
אין לי מוסג חברים על מה אתם מדברים !!!! חברה מצויינת אנשים מדהימים מחירים בין הזולים בארץ . אתה מגיע לחנות מקבלים אותך צוות מדהים ושירות חבל על הזמן ! אני ממש מרוצה ויחזור לשם בטוח למכשיר הבא שאני יקנה ! חמישה כוכבים בגדולללללללללללל

אין לי מוסג חברים על מה אתם מדברים !!!! חברה מצויינת אנשים מדהימים מחירים בין הזולים בארץ . אתה מגיע לחנות מקבלים אותך צוות מדהים ושירות חבל על הזמן ! אני ממש מרוצה ויחזור לשם בטוח למכשיר הבא שאני יקנה ! חמישה כוכבים בגדולללללללללללל

שלום לכול קניטי מכשיר תלפון בסט סייל בראשון לציאון מקום יפה ואנשים טובים טובים ומחיר גם היה מצוייאן קניטי מכשיר עם שנתיימ אחראיות ומטען מקורי אני מאוד מפסוט וממליץ על החנות

קניתי טלפון סלולרי. הקניה היתה פשוטה ומהירה והמוכר היה ידידותי וקואופרטיבי והסביר מה העדיפות של הטלפון על פני דגם אחר שחשבתי גם עליו

ניגשתי ביום ו האחרון לרכוש מכשיר סמסונג עבור הבת שלי. מחירו באתר זאפ ובאתר בסט סל היה 665 ש"ח. מצ"ב העתק של מה שהיה כתוב באתר בסט סייל לגבי המוצר : "טלפון סלולרי samsung j7prime2 32gb sm-611F/DS סמסונג מוצר חדש באריזה מקורית לקוחות יקרים, לידיעתכם: ערכת המכשיר כוללת מטען תואם. אין כיסוי אחריות יצרן לתקלות מנזק מים, לחות, קורוזיה ואבק. המכירה מוגבלת למכשיר סלולרי 1 פר בית-אב(חל על כל המכשירים אשר מוצגים בחנות)" כאשר ישבתי מול המוכר הבנתי שהמשמעות של "מטען תואם " הוא שהמוצר מיובא ע"י יבואן שאיננו הרישמי ולכן אקבל מוצר פתוח , עם מתאם, אוזניות לא מקורי ואחריות לשנה בלבד ולא שנתיים. כדי לקבל מוצר סגור אצטרך להוסיף 70 ש"ח. הוספתי את ה 70 ש"ח כדי לקבל מוצר באריזה סגורה כפי שצריך. לכן מבחינתי המחיר של המוצר הוא לא 665 אלא 735 ש"ח . מכל החוויה יצאתי מאוכזב מאד.
שלום לכל הגולשים ולך עמנואל היקר אנחנו לא מבינים איפה הבעיה כי הכל גלוי ושקוף ואתה בעצמך צרפת את הגילוי הנאות שלנו כמו שהמוצר היה מפורסם באתרנו עמדה בפניך אופציה בהגעתך לחנות לרכוש את הערכה עם מטען תואם כמו שהיה מפורסם באותו מחיר של 665 ש"ח אך ניתנה לך אפשרות בחירה לקחת את הערכה המקורית עם המטען המקורי ו 24 חודשי אחריות וכל זאת בתוספת של 70 ש"ח . אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחותנו וכמובן להיות שקופים וגלויים.

קניתי צלפון של דיוני פעם שניה הייתי צריך עזרה לאחר כמה ימים והחברים בחנות עזרו לי מאוד בכל מה שהייתי צריך שירות מעולה נחזור לקנות שוב תודה לאקו

מחירים טובים, מלאי טוב בצבעים טובים ומבוקשים, מכשירים סגורים בקופסה שלא התעסקו איתם פותחים מולך, אני מרוצה ! רק חניה באזור זה הבעיה העיקרית, אבל שאלו יהיו הצרות שלי כשאני קונה מכשיר סלולר קונה שם כבר לא פעם אחת אני באמת מרוצה שימשיכו עם המחירים הטובים וימשיכו למכור XIAOMI

רכשתי מכשיר דרך אתר החנות (כולל פרטי אשראי) חזרו אלי בטלפון ולאחר שלא השתכנעתי לבצע שום "שדרוג" טענו שלא מצליחים לגבות את התשלום (בשני כרטיסי אשראי שונים, למחרת רכשתי ללא קושי מכשיר בחנות אחרת), לא החזירו לי טלפונים למרות שבכל פעם טענו שיחזרו אלי תוך מספר דקות. ("שכחו" לחזור אלי 6 פעמים בין 1 ל-6 בערב). נראה כי המודל העיסקי שלהם הוא מכירת שדרוג, אם הלקוח לא משתכנע לשדרג, הם לא מוכרים. דרך אגב, שום אישור רכישה לא נשלח במייל?!?! (יש לי צילום מסך עם אישור הרכישה).
שלום רב. לא נצפה לחוות דעת כזאת במיוחד לא מאחד שרכש מאיתנו כבר בעבר וגם אז לא "השתדרג" . כאשר אנו מפרסמים מוצר אנו עומדים בפרסום ומוכרים בין אם הלקוח "שדרג" ובין אם לא. העסקה כשלה וכל אדם שירצה לראות זאת נשמח להראות זאת . לגבי חזרה אלייך חזרנו כמה פעמים שכחת לציין כי אתה התקשרת אלינו כל דקה למרות שנאמר כי יחזרו אלייך ולא נתת הזדמנות בכלל . ולגבי הזמנה באתר כל אדם אשר יזין הזמנה במערכת בין עם תשלום ובין עסקה טלפונית ישלח לו אישור רכישה . חוות דעת מיותרת וסתמית מכיוון שכרטיס האשראי שלך כשל (ושוב נציין כי רכש אצלנו כבר ולא היה שום תלונה וכמובן שלא חוות דעת טובה ופרגון) בסט סייל תמשיך לתת שירות מספר 1 בארץ ומענה לכל דבר .

שרות גרוע כשקניתי נאמר לי שהאחריות לשנה, אחרי שמונה חודשים הסוללה לא מתפקדת פניתי לחנות ואז "נזכרו" שבעצם לסוללה האחריות רק לחצי שנה - לא אמרו על כך דבר וחצי דבר במעמד הקניה - אין עם מי לדבר
שלום לכל הגולשים אנו בבסט סלולר מציינים שכל מכשיר שנרכש יש אחריות שנה ועל הסוללה 6 חודשים ולראיה לכך שזה מופיע בתעודת אחריות לכן אנו לא מבינים על מה התלונה של הלקוח אנו בבסט סייל נמשיך לשרת את כל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר המשך קניה מהנה

חנות בדיחה. ראשית, רק לאחר הזמנה הודיעו לי שיש רק צבע אחד. שנית, שלחו לי הודעה שההזמנה לא מאושרת עד לאחר אימות טלפוני - לגיטימי, רק שלא ניתן להשיג אותם ואם כבר עונים, עונה נציג מאוד לא סימפטי שמבחינתו הלקוח יכול לבטל את ההזמנה - פשוט זלזול. הזמנתי בוטלה
שלום לכל גולשי זאפ וללקוחות שלנו . אנחנו בחברת בסט סייל סלולר עושים את מרב המאמצים לתת לכל הלקוחות שלנו קנייה נעימה ונוחה, גם באתר וגם בחנות עצמה, אך הלקוח בחר בחוות דעת שלילית בגלל שלא נכנענו לסחטנות שלו, בחברת בסט סייל סלולר כל מי שרוכש באתר לא מבצעים חיוב הזמנה, עד שלא עושים אימות פרטים מול המזמין, האימות כולל ת.ז ופירטי אשראי של הלקוח, ושהמזמין הוא בעל הכרטיס עצמו, אך במקרה של לקוח זה הוא פשוט סירב לשטף פעולה לאימות הפרטים לאישור ההזמנה, לצערנו נאלצנו לבטל את הזמנה. לצערנו אנחנו חשופים להרבה מיקרים לא נעימים מאנשים שמזמינים באתר, ואנחנו כחברה נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים, אנחנו כחברה לא יכולים לקחת שום סיכון על כרטיסי אשראי של לקוחות, שלא עברו את האימות הנדרש ! אז כנראה היה לו סיבה טובה לא לשתף פעולה באימות הפרטים ! אנחנו בבסט סייל סלולר נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחות שלנו גם באתר וגם בחנות !

מחירים טובים. יחס ושירות מצוינים. הבינו את הצרכים שלי והציעו לי משהו מתאים במחיר טוב. מומלץ.

הייתי בחנות והתעניינתי בתלפוןנ סלולארי סאמסונג גי 4 קיבלתי שירות טוב יצאתי מרוצה מהיחס ומאמין שיחזור לקנות שוך בחנות הזה

חנות מדהימה קניתי בה כבר 4 טלפונים. שניים מהם לפני שנתיים ושניים לפני 3 חודשים. בכל קנייה קיבלתי יותר ממה שסוכם. באחת הקניות מטען נשרף אחרי שבועיים ופשוט שלחו לי מטען חדש ללא עלות. מאמין שגם את הטל ההבא ארכוש שם

תזהרו מרמאות . הזמנתי טלפון דרך זאפ היה רשום 444 שלמתי כסף . ואחר שהזמנתי ב5 שעות התקשרתי לבדור מתיי שולחים את הטלפון . אמרו דהם טעו במחיר . המחיר הוא 680 בערך לכן אנחנו מבטלים את ההזמנה שלך . עלך לקנות את הטלפן לפי המחיר החדש

השירות היה פשוט מעולה! שיגעתי את המוכר אבל הוא היה סופר סבלני ואדיב...אחלה קנייה! חנות מומלצת והמחירים טובים

חווית קנייה יוצאת מן הכלל. זמינות מהירה, שירות אדיב, מחיר זול. מה עוד צריך? אני כבר קניתי כמה מכשירים ועד כה הייתי רק מרוצה.

מומלץ מאד! הזמנתי טלפון נייד לבני ויום אחרי קיבלתי הודעה שהמשלוח הגיע ליבנה לחנות מסויימת. כשאשתי הגיעה אל החנות אמרו לה שהם לא קיבלו את החבילה. טלפנתי לבסט סייל וענו לי מיידית. העלו את חברת השילוח על הקו ובינתיים נאמר לי שבכל מקרה אוכל להגיע אליהם לחנות ולקבל מכשיר אחר עד שיבררו עם חברת השילוח. תוך כדי שיחה אשתי הודיעה לי שהמכשיר נמצא בחנות והכל נגמר מצויין. אני מאד מרוצה. נ.ב בסט סייל נאמנים לאמון הציבור וזה גם מראה על מדד איכות השירות של החברה.

שירות מדהים ואווירה ביתית וכיפית. חזרתי לחנות לקניה נוספת ואין ספק שאחזור שוב ושוב ושוב!!!

מחירים הוגנים שירות מעולה הלכתי לקנות פלאפון חדש ויצאתי מרוצה. יש אווירה טובה של קלילות והגינות

המחירים הוגנים והשירות מעולה. למרות שקיבלתי טלפון עם בעיות, הם עזרו לי לבדוק את הבעיה וברגע שהבינו שהיא לא ניתן לפתרון הם החליפו לי את הטלפון ופיצו אותי עם מגן מסך.

רכשתי בחנות טלפון שיאומי. הליך הרכישה היה קצר ואדיב ובהחלט השאיר רושם חיובי. עד רכישה זו נהגתי תמיד לרכוש ישירות דרך היבואן הרשמי או החברה הסלולרית. זמן קצר לאחר הרכישה נוצרה בעייה ואז נוכחתי בהבדל בין יבואן מקביל ליבואן הרשמי/חברה סלולרית. פתאום המוכרים סרבו להעביר אותי לבעלים וגם לאחר שהצלחתי ליצור עימו קשר הוא הבטיח לעזור אולם משך אותי שוב ושוב לאורך זמן רב למרות פניות חוזרות ונשנות. המלצתי - רכשו טלפון מהיבואן הרשמי (במקרה של שיאומי חברת המילטון) שייתן לכם שקט נפשי ואחריות גם לאחר המכירה. כך עשיתי וכך אעשה גם להבא. ההפרש הקטן במחיר אינו מצדיק את עוגמת הנפש והזמן הרב שהקדשתי בניסיונות לקבל שירות גם לאחר קבלת המוצר.

שרות ומחיר מעולה בדיוק שבכול מקום עולה מינימום 300 שח יותר בקיצור קניה שווה ביותר

מחביאים בדף המוצר את התוספות באותיות קטנות כשמגיעים לחנות הם כבר יכניסו לכם אותם ראו הוזהרתם

שירות אדיב ומקצועי. ללא תוספות מחירים מיותרים. ללא הפתעות. שירות מהיר. המכשיר מעולה ועונה על כל הציפיות. נהנתי מהקניה.

רכשתי שואב אבק רובוטי שירות מצויין הפריט היה במלא ענו לי במהירות רק היה חסר שידעו להסביר איך עובדים עם המוצר תודה רבה

קנינו Galaxy A8 קיבלנו שרות מעולה התלבטנו האם לקנות כיסויי ומגן מסך ,הציעו לנו אך לא דחפו לנו ציוד נוסף.