
הלכנו לרשת גו מובייל ברעננה, והשירות שם של אלדד היה מדהים, אדיב, נעים, הגענו מעט לפני הסגירה וקנינו 3 טלפונים, נשארנו שם עד לאחר הסגירה, והכל הוא עשה לנו ממש בשמחה ע"פ חיוך לאורך כל הדרך

הלכנו לרשת גו מובייל ברעננה, והשירות שם של אלדד היה מדהים, אדיב, נעים, הגענו מעט לפני הסגירה וקנינו 3 טלפונים, נשארנו שם עד לאחר הסגירה, והכל הוא עשה לנו ממש בשמחה ע"פ חיוך לאורך כל הדרך

קניתי S24 ultra והייתה לי בעיה עם האקטיבציה, למחרת בבוקר חזרתי לחנות בסנטר וקיבלו אותי אלון ונוגה המקסימה, במשך שעתיים הם עזרו לי לסנכרן את המכשיר החדש וקיבלתי יחס של VIP. היה אפשר לראות שצוות החנות רוצה לתת יחס ושירות מעולים.

באתי לקנות את המוצר בסניף לאחר שביררתי מלאי באתר. קיבלתי שירות מנציג בשם נדב. קיבלתי שירות מהיר ומסביר פנים. נשאלתי על אפשרויות רכישה נוספות וקיבלתי הסבר מקיף על כל אחד.

ללא כל הכוכביות בחנויות אחרות, אין צורך בהוספת כסף בשביל שימוש באיסים או הקלטת שיחות. נדב היה מצויין ושירותי מאוד

רכשתי סמרטפון וטבלאט. בחור בשם מתן נתן לי שירות. הוא היה נחמד מאד ומקצועי והסביר לי על הדגמים שיש ומה כדאי לי לקנות. אני מרוצה מהשירות שקיבלתי.

רכשתי את הפלאפון בסניף אילת, והחוויה הייתה רחוקה מלהיות חיובית. נציג המכירות התעקש על כך שאעשה ביטוח לטלפון בעבור 200 ש"ח, תוך שימוש בשיטות הפחדה ובסיפורים על לקוחות שקנו טלפון ושברו אותו מיד אחרי היציאה מהחנות. היה ברור שהוא ניסה להשיג את עמלת המכירה שלו בכל דרך אפשרית. יש המון אותיות קטנות במסגרת האחריות הזו אז חשוב לשים לב. לא כול תקלה היא בחינם ויש תקלות שמשלמים עבור התיקון שלהם כסף. הם מציגים את זה כאחריות שמכסה הכול! ללא תשלום נוסף. בנוסף, המכשיר עצמו הגיע ללא מטען, ונאלצתי לרכוש אחד בנפרד במחיר של 69 ש"ח. לאחר ההפעלה הראשונית של הטלפון, התחלתי לחוות בעיות חמורות: הטלפון התחמם יתר על המידה, ביצע אתחולים תכופים, והיו תקלות במערכת ההפעלה. כשהבאתי את המכשיר לתיקון, התקינו לי מערכת הפעלה חדשה, אך הבעיות נמשכו. נאלצתי להגיע למעבדה הראשית בראשון לציון כדי לבצע צריבה מחדש של מערכת ההפעלה. מה שגרוע אף יותר הוא שלא הודיעו לי מראש על כך שאדרש לשלם 400 ש"ח פיקדון עבור טלפון חלופי – דבר שהוסיף עוד עוגמת נפש לחוויה. החברה במעבדה לא מקצועיים, בלשון המעטה, והשירות לקוחות שלהם קשה מאוד להשגה. לקח לי יותר מדי זמן לקבל שירות ומענה לשאלות. למה אני צריך לחכות ימים בכדי לקבל מענה בואצפ? למה? וגם שעונים לי עושים לי טובה בכלל שנותנים לי שירות. רק על זה אני לא אחזור לקנות ברשת הזו. לסיכום, אני מאוכזב מאוד מהחברה הזו ומרגיש שעשיתי את טעות חיי שרכשתי אצלם. אני בהחלט לא מתכוון לקנות ברשת הזו שוב.
שלום רב, הצטערנו לקרוא על חווית השירות כפי שתוארה על ידך. החברה מציעה שירות אחריות מורחבת למגוון מכשירים ניידים וכוללת, בין היתר, חבילה משתלמת עם כיסוי ומגן מסך בעלות מופחתת וכן תיקונים למכשיר (למשל, על שבר מסך ניתנת הנחה משמעותית במיוחד ועוד).רוב המכשירים היום מגיעים עם כבל נתונים בלבד. בהפעלה ראשונית של המכשיר והעברת הנתונים, סביר כי המכשיר יתחמם יותר מהרגיל ואין בכך כדי להעיד על תקלה. על אף שלאור המצב רבים מעובדינו מגוייסים בצו 8, על פי בדיקתנו ניתן מענה מצוות המעבדה והמכשיר הושב אליך לשביעות רצונך. בברכה, צוות GoMobile

הגעתי לסניף בראשלצ על מנת לרכוש מכשיר חדש קיבלתי שירות מדהים מדביר נתן מענה לכל שאלה , עזר מעבר למה שהיה צריך , סבלני ואכפתי שירות מעבר לציפיות

שירות מקצועי ביותר , ידע רחב - הנציג היה בחור בשם עוז שהיה סבלני וטיפל בי בצורה יוצאת דופן

הגעתי לקנות טלפון חדש ומתן המוכר קיבל אותי בחיוך, חווית שירות מעולה תודה רבה למתן !

קמרן היה אדיב, נעים, סופר מקצועי ועזר לי מאוד. זאת הייתה החוויה הכי טובה שהייתה לי אי פעם בקניית פלאפון.

השירות היה נהדר מאוד מרוצה אני רוכש אצלם במשך שנים ותמיד השירות והמוצרים היו ללא רבב

קנינו טלפון oneplus12. אצל דביר מגו מובייל. השירות היה מאוד אדיב ומקצועי. ממליץ מאוד לקנות שם

קניתי מכשיר סלולרי בחנות. המחירים אטרקטיביים והשירות שקיבלתי מהמוכר היה אדיב, נעים ומקצועי. היה לי בעבר גם ניסיון טוב עם שירות התיקונים של גו מובייל.

קמרן שירת אותי מעולה. הציע לי את המוצרים הטובים ביותר והיה מעולה וגם המחיר היה מצוין.

שירות מהממם וסובלני מנציג ששמו אוהד, נציג נורא אדיב ומקצועי כל הכבוד כיף לקבל שירות עם חיוך

שירות מעולה של עוז נציג המכירה, ניסה לעזור לי בכל צורה עם הבקשות שהיו לי למכשיר החדש שקניתי ולמכשיר הנוכחי שהיה בבעלותי

עוז, בחור נעים סבלני ואדיב, ענה לי על כל השאלות, המליץ מספר המלצות ויצאתי מהר ומרוצה, הרבה תודה וכל הכבוד

מנחם וצוות החנות של הסניף בסינמה סיטי ירושלים בעלי תודעת שירות גבוהה, מקצועיות ואדיבות. תודה

אני לקוחה קבועה של גו מובייל כבר שנים, לא משנה לאיזה סניף אני מגיעה אני תמיד מקבלת מהם שירות מקצועי ואדיב שממש עושה חשק לחזור. הפעם, אני רוצה לפרגן לאלדד מסניף רעננה. הוא היה שירותי ואדיב, הקדיש לנו את מלוא תשומת הלב למרות שהיו לקוחות נוספים בחנות וענה על כל השאלות שהיו לנו במקצועיות.

רצינו לציין לטובה את השירות שקיבלנו מעומר. הוא היה מקצועי מאוד ואדיו נתן לנו שירות מעולה

דביר היה מאד קשוב לכל השאלות והתהיות ועזר מאד, תוך טיפול בעוד זוג לקוחות מתלבט, והיה סבלני מאד בהסבר טלפוני לאבא שלי על תהליך התשלום באשראי. החנות מסודרת ונעימה והצוות עובד נהדר ביחד. תודה דביר!

מנחם עזר לי לקנות flip 6 והיה אדיב מקצועי ונחמד מאוד תודה רבה על השירות אני אחזור שוב

אחלה חוויה! המוכר היה סופר נחמד, עזר והכווין. חוויית הקנייה הייתה זריזה וידידותית מאוד תודה רבה :)

חווית קניה מעולה, אתר שמאוד קל להתמצא ולחפש מוצרים. מגוון רחב של מוצרים. משלוח מהיר ביותר.

שירות 10 מחירים 10 הגעתי לחנות באילת המוכר אוהד נתן לי שירות טוב הסביר לי על המוצר הסביר לי על אחריות מורחבת של שברים של תיקונים בחרתי אחריות מורחבת זה באמת משתלם תודה רבה על המוכר על השירות