
אני מרוצה מאוד מהאוזניות שרכשתי הודות לעוצמת הבאס העיצוב הנוחות וגם יש לאוזניות מגבר, המשלוח הגיע במהירות ובאופן כללי אני הייתי קונה שוב ושוב בחשמל נטו

אני מרוצה מאוד מהאוזניות שרכשתי הודות לעוצמת הבאס העיצוב הנוחות וגם יש לאוזניות מגבר, המשלוח הגיע במהירות ובאופן כללי אני הייתי קונה שוב ושוב בחשמל נטו

הגעתי לחנות חשמל נטו ברחובות התעניינתי על מכונת קפה ניגש אלי בחור בשם תומר וענה על שאלותי במקצועיות רבה תודה רבה לתומר ולצוות אני בטוח יחזור לקנות בחנות הזו

רכשתי את הסמרטפון Xperia Q הגיע תקול. כל הזמן מחבה את עצמו. crashes. אף אחד לא לוקח אחראיות. החנות שולח ליבואן. היבואן לתיקון. למה לתקן משהו שאמור היה להיות בסדר מלחתחילה. מכשיר דפוק. הזהרו.

הגעתי לחנות דרך אתר זאפ, במענה הטלפוני נמסר לי כי קיימת הנחה נוספת על המחיר המופיע באתר ובס"ה הנחה של קרוב ל- 400 ש"ח לעומת המחיר בחנויות אחרות. המשלוח הגיע בזמן וכפי שסוכם ונציגי החנות אף סייעו לי במשלוח החשבונית שאבדה לי. בקיצור שירות אמין ומצויין. ממליץ בחום

חוויית שירות מדהימה! הסבירו בסבלנות ובפרטי פרטים על מגוון המכשירים הקיימים ועזרו במציאת המוצר המתאים. בנוסף אחרי השוואת מחירים המחיר בחנות היה הזול ביותר. מרוצה מאוד ואחזור שוב!

קניתי תחנת עגינה Bose לאייפון. קבלתי שרות מצוין מקובי והצוות-חנות בפארק מול ברעננה איסוף עצמי קובי גם עזר לי בשאלות נוספות ממליץ מאד על הרשת הזו

בס"ד. אני לקוח חדש של "חשמלנטו"-מעולם לא נתקלתי בבית עסק בעל תודעת שירות שכזו. עד כדי כן שבהתחלה חשבתי שמדובר ב"צביעות.." ואז גיליתי שהם באמת תותחים ברמה שלא תאומן. זה התחיל כבר מאז שחייגתי בטעות לסניף ראשל"צ במקום לסניף רחובות ההרגשה שמשדרים לך שאתה לקוח מועדף למרות שבס"ה אני לקוח מזדמן שמתעניין בפריט שולי וקטן לכאורה-ללא ספק הם זכו בלקוח מתמיד ובשגריר שייחצן אותם עד הודעה חדשה.. ניר,תומר וכל שאר הלוחמים בסניף רחובות-שממש הפכו בשבילי עולמות על מנת שהמוצר יגיע במהירות האפשרית מעל למצופה-וניר אפילו הציע את עזרתו בעודו ביום חופש ותומר-שאם אין באפשרותי להגיע לקחת הוא יביא לי את המוצר עד הבית ברכבו הפרטי ברגע שיסגור את החנות בערב.תודה אין עליכם. באמת. עד כדי כך שאני מוכן לפרסם את הנייד שלי כהכרת הטוב-052-3388122.עדי.

אני לקוח של רשת חשמל נטו כבר מספר שנים ותמיד אני יוצא מרוצה מהשירות והמקצועיות שלהם. את המוצרים לעסק שלי ולבית שלי אני קונה אצלהם ובכל הפעמים הצוות בסניף רמת החייל יודע להתאים לי את המוצר המשתלם והנכון ביותר בשבילי. אני תמיד בודק ומשווה בזאפ כל מוצר שאני רוצה לקנות ואני חייב לפרגן להם כי הם ברוב ניכר של המקרים היו הזולים ביותר.

רכשנו מחשמל נטו מדיח ואני ממליצה בחום על הרשת, קודם כל כבר ברכישה הייתה אווירה נעימה ושירותית ועם המון סבלנות להמון שאלות ובקשות והכל נענה בחיוך... המחיר היה ללא תחרות לאחר שסרקנו והשווינו מחירים הבנו שאין להם מתחרים... וגם לאחר הרכישה המוצר הגיע הרבה לפני הזמן שהובטח וכך גם ההתקנה שסדרו עבורנו. המוצר שרכשנו בהמלצתם מעולה וןאנחנו נהננים מכל שטיפה שלו. בקיצור ממליצה בחום על חשמל נטו בגלל כל הסיבות: אמינות, שירות, מחיר, אספקה ועוד.

חווית קניה איכותית ושרותית. החנות מזמינה, מסודרת ונקייה להפליא. צוות ענייני עם מושג רב על מוצרי החנות ויכולת התאמת מוצר ללקוח. האוזניות עובדוץ מעולה והמחיר היה שווה לכל כיס.

השירות בחשמל נטו סניף אופנהיימר 2 ,פארק המדע רחובות - הינו מקצועני ומצויין. אנשי המכירות שם אדיבים ונחמדים ותמיד מוכנים לעזור (גם כאשר התהליך אינו מסתיים ברכישת מוצר מחנותם). יחס סובלני ומקצועני יוצא מן הכלל. קניתי שם כמה מוצרים ואחזור לקנות שם בעתיד.

השארתי פרטים וחזר אלי מהר בחור מאוד נחמד בשם רועי סהר. ביקשתי הנחה על רכישת 2 פריטים. בדק וחזר אלי שוב מאוד מהר עם תשובה לגבי ההנחה. קיבלתי הנחה. גם כשהגעתי לאסוף את הפריטים רועי היה מאוד סבלני, יצא החוצה כדי לעזור לי למצוא את המקום ועזר לי גם להכניס את זה לרכב. חנות מאוד נקייה, מטופחת ומבריקה. זו אולי הפעם ראשונה שאני רואה ניקיון כזה בחנות כלשהי. נעים לבקר ומזמין אותך לרכוש שם משהו:) ולסיכום, הרבה חנויות מוכרות אותו מוצר ובאותו מחיר ומה שמבדל חברה מאחרת זה השרות שהעניקו לי כלקוח. ישר לעניין, בלי בלבולי מוח וטרטורים. קיבלתי מה שרציתי ומאוד מהר. הרכישה הייתה קלה ונעימה. תודה רבה:)

קנייה פשוטה של מוצר פשוט. הכל עבד כמצופה, השרות היה אדיב! המוצר לא היה במלאי, אך התקבל למחרת ההזמנה, לשביעות רצוני.

רכשתי לאחרונה מסך ברשת חשמל נטו המסך נקנה לאחר ייעוץ פרטני ומקצועי מהמוכר תומר בסניף רחובות. בחנות מבחר גדול מאד של מסכים, ובעת הקנייה לא הרגשתי כאילו הם מנסים לדחוף לי מוצרים נלווים ובאמת מוכרים לי את המוצר שצריך. בניגוד לחנויות חשמל אחרות שהייתי בהם . לאחר שקניתי את המסך הבנתי כמה הפנל שלו חשוב ויש לשמור עליו נקי אז החלטתי גם לרכוש ג'ל ניקוי מיוחד נגד שריטות וסימני אצבעות. מאד מרוצה מהשירות ומהמחיר!!! תודה לתומר שעזר לי רבות

הזמנתי שואב אבק דרך האינטרנט מסניף רמת החייל. על המחיר שהיה נמוך משאר החנויות, קיבלתי הנחה נוספת בעת הרכישה. המוכר היה אדיב והסביר בסבלנות על המוצר והפעלתו. השואב הגיע למחרת. זו פעם שניה שאני רוכשת בחנות "חשמל נטו", מרוצה מאוד וממליצה בחום.

קיבלתי ביקורות טובות הטלויזיה האמורה ונכנסתי לזאפ להשוות מחירים. ראיתי שהמחירים בין הרשתות דומים והתחלתי לבצע שיחות לחנויות עצמן על מנת לראות את המוצר ולהתרשם מחוויית הצפיה. בחרתי לגשת לסניף חשמל נטו ברחובות, שכן אלו חזרו אלי הכי מהר (וגם היו הכי קרובים. ולא היה הבדל מהותי בין המחירים), שם קיבלתי שירות מקצועי, אדיב, לא מתנשא ומבלי לנסות למכור לי מוצר שאין לי צורך בו ו/או מתאים לשימוש שלי. יצוין כי חוויית הצפיה בטלויזיה לא השתנתה לרעה בעת קבלת המוצר הביתה, וזאת על אף היתרון הקיים בחנויות (מבחינת סאונד, תאורה וכו'). לסיכום, אני מאוד מרוצה מחוויית הרכישה לרבות העלות ותנאי התשלום (בהשוואה לשאר החנויות), השירות האישי, המקצועי והאדיב. מומלץ בחום

חשמל נטו , סניף רעננה , שרות ומקצועיות פשוט ככה , נכנסתי הציעו לי כמה אפשרויות של מיקסרים , מבחר יפה מאוד , יתרונות וחסרונות של כל מכשיר ממש מקצוענות שאני לא רגיל מחנויות אחרות , ברור שאחזור שוב

הזמנתי דרך האתר מתנה לבעלי- מכונת תספורת די יקרה. המשלוח הגיע מהר משחשבתי. אך!! כשבעלי פתח את עטיפת המתנה: 1. הקרטון היה מעוך וקרוע 2. בתוך המכונה היו זיפים לבנים ושחורים!!!! איחס!!! זו היתה מכונה משומשת!!! התקשרנו מיד לחנות והם "שיחקו אותה" שאיך זה יתכן ואנחנו נדבר עם הספק וכו' והציעו לנו לשלוח את זה אליהם בחזרה ושהם יביאו לנו חדש. איך הם יכלו לפספס ולארוז קרטון מעוך ובמצב גרוע?? הקרטון לא נמעך במהלך השליחה בדואר כי האריזה החיצונית לא היתה פגועה בכלל!! אז חנות יקרה! א. מניין לי שבאמת אקבל חדש במקום זה שהחזרתי? פעם אחת סמכתי עליכם ונפלתי. ב. ומה עם עלות המשלוח?? אפילו לא הצעתם החזר כספי על המשלוח!! השירות ככ נוראי!! במקרה כזה צריך לבוא לבית הלקוח עם מוצר חדש במקום! לא ממליצה בכלל בכלל בכלל לסמוך עליהם!!
תגובה תמוהה שלא תואמת לא את אופי רשת חשמל נטו ולא את השירות הטוב שאנו נותנים תוך דגש על מחירים נמוכים. בעלך התקשר לשירות הלקוחות, בשיחה לא צויין דבר בנוגע לשערות והנושא המדובר היה טיב הקופסא שכנראה נפגמה בדואר. משירות הלקוחות הוצע להחליף את המוצר לחדש, כמו כן המשלוח שקיבלת ניתן לך בחינם ואף הוצע לבעלך משלוח גובינא שכן לא תשאו בעלויות השילוח. בנוסף לא שמענו ממכם בדבר מאז שהוצע להחליף את המוצר לחדש, ואילו תגובה זו מציגה תמונה שלא הוצגה בפנינו. לצערנו גם לאחר עליית תגובה זו ניסינו ליצור איתכם קשר לברר את הנושא ואם תרצו לעשות משהו בנידון אך ללא מענה. אם בשיחה עם בעלך היה מצויין כי קיבלת מוצר שאינו חדש היינו מבהירים כי חשמל נטו מוכרת רק מוצרים חדשים באריזתם המקורית, איננו פותחים את המוצרים או בודקים אותם ואם ישנה תקלה אנו מחליפים לחדש ומחזירים ליבואן את המוצר הרלוונטי. צר לנו שלא פנית אלינו על מנת לאפשר לנו לתת לך שירות.

היות והחנות נתנה יחס מאוד טוב אמרתי לעצמי שאני חיייב להכנס לפרגן. ביצוע ההזמנה היתה בסדר סה"כ הייתה לי בעיה במסגרת אשראי עד שסידרתי לקח זמן ובסוף הסתדר החברה קצת התבלבלו עם המספר זהות אבל בפעם השניה העסקה עברה כמו שצריך. החבילה הוזמנה ביום רביעי או שלישי בבוקר הדואר רשום כשלא שולמה שליחות על שליח. החברה כנראה מטעמי נוחות שלהם החליטו לשלוח את החבילה על חשבונם עם שליח שהגיע כבר בראשון בבוקר יאמר לזכותם. כל הכבוד להם והלוואי ויהיו עוד הרבה חנויות כאלו.

בתחילה לא הייתי מרוצה מהשירות אבל לאחר בירור שנעשה החנות הודתה בטעותה ופיצתה אותי ולכן אני מודה לחנות ולאתר זאפ ואינני פוסל להמשיך לקנות בחנות זו וכמובן בחנויות אחרות שמפרסמות באתר זאפ

יוהן נתן שירות מצוין, וידא שהמוצר במלאי והכין אותו לאיסוף מהיר. זמן מענה מהיר בטלפון וללא תור בחנות עצמה. ממליץ בחום!

לאחר שקראתי את חוות הדעת בזאפ הגעתי לסניף חשמל נטו באחוזה ברעננה שם עזרו לי לבחור מוצר שמתאים לי למרות שרציתי לקנות בכלל מוצר יקר יותר.. ממליצה בחום! שירות אדיב ופשוט חווית קניה!!

לאחר שיחה טלפונית קצרה, ניגשתי לחנות לבצע את הקניה, שרות אדיב ונעים, קיבלתי הסבר מפורט על המכשיר באוירה נעימה ומכובדת. חווית קניה מצויינת.

הגעתי לחנות בראשון לציון באזור התעשיה הישן קיבלו אותי שם בצורה ממש יפה והיחס חבל על הזמן היו לי כמה התלבטויות והמוכרן שם ישב איתי והסביר לי בסבלנות ומקצועיות את כל האופציות שלי ויחד הגעתי למסקנה איזה מכשיר הכי מתאים לי והמחיר היה ממש הכי זול אחרי שחרשתי את כל zap וגם בחו"ל! אין ספק שאני יחזור יקנה שם שוב - היחס, מחיר, ושירות היו מעולים! ממליץ בחום לכולם.

התקשרתי לחנות להתייעץ לגבי מכונת תספורת ענה לי בחור נחמד בשם אנדריי לאחר שיחה קצרה הבנתי שהדגם שיתאים לי זה מה שאנדריי המליץ לי מיותר להגיד שהמשלוח הגיע בזמן ממליץ על החנות בחום שירות מעולה ויחס שנותן הרגשה טובה אין ספק שזאת לא הקנייה האחרונה שלי בחשמל נטו