
מחיר מצויין. שירות מצויין. משלוח מהיר מאוד מרוצה ענו מהר (שי) וקיבלתי שירות מיידי ואדיב. ארכוש מהם שוב

מחיר מצויין. שירות מצויין. משלוח מהיר מאוד מרוצה ענו מהר (שי) וקיבלתי שירות מיידי ואדיב. ארכוש מהם שוב

מעולה, שירות נהדר התקשרו לעדכן עבור כל שינוי סטאטוס, מרגע קבלת התשלום ועד לוודא שהציוד הגיע ושהכל בסדר.

טובים ואדיבים נחמדים ירוקים אמינים מצחיקים חמש עשרה מילים אחלה אחלה חברה באמת יופי יופי

אז הייתי לפני שבוע בסניף של סלפי ברמת גן במטרה לקנות את האון פלוס 7 פרו לאחר שחשבתי הרבה זמן וחייב לציין שהשירות שלהם נפלא! בהתחלה התקשרתי כדי לבדוק את זמינות המכשיר ורק אח"כ הגעתי לסניף. בחור בשם שי עזר לי. בסך הכל חווית קנייה פנטסטית!

התקשרתי אליהם כדי להחליף בטריה למייזו פרו 7 פלוס . ענו לי בהרגשה חיובית זה ישר קנה אותי, הם לא מביאים את הבטריות אבל המליצו שאני יקנה והם יחליפו , הם מתעסקים עם הפלאפונים של מייזו והיה חשוב לי מישהו שיתן שירות טוב , והחלפה ברמה הגבוה. הגעתי אליהם לסניף תוך 20 דקות יצאתי משם הייתי בהלם, נתנו שירות ברמה הכי גבוה שילמתי מחיר מצחיק לשירות שהם סיפקו ויצאתי מהם בחיוך גדול מאוד , ממליץ לכולם בחום ואהבה.

הגעתי עם אייפון X שאיתחל עצמו בכל נגיעה ואז כבה. כעשר דק לפני סגירת המקום! הצוות היה מקסים, אדיב ומרגיע, המכשיר נכנס ישר לניתוח לב פתוח וזוהתה חדירה של מים, תוקן במהרה והוחזר לי בריא כאילו כלום לא קרה. חזר לי החיוך לפנים. ממליצה על המקום בחום. ישרים מאוד. שירות מדהים, מקצועיות 10 .

הגעתי בבוקר יום ראשון עם נוט 8 שלא נטען ועוד ערימת מכשירים שלא ידעתי מה מצבם אבל הייתי חייבת להוציא מהם חומר משפטי שכבר חשבתי שאיבדתי והיו לי קריטיים. קיבלתי שירות מצויין! מהיר! הוגן! מתחשב ומקצועי! בגלל שהגעתי עם כמות גדולה עשו לי מחיר ולכן קניתי אביזרים. סומכת עליהם במאה אחוז. חוזרת אליהם תמיד כבר יותר מ- 5 שנים ולא מתאכזבת.

מסרתי לתיקון טלפון (פוקופון) שאיתחל את עצמו בכל נגיעה במכשיר וטאבלט (גלקסי) שלא עבד למעלה מחצי שנה. הם תיקנו את שניהם בתוך כשעה ומחיר התיקון לשניהם ביחד עמד על 80 ש"ח. השירות היה מדויק, מהיר ואיכותי מאוד.

שירות מהיר ומצויין! הגעתי לתקן אייפון 7 בגלל בעיה ברמקול ומיקרופון כבר כשהגעתי ידעו להסביר לי את הסיבה לתקלה . ולמרות שאמרו לי שמכשיר יהיה מוכן רק אחרי 24 שעות ..הם עשו מאמצים והמכשיר היה מוכן הפחות מ3 שעות :) שירות אדיב , מוצלח והוגן ..מומלץ ביותר

שירות מדהים! כמה דק אחרי ההזמנה כבר התקשרו להסביר לי את כל הפרטים, המשלוח היה מהיר וקיבלתי הכל באריזה המקורית, אדיבים מאוד ונותנים את כלל המענה הנדרש, גם המחיר היה בין הזולים שמצאתי. בקיצור חברה אמינה, ממליצה בחום

שירות יוצא דופן. זמן הספקה ושירות לאחר קניה מעולים. מחיר של המוצרים סביר ביותר. ממליץ!

רכשתי 2 מכשירי אייפון, המחיר היה הזול בארץ, חזרו ווידאו שמספקים בדיוק את מה שהזמנתי, המליצו על צורת משלוח והמכשירים הגיעו תוך ימים בודדים, שירות מצוין ומחיר הגון.

שירות מעולה ואדיב, הגיע לי תוך מספר ימים בודדים וזה המקום הכי זול שמצאתי את המכשיר שחיפשתי

שרות מקצועי , זריז והוגן ! ממליצה בחום רב ! מאד מרוצה מהמכשיר שהמליצו עליו , אקנה אצלם שוב .

ענו על כל שאלה, היו אדיבים ויעילים. מה שלא יגעו ביררו וחזרו אלי. הגיע משלוח עם שליח תוך חצי שעה (💪💪💪)

הגעתי לקראת סגירה ובכל זאת קיבלתי תיקון במקום, תוך פחות מחצי שעה, מחירים הוגנים ושירות מעולה!

באתי בשבוע שעבר לקנות טלפון לאשתי לאחר שהקודם נשבר, אחרי המלצה קניתי טלפון נייד פיקסל 3. טלפון מעולה מרוצים עד הגג, מחיר מציאה לטלפון פרימיום. והשירות וואו. מזמן לא נתקלתי בחנות באדיבות ומקצועיות כמו שראיתי אצלם. מבחינתי מעתה והלאה זו חנות הבית שלי לכל מוצרי הסלולר שאצטרך. הם קנו אותי באדיבות והאמינות שהפגינו בלי לחשוב על שורת הרווח התחתונה שלהם. אני בדרך כלל לא כותב חוות דעת, אבל במקרה הזה הרגשתי באמת צורך לתת משהו חזרה. כל הכבוד. עודד.

אני ממליץ בחום על סלפי ר"ג,בייחוד על בחור צעיר ונימרץ בשם בראל שיצליח לפתור כל בעיה ולתת עצות טובות והכל עם חיוך וסובלנות שלא נתקלים בה בבחורים בגילו,"נכס לחנות"פן

אחלה מעבדה. החליפו לי מסך של פיקסל 2 xl במהירות ובמחיר מצוין. אחרי כמה חודשים נפל לי הפלפון והלך המסך. בדקו את הפלפון ותיקנו תוך 5 דקות וללא עלות (ואפילו שעקפתי מעט את מסגרת האחריות) כן ירבו נותני שירות כאלה!!

מקצועיים, זמינים, משלוח הגיע עד הבית לערבה תוך 3 ימים, החליפו מגן שנהרס ללא תוספת תשלום

פשוט שירות אדיב ומתחשב, עם המון סובלנות ואהבה. בזכות בראל יצאתי בהרגשה שקניתי את הטלפון החדש במקום הנכון ומהבן אדם הנכון. ממליץ בחום.

חנות מקסימה עם מוכר אדיב ומעולה בשם בראל שהלך איתי לאורך כל הדרך וגם עזר לי מהבית. הסביר לי בדיוק מה מומלץ וכיוון אותי בדיוק למה שהייתי צריך. המחיר היה הגון גם כן. ציון 5 מתוך 5

באתי במטרה לקנות טלפון חדש בגלל בעיה הטלפון שלי .שי זיהה שהבעיה בטלפון שלי פשוטה לפיתרון , פתר אותה , וכך " הפסיד מכירה " . תאמינו או לא , לא חייב בשקל. מקצוען, אדיב , צדיק ! נדיר !