מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 38

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
אופיר
אופיר
21.11.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi Electric Scooter

אין לי מוסג חברים על מה אתם מדברים !!!! חברה מצויינת אנשים מדהימים מחירים בין הזולים בארץ . אתה מגיע לחנות מקבלים אותך צוות מדהים ושירות חבל על הזמן ! אני ממש מרוצה ויחזור לשם בטוח למכשיר הבא שאני יקנה ! חמישה כוכבים בגדולללללללללללל

חוות הדעת עזרה לכם?
id953374
id953374
21.11.2018
מוצר שנרכש: שיומי נוט 5

שלום לכול קניטי מכשיר תלפון בסט סייל בראשון לציאון מקום יפה ואנשים טובים טובים ומחיר גם היה מצוייאן קניטי מכשיר עם שנתיימ אחראיות ומטען מקורי אני מאוד מפסוט וממליץ על החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Yigal
Yigal
19.11.2018
מוצר שנרכש: XIAOMI MI 8

קניתי טלפון סלולרי. הקניה היתה פשוטה ומהירה והמוכר היה ידידותי וקואופרטיבי והסביר מה העדיפות של הטלפון על פני דגם אחר שחשבתי גם עליו

חוות הדעת עזרה לכם?
Emmanuel
Emmanuel
18.11.2018
מוצר שנרכש: samsung j7prime

ניגשתי ביום ו האחרון לרכוש מכשיר סמסונג עבור הבת שלי. מחירו באתר זאפ ובאתר בסט סל היה 665 ש"ח. מצ"ב העתק של מה שהיה כתוב באתר בסט סייל לגבי המוצר : "טלפון סלולרי samsung j7prime2 32gb sm-611F/DS סמסונג מוצר חדש באריזה מקורית לקוחות יקרים, לידיעתכם: ערכת המכשיר כוללת מטען תואם. אין כיסוי אחריות יצרן לתקלות מנזק מים, לחות, קורוזיה ואבק. המכירה מוגבלת למכשיר סלולרי 1 פר בית-אב(חל על כל המכשירים אשר מוצגים בחנות)" כאשר ישבתי מול המוכר הבנתי שהמשמעות של "מטען תואם " הוא שהמוצר מיובא ע"י יבואן שאיננו הרישמי ולכן אקבל מוצר פתוח , עם מתאם, אוזניות לא מקורי ואחריות לשנה בלבד ולא שנתיים. כדי לקבל מוצר סגור אצטרך להוסיף 70 ש"ח. הוספתי את ה 70 ש"ח כדי לקבל מוצר באריזה סגורה כפי שצריך. לכן מבחינתי המחיר של המוצר הוא לא 665 אלא 735 ש"ח . מכל החוויה יצאתי מאוכזב מאד.

תגובת החנות

שלום לכל הגולשים ולך עמנואל היקר אנחנו לא מבינים איפה הבעיה כי הכל גלוי ושקוף ואתה בעצמך צרפת את הגילוי הנאות שלנו כמו שהמוצר היה מפורסם באתרנו עמדה בפניך אופציה בהגעתך לחנות לרכוש את הערכה עם מטען תואם כמו שהיה מפורסם באותו מחיר של 665 ש"ח אך ניתנה לך אפשרות בחירה לקחת את הערכה המקורית עם המטען המקורי ו 24 חודשי אחריות וכל זאת בתוספת של 70 ש"ח . אנחנו בבסט סייל נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחותנו וכמובן להיות שקופים וגלויים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Michail
Michail
15.11.2018
מוצר שנרכש: A2

קניתי צלפון של דיוני פעם שניה הייתי צריך עזרה לאחר כמה ימים והחברים בחנות עזרו לי מאוד בכל מה שהייתי צריך שירות מעולה נחזור לקנות שוב תודה לאקו

חוות הדעת עזרה לכם?
Ram
Ram
12.11.2018
מוצר שנרכש: XIAOMI A2 LITE 64GB BLACK

מחירים טובים, מלאי טוב בצבעים טובים ומבוקשים, מכשירים סגורים בקופסה שלא התעסקו איתם פותחים מולך, אני מרוצה ! רק חניה באזור זה הבעיה העיקרית, אבל שאלו יהיו הצרות שלי כשאני קונה מכשיר סלולר קונה שם כבר לא פעם אחת אני באמת מרוצה שימשיכו עם המחירים הטובים וימשיכו למכור XIAOMI

חוות הדעת עזרה לכם?
עידו
עידו
06.11.2018
מוצר שנרכש: xiaomi

רכשתי מכשיר דרך אתר החנות (כולל פרטי אשראי) חזרו אלי בטלפון ולאחר שלא השתכנעתי לבצע שום "שדרוג" טענו שלא מצליחים לגבות את התשלום (בשני כרטיסי אשראי שונים, למחרת רכשתי ללא קושי מכשיר בחנות אחרת), לא החזירו לי טלפונים למרות שבכל פעם טענו שיחזרו אלי תוך מספר דקות. ("שכחו" לחזור אלי 6 פעמים בין 1 ל-6 בערב). נראה כי המודל העיסקי שלהם הוא מכירת שדרוג, אם הלקוח לא משתכנע לשדרג, הם לא מוכרים. דרך אגב, שום אישור רכישה לא נשלח במייל?!?! (יש לי צילום מסך עם אישור הרכישה).

תגובת החנות

שלום רב. לא נצפה לחוות דעת כזאת במיוחד לא מאחד שרכש מאיתנו כבר בעבר וגם אז לא "השתדרג" . כאשר אנו מפרסמים מוצר אנו עומדים בפרסום ומוכרים בין אם הלקוח "שדרג" ובין אם לא. העסקה כשלה וכל אדם שירצה לראות זאת נשמח להראות זאת . לגבי חזרה אלייך חזרנו כמה פעמים שכחת לציין כי אתה התקשרת אלינו כל דקה למרות שנאמר כי יחזרו אלייך ולא נתת הזדמנות בכלל . ולגבי הזמנה באתר כל אדם אשר יזין הזמנה במערכת בין עם תשלום ובין עסקה טלפונית ישלח לו אישור רכישה . חוות דעת מיותרת וסתמית מכיוון שכרטיס האשראי שלך כשל (ושוב נציין כי רכש אצלנו כבר ולא היה שום תלונה וכמובן שלא חוות דעת טובה ופרגון) בסט סייל תמשיך לתת שירות מספר 1 בארץ ומענה לכל דבר .

חוות הדעת עזרה לכם?
יהודה
יהודה
01.11.2018
מוצר שנרכש: טלפון שיאומי

שרות גרוע כשקניתי נאמר לי שהאחריות לשנה, אחרי שמונה חודשים הסוללה לא מתפקדת פניתי לחנות ואז "נזכרו" שבעצם לסוללה האחריות רק לחצי שנה - לא אמרו על כך דבר וחצי דבר במעמד הקניה - אין עם מי לדבר

תגובת החנות

שלום לכל הגולשים אנו בבסט סלולר מציינים שכל מכשיר שנרכש יש אחריות שנה ועל הסוללה 6 חודשים ולראיה לכך שזה מופיע בתעודת אחריות לכן אנו לא מבינים על מה התלונה של הלקוח אנו בבסט סייל נמשיך לשרת את כל לקוחותינו על הצד הטוב ביותר המשך קניה מהנה

חוות הדעת עזרה לכם?
haim
haim
24.10.2018
מוצר שנרכש: טלפון REDMI NOTE 5 שיאומי

חנות בדיחה. ראשית, רק לאחר הזמנה הודיעו לי שיש רק צבע אחד. שנית, שלחו לי הודעה שההזמנה לא מאושרת עד לאחר אימות טלפוני - לגיטימי, רק שלא ניתן להשיג אותם ואם כבר עונים, עונה נציג מאוד לא סימפטי שמבחינתו הלקוח יכול לבטל את ההזמנה - פשוט זלזול. הזמנתי בוטלה

תגובת החנות

שלום לכל גולשי זאפ וללקוחות שלנו . אנחנו בחברת בסט סייל סלולר עושים את מרב המאמצים לתת לכל הלקוחות שלנו קנייה נעימה ונוחה, גם באתר וגם בחנות עצמה, אך הלקוח בחר בחוות דעת שלילית בגלל שלא נכנענו לסחטנות שלו, בחברת בסט סייל סלולר כל מי שרוכש באתר לא מבצעים חיוב הזמנה, עד שלא עושים אימות פרטים מול המזמין, האימות כולל ת.ז ופירטי אשראי של הלקוח, ושהמזמין הוא בעל הכרטיס עצמו, אך במקרה של לקוח זה הוא פשוט סירב לשטף פעולה לאימות הפרטים לאישור ההזמנה, לצערנו נאלצנו לבטל את הזמנה. לצערנו אנחנו חשופים להרבה מיקרים לא נעימים מאנשים שמזמינים באתר, ואנחנו כחברה נוקטים באמצעי הזהירות הנדרשים, אנחנו כחברה לא יכולים לקחת שום סיכון על כרטיסי אשראי של לקוחות, שלא עברו את האימות הנדרש ! אז כנראה היה לו סיבה טובה לא לשתף פעולה באימות הפרטים ! אנחנו בבסט סייל סלולר נמשיך לתת את השירות הטוב ללקוחות שלנו גם באתר וגם בחנות !

חוות הדעת עזרה לכם?
נוגה
נוגה
20.10.2018
מוצר שנרכש: סמסונג A6

מחירים טובים. יחס ושירות מצוינים. הבינו את הצרכים שלי והציעו לי משהו מתאים במחיר טוב. מומלץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ako
Ako
15.10.2018
מוצר שנרכש: גי 4 סאמסונג

הייתי בחנות והתעניינתי בתלפוןנ סלולארי סאמסונג גי 4 קיבלתי שירות טוב יצאתי מרוצה מהיחס ומאמין שיחזור לקנות שוך בחנות הזה

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
03.10.2018
מוצר שנרכש: xiaomi red mi note 5

חנות מדהימה קניתי בה כבר 4 טלפונים. שניים מהם לפני שנתיים ושניים לפני 3 חודשים. בכל קנייה קיבלתי יותר ממה שסוכם. באחת הקניות מטען נשרף אחרי שבועיים ופשוט שלחו לי מטען חדש ללא עלות. מאמין שגם את הטל ההבא ארכוש שם

חוות הדעת עזרה לכם?
Shady
Shady
03.09.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi 5 plus

תזהרו מרמאות . הזמנתי טלפון דרך זאפ היה רשום 444 שלמתי כסף . ואחר שהזמנתי ב5 שעות התקשרתי לבדור מתיי שולחים את הטלפון . אמרו דהם טעו במחיר . המחיר הוא 680 בערך לכן אנחנו מבטלים את ההזמנה שלך . עלך לקנות את הטלפן לפי המחיר החדש

חוות הדעת עזרה לכם?
גליה
גליה
29.08.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi s2

השירות היה פשוט מעולה! שיגעתי את המוכר אבל הוא היה סופר סבלני ואדיב...אחלה קנייה! חנות מומלצת והמחירים טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
Ben
Ben
29.08.2018
מוצר שנרכש: סלולרי xiaomi mi a2

חווית קנייה יוצאת מן הכלל. זמינות מהירה, שירות אדיב, מחיר זול. מה עוד צריך? אני כבר קניתי כמה מכשירים ועד כה הייתי רק מרוצה.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוחי
יוחי
22.08.2018
מוצר שנרכש: טלפון נייד SAMSUNG GALAXY A5

מומלץ מאד! הזמנתי טלפון נייד לבני ויום אחרי קיבלתי הודעה שהמשלוח הגיע ליבנה לחנות מסויימת. כשאשתי הגיעה אל החנות אמרו לה שהם לא קיבלו את החבילה. טלפנתי לבסט סייל וענו לי מיידית. העלו את חברת השילוח על הקו ובינתיים נאמר לי שבכל מקרה אוכל להגיע אליהם לחנות ולקבל מכשיר אחר עד שיבררו עם חברת השילוח. תוך כדי שיחה אשתי הודיעה לי שהמכשיר נמצא בחנות והכל נגמר מצויין. אני מאד מרוצה. נ.ב בסט סייל נאמנים לאמון הציבור וזה גם מראה על מדד איכות השירות של החברה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלעד
אלעד
06.08.2018
מוצר שנרכש: נוט 5

שירות מדהים ואווירה ביתית וכיפית. חזרתי לחנות לקניה נוספת ואין ספק שאחזור שוב ושוב ושוב!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Ofek
Ofek
05.08.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi note 5

מחירים הוגנים שירות מעולה הלכתי לקנות פלאפון חדש ויצאתי מרוצה. יש אווירה טובה של קלילות והגינות

חוות הדעת עזרה לכם?
Shaked
Shaked
31.07.2018
מוצר שנרכש: xiaomi redmi note 5

המחירים הוגנים והשירות מעולה. למרות שקיבלתי טלפון עם בעיות, הם עזרו לי לבדוק את הבעיה וברגע שהבינו שהיא לא ניתן לפתרון הם החליפו לי את הטלפון ופיצו אותי עם מגן מסך.

חוות הדעת עזרה לכם?
אבי
אבי
21.07.2018
מוצר שנרכש: שיאומי REDMI NOTE 4X

רכשתי בחנות טלפון שיאומי. הליך הרכישה היה קצר ואדיב ובהחלט השאיר רושם חיובי. עד רכישה זו נהגתי תמיד לרכוש ישירות דרך היבואן הרשמי או החברה הסלולרית. זמן קצר לאחר הרכישה נוצרה בעייה ואז נוכחתי בהבדל בין יבואן מקביל ליבואן הרשמי/חברה סלולרית. פתאום המוכרים סרבו להעביר אותי לבעלים וגם לאחר שהצלחתי ליצור עימו קשר הוא הבטיח לעזור אולם משך אותי שוב ושוב לאורך זמן רב למרות פניות חוזרות ונשנות. המלצתי - רכשו טלפון מהיבואן הרשמי (במקרה של שיאומי חברת המילטון) שייתן לכם שקט נפשי ואחריות גם לאחר המכירה. כך עשיתי וכך אעשה גם להבא. ההפרש הקטן במחיר אינו מצדיק את עוגמת הנפש והזמן הרב שהקדשתי בניסיונות לקבל שירות גם לאחר קבלת המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
אברי
אברי
18.07.2018
מוצר שנרכש: A8

שרות ומחיר מעולה בדיוק שבכול מקום עולה מינימום 300 שח יותר בקיצור קניה שווה ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
שניר
שניר
16.07.2018
מוצר שנרכש: סמסונג נוט 8

מחביאים בדף המוצר את התוספות באותיות קטנות כשמגיעים לחנות הם כבר יכניסו לכם אותם ראו הוזהרתם

חוות הדעת עזרה לכם?
Guy
Guy
11.07.2018
מוצר שנרכש: שיומי נוט 5

שירות אדיב ומקצועי. ללא תוספות מחירים מיותרים. ללא הפתעות. שירות מהיר. המכשיר מעולה ועונה על כל הציפיות. נהנתי מהקניה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ארז
ארז
08.07.2018
מוצר שנרכש: Xiaomi Mi S50 Robot Vacuum 2

רכשתי שואב אבק רובוטי שירות מצויין הפריט היה במלא ענו לי במהירות רק היה חסר שידעו להסביר איך עובדים עם המוצר תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
יותם
יותם
07.07.2018
מוצר שנרכש: Samsung galaxy A8

קנינו Galaxy A8 קיבלנו שרות מעולה התלבטנו האם לקנות כיסויי ומגן מסך ,הציעו לנו אך לא דחפו לנו ציוד נוסף.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון