרים החלטתי לקנות תנור של AEG באחריות יבואן רשמי.מאוד מרוצה מהקנייה.ממליץ.

קניתי דרך וואללה שופס לא מעט דברים ותמיד השירות היה איכפתי ומצוין. לרוב הדברים הגיעו מוקדם יותר מהתאריך שעליו התחייבו. גם שירות הלקוחות שלהם מצוין. מאד ממליצה עליהם.

פניתי למוקד שירות בשאלה. דניאל ענה לי במהירות ואכפתיות לעזור. כיף לקבל מענה כזה! תודה!

הזמנתי צילייה לפני יותר משבוע. שילמתי על המשלוח הכי יקר כי הובטח לי עד 4 ימי עסקים. יותר משבוע ועדיין לא קיבלתי. והשירות לקוחות לא חוזרים אליי.
שלום רב, מבדיקתנו פנייתך טופלה לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך תמיד .

המוצר זהה לציור. הגיע הרבה זמן לפני התאריךהמצויין בהזמנה. המוצר תואם ציפיותי. תודה רבה ולהתראות

נתקלתי בבעיה עם הטלוויזיה שהזמנתי ועדי, נציגת הלקוחות עזרה ותמכה ודאגה לעדכן אותי בהכל עד תום התהליך. הערכה רבה לעובדות כה מסורה .

קנייה מהירה של המוצר. ביצוע הקנייה היה נוח ומהיר והאספקה הייתה מהירה מהצפוי. אספקה לחנות קרובה למקום המגורים.

תודה רבה לעדי המלכה שבגלל השירות המהיר והאדיב שלה יכולתי להתחיל את הלימודים בזמן היא פשוט במיוחד בשבילי זירזה את כל המערכת כדי שאוכל לקבל את המחשב נייד בזמן לא נתקלתי בחיים בשירות כזה מהיר ויעיל. אוהב אותך:איציק❤️

היי הזמנתי אצלכם בחנות כמה מוצרים, ועדיין לא קיבלתי את כולם יש בעיה עם ציתה שליחוית(ממתינים חודש לחבילה ..) מתקשרת כל יום לשירות לקוחות , ורוצה להגיד -השירות שאני מקבלת זה שירות מצוין! עובדים שלכם באמת עובדים.. היום דיברתי עם בחור דניאל-מאוד עזר לי! שירות לקוחות מעולה. תודה פולי

הזמנתי מהם רסיבר שהובטח שיגיע תוך 5 ימי עסקים. לאחר שבוע קיבלתי טלפון מהספק שעובד איתם שהדגם שבמלאי פגום ושאין ביכולתם לספק ושאני אקבל זיכוי. עברו כמה ימים ולא קיבלתי שום זיכוי. כשניסיתי להשיג את הספק בטלפון, בשירות הלקוחות שלהם לא היה מענה אף פעם והשארת הודעה הייתה כמובן רק בשביל הפרוטוקול כי מעולם לא חזרו אלי כמובן. לפני מספר ימים בלי קשר, התקשר אלי נציג של וואלה שופס (שבוע לאחר שיצרו איתי קשר מהספק וביקשתי זיכוי) והודיע לי שוב שהמוצר לא במלאי ואם אני רוצה זיכוי או להחליף למוצר אחר - וזה שבוע שלם לאחר שכבר אמרתי לספק שאני רוצה זיכוי ושאני ממתין לזיכוי. ביקשתי זיכוי ושאלתי אם אקבל מייד חשבונית זיכוי והנציג אישר שבודאי שאקבל. עברו יומיים וכמובן שלא קיבלתי כלום - לא זיכוי ולא חשבונית למייל. בלי קשר לשיחה מוואלה, יום לפני לאחר שנואשתי מלהשיג את הספק בטלפון, ניסיתי להשיג את וואלה שופס בטלפון, ולמרבה ההפתעה גם הם לא עונים אף פעם בשירות הלקוחות (את מוקד המכירות ניתן כמובן להשיג בקלי קלות). אז שלחתי פנייה דרך האתר שלהם לפני יומיים (הודעה אוטומטית מציינת שהם חוזרים תוך 24 שעות) וכשטרם קיבלתי מענה שלחתי הבוקר עוד הודעה שגם היא כנראה לשווא. מה שמרגיז בכל העניין הזה, זה שחיכיתי שבוע עד שאמרו לי שהרסיבר בכלל לא במלאי, ובינתיים עוד שבוע שיזכו אותי כי אני כמובן לא יכול להתחייב עכשיו לעוד תשלום לרסיבר לפני שקיבלתי זיכוי. אם הייתי יודע שזה ייסחב כל כך הרבה זמן, הייתי כבר ניגש לחנות פיזית וקונה את זה. אני עדיין לא יודע מתי ואם בכלל אקבל את הזיכוי הזה. אני לא מבין למה אני צריך לרדוף אחריהם בשביל לקבל משהו שהוא מובן מאליו, שזאת אחריות שלהם לטפל בעניין באופן מיידי ולזכות אותי בגין מוצר שלא סופק. רק אעדכן למען ההגינות שבסוף (לאחר יותר משבועיים) וואלה שופס ביטלו לי את העסקה באשראי, אבל זה לא משנה את חוות הדעת שלי. לא חשבתי שהם לא יזכו אותי, אבל זה מאוד מעצבן שהם מטרטרים ככה לקוחות על משהו שצריך להיעשות באופן מיידי.

המוצר עדיין לא הגיע, שבועיים איחור מתאריך היעד, חודש מתאריך ההזמנה והמוצר עדיין לא נארז על ידי הספק!. לא חוזרים להודעות, אי אפשר לשוחח עם נציג בצ'אט. אלוהים יודע איפה אפשר למצוא אץ מספר שירות הלקוחות באתר. חבל, פעם הייתם אתר המכירות מספר 1 בארץ. מאכזב מאוד.

דברתי עם דניאל הוא המאוד אדיב ואיכפתי 😊אחלה שרות עזר לי מאוד במידע שנתן וסבלני שרות מעולה

המוצר הוזמן ב-22/04/20 הבטיחו זמן אספקה תוך 7 ימי עסקים. לאחר שעבר הזמן ולא קיבלתי את המוצר התקשרתי לברר מה קורה, והבטיחו שעד 14 ימי עסקים אקבל את המוצר. כמובן שהמוצר לא הגיע, אז ביקשתי לבטל את ההזמנה ונאמר לי שהעניין בטיפול, אך למעשה, עד היום אני ממתינה לקבלת זיכוי ואין מענה בטלפון והם גם לא עונים לפניות בכתב נאלצתי כעת לפתוח תיק ב-Paypal כדי להשיב את כספי.
בוקר טוב, אנו מתנצלים על חוויית השירות שקיבלת. חשבונך זוכה וקיבלת הודעה לכרטיס הלקוח שלך . נשמח לראותך אצלינו באתר לחווייה מתקנת .