
השירות מצויין תמשיכו ככה. אני מאוד נהנה מה מכונה וגם חברי למשרד. השירות מצויין נשאר כוח

השירות מצויין תמשיכו ככה. אני מאוד נהנה מה מכונה וגם חברי למשרד. השירות מצויין נשאר כוח

קניתי חלק למכונת האספרסו, וכן קפה שטחנו לי במקום. בכל המקרים העובדים הפגינו אדיבות ואיכפתיות יוצאת דופן, וכן מקצועיות ושימת לב לפרטים הקטנים. גם כשהיה מדובר במשלוח היה ברור שהשירות במקום ראשון.

התקשרו אלי די מהר כי חלק ממה שהזמנתי לא היה במלאי ויחד פתרנו את הבעיה. המשלוח הגיע למחרת בליווי שי חמוד של מטבעות שוקולד (זה היה יום אחרי חנוכה). בסה"כ חוויה טובה מאוד!

קניתי לפני כשנתיים מכונת ומטחנת קפה, קיבלתי הדרכה ושירות מצויין ומאז קונה שם טלפונית. היום התקלקלה המטחנה, ונסעתי אליהם לבדיקה, השקיעו בי מעל שעה עבודה, תיקנו ללא עלות ובשירות מצויין למרות שהיה יום שישי בצהריים והיו לקוחות טרדניים בחנות מהסוג המעיק, בכול זאת קיבלתי שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות מהעובדים המסורים. כמובן שרכשתי גם קפה מובחר:) תענוג ושאפו

קיבלתי המלצה חמה מאוד מחבר על מכונת acsaso. לא עברו חמש דקות מאז שהוא שלח לי את הקישור ועד שרכשתי את המכונה מכם (דרך קישור שהוא שלח לי). תוך שלושה ימים המכונה כבר הייתה אצלנו בבית, עובדת מצויין. השירות שניתן לנו היה מעולה, המשלוח היה מהיר ויעיל והמכונה עובדת מצויין. תודה רבה לכם!

הזמנתי באמצעות משלוח 3 חבילות של 100 קפסולות קפה תואמות נספרסו בטעמים שונים , הטעם מעולה , המחיר מצחיק , בנוסף קבלתי כמתנה ערכת קפסולות לניקוי עצמי של המכשיר , מאוד מאוד מומלץ , אותי כלקוח קבוע הם הרוויחו בגדול .

חוויות קניה מעולה, חיפשתי מקיטנה לקפה ומצאתי אותה אצלהם. המחיר היה מעולה והמשלוח היה זריז, תוך יומיים אספתי את המוצר מנקודת איסוף ליד הבית ללא תוספת של דמי משלוח. בטוח שאקנה מהם שוב, אחלה חנות לאוהבי הקפה.

הזמנתי מכונת קפה דרכם, אך כשהגיעה המכונה חשבתי שהיו חסרים חלקים שהיו צריכים להגיע יחד עם המכונה לפי המפרט שראיתי. לא ענו לי באימייל וכשהתקשרתי מי שענתה דיברה איתי בגסות וללא כל רצון לעזור לי.

אחלה שירות ומוצרים איכותיים. היו קצת בעיות במשלוח אבל לא בגלל החנות אלא בגלל חברת המשלוח. מאוד ממליצה

מוצר מעולה במחיר הוגן משלוח מהיר ובתום מושלם.מאוד מרוצה.אמשיך להזמין בכייף.קפה זה מוצר שחייב איכות.

מוצר מעולה ומחיר טוב, חברת המשלוחים היתה לא משהו.... אמיגו עצמם ממש סבבה, ניסו לעזור ובסוף גם הצליחו.

קניתי תערובת קפה אמיגו (COFFEMAN) למכונה שקניתי מאמיגו. הקפה מצוין ועלה רק 69 ש"ח לק"ג. אין סיבה להוציא מחיר שהוא פי 2. המוצר הגיע לחנות קרובה תוך יומיים.

נהניתי לקנות דרך האתר, מידע מפורט ומקצועי, אתר נוח לגלישה, הזמנה בטוחה. צוות מקצועי מאוד בתחום ציוד מתקדם ומשלוח מהיר, מה עוד אפשר לבקש..... תודה רבה.

טיפול מהיר ויעל, ההזמנה יצאה מיד, הגיע תוך יום לנקודת החלוקה, לסיכום חוויית קנייה מצויינת

לאחרונה בצעתי מספר רכישות מהאתר של אמיגו-קופימן. במספר רכישות, רכשתי קפסולות (תואמות אספרסו-קלאב) ומכונת אספרסו ביתית. המחיר היה נוח, השרות היה מהיר ומדויק. בהחלט ממליץ. אקנה שוב ושוב כל עוד תשמר הרמה הגבובהה של השרות והמחירים הנוכחיים.

הזמנתי מטחנת קפה Severin. משלוח מאוד מהיר (ימיים). מוצר מתפקד כמו צפוי. תקשורת עם מוכר חלקה (מייל בלבד)

הזמנתי 3 קג של קפה דנסי גולד המשלוח ללא עלות נוספת הגיע במהירות שיא תוך פחות מיממה ההמועד ההזמנה.

מפרסמים שהמשלוח חינם אבל כשמבצעים הזמנה לוקחים עוד 30 שקל הטעיה מכוונת של הציבור. בושה
הלקוח הזמין את המוצר דרך האתר. ללקוח ניתנה אפשרות לבחור במשלוח חינם דרך מרכז חלוקה או עם שליח עד הבית בתוספת 30 ש"ח. כפי שניתן לראות בהזמנה המצורפת, הלקוח בחר באפשרות זו. לכן לא ברורה תלונתו. אמיגו-רשת חנויות קפה ובית קלייה, הגדולה והוותיקה במדינה, חוגגת בשנה זו 31 שנים. בכל יום אנו מספקים למאות לקוחות חווית קפה של טריות, איכות ושירות. אנו נמשיך לשרת את לקוחותינו בהתאם למסורת השרות שלנו, עם שקיפות מלאה בעלויות המוצרים.

מקציף חלב חשמלי 3 מצבים של הקצפה המקציף מעולה שירות הלקוחות מצוין אמשיך לקנות ממכם

חנות מעולה! מגוון גדול של מוצרי קפה, נלוים ועוד! ומעל הכל צוות מקצועי וקשוב. פשוט תענוג :)

אז ככה זה שהשתן עולה לראש... 1. לא מספקים את מה שהזמנתי. 2. טוענים שאני לא דובר אמת. 3. מציעים לי לנסוע לחנות להחליף את המוצר למרות ששילמתי משלוח. 4. שמגלים שטעו אף אחד לא מתקשר לתנצל או להציע פצוי. 5. אז בי בי אמיגו, שלום ולא להתראות.
הלקוחה ביצעה הזמנת אינטרנט בחנות אמיגו חיפה יצרנו עימה קשר על מנת לוודא בדיוק את רצונה . הלקוחה בחרה 2 סוגי תערובות של הקפסולות דולצה גוסטו לאחר שהוסבר לה בדיוק מה קיים. ההזמנה נשלחה לפי רצונה.

קפסולות ממש טובות ביחס למחיר. שירות מהיר ואיכותי - קבלתי את ההזמנה תוך יומיים. זה כבר פעם שלישית שאני מזמין מהם ותמיד יוצא מרוצה, מאוד ממליץ!!!

לקח יומיים משלוח, טעם מעולה לא מורגש הבדל מהמקור והמחירים זולים ושווים אבל השוקולטה שלהם לא משהו בכלל

שירות לקוחות גרוע, אין מענה במשך יותר משבוע. מומלץ להתרחק!!! לא לקנות אצלם. חבל להפגע.
הלקוח הזמין בנובמבר 2017 קפה, לפני 4 חודשים ??!! לפני מספר ימים פנה אלינו שמעוניין להחזיר את הקפה מכיוון שהמכונה שלו התקלקלה. הוסבר לו בטלפון ובמייל שעל פי החוק חל איסור לקבל דברי אוכל למכירה חוזרת. האפשרות לקבל בחזרה קפה ישן ! (לאחר 4 חודשים) ולמכור אותו ללקוחות אחרים, אינו מקובל עלינו. גם איומיו של הלקוח שיפרסם ביקורת שלילית ברשתות החברתיות ובזאפ לא ישפיעו עלינו להמשיך לשרת את הלקוחות שלנו נאמנה. חברת אמיגו-רשת חנויות קפה ובית קלייה, הגדולה והוותיקה במדינה, חוגגת בימים אלה 31 שנים. בכל יום אנו מספקים למאות לקוחות חווית קפה של טריות ואיכות. אנו נמשיך לשרת את לקוחותינו בהתאם למסורת השרות שלנו גם בעתיד.

מכונת הקפה שברשותי שבקה ובקשתי להחליפה קיבלתי יעוץ מהסניף בחיפה שתרם להחלטתי ורכשתי מככונה בהתאם בנוסף מכיון שלא זכרתי שיש לי כרטיס VIP ביצעתי רכישה רגילה ובחנות זיהו זאת וקיבלתי את הזיככוי למכונה בהתאם ממליץ מאד על אמיגו בכל הקשור למכונות וקפה